Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Gangsterdwerg :worship: prachtig om te lezen :worship:

Nog 100x prachtiger om mee te maken. Als ik er aan terugdenk krijg ik instant kippenvel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

Allemaal zo herkenbaar, dat maakt het zo mooi om te lezen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 22:32 

Wie heeft er trouwens vrijdagnacht nog meer die zombie gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 00:03 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:

Enigste zombie die ik heb gezien was bij aankomst op de camping die een sigaret tegen mijn voorhoofd duwde.

Bracht gelukkig wel een lekker biertje op. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 00:15 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:

so hee, die kerol ging bad heeft 2 uur rond lopen hangen en schreeuwen en doen niemand kon slapen :P hoorde ineenkeer ook wat nederlands roepen : Hou je kop is man xd. En hoorde dat hij zaterdag van de camping af was gezet :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 00:18 

Wildstylerz schreef:
Banaanslak schreef:

so hee, die kerol ging bad heeft 2 uur rond lopen hangen en schreeuwen en doen niemand kon slapen :P hoorde ineenkeer ook wat nederlands roepen : Hou je kop is man xd. En hoorde dat hij zaterdag van de camping af was gezet :corn:

Het was zo grappig, hele tijd dat gekke geluid van hem. Hoorde je het zachter worden, iedereen zo van: 'eindelijk is die idioot weg'. Waarna het langzaam weer harder werd en hij weer voorbij kwam rennen.

93Wesley93 schreef:
Banaanslak schreef:

Enigste zombie die ik heb gezien was bij aankomst op de camping die een sigaret tegen mijn voorhoofd duwde.

Bracht gelukkig wel een lekker biertje op. :D

Wat een mafketel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 00:51 

Hardtraxx Veteran

haha het was the cave man >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 00:52 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
Banaanslak schreef:

Was dat een Wallonieër/Fransman? In de buurt van de douches daarzo? Vrijdagnacht heb ik hem niet gehoord maar zaterdag trok hij ongeveer 40 man aan publiek, midden voor onze tent, nog nooit zo'n prachtige vent meegemaakt en ook nog nooit zo hard gelachen volgens mij. Hij is inderdaad van de camping afgezet zaterdagnacht, maar dat was niet door zijn gedrag maar omdat ie geen campingbandje had :lol: Beveiliging stond er zelfs zondagnacht nog om te lachen :worship:

http://www.youtube.com/watch?v=pbOv8DlJhw0
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 09:39 

Bierkoning

Gangsterdwerg schreef:
Verhaal

Nice haha, volgens mij herkent iedereen die hier ervaring mee heeft dit wel :D Ik dacht alleen dat jij altijd een beetje 'anti' was of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 10:29 

Hardtraxx Veteran

Dat zegt hij zelf ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 11:27 

Hardtraxx Addict

Yes Yes, wat was mij dit weer een geniaal feest :D

Zal maar beginnen met de zaterdag want ik denk dat dit best een lang verhaal wordt :P

Eerste ding wat mij opmerkte was de belabberde controle (alweer) die je praktisch gewoon 2 seconden of bijna niks van fouilleren deed...
Maar goed, eenmaal op het terrein direct bonnetjes gekocht, viel me op dat het nog niet extreem duur was, ongeveer zelfde als vorig jaar denk ik, dus dat vond ik wel nice.

Eerste set waar ik langs ging was bij Digital Punk, die draaide over het algemeen niet slecht, maar opnieuw onder zijn niveau, vond ik wel jammer...
Ook even bij Outlander gepasseerd, ongeveer in het midden van zijn set en moest zeggen dat ik een aantal nummers niet van hem had verwacht.
Over het algemeen werd er door DWX Update en Fusion Records stage wel gigantisch veel standaard meuk gedraaid naar mijn mening. Geen idee hoe het was bij DV8 Rocks maar bij al de rest ben ik langsgekomen en had ik zoiets van:"Dit is zo nutteloos... Waarom in godsnaam een 2e Hardstyle stage erbij hebben, om vervolgens bijna exact dezelfde plaatjes te draaien als op de mainstage?"
Artic zette nog de beste set neer van de eerste 8 artiesten imo.
Code Black in het bijzonder die mij teleurstelde qua platenkeuze, de hardste plaat die erbij zat was Red Planet voor zover ik mee kreeg.
De zaterdag kwam ik dus moeilijk op gang, gelukkig redde E-Force de dag met een mooie set! Eindelijk schot in de zaak g**ver! Ook leuk om weer MC Da Syndrome zich zo te zien inleven in tracks die gedraaid worden, die "evil laugh" van hem af en toe vond ik wel geinig xd

Tijdens het losgaan bij de A² records stage nog wat nieuwe mensen gesproken: oa. thehardstyleholland, Nrgizer en nog iemand (met een t-shirt van Fusion dacht ik), maar verstond z'n naam niet? Had wel een Belgisch accent :P
Geen idee wie nog wie is maar kwam wel vele bekende gezichten tegen die ik herken vanop foto's zoals Vincent, Nando, G1LL en nog een paar...

En 94Wesley94 jongeh, jij herkende me niet meer WTF? Al teveel gedronken ofzo? Of ben ik nu zoveel veranderd xd
Anyway, voor de rest was het over het algemeen nog fijne avond, bij het einde van de Alpha² kwam ik terug in de tent, trackkeuze was niet slecht, alleen een beetje saaier dan E-Force vond ik.

Daarna nog flink staan beuken bij onze helden van MiM, Crypsis' zijn nieuwe platen waren heel leuk (Main motherfucker,), maar vond sommige tracks helaas niet beter dan oudere platen van hem. Strike en Torture erbij en mijn dag was al weer goed gemaakt haha! Transmission had ik al héél lang geleden niet meer gehoord, alsook Choices, wat blijft dat een meesterlijke track!!
Radical Redemption Vs. Chain Reaction was precies hoe ik het me inbeeldde, gewoon keihard! Jammer van Helpless en Be Amazed (die ik iedere keer bij RR hoor in zijn set, wordt voorspelbaar -.-) want voor de rest was hun platenkeuze precies naar mijn behoefte met oa. Answers, Unlike Others, Lellebel en ook Everyone Has Died vond ik nog lekker knallen :)

Na de eerste dag al met pijn in de spieren naar huis om te herstellen :P

Controle op dag 2 was zo goed als niks, enkel werd mijn rugzak lichtjes gecontroleerd.

Zondag was over het algemeen beter dan zaterdag, bij TMS stage toch een heleboel oudere nummers gehoord die je uitzonderlijk nog ergens langs hoort komen! Zoals bij San Miquel en Mind Illusion, bewijst nogmaals het tegendeel dat de hedendaagse Hardstyle soms ernstig in het niet valt qua volheid en melodiën, om dan nog maar te zwijgen over de kicks...
Anyway, zondag slechts een uurtje bij de mainstage geweest (Bass Modulators en deels Frontliner), en af en toe is bij het voorbij lopen, maar OMG is dit waar we heen gaan met onze cultuur?? Wat een belabberde variatie in nummers, Frontliner die ook bijvoorbeeld een hele tijd niks mixt, pas na een 20 tal minuten ofzo doet hij een poging met Keep it Up dacht ik??
Vond qua muziek er niet al te veel aan bij de mainstage, af en toe een enkele track die me aanstond maar goed...

Juized ook nog een stuk meegepakt, draaide niet slecht, maar vond het minder dan een gewone set zoals je die hoort in een podcast van TMS. Ook het geluid was hier af en toe belabberd, je moest zo goed als helemaal vooraan staan om geen overload aan bass te hebben WTF? Maar goed dat de meeste van HT vanvoor gingen staan, bijna of geen last gehad van random @#$!volk daar xd

Geck-O was ook best vet, tracks die ik mij nog herinner zijn 2-1 (hoe zou je deze ooit vergeten xd), Oh!, All Night, voor de rest weet ik het niet zo goed meer, ben ook niet de hele set kunnen blijven :(

JoS en Tartaros (grotendeels) helaas moeten missen maar had nog afgesproken met wat andere vrienden en hebben wat bij de Thunderdome stage staan bakken en klooien in de zon.
Frequencerz live wou ik niet direct heen dus maar een grote pauze gepakt en wat uitgerust xd

Kwam verdorie ook later aan bij The Gemenizers, maar gelukkig draaiden ze nog niet lang.
Amongst Monsters kwam langs, sfeer in de track is top enkel de kicks vond ik ietsje minder. Zelfde gevoel een beetje bij de Nucleic Acid Remix, hoewel eerst genoemde track meer mijn ding was ^^
Bij Scary Noises zag ik gelijk een aantal van hier compleet door het lint gaan, wat een meesters :thumbup:

Voor de rest hebben ze zeker nog een mooi setje neer gezet, volgens mij draaiden ze ook op een gegeven moment Synthgeweld? In ieder geval, wat een track! Die mid intro maakte zowat een brei van mijn spieren xd

Titan in het begin mee kunnen pakken, daarna moest ik spijtig genoeg weer eens weg :(
Wel nog terug gekomen toen hij nog draaide met wat flinke knallers als Pounding Senses, Syndrome, Ctrl. Alt. Del. waarbij die een geniale sample mix maakte :D

Solutio & The I's een volledige set meegemaakt, net als op Wish (maar dan nog iets vetter) maakten ze er een ware heldenset van (oa. Who Wants This, Necromancy, Immortal, check de TL zelf gewoon :P), bijna ieder nummer compleet op zitten afbreken (en ik was niet de enige :P), enkel 1 keertje een filmpje gemaakt welke ik later nog eens zal posten!! Die polonaise tijdens Destination Nowhere was ook zo eindbaas haha xd jammer dat de trein een opstopping had na 20 meter :(

Bij Thera (Live) ook weer super genoten, weinig tracks bleven niet ge-edit.
Had wel liever Therafied origineel gehoord i.p.v. de mash up met Goddamn, maar goed toch bleef dat meesterlijk :)
Yuna-X ook nog gezien, maar heb ze maar met gerust gelaten, werd al genoeg vergezeld door andere mensen :P Die playback versie van It's A Fine Day was wel leuk geprobeerd maar als zij dat niet eens verwachtte dan is het logisch dat d'r stem er niet altijd bovenuit kwam, volgende keer beter ;)
Die remix van The Dungeon was echt wel dik in orde! Was toch de eerste keer dat deze ging gedraaid worden ofzo?
Stashpassing was echt geniaal, alles erop afgebroken, voel nu nog steeds pijn in me schouders xd

Mooie editie van TQ, maar ik ga ermee akkoord dat er vorig jaar over het algemeen beter muziek was, dit jaar waren er minder stages en zaterdag ochtend was echt wel zwak imo. Desalniettemin een heel fijn weekend gehad, volgend jaar geheid weer, als TMS maar terug keert!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:38 

Hardtraxxer

The Qontinent was voor mij het vierde feestje ooit, maar dit feestje steekt echt met kop en schouders boven de rest uit. Wat een feest. :D

Vrijdag rond 8 uur aangekomen en onze tent op gezet, en om ongeveer 9 uur naar de pre-party vertrokken. Overal een beetje lopen kijken en ouwehoeren met andere mensen, maar aan het eind blijven steken op de main stage. Muziek was niet denderend maar de sfeer was goed en ik vermaakte me echt top. :thumbsup:

Zaterdag ochtend eerst overal rond gekeken en vervolgens gefeest bij Digital Punk, Stephanie, Audiofreq en nog een uur heerlijk vol in de zon lopen raggen op de thunderdome. DV8 Rocks had een gave liveset met best wat oude nummers en geinige remixen, maar iets te veel zang vond ik. E-Force had ook nog een helden set en bij Angerfist was t ook nog erg gaaf. Daarna nog Noisecontrollers, Crypsis en Radical Redemption vs Chain Reaction maar helaas wouden m'n vrienden het laatste half uur naar EA wie echt belabberd draaide. Eindshow met lasers was wel erg vet. :D

