Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:24 
 

Dat blijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Ik weet wel dat als we volgend jaar gaan kamperen, dat we dan met vele Hardtraxxers dronken gaan worden.
Dat lijkt me zo vet hé :D

Kampvuurtje, blik knakworsten & drank :bomb:


Aanwezig.

Drank-les van Pommer :yay:


Haha ik moet zaterdag nog wel kunnen feesten natuurlijk :P Maar er zullen dan wel de nodige biertjes in gaan natuurlijk, maar jij kan ook wel les geven als ik je verhalen zo lees :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komt hier niet veel jong volk op af? Omdat het 16+ is.. Of van die Walloniërs (want die zijn echt irritant :/)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik weet wel dat als we volgend jaar gaan kamperen, dat we dan met vele Hardtraxxers dronken gaan worden.
Dat lijkt me zo vet hé :D

Kampvuurtje, blik knakworsten & drank :bomb:

Ja haha lijkt me prachtig :P
Ga dit jaar ook veel meer eten en drinken meenemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Je mag toch ook zelf weten waar je je tent opzet? Dan moeten de HT'ers sws bij elkaar, en dan kats veel zuipen zonder te verdwalen als je terug gaat naar je eigen tent :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Ik weet wel dat als we volgend jaar gaan kamperen, dat we dan met vele Hardtraxxers dronken gaan worden.
Dat lijkt me zo vet hé :D

Kampvuurtje, blik knakworsten & drank :bomb:

Ja haha lijkt me prachtig :P
Ga dit jaar ook veel meer eten en drinken meenemen :D


Ik ook, en ik laat mn vriendin thuis, die heeft er voor gezorgd dat ons eten allemaal werd weg gesmeten :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
dawasiknie schreef:
Ben dan net een paar dagen terug uit de USA en weekje daarna is Decibel... denk dat t m qua geld net niet wordt voor een weekendje, maar zou best één vd 2 dagen heen willen :)

Lol, me too! Waar ga je heen? :)

Orlando :D

Nazale schreef:
dawasiknie schreef:
Ben dan net een paar dagen terug uit de USA en weekje daarna is Decibel... denk dat t m qua geld net niet wordt voor een weekendje, maar zou best één vd 2 dagen heen willen :)

lol Qontinent >>>>>>>>>>>>>> decibel.

Liever een weekendje in een huisje dan op zo'n schijtcamping. Ik haat kamperen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Je mag toch ook zelf weten waar je je tent opzet? Dan moeten de HT'ers sws bij elkaar, en dan kats veel zuipen zonder te verdwalen als je terug gaat naar je eigen tent :thumbsup:


dat mag je dus niet zelf weten, medewerkers hadden dit jaar een lint gespannen over de breedte van het veld, en schoven die steeds een stukje op, waardoor iedereen hun gedeelte neerplofte, en je met moeite en geweld een plekje kon krijgen! dus dan moet je eigenlijk met de hele groep tegelijk gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Je mag toch ook zelf weten waar je je tent opzet? Dan moeten de HT'ers sws bij elkaar, en dan kats veel zuipen zonder te verdwalen als je terug gaat naar je eigen tent :thumbsup:

Dat gaat idd niet op :(
Haha hoezo had ze alles weggegooid dan juul?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:09 
 
Hardtraxxer

Solis schreef:
Komt hier niet veel jong volk op af? Omdat het 16+ is.. Of van die Walloniërs (want die zijn echt irritant :/)


Geen last van gehad (ben in 2010 geweest), sterker nog, ik vond de leeftijd op The Qontinent bijzonder HOOG, en het aan het lachen krijgen van belgische vrouwen bijzonder moeilijk, wat een stel sjacherijen dat bar personeel haha :P Maar goed, zeker naar m'n zin gehad daar. Sommige mensen zijn alleen wat asociaal op de camping qua rekening houden met de ruimte van anderen maar ik denk dat je dat op alle festival campings wel heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:38 
 
Hardtraxx Addict

Deze is een zekerheid !!!

Camping zal niet voor mij zijn, maar als er een pre-party is kom ik zeker. Ik ga liever in mijn eigen warme bedje slapen na het drama van vorig jaar. Toch maar 15 minuutjes rijden voor ik er ben :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Haha ik moet zaterdag nog wel kunnen feesten natuurlijk :P Maar er zullen dan wel de nodige biertjes in gaan natuurlijk, maar jij kan ook wel les geven als ik je verhalen zo lees :beer:

Ach, voor Defqon 2010 had ik me ook helemaal lam gezopen en dat ging ook meer dan prima de volgende dag :P Sta je daar nog met 20 Duitsers te tanken terwijl Pete al aan het neuken was met zijn vriendin en de rest al aan het slapen was :lol:

Oh valt reuze mee hoe veel ik drink ;) Wil het meestal wel leuk houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
Je mag toch ook zelf weten waar je je tent opzet? Dan moeten de HT'ers sws bij elkaar, en dan kats veel zuipen zonder te verdwalen als je terug gaat naar je eigen tent :thumbsup:

Dat gaat idd niet op :(
Haha hoezo had ze alles weggegooid dan juul?


Ze vond dat ze de security moest afsnauwen tijdens het fouilleren, en dat vonden ze niet zo leuk. Uit wraak smeten ze onze coolbox maar weg :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 22:02 
 
Hardtraxxer

In het hotel 10 min verderop :D wordt weer een topper denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als dit ook maar voor de helft net zo vet wordt als afgelopen jaar dan is het nu al goud!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog geen enkele editie gemist :P (niet zo moeilijk, is op 5km van m'n huis xd)
Maar wat een bazenfeest is dit ook! Cheap as f*ck, en altijd een zeeeeeer gevarieerde line-up :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier sinds editie 1 eigenlijk al een keer/een weekend heen, ik hoop dat ik dit jaar iemand mee kan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zo fuck-ing episch afgelopen jaar!

Dikke kans dat ik er weer bij ben. (hoop wel op magicshow stages dan -.- )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 13:55 
 

Rik schreef:
(hoop wel op magicshow stages dan -.- )

Het was al bekend gemaakt dat die er dit jaar ook weer zullen staan volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Rik schreef:
(hoop wel op magicshow stages dan -.- )

Het was al bekend gemaakt dat die er dit jaar ook weer zullen staan volgens mij.


supervet wederom :thumbsup: krijgt hardtraxx ook weer een eigen stage :D ?
en natuurlijk hopen dat we weer de inmiddels bekende stickers krijgen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier ben ik dit jaar sowieso bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word een serieuze optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Word een serieuze optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 02:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mandy schreef:
kan me hier nu al zo op verheugen :D
vorig jaar was echt episch mooi!
op vrijdag beetje rondklooien in de jumpstyle tent hah
zaterdag en vooral zondag super goed vermaakt daar :D
hoop idd dat de magic show tent er weer staat!

Ik moet nu mee hè .. kom op
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geen camping meer :P naar 2 jaar denk 1 dag hotel ofzo
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten