Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

The Qontinent

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Dat blijkt.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Daveytl wrote:
Pommer wrote:
Daveytl wrote:Ik weet wel dat als we volgend jaar gaan kamperen, dat we dan met vele Hardtraxxers dronken gaan worden.
Dat lijkt me zo vet hé :D

Kampvuurtje, blik knakworsten & drank :bomb:
Aanwezig.
Drank-les van Pommer :yay:
Haha ik moet zaterdag nog wel kunnen feesten natuurlijk :P Maar er zullen dan wel de nodige biertjes in gaan natuurlijk, maar jij kan ook wel les geven als ik je verhalen zo lees :beer:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Komt hier niet veel jong volk op af? Omdat het 16+ is.. Of van die Walloniërs (want die zijn echt irritant :/)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Daveytl wrote:Ik weet wel dat als we volgend jaar gaan kamperen, dat we dan met vele Hardtraxxers dronken gaan worden.

Ja haha lijkt me prachtig :P
Ga dit jaar ook veel meer eten en drinken meenemen :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Je mag toch ook zelf weten waar je je tent opzet? Dan moeten de HT'ers sws bij elkaar, en dan kats veel zuipen zonder te verdwalen als je terug gaat naar je eigen tent :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Henk-Jan wrote:

Ja haha lijkt me prachtig :P
Ga dit jaar ook veel meer eten en drinken meenemen :D
Ik ook, en ik laat mn vriendin thuis, die heeft er voor gezorgd dat ons eten allemaal werd weg gesmeten :P.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Klos wrote:
dawasiknie wrote:Ben dan net een paar dagen terug uit de USA en weekje daarna is Decibel... denk dat t m qua geld net niet wordt voor een weekendje, maar zou best één vd 2 dagen heen willen :)
Lol, me too! Waar ga je heen? :)
Orlando :D
Nazale wrote:
dawasiknie wrote:Ben dan net een paar dagen terug uit de USA en weekje daarna is Decibel... denk dat t m qua geld net niet wordt voor een weekendje, maar zou best één vd 2 dagen heen willen :)
lol Qontinent >>>>>>>>>>>>>> decibel.
Liever een weekendje in een huisje dan op zo'n schijtcamping. Ik haat kamperen.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Pommer wrote:Je mag toch ook zelf weten waar je je tent opzet? Dan moeten de HT'ers sws bij elkaar, en dan kats veel zuipen zonder te verdwalen als je terug gaat naar je eigen tent :thumbsup:
dat mag je dus niet zelf weten, medewerkers hadden dit jaar een lint gespannen over de breedte van het veld, en schoven die steeds een stukje op, waardoor iedereen hun gedeelte neerplofte, en je met moeite en geweld een plekje kon krijgen! dus dan moet je eigenlijk met de hele groep tegelijk gaan!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Pommer wrote:Je mag toch ook zelf weten waar je je tent opzet? Dan moeten de HT'ers sws bij elkaar, en dan kats veel zuipen zonder te verdwalen als je terug gaat naar je eigen tent :thumbsup:
Dat gaat idd niet op :(
Haha hoezo had ze alles weggegooid dan juul?
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Solis wrote:Komt hier niet veel jong volk op af? Omdat het 16+ is.. Of van die Walloniërs (want die zijn echt irritant :/)
Geen last van gehad (ben in 2010 geweest), sterker nog, ik vond de leeftijd op The Qontinent bijzonder HOOG, en het aan het lachen krijgen van belgische vrouwen bijzonder moeilijk, wat een stel sjacherijen dat bar personeel haha :P Maar goed, zeker naar m'n zin gehad daar. Sommige mensen zijn alleen wat asociaal op de camping qua rekening houden met de ruimte van anderen maar ik denk dat je dat op alle festival campings wel heb.
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Deze is een zekerheid !!!

Camping zal niet voor mij zijn, maar als er een pre-party is kom ik zeker. Ik ga liever in mijn eigen warme bedje slapen na het drama van vorig jaar. Toch maar 15 minuutjes rijden voor ik er ben :P :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pommer wrote: Haha ik moet zaterdag nog wel kunnen feesten natuurlijk :P Maar er zullen dan wel de nodige biertjes in gaan natuurlijk, maar jij kan ook wel les geven als ik je verhalen zo lees :beer:
Ach, voor Defqon 2010 had ik me ook helemaal lam gezopen en dat ging ook meer dan prima de volgende dag :P Sta je daar nog met 20 Duitsers te tanken terwijl Pete al aan het neuken was met zijn vriendin en de rest al aan het slapen was :lol:

Oh valt reuze mee hoe veel ik drink ;) Wil het meestal wel leuk houden.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Henk-Jan wrote:
Dat gaat idd niet op :(
Haha hoezo had ze alles weggegooid dan juul?
Ze vond dat ze de security moest afsnauwen tijdens het fouilleren, en dat vonden ze niet zo leuk. Uit wraak smeten ze onze coolbox maar weg :P.
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
In het hotel 10 min verderop :D wordt weer een topper denk ik :)
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Als dit ook maar voor de helft net zo vet wordt als afgelopen jaar dan is het nu al goud!!
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Nog geen enkele editie gemist :P (niet zo moeilijk, is op 5km van m'n huis xd)
Maar wat een bazenfeest is dit ook! Cheap as f*ck, en altijd een zeeeeeer gevarieerde line-up :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Wil hier sinds editie 1 eigenlijk al een keer/een weekend heen, ik hoop dat ik dit jaar iemand mee kan krijgen.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Dit was zo fuck-ing episch afgelopen jaar!

Dikke kans dat ik er weer bij ben. (hoop wel op magicshow stages dan -.- )
B
Rik wrote:(hoop wel op magicshow stages dan -.- )
Het was al bekend gemaakt dat die er dit jaar ook weer zullen staan volgens mij.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Banaanslak wrote:
Rik wrote:(hoop wel op magicshow stages dan -.- )
Het was al bekend gemaakt dat die er dit jaar ook weer zullen staan volgens mij.
supervet wederom :thumbsup: krijgt hardtraxx ook weer een eigen stage :D ?
en natuurlijk hopen dat we weer de inmiddels bekende stickers krijgen :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Hier ben ik dit jaar sowieso bij!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Word een serieuze optie :)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
patrickjeb wrote:Word een serieuze optie :)
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
mandy wrote:kan me hier nu al zo op verheugen :D
vorig jaar was echt episch mooi!
op vrijdag beetje rondklooien in de jumpstyle tent hah
zaterdag en vooral zondag super goed vermaakt daar :D
hoop idd dat de magic show tent er weer staat!
Ik moet nu mee hè .. kom op
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
geen camping meer :P naar 2 jaar denk 1 dag hotel ofzo