Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 16:06 
 
Hardtraxxer

Realtom schreef:
Waarschijnlijk ben ik hier aanwezig met de camper :D


Dat is ook wel geniaal haha, maar wel zonde van die camper denk ik :oh: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 19:59 
 
Hardtraxx Elite

Ik hoop op een theracords stage of gewoon weer TMS :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik hoop op een theracords stage of gewoon weer TMS :thumbup:


en dan het 2-1 moment van vorig jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 20:04 
 
Hardtraxx Elite

hdhessel schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik hoop op een theracords stage of gewoon weer TMS :thumbup:


en dan het 2-1 moment van vorig jaar :)


helaas was ik daar niet, baal ik nog steeds van haha want dat zag er toch een keer vet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en Jack of Sound vs Titan mag ook nog wel een keer was zo'n bruute set vorig jaar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was er vorige jaren ook geen hardtraxx stage?

Ik ben bang dat ik geen vrienden van me mee kan krijgen hierheen, dus maar even kijken of ik een heel weekend ga. Is wel het enige betaalbaar festival om een weekend heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja op vrijdagavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou echt vet graag heen willen zoals vorig jaar.
Maar ik ben in mijn 1tje xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop echt op Donkey Rollers dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 12:25 
 
Hardtraxxer

In boekje van BLACK werden er wat dingen bekend gemaakt:

Hosting partners:
Vrijdag - Campin Pre party:
Mainstage : Bass Events & Q-Dance
Hard 2 Remember
100% Belgian Hardcore

Zaterdag 11 augustus
Mainstage: Bass Events & Q-Dance
Thunderdome
PRSPCT
Manu Kenton Reunion
in Tek We Trust
Fusion Records
DWX Update
A2 Records
Minus is More

Zondag 12 augustus
Mainstage: Bass Events & Q-Dance
Thunderdome
Cap'tain
Kytezo
Footworxx
Crunk'd Records
The Magic Show
DWX Bounce
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Minus is More :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit. :) Op zaterdag Fusion, A2 en MiM en zondag TMS. Misschien nog wat leuke namen op de main, genoeg om me op te vermaken dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DWX Update leuk leuk als de nieuwe DWX artiest er staat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Haattraxx :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:03 
 

PRSPCT & FOOTWORXX
:drool: :drool: :drool: :drool: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op een paar leuke namen op de mainstage, aangevuld met de labels, kan wel leuk worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

5 hardstyle-stages op zaterdag, hoe issutt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
5 hardstyle-stages op zaterdag, hoe issutt :/

Zal het niet zo zijn dat bijvoorbeeld A2 & Minus is More op 1 stage komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
PRSPCT & FOOTWORXX
:drool: :drool: :drool: :drool: :worship: :worship:

Dit. Jammer van zoveel HS :/ maar red me wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:34 
 
Hardtraxx Elite

:drool: Yeahh, MiM Fusion A2 en Magic show!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:41 
 

Onthafloorx schreef:
:drool: Yeahh, MiM Fusion A2 en Magic show!



Gewoon magic show stage + titan en JoS en ik ben tevreden..heb de rest nu wel gehoord eigenlijk :P!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:56 
 
Hardtraxx Addict

Jammer voor The Magic Show dat ze geen 2 dagen meer organiseren, en al helemaal jammer dat de pre-party niet meer door Hardtraxx wordt gedaan :(
Wat er wél interessant uitziet is die Fusion Records stage en de Minus Is More area :D

Zal mij toch wem amuseren, daar twijfel ik niet aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Genoeg om me te vermaken, ik zie t alweer!!

TMS stage :D :D :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten