Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemdwrote:Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?
Zaterdag is een optie, hele weekend niet, daar is mijn zomer simpel genoeg al te duur voor
Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemdwrote:Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?
Vorig jaar was het 87,50.. Inclusief busreis. Die niet door ging, en we dus 25 euro terugkregenwrote:Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemdwrote:Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?![]()
Zaterdag is een optie, hele weekend niet, daar is mijn zomer simpel genoeg al te duur voor
Vorig jaar 50 euro voor een vrijdagavond, + 2 festivals. Is toch juist goedkoopwrote:Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemdwrote:Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?![]()
Precies, en dan ook nog eens ZO gruwelijk gaaf zijn dat je het vetste festival van t jaar hebt. Ik zie t probleem nietwrote:Vorig jaar 50 euro voor een vrijdagavond, + 2 festivals. Is toch juist goedkoopwrote:Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemdwrote:Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?![]()
Zaterdag is een optie, hele weekend niet, daar is mijn zomer simpel genoeg al te duur voor?
Je moet wel je kosten van het eten en drinken erbij rekenen, dan wordt het opeens een duur grapje. Maarja ik heb het ervoor over.wrote:Vorig jaar 50 euro voor een vrijdagavond, + 2 festivals. Is toch juist goedkoopwrote:Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemdwrote:Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?![]()
Zaterdag is een optie, hele weekend niet, daar is mijn zomer simpel genoeg al te duur voor?
Genoeg van die wousenwrote:Je kunt zelf ook genoeg meenemen.
Wie koopt er nou een bordje eieren met spek voor 10 euro, was echt een wtf momentje
Nee, die kunnen niet etenwrote:Genoeg van die wousenwrote:Je kunt zelf ook genoeg meenemen.
Wie koopt er nou een bordje eieren met spek voor 10 euro, was echt een wtf momentje
Gaan mensen daar nog steeds naartoe dan?wrote:Als ik nog geld heb na 2 weken Lloret
Lijkt mij wel dat je in 72 uur tijd wat te eten nodig hebt, maar zal wel weer zo'n gekke gedachte van me zijn.wrote:Eten is niet nodig haha, maar genoeg drinken wel!
Vast voedsel hoeft niet, van optimel meuk of breakers kan je ook vol komen te zittenwrote:Lijkt mij wel dat je in 72 uur tijd wat te eten nodig hebt, maar zal wel weer zo'n gekke gedachte van me zijn.wrote:Eten is niet nodig haha, maar genoeg drinken wel!
Laat gewoon je naam veranderen?wrote:Hee verdorie, de reactie van Squit moest onder de naam van Proteaz (beiden mijn acount, maar wil Proteaz aanhouden)
Nieuw acount aanmaken gaat toch net zo makkelijk. Ik moet alleen opnieuw beginnen als Hardtraxx Newbie, zo erg is dat nietwrote:Laat gewoon je naam veranderen?wrote:Hee verdorie, de reactie van Squit moest onder de naam van Proteaz (beiden mijn acount, maar wil Proteaz aanhouden)
Alleen mag je volgens de regels geen 2 accounts hebbenwrote:Nieuw acount aanmaken gaat toch net zo makkelijk. Ik moet alleen opnieuw beginnen als Hardtraxx Newbie, zo erg is dat nietwrote:Laat gewoon je naam veranderen?wrote:Hee verdorie, de reactie van Squit moest onder de naam van Proteaz (beiden mijn acount, maar wil Proteaz aanhouden)!
wrote:Als je er moeite mee hebt dat ik twee acounts heb, dan vraag je maar of het acount Squit verbannen mag worden!
Zucht...wrote: Alleen mag je volgens de regels geen 2 accounts hebben
wrote:wrote:Als je er moeite mee hebt dat ik twee acounts heb, dan vraag je maar of het acount Squit verbannen mag worden!
Zucht...wrote: Alleen mag je volgens de regels geen 2 accounts hebben