Oke tijd voor een reportje!
VrijdagUrenlang staan wachten bij de controle bij de ingang, verschrikkelijk. Vorig jaar liepen we als 1e de camping op, nu waren we pas rond 18u geinstalleerd.
Rond 21u naar de preparty gegaan,
In-Phase gezien. Is weinig van blijven hangen. Tijdens Waverider even teruggegaan naar de tent om wat joints te draaien. Terug voor
The Anarchist. Die draaide bij vlagen wel goed en soms ook erg wazig, weet ook echt niet meer wat hij allemaal draaide. Korsakof was ook wel lache, maar ook hier, vraag me geen titels.
ZaterdagSochtends begonnen bij de
Atmosfearz en Digital Punk was echt geen ruk aan. Daarna ff naar de tent geweest en toen naar
Slim Shore gegaan die wel een prima set draaide! Na Slim Shore ff staan hakken bij Nosferatu, damn die vent kan mixen! Vond alleen de hardcore weinig aan dus daar vrij snel weggegaan. Weet terug naar de tent voor wat groen goud en wat te eten. Vervolgens begon het feest echt te beginnen, achtereenvolgens
E-Force, Adaro en Alpha Twins Allemaal superdikke sets, echt maximaal genoten! Wel jammer van het geluid, ik liep naar voren en vroeg aan Da Syndrome of hij harder kon, mocht volgens hem niet en ik moest het maar achterin de zaal bij de technici vragen. Ik daar heen, liet die vent me de vergunning zien waarop ze niet harder mochten dan 115 Db. Terwijl ik met hem stond te praten hoorde ik half de hardcore erdoorheen die 200 meter verderop zat en die blijkbaar een andere vergunning hadden, erg matig. Na A2 naar
B-Front gelopen. Ook dit was een gouden set! Na B-Front afgesloten bij Chain Reaction en Radical Redemption. Die mannen hadden sowieso het beste mixwerk van t hele weekend, genoten! Na afloop nog 2-3 piefkes gerookt en langzaam uitgechilld bij de tent.
ZondagLekker brak vroeg opgestaan, joint gerookt.. Same story! Heerlijk. Toen naar
San Miquel en Mind Illusion. Hele leuke set, veel oude knallers en lekker gemixt. Prima! Daarna
Frontliner gezien wat ook wel aardig was en daarna de eerste helft van
Deepack. Die vallen me op mainstages toch tegen. Halverwege Deepack naar
Geck-O gegaan. Eerste helft daarvan vond ik wel vet, 2e gedeelte minder. Ik ga inmiddels 4 jaar naar feesten en had nog nooit pillen op. Na lang twijfelen besloten om het te proberen. Dus na Geck-O toen de ergste warmte was gezakt even naar de tent gelopen en wat spul geregeld. Ik had een blauwe Lady.. Geen idee hoeveel er in zat, ze zeiden dat hij niet zo zwaar was. Om 17.15u een kwartje gepakt en een uur later nog een kwartje. Rond 18.45 begon ik het warm te krijgen en voelde het alsof mijn hoofd langzaam open ging. Een half uurtje later begon het echt te werken en zat ik er goed in. Vervolgens nog de andere 2 kwartjes gepakt en om 20.30u nog een kwart Speaker er achteraan gegooid. Tering wat een ervaring! Zelden heb ik mezelf zo scheel zien kijken. En wat een magisch gevoel met al mn maten en mn vriendin erbij! Eigenlijk is me van de muziek weinig bij gebleven, had veel meer zin om met mensen te praten en mn verhaal te vertellen. Heb echt een partij slap staan ouwehoeren tegen Geck-O, Solutio en Melanie pfff… Wat een mooie reactie trouwens van Geck-O, ik vertel dat ik voor het eerst vdk was en hij begint me spontaan te knuffelen

Sowieso echt met kei veel mensen geknuffeld incl PNXRMX en nog veel meer. Bij vlagen ook mega los gegaan op de set van The Geminizers en Titan. Wow wat krijgt die muziek een compleet andere dimensie zeg! Die ongelofelijke bruutheid die het ineens krijgt is niet te omschrijven, wauw wat belachelijk vet! Van S&I weinig meegekregen, paar rondjes gelopen en ff gezeten. Ook nog ff bij de Schranz tent geweest, leipe shit daar! Afsluiting weinig van meegekregen, ben ff bij Thera geweest en ook nog eens terug gelopen naar de main.. Achja ik vond het allemaal wel best. Ongelofelijk hoe snel je in een dagjesmens kunt veranderen als je snoept! Wat ik wel vreemd vond was dat toen om 23u de muziek uit ging dat ik ook redelijk uit mn space was. Toen bij de tent nog een stuk of 4 joints gerookt met oa Nando, Banaanslak en XTD. Maandag de hele dag lichte naspace-momenten gehad. Kwam soms een beetje terug in de trip en dat voelde echt zo goed.. pff!
Overigens ben ik niet van plan om meer en vaker te gebruiken, ik wilde het na al die tijd feesten eens ervaren en ik heb er geen spijt van. I was so blind but now I see.
Al met al een geweldig weekend. Qua muziek minder dan vorig jaar, maar door deze ervaring zal ik het nooit van mijn hele leven meer vergeten. ’T Zakje waar mn Lady inzat komt hier aan de muur, samen met alle andere flyers van feesten waar ik ben geweest.
Speciaal bedankje voor Nazale vanwege het opletten of ik de pan niet uitspacede!