Ik had gerekend dat zondag nog vetter zou worden met TMS en daar had ik gelijk in. Begonnen met San Miquel & Mind.Illusion, maar het was daar vrij leeg dus wilde m'n vrienden naar de Main. Ben daar Bij Isaac vooraan wezen staan met een leip wijf die haar schoenen kwijt was en met blote voeten door het hele festival liep te feesten. :P Geck-O draaide ook heerlijk en rond die tijd begon voor mij het echte feest. :thumbsup: Zany, Tartaros en Frequencers waren allemaal heerlijk, en Paul Elstak daarna was ook nog lekker. Vervolgens naar Titan wat voor mij wel de set van weekend was, helaas laatste kwartier gemist omdat we naar headhunterz gingen. Ik weet niet of het kwam of ik iets te hoge verwachtingen had, ik net van Titan af kwam of omdat de muziek van Headhunterz me niet aanspreekt op een feest, maar ik vond er bar weinig aan. Het voelde veel te zacht en te saai, en de opbouw vond ik heel raar. Daarna nog Endymion gezien wat wel vrij meh was qua muziek maar qua sfeer heel goed en daarna de endshow en de afterparty met oa vuilnisboy. :P

Al met al echt een heerlijk weekend gehad. :thumbsup:
+ Thunderdome
+ DV8 Rocks
++ E-Force, Titan, Minus is More en Geck-o
++ Onze vrienden op de camping en festival
+++ Hele Magic show
+++ Het weer :loving:
+++ Sfeer op de camping

- EA
- Headhunterz
---Prijzen om te douchen, 2.80 voor een koude douche of een warme douche met pis straaltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:26 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Heb echt een partij slap staan ouwehoeren tegen Geck-O, Solutio en Melanie pfff…

Haha viel reuze mee! Was wel echt super gezellig als je weer ff voorbij kwam haha, en telkens met zo'n smile van oor tot oor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 12:26 

Hardtraxxer

Weet iemand of er nog livesets online komen? Excuus als dit al eerder is gevraagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 12:39 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Allemaal zo herkenbaar, dat maakt het zo mooi om te lezen :P.

Inderdaad! Dat de muziek een hele andere dimensie krijgt klopt ook gewoon!
Het komt zo bruut en lekker je oren binnen! :loving:

Zin in zaterdag! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 15:07 

Donateur

Love_Fulfilled schreef:
Weet iemand of er nog livesets online komen? Excuus als dit al eerder is gevraagd.

Vanavond die van mij en Remco, check onze FB accounts ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 15:19 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 18:03 

Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:02 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Verhaal

Altijd leuk om te lezen zulke reports, krijg er zelf een glimlach van :D. Benieuwd of je het volgende keer gaat kunnen weerstaan als je het aangeboden krijgt :P. Maar idd, het maakt een feest soms nog zoveel mooier en vetter. Je vergeet zowat het meeste tijdens je space maar alles klinkt idd zoveel intensser, vooral het hardere spul is echt vet met wat snoepgoed op :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:16 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:59 

Haha wat een contrast als je eerst het filmpje van Thera kijkt en daarna die erboven. Lijkt wel een gay meeting zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

Ox_Ite schreef:
En 94Wesley94 jongeh, jij herkende me niet meer WTF? Al teveel gedronken ofzo? Of ben ik nu zoveel veranderd xd

Nee nee, mijn geheugen laat me nou eenmaal af en toe in de steek. Heb dit wel vaker gehad laatste tijd, op den duur kan je gewoon niet iedereen meteen meer een naam geven.. :P Maar nu zal ik het niet meer vergeten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 00:10 

Hardtraxx Addict

Lol typ ik het zelf verkeerd, is het 93 ipv 94. Sorry...*slaps face* :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 20:21 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 21:23 

Hardtraxxer

Ziet er weer goed uit remco! :thumbup:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten