Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
TiMOTHYb wrote:Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?
Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemd :(
Zaterdag is een optie, hele weekend niet, daar is mijn zomer simpel genoeg al te duur voor :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Almighty wrote:
Nouja zeg, ik ben hier voor een gezellige bijdrage en dan word ik gelijk spammer genoemd :(
Zaterdag is een optie, hele weekend niet, daar is mijn zomer simpel genoeg al te duur voor :P
Vorig jaar was het 87,50.. Inclusief busreis. Die niet door ging, en we dus 25 euro terugkregen :P en de treinreis kostte heen en weer geloof ik iets van 18 euro ofzo! :P dus uiteindelijk waren we NOG goedkoper uit xd .
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Almighty wrote:
Vorig jaar 50 euro voor een vrijdagavond, + 2 festivals. Is toch juist goedkoop :D?
N
Rik wrote:
Almighty wrote:
Vorig jaar 50 euro voor een vrijdagavond, + 2 festivals. Is toch juist goedkoop :D?
Precies, en dan ook nog eens ZO gruwelijk gaaf zijn dat je het vetste festival van t jaar hebt. Ik zie t probleem niet :)
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Inderdaad, was zoooo fucking vet. Hopen dat er dit jaar weer een TMS stage komt ofzo!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Volledig mee eens!
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Rik wrote:
Almighty wrote:
Je moet wel je kosten van het eten en drinken erbij rekenen, dan wordt het opeens een duur grapje. Maarja ik heb het ervoor over.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Je kunt zelf ook genoeg meenemen.
Wie koopt er nou een bordje eieren met spek voor 10 euro, was echt een wtf momentje :P
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Henk-Jan wrote:Je kunt zelf ook genoeg meenemen.
Wie koopt er nou een bordje eieren met spek voor 10 euro, was echt een wtf momentje :P
Genoeg van die wousen :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Rik wrote:
Henk-Jan wrote:Je kunt zelf ook genoeg meenemen.
Genoeg van die wousen :P
Nee, die kunnen niet eten :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wat zag dat er smerig uit zeg gadverdamme.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Ik heb The Qontinent nooit gevolgd, maar huur je daar een legertent of hebben jullie die zelf?
D-Nemacyst wrote:Als ik nog geld heb na 2 weken Lloret
Gaan mensen daar nog steeds naartoe dan? :/
Hardtraxxer
309 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Misschien ga ik ook wel, en dan kom ik ook wel even langs om wat hardtraxxers te ontmoeten!
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hoe staat het hiermee? :innocent:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Als ik terugdenk aan hoe het was om over die camping (toen er nog geen modder lag) te lopen, richting het terrein. Muziek hoorde je al op de achtergrond en dan dat super vette terrein oplopen.. Man man, wat een feest was dit. :D
P
Hardtraxxer
195 posts member since 2012
last seen Aug 2014
Eten is niet nodig haha, maar genoeg drinken wel :$ !
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Proteaz wrote:Eten is niet nodig haha, maar genoeg drinken wel :$ !
Lijkt mij wel dat je in 72 uur tijd wat te eten nodig hebt, maar zal wel weer zo'n gekke gedachte van me zijn.
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Nando wrote:
Proteaz wrote:Eten is niet nodig haha, maar genoeg drinken wel :$ !
Lijkt mij wel dat je in 72 uur tijd wat te eten nodig hebt, maar zal wel weer zo'n gekke gedachte van me zijn.
Vast voedsel hoeft niet, van optimel meuk of breakers kan je ook vol komen te zitten ;) !
P
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Hee verdorie, de reactie van Squit moest onder de naam van Proteaz (beiden mijn acount, maar wil Proteaz aanhouden)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Proteaz wrote:Hee verdorie, de reactie van Squit moest onder de naam van Proteaz (beiden mijn acount, maar wil Proteaz aanhouden)
Laat gewoon je naam veranderen?
P
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Jurheinen wrote:
Proteaz wrote:Hee verdorie, de reactie van Squit moest onder de naam van Proteaz (beiden mijn acount, maar wil Proteaz aanhouden)
Nieuw acount aanmaken gaat toch net zo makkelijk. Ik moet alleen opnieuw beginnen als Hardtraxx Newbie, zo erg is dat niet ;) !
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Proteaz wrote:
Jurheinen wrote:
Nieuw acount aanmaken gaat toch net zo makkelijk. Ik moet alleen opnieuw beginnen als Hardtraxx Newbie, zo erg is dat niet ;) !
Alleen mag je volgens de regels geen 2 accounts hebben ;)
P
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Als je er moeite mee hebt dat ik twee acounts heb, dan vraag je maar of het acount Squit verbannen mag worden ;) !
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Proteaz wrote:Als je er moeite mee hebt dat ik twee acounts heb, dan vraag je maar of het acount Squit verbannen mag worden ;) !
Steffnov wrote: Alleen mag je volgens de regels geen 2 accounts hebben ;)
Zucht...
P
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Nando wrote:
Proteaz wrote:Als je er moeite mee hebt dat ik twee acounts heb, dan vraag je maar of het acount Squit verbannen mag worden ;) !
Steffnov wrote: Alleen mag je volgens de regels geen 2 accounts hebben ;)
Zucht...
:thumbup: