Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 13:17 
 

TiMOTHYb schreef:
Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?

Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemd :(
Zaterdag is een optie, hele weekend niet, daar is mijn zomer simpel genoeg al te duur voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?

Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemd :(
Zaterdag is een optie, hele weekend niet, daar is mijn zomer simpel genoeg al te duur voor :P


Vorig jaar was het 87,50.. Inclusief busreis. Die niet door ging, en we dus 25 euro terugkregen :P en de treinreis kostte heen en weer geloof ik iets van 18 euro ofzo! :P dus uiteindelijk waren we NOG goedkoper uit xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?

Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemd :(
Zaterdag is een optie, hele weekend niet, daar is mijn zomer simpel genoeg al te duur voor :P

Vorig jaar 50 euro voor een vrijdagavond, + 2 festivals. Is toch juist goedkoop :D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:23 
 

Rik schreef:
Almighty schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?

Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemd :(
Zaterdag is een optie, hele weekend niet, daar is mijn zomer simpel genoeg al te duur voor :P

Vorig jaar 50 euro voor een vrijdagavond, + 2 festivals. Is toch juist goedkoop :D?

Precies, en dan ook nog eens ZO gruwelijk gaaf zijn dat je het vetste festival van t jaar hebt. Ik zie t probleem niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, was zoooo fucking vet. Hopen dat er dit jaar weer een TMS stage komt ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volledig mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Almighty schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?

Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemd :(
Zaterdag is een optie, hele weekend niet, daar is mijn zomer simpel genoeg al te duur voor :P

Vorig jaar 50 euro voor een vrijdagavond, + 2 festivals. Is toch juist goedkoop :D?


Je moet wel je kosten van het eten en drinken erbij rekenen, dan wordt het opeens een duur grapje. Maarja ik heb het ervoor over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt zelf ook genoeg meenemen.
Wie koopt er nou een bordje eieren met spek voor 10 euro, was echt een wtf momentje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Je kunt zelf ook genoeg meenemen.
Wie koopt er nou een bordje eieren met spek voor 10 euro, was echt een wtf momentje :P

Genoeg van die wousen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Henk-Jan schreef:
Je kunt zelf ook genoeg meenemen.
Wie koopt er nou een bordje eieren met spek voor 10 euro, was echt een wtf momentje :P

Genoeg van die wousen :P

Nee, die kunnen niet eten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 01:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat zag dat er smerig uit zeg gadverdamme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb The Qontinent nooit gevolgd, maar huur je daar een legertent of hebben jullie die zelf?

D-Nemacyst schreef:
Als ik nog geld heb na 2 weken Lloret


Gaan mensen daar nog steeds naartoe dan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien ga ik ook wel, en dan kom ik ook wel even langs om wat hardtraxxers te ontmoeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe staat het hiermee? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik terugdenk aan hoe het was om over die camping (toen er nog geen modder lag) te lopen, richting het terrein. Muziek hoorde je al op de achtergrond en dan dat super vette terrein oplopen.. Man man, wat een feest was dit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 23:00 
 
Hardtraxxer

Eten is niet nodig haha, maar genoeg drinken wel :$ !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proteaz schreef:
Eten is niet nodig haha, maar genoeg drinken wel :$ !

Lijkt mij wel dat je in 72 uur tijd wat te eten nodig hebt, maar zal wel weer zo'n gekke gedachte van me zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Proteaz schreef:
Eten is niet nodig haha, maar genoeg drinken wel :$ !

Lijkt mij wel dat je in 72 uur tijd wat te eten nodig hebt, maar zal wel weer zo'n gekke gedachte van me zijn.


Vast voedsel hoeft niet, van optimel meuk of breakers kan je ook vol komen te zitten ;) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 23:59 
 
Hardtraxxer

Hee verdorie, de reactie van Squit moest onder de naam van Proteaz (beiden mijn acount, maar wil Proteaz aanhouden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Proteaz schreef:
Hee verdorie, de reactie van Squit moest onder de naam van Proteaz (beiden mijn acount, maar wil Proteaz aanhouden)


Laat gewoon je naam veranderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 20:25 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Proteaz schreef:
Hee verdorie, de reactie van Squit moest onder de naam van Proteaz (beiden mijn acount, maar wil Proteaz aanhouden)


Laat gewoon je naam veranderen?


Nieuw acount aanmaken gaat toch net zo makkelijk. Ik moet alleen opnieuw beginnen als Hardtraxx Newbie, zo erg is dat niet ;) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proteaz schreef:
Jurheinen schreef:
Proteaz schreef:
Hee verdorie, de reactie van Squit moest onder de naam van Proteaz (beiden mijn acount, maar wil Proteaz aanhouden)


Laat gewoon je naam veranderen?


Nieuw acount aanmaken gaat toch net zo makkelijk. Ik moet alleen opnieuw beginnen als Hardtraxx Newbie, zo erg is dat niet ;) !

Alleen mag je volgens de regels geen 2 accounts hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 14:04 
 
Hardtraxxer

Als je er moeite mee hebt dat ik twee acounts heb, dan vraag je maar of het acount Squit verbannen mag worden ;) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proteaz schreef:
Als je er moeite mee hebt dat ik twee acounts heb, dan vraag je maar of het acount Squit verbannen mag worden ;) !

Steffnov schreef:
Alleen mag je volgens de regels geen 2 accounts hebben ;)

Zucht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 14:31 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Proteaz schreef:
Als je er moeite mee hebt dat ik twee acounts heb, dan vraag je maar of het acount Squit verbannen mag worden ;) !

Steffnov schreef:
Alleen mag je volgens de regels geen 2 accounts hebben ;)

Zucht...


:thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten