Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:10 

Hardtraxxer

Op de zaterdag zoals Gilian ook al zei erg laat aangekomen op het terrein en zo een hoop gemist. Gelukkig was het achteraf toch allemaal niet zo spectaculair. Zaterdag dus vooral veel lol gemaakt, met mensen gekletst, oja en natuurlijk ook nog even in de jump tent gestaan :lol: dat is me wat hè die muziek xd
's Nachts een beeeetje last gehad van een niet nader te noemen dj die naast onze tent keihard lag te snurken, bwahaha. Gelukkig wel nog de nodige uurtjes kunnen slapen.
Zondag vond ik echt heel vet. Dr Peacock stukje van meegekregen, waar ik in het begin alleen naartoe moest omdat niemand mee wou (pussies!). Blijf ik toch echt geniale muziek vinden, lekker blij en lekker snel vooral :D Daarna wel nog even Alain mee weten te krijgen voor een kwartiertje frenchcore, maar omdat het zo heet was zijn we daarna maar snel weer de Magic Show tent in gegaan. Verder was het alleen nog Deepack volgens mij waar we zijn geweest, de rest alleen maar in de Magic Show tent gehangen :D :thumbsup:
Ach en dat van Yuna-x maakte mij persoonlijk echt niet uit, ik vond het al een leuke verrassing dat ze er stond :D Lekker vrolijk en mee springen natuurlijk. En het gros van de VDK mensen had ook echt niet door dat het niet helemaal klopte, wuhaha!

Het was een top weekendje :D Niet te vergeten dat ik op The Qontinent vorig jaar wat kreeg met Alain :loving: dus was het dit jaar zo`n beetje het jubileum, ook al is het eigenlijk woensdag pas precies een jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:25 

Hardtraxx Veteran

Yuna-X schreef:
G1LL schreef:
Yuna-X was wel grappig d'r bij, maar volgens mij ging dat niet helemaal zoals gepland.

Klopt, helaas hoorde ik helemaal niks van wat ik deed, dus of hoorde je me niet of ik zat ernaast. naja goed het was de eerste keer dat ik überhaupt op een stage stond.. Normaal hebben zangers oortjes in zodat ze zichzelf horen. It's a fine day zingen is ook niet het makkelijkste nummer, vooral niet als je jezelf niet kunt horen. Dus dat vind ik zelf ook heel erg jammer. Maar goed, ik vond het leuk dat ik mee ben geweest :) Zelfs de beste zangers/zangeressen maken fouten, en van elke ervaring leer je ! :$

Vond 't wel leuk hoor! En inderdaad, van elke ervaring leer je weer :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:35 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
Top vermaakt weer.

Was jij er ook AF :huh: :huh: :huh: :huh:
Zijn we elkaar weer misgelopen :cry: :cry:

Ik ben gewoon zooo klein dat je me niet zag he haha.. :nono:

The Geminizers schreef:

1. Donkey Rollers - Fusion of Sound
2. D-Clear - Midnight Skies
3. The Geminizers - Amongst Monsters
4. Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk's Hardstyle Refixx)
5. The Beholder & Max Enforcer - Hard Bass Tool
6. Zatox - The Future
7. Sasha F - Hardstyle Matters
8. The Geminizers - Screechtrack
9. Phuture Noize - Extend
10. Rephex & ABW - Nuclear (Rephex's Radio Active mix)
11. Kodex - Nucleic Acid (The Geminizers remix)
12. Gunz For Hire - Kings of the Underground
13. Dj Thera - Disturbia (The Rebelz remix)
14. Slim Shore & B-Front - Scary Noises
15. Noisecontrollers - Samara
16. The Beholder meets Zany - Midnight
17. Degos & Re-Done - Synthgeweld (2012 Live Edit)
18. Chris One - Sin City
19. The Machine & Chris One - Different Kind of Therapy
:drool: :drool: Deze set mogen we ook niet vergeten en die van Thera & Geck-O haha van iedereen die draaide!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:43 

Artiest

Heerlijk weekend weer! Met dank aan de zon goden eindelijk eens droog camperen op een festival :) Super gezellig gehad met iedereen. Ook tof dat adaro crypsis en deepack onze nieuwe tracks draaide.

Preparty sfeer was erg gaaf! Kort videotje: http://www.facebook.com/photo.php?v=431085063609337

Op naar Decibel! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 23:59 

Hardtraxxer

Was echt weer een superfeest! Vrijdag was heerlijk inkomen, zaterdag prima vermaakt en het muzikale hoogtepunt was 's avonds (Adaro, E-Force, Crypsis, RR + CR). Zondag grotendeels bij The Magic Show en dat was genieten! Frequencerz, Geminizers, San Miquel en Mind.Illusion, Titan... Wat een dikke sets! En dan die lichtshow op de main + het vuurwerk :love:

Enige minpunt was misschien dat TMS er niet ook op zaterdag was. De hardstyle tent was overdag net iets te soft vond ik, qua afwisseling niet echt super. En natuurlijk die sfeer vorig jaar op die stage :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:32 

Artiest

Ok nog tracklistje van ons, zo midden op de nacht!

01. Phrantic & Phuture Noize - Arise
02. Chris One - DefQon.1 DJ Tool
03. Arboza & Asylum - We Burn
04. Toneshifterz & Bioweapon - Fearfull Summetry
05. Zany meets The Beholder - Do You Want Heavy
06. Solutio & The I's - Immortal
07. Chris One - Drug Muzik
08. Solutio & The I's - Ravage
09. Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
10. Solutio & The I's - Cruelty
11. Zany & The Beholder - Who Wants This
12. Max Enforcer - Loudness
13. Solutio & The I's - Necromancy
14. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
15. Beholder & Max Enforcer - To Protect & Serve
16. B-Front - Sleepwalker
17. Solutio & The I's - 2.17
18. Nosferatu - The Underground (Dione Remix)
19. Degos & Re-Done - Crisis
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:39 

Hardtraxx Addict

Geen enkel, maar dan ook geen enkel minder leuk nummer in jullie set, wat een legendarische set was het!! Één van mijn favoriete aller tijden tot nu toe! :thumbsup:

Ben nu bezig met verslagje, zal morgen of woensdag er even op zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 10:26 

Donateur

Wow wat een weekend zeg! Gistermiddag pas rond 15.30 uur thuis gekomen, helemaal gesloopt!
Super vet dat iedereen zo los ging bij ons en de rest vd zondag in de TMS area.
Sfeer was echt top!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties, echt super :thumbsup:
Heb genoten vanaf de 1e minuut! Cya next year :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 11:47 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Stashpassing (Live Mix)

Wat voor sloopwerk moet ik me hier wel niet bij voorstellen xd

Ik denk zoiets als het laatste nummer in deze set:

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/delt-a-i-wish-the-dungeon-to-be-like-this-t26328.html

Citaat:
34. Thera & Geck-O - Stashpassing (Delt-A Mash up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 12:26 

Hardtraxxer

Wat een geweldig weekend!!! beginnen met vrijdag dat ik eindelijk Maximumraver ontmoet! werd eens tijd, grote deels weekend mee los gegaan!! Verder goed vermaakt met groep Belgen die ik al goed kende lekker wezen beuken!

Artic :thumbsup: wat een lekker setje was dat ze! Top!
E-force !! woo was aangenaam verrast had niet verwacht dat hij zo beuk set ging neer zetten! :thumbup:
Dan kwam mij eindelijk mijn grote held waar ik de dag heb op gewacht had! Radical Redemption :love: :drool: en Chain Reaction!! wat een set !!

Zondag was gewoon subliem!!!! hele dag magic show op 1 uurtje na dan voor Dr Peacock :drool:
voor weer de set van de dag is de ! The Geminizers!! :love: ps mark nog bedankt voor T-shirt!! :thumbup:

op naar groundzero! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 13:33 

Hardtraxx Addict

thehardstyleholland schreef:
Wat een geweldig weekend!!! beginnen met vrijdag dat ik eindelijk Maximumraver ontmoet! werd eens tijd, grote deels weekend mee los gegaan!!

Jah was echt chill!! ^^ Sowieso heb ik ook een geweldig weekend gehad, veel dikke sets (Da Tweekaz, Geck-o, Thera vooral :)) en veel coole mensen ontmoet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 14:16 

Hardtraxxer

Voor mij was dit de eerste keer Qontinent, en ik kan met volle zekerheid zeggen dat dit de AL-LER-BESTE dagen van mijn leven waren! De sfeer, de mensen, de line up, de stages, de camping natuurlijk, gwoon alles was helemaal top!! Ik kan wel janken dat het al is afgelopen. Het leek echt zo voorbij te zijn gegaan, volgend jaar absoluut weer!

Q-Dance en Bass Events en natuurlijk alle mensen die er waren, bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 14:38 

Hardtraxx Veteran

Grendiner schreef:
Voor mij was dit de eerste keer Qontinent, en ik kan met volle zekerheid zeggen dat dit de AL-LER-BESTE dagen van mijn leven waren! De sfeer, de mensen, de line up, de stages, de camping natuurlijk, gwoon alles was helemaal top!! Ik kan wel janken dat het al is afgelopen. Het leek echt zo voorbij te zijn gegaan, volgend jaar absoluut weer!

Q-Dance en Bass Events en natuurlijk alle mensen die er waren, bedankt! :thumbsup:

Moet je naar Defqon of Decibel gaan voor een weekend, die zullen die dagen zeker overtreffen denk ik ;)

Tenminste als ik 18 was zou ik eerder voor die festivals kiezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 15:13 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Grendiner schreef:

Moet je naar Defqon of Decibel gaan voor een weekend, die zullen die dagen zeker overtreffen denk ik ;)

sfeer hoeft daar echt niet beter te zijn hoor :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 16:04 

Hardtraxxer

Weer een prima feestje gehad! Vrij vroeg van huis vertrokken zodat we mooi op tijd op de camping zouden zijn, wat niet helemaal lukte door files en een veels te lange rij bij de ingang.. Tentje opgezet en daarna rustig naar de pre-party gegaan, was gezellig maar ook weer niet meer dan dat vond ik.
De zaterdag s'middags overal een beetje rondgekeken en s'avonds in de label tent geweest wat al een stuk beter beviel! :) Minpuntje was dat het geluid daar sterk wisselde, bij vlagen was het redelijk maar soms ook veel te zacht. Crypsis had toch wel de set van de dag voor mij :). De zondag eigenlijk de hele dag in de TMS tent gestaan, stuk voor stuk leuke setjes gehoord met als hoogtepunten de laatste 3,5 uur :loving: Enigste nadeel was dat de vermoeidheid al behoorlijk aannwezig was toen.
Na het feest nog een paar uur voor de tent naar onze buren zitten kijken die dachten dat ze in de dierentuin waren en rondliepen als apen en constant geluiden nadeden van pauwen etc.. :lol: :lol:
Al met al wel een leuk feestje gehad, en een aantal leuke mensen leren kennen! :) Volgend jaar waarschijnlijk wel weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 16:32 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Grendiner schreef:

dat is de grootste onzin die er is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 17:26 

Hardtraxxer

Wat een feest was dit zeg, het was echt geweldig. Het weertje was heerlijk, de groep waarmee ik die kant op ben gegaan was super gezellig en ik heb veel toffe partymaatjes erbij gevonden.

De set van da Tweekaz, wat was die goed zeg. En ook lache dat we gingen twisteren voor bij de Mainstage tijdens hun set, veel mensen deden zoals verwacht heel leuk mee. Het enige minpunt was dat de muntjes weer duurder zijn geworden, 2,80,- euro voor een biertje of cola of wat dan ook. Moet toch niet gekker worden zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

Oke tijd voor een reportje!

Vrijdag
Urenlang staan wachten bij de controle bij de ingang, verschrikkelijk. Vorig jaar liepen we als 1e de camping op, nu waren we pas rond 18u geinstalleerd.

Rond 21u naar de preparty gegaan, In-Phase gezien. Is weinig van blijven hangen. Tijdens Waverider even teruggegaan naar de tent om wat joints te draaien. Terug voor The Anarchist. Die draaide bij vlagen wel goed en soms ook erg wazig, weet ook echt niet meer wat hij allemaal draaide. Korsakof was ook wel lache, maar ook hier, vraag me geen titels.

Zaterdag
Sochtends begonnen bij de Atmosfearz en Digital Punk was echt geen ruk aan. Daarna ff naar de tent geweest en toen naar Slim Shore gegaan die wel een prima set draaide! Na Slim Shore ff staan hakken bij Nosferatu, damn die vent kan mixen! Vond alleen de hardcore weinig aan dus daar vrij snel weggegaan. Weet terug naar de tent voor wat groen goud en wat te eten. Vervolgens begon het feest echt te beginnen, achtereenvolgens E-Force, Adaro en Alpha Twins Allemaal superdikke sets, echt maximaal genoten! Wel jammer van het geluid, ik liep naar voren en vroeg aan Da Syndrome of hij harder kon, mocht volgens hem niet en ik moest het maar achterin de zaal bij de technici vragen. Ik daar heen, liet die vent me de vergunning zien waarop ze niet harder mochten dan 115 Db. Terwijl ik met hem stond te praten hoorde ik half de hardcore erdoorheen die 200 meter verderop zat en die blijkbaar een andere vergunning hadden, erg matig. Na A2 naar B-Front gelopen. Ook dit was een gouden set! Na B-Front afgesloten bij Chain Reaction en Radical Redemption. Die mannen hadden sowieso het beste mixwerk van t hele weekend, genoten! Na afloop nog 2-3 piefkes gerookt en langzaam uitgechilld bij de tent.

Zondag
Lekker brak vroeg opgestaan, joint gerookt.. Same story! Heerlijk. Toen naar San Miquel en Mind Illusion. Hele leuke set, veel oude knallers en lekker gemixt. Prima! Daarna Frontliner gezien wat ook wel aardig was en daarna de eerste helft van Deepack. Die vallen me op mainstages toch tegen. Halverwege Deepack naar Geck-O gegaan. Eerste helft daarvan vond ik wel vet, 2e gedeelte minder. Ik ga inmiddels 4 jaar naar feesten en had nog nooit pillen op. Na lang twijfelen besloten om het te proberen. Dus na Geck-O toen de ergste warmte was gezakt even naar de tent gelopen en wat spul geregeld. Ik had een blauwe Lady.. Geen idee hoeveel er in zat, ze zeiden dat hij niet zo zwaar was. Om 17.15u een kwartje gepakt en een uur later nog een kwartje. Rond 18.45 begon ik het warm te krijgen en voelde het alsof mijn hoofd langzaam open ging. Een half uurtje later begon het echt te werken en zat ik er goed in. Vervolgens nog de andere 2 kwartjes gepakt en om 20.30u nog een kwart Speaker er achteraan gegooid. Tering wat een ervaring! Zelden heb ik mezelf zo scheel zien kijken. En wat een magisch gevoel met al mn maten en mn vriendin erbij! Eigenlijk is me van de muziek weinig bij gebleven, had veel meer zin om met mensen te praten en mn verhaal te vertellen. Heb echt een partij slap staan ouwehoeren tegen Geck-O, Solutio en Melanie pfff… Wat een mooie reactie trouwens van Geck-O, ik vertel dat ik voor het eerst vdk was en hij begint me spontaan te knuffelen :D Sowieso echt met kei veel mensen geknuffeld incl PNXRMX en nog veel meer. Bij vlagen ook mega los gegaan op de set van The Geminizers en Titan. Wow wat krijgt die muziek een compleet andere dimensie zeg! Die ongelofelijke bruutheid die het ineens krijgt is niet te omschrijven, wauw wat belachelijk vet! Van S&I weinig meegekregen, paar rondjes gelopen en ff gezeten. Ook nog ff bij de Schranz tent geweest, leipe shit daar! Afsluiting weinig van meegekregen, ben ff bij Thera geweest en ook nog eens terug gelopen naar de main.. Achja ik vond het allemaal wel best. Ongelofelijk hoe snel je in een dagjesmens kunt veranderen als je snoept! Wat ik wel vreemd vond was dat toen om 23u de muziek uit ging dat ik ook redelijk uit mn space was. Toen bij de tent nog een stuk of 4 joints gerookt met oa Nando, Banaanslak en XTD. Maandag de hele dag lichte naspace-momenten gehad. Kwam soms een beetje terug in de trip en dat voelde echt zo goed.. pff!
Overigens ben ik niet van plan om meer en vaker te gebruiken, ik wilde het na al die tijd feesten eens ervaren en ik heb er geen spijt van. I was so blind but now I see.

Al met al een geweldig weekend. Qua muziek minder dan vorig jaar, maar door deze ervaring zal ik het nooit van mijn hele leven meer vergeten. ’T Zakje waar mn Lady inzat komt hier aan de muur, samen met alle andere flyers van feesten waar ik ben geweest.

Speciaal bedankje voor Nazale vanwege het opletten of ik de pan niet uitspacede!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 17:50 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Sowieso echt met kei veel mensen geknuffeld incl PNXRMX en nog veel meer. Bij vlagen ook mega los gegaan op de set van The Geminizers en Titan. Wow wat krijgt die muziek een compleet andere dimensie zeg! Die ongelofelijke bruutheid die het ineens krijgt is niet te omschrijven, wauw wat belachelijk vet! Van S&I weinig meegekregen, paar rondjes gelopen en ff gezeten.

Gesproken als een ware dagjesmens. :cool:

Edit: Oh je kaart het zelf al aan later in je verhaal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 18:32 

prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 18:36 

Hardtraxx Veteran

Qua muziek was vorig jaar beter, maar qua ervaring en mensen zeker dit jaar! Wat een heerlijk weekend was het weer, The Qontinent staat weer in mijn geheugen gegraveerd. Tot volgend jaar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 18:38 

Donateur

Nando schreef:
Qua muziek was vorig jaar beter, maar qua ervaring en mensen zeker dit jaar!

Bedankt!! Dat vond ik ook!

Edit: Tof man nu staan hebben we elkaar in onze sigs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:42 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
lekker debiel doen

Daar had je vooral vrijdag wel een handje van, niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 21:12 

Donateur

Verhalen zoals die van Gangsterdwerg gaan nooit vervelen. Epic :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 21:17 

Donateur

Gangsterdwerg :worship: prachtig om te lezen :worship:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende