Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:34 
 
Hardtraxx Addict

Ik had oordopjes ingedaan met techno setje, ook 2 slaappillen gekregen van Chukkels (wow, die shit werkte goed, voelde me echt dronken xD). We dachten dus ook dat luchtbed lek was, pomp hem thuis op, blijft die gewoon vol -.- 3 Nachten voor niks fokking koud gehad en kut gelegen, maarja het hele weekend was gewoon verot gaan tot op het bot.
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Ik had oordopjes ingedaan met techno setje, ook 2 slaappillen gekregen van Chukkels (wow, die shit werkte goed, voelde me echt dronken xD). We dachten dus ook dat luchtbed lek was, pomp hem thuis op, blijft die gewoon vol -.- 3 Nachten voor niks fokking koud gehad en kut gelegen, maarja het hele weekend was gewoon verot gaan tot op het bot.

Jullie nog bedankt voor de slaapplek :thumbsup:

Was top, zeker de zaterdag behoort tot een van mijn favoriete feestjes ooit :D
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:37 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
Ik had oordopjes ingedaan met techno setje, ook 2 slaappillen gekregen van Chukkels (wow, die shit werkte goed, voelde me echt dronken xD). We dachten dus ook dat luchtbed lek was, pomp hem thuis op, blijft die gewoon vol -.- 3 Nachten voor niks fokking koud gehad en kut gelegen, maarja het hele weekend was gewoon verot gaan tot op het bot.

Jullie nog bedankt voor de slaapplek :thumbsup:

Was top, zeker de zaterdag behoort tot een van mijn favoriete feestjes ooit :D

Haha hadden toch ruimte over :D Haha ja de zaterdag begon goed he, om 12u 's middags al lekker trippen xD
''Ik voel me net als een pasgeboren lammetje, beeeheeeeeh''
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
Ik had oordopjes ingedaan met techno setje, ook 2 slaappillen gekregen van Chukkels (wow, die shit werkte goed, voelde me echt dronken xD). We dachten dus ook dat luchtbed lek was, pomp hem thuis op, blijft die gewoon vol -.- 3 Nachten voor niks fokking koud gehad en kut gelegen, maarja het hele weekend was gewoon verot gaan tot op het bot.

Jullie nog bedankt voor de slaapplek :thumbsup:

Was top, zeker de zaterdag behoort tot een van mijn favoriete feestjes ooit :D

Haha hadden toch ruimte over :D Haha ja de zaterdag begon goed he, om 12u 's middags al lekker trippen xD
''Ik voel me net als een pasgeboren lammetje, beeeheeeeeh''

:lol: :lol:

Episch, dat vergeet ik never nooit meer :worship:
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:39 
 
Hardtraxx Addict

Hahahah filmpje blijft idd ook hilarisch :lol:
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Hahahah filmpje blijft idd ook hilarisch :lol:

Stuur hem nog een keertje op, ik ben hem namelijk volgens mij kwijt door m'n laptop crash :P
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
Hahahah filmpje blijft idd ook hilarisch :lol:

Stuur hem nog een keertje op, ik ben hem namelijk volgens mij kwijt door m'n laptop crash :P

Moet je Mark even vragen, ik heb hem niet op m'n pc en hij wel ;)
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Edit; En niet teveel Razz zodat je zondagmiddag/avond helemaal niks meer kan :$


Hahaha heb me ziek gelachen toen :lol:
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Maximize schreef:
Edit; En niet teveel Razz zodat je zondagmiddag/avond helemaal niks meer kan :$


Hahaha heb me ziek gelachen toen :lol:


haha, wat was dat geniaal zeg!
Bericht Geplaatst op 05 jan 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een hele goede tip van banaanslakje, we kunnen ook een legertent huren, en er dan 1 groot feest van maken met de hele ht zooi!
Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 10:32 
 

Denk dat ik hier ook maar weer bij ben, 3de keer the qontinent word het :D
Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

the qontinent _O_ 100%
Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:33 
 
Hardtraxx Addict

Ruubiie schreef:
een hele goede tip van banaanslakje, we kunnen ook een legertent huren, en er dan 1 groot feest van maken met de hele ht zooi!

Dan moet je denkik wel even iets regelen daar want plek gaan ze jou echt niet geven.. Dan moet je gewoon op een apart veldje eerst die tent opzetten en dan pas andere tenten eromheen, is niet te doen anders.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2012 14:34 
 
Hardtraxxer

Jaaa dit feestje wil ik zeker ook weer naartoe :D
Bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was (op het weer na) geweldig. Dit jaar absoluut weer aanwezig.
Bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Zullen we met iedereen van HT gewoon op die camping er vlakbij staan? Lijkt me heerlijk om geen modder te hebben en schone wc's en geen uur hoeven wachten op je douche, en ruimte voor je tent. Wat was dat een drama, onze tent was huge (6 personen) en die wijsneus die daar dat lint verzette bleef maar volhouden dat onze tent wel zou passen, ja past wel als je 6 vierkante meter de ruimte krijgt :')


Waar is die camping dan want dat zou ik wel graag willen weten!
Bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je liep er langs vanaf parking 2 volgens mij, aan de andere kant van het meer dus. Of niet? Weet nog wel dat dat in mijn hoofd opkwam, maar moet je niet doen joh. Het leukste aan het feest is toch het kloten en lachen op zo'n camping?

Denk dat wij het dit jaar precies hetzelfde gaan doen als vorig jaar; met z'n tween zodat je alle vrijheid hebt en zondagavond lekker weg. Of het weer moet helemaal geweldig zijn dan wil ik best nog een dag blijven.
Bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het leukste aan het feest is toch het kloten en lachen op zo'n camping?

Juistem! Die 2 daagjes onhygiënisch leven kan ik wel mee leven.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

als ze met die 'more and better facilities' de wc's en douche mee bedoelen ben ik weer vd partij xd
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar laat jij het vanaf hangen? :P
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ben wss ook weer gezellig van de partij
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ben ik hier aanwezig met de camper :D
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:06 
 
Hardtraxx Newbie

vraagje ! misschien dat een van jullie dat weet ?
voordat je het terrein van the qontinent op loopt zat ervoor een camping en een park met van die bungalows.
weet een van jullie toevallig de naam van dat park ? :thumbup:
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaspa schreef:
vraagje ! misschien dat een van jullie dat weet ?
voordat je het terrein van the qontinent op loopt zat ervoor een camping en een park met van die bungalows.
weet een van jullie toevallig de naam van dat park ? :thumbup:

Gewoon is Google'n 'Domein Puyenbroeck' denk ik :)
Bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AANWEZIG! Vorig jaar zo waanzinnig naar men zin gehad toen! Dit feest moet je gewoon doen :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten