Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 13:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kan eigenlijk niet idd, maar moet misschien wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil dit jaar ook wel een keertje camping doen. Lijkt me super lache !
Elke editie maar 1 dag geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:50 
 
Hardtraxxer

Aanwezig :woot: mij eerste keer jammer dat ik vorig jaar moest missen geld was op! pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik sowieso weer heen, maar misschien een andere optie zoeken om te overnachten ipv weer in een tent. Het overnachten was eigenlijk het enige minpunt voor mij, vond dat best wel kut. Verder was het een geniaal weekend! Vooral zaterdag was heerlijk, staat nog steeds op nummer 1 van de beste feesten van 2011. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind overnachten altijd wel prima. Het grote nadeel is vooral de regen die er gevallen is, dat maakt de camping gewoon onbegaanbaar. Ik was echt dolblij dat ik mijn bergschoenen mee had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lijkt mij juist echt kut om te overnachten op een festival weekend
mede door mensen die het leuk vinden snachts iedereen wakker te houden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik vind overnachten altijd wel prima. Het grote nadeel is vooral de regen die er gevallen is, dat maakt de camping gewoon onbegaanbaar. Ik was echt dolblij dat ik mijn bergschoenen mee had.

Die blubber op maandag was echt niet normaal meer, heb me echt geërgerd. Verder was het grootste gedeelte van het volk op de camping ook heel irritant, hele nacht schreeuwen en keihard frenchcore draaien etc. Maar ja, dat kun je verwachten. Vandaar dat ik dit jaar ook een andere optie ga zoeken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hier wil ik sowieso weer heen, maar misschien een andere optie zoeken om te overnachten ipv weer in een tent. Het overnachten was eigenlijk het enige minpunt voor mij, vond dat best wel kut. Verder was het een geniaal weekend! Vooral zaterdag was heerlijk, staat nog steeds op nummer 1 van de beste feesten van 2011. :D

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon de nacht doorhalen, dan vermaak je je prima ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Gewoon de nacht doorhalen, dan vermaak je je prima ^^


niet als je t zonder drugs doet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het weer mee zit is er niks mis met kamperen ^^ dat is gewoon de gok die je moet nemen. Denk dat ik dit jaar ook wel weer op de camping ben te vinden :P Ondanks het gevloek zondagnacht, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Als het weer mee zit is er niks mis met kamperen ^^ dat is gewoon de gok die je moet nemen. Denk dat ik dit jaar ook wel weer op de camping ben te vinden :P Ondanks het gevloek zondagnacht, haha.

Ja het weer is al 1 ding, als het zonnetje schijnt is de kans ook groot dat ik weer op de camping sta. Geluidsoverlast neem ik dan wel schuimpjes voor mee zoals jij al eerder zei, goed idee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme, hier valt m'n vakantie op ! -_-

Wat wou ik hier graag weer heen, vorig jaar was echt zo super vet! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:40 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig, moet wel, feestje van 2011 voor mij. Zooo super gruwelijk vermaakt, heb er veel toffe mensen leren kennen. Dit feestje heeft emotionele waarde haha, nee hier moet ik bij zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Henk-Jan schreef:
Als het weer mee zit is er niks mis met kamperen ^^ dat is gewoon de gok die je moet nemen. Denk dat ik dit jaar ook wel weer op de camping ben te vinden :P Ondanks het gevloek zondagnacht, haha.

Ja het weer is al 1 ding, als het zonnetje schijnt is de kans ook groot dat ik weer op de camping sta. Geluidsoverlast neem ik dan wel schuimpjes voor mee zoals jij al eerder zei, goed idee. :P

Wij hadden in 2010 ook erg last van onze buren (vraag maar aan Oostzaner of Freddyadu8, hi-la-risch). Helaas daardoor de eerste nacht maar 10 minuten geslapen doordat die gasten nogal doorgesnoven waren. Tweede nacht was het daar overigens HEEL erg rustig :whistle:.

Vorig jaar onder een boom in de buurt van de food & drink stand gestaan. Was echt een ideale plek. Ik stond wat hoger, dus al het water liep weg. Wat schilderszeil helpt ook goed mee. De bladeren bespaarde me ook een hoop water. Eigenlijk ook geen last van de buren gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar helaas niet gegaan, dit jaar toch maar weer is proberen aanwezig te zijn! Lekker weekendje doorhalen :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inderdaad! :D vorig jaar was zoooooooo megavet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mandy schreef:
iedereen is toch vies en stinkt, beetje spelen in de modder enzo hahah

Modderworstelen? :surrender:

roberttt schreef:
Vorig jaar helaas niet gegaan, dit jaar toch maar weer is proberen aanwezig te zijn! Lekker weekendje doorhalen :surrender: :surrender:

Dat doen jullie toch ook als het feest geen weekend lang duurt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dat doen jullie toch ook als het feest geen weekend lang duurt? :P



Daar heeft u ook helemaal gelijk in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was de regen van zaterdag op zondag zo erg dat een paar maten van mij weg zijn gegaan omdat hun tent gewoon uit elkaar was geregend... :/ De regen die nacht was echt iets te...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Vorig jaar was de regen van zaterdag op zondag zo erg dat een paar maten van mij weg zijn gegaan omdat hun tent gewoon uit elkaar was geregend... :/ De regen die nacht was echt iets te...

Pussies :P
Nee, paar bekenden van ons zijn hem toen ook gepeerd.
Was zelf ook niet te genieten toen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik neem wel een waterbed mee dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Nando schreef:
Henk-Jan schreef:
Als het weer mee zit is er niks mis met kamperen ^^ dat is gewoon de gok die je moet nemen. Denk dat ik dit jaar ook wel weer op de camping ben te vinden :P Ondanks het gevloek zondagnacht, haha.

Ja het weer is al 1 ding, als het zonnetje schijnt is de kans ook groot dat ik weer op de camping sta. Geluidsoverlast neem ik dan wel schuimpjes voor mee zoals jij al eerder zei, goed idee. :P

Wij hadden in 2010 ook erg last van onze buren (vraag maar aan Oostzaner of Freddyadu8, hi-la-risch). Helaas daardoor de eerste nacht maar 10 minuten geslapen doordat die gasten nogal doorgesnoven waren. Tweede nacht was het daar overigens HEEL erg rustig :whistle:.


Haha THUNDERDOMEEEE. Wat legendarisch was dat zeg! :D

Ben helaas dit jaar waarschijnlijk op vakantie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:28 
 
Hardtraxx Addict

Zullen we met iedereen van HT gewoon op die camping er vlakbij staan? Lijkt me heerlijk om geen modder te hebben en schone wc's en geen uur hoeven wachten op je douche, en ruimte voor je tent. Wat was dat een drama, onze tent was huge (6 personen) en die wijsneus die daar dat lint verzette bleef maar volhouden dat onze tent wel zou passen, ja past wel als je 6 vierkante meter de ruimte krijgt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb echt absoluut geen last van geluidsoverlast gehad. Gewoon genoeg bier (of Bacardi Razz) drinken dan slaap je daar zo doorheen.

Edit; En niet teveel Razz zodat je zondagmiddag/avond helemaal niks meer kan :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten