Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal wel een prachtaftermovie worden zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Ziet er weer goed uit remco! :thumbup:


Thanks! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Zal wel een prachtaftermovie worden zeg...

Het was in ieder geval een pracht weekend :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 14:41 
 
Hardtraxx Addict

Filmpje van op The Magic Show Stage, tijdens Solutio & The I's ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

komt de echte aftermovie nog :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Filmpje van op The Magic Show Stage, tijdens Solutio & The I's ^^



:lol: @ 1:13
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dafuq. Kussen die elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dafuq. Kussen die elkaar?


Heb je goed gezien man! -.- Trouwens die linkse kerel is samen met Elise, het meisje in bh. Perfect hetero dus als je daarop doelt... :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes zijn binnen! :woot:
Zin in dit feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Kaartjes zijn binnen! :woot:
Zin in dit feest!


Alles lekker man? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
hardcoresjors schreef:
Kaartjes zijn binnen! :woot:
Zin in dit feest!


Alles lekker man? :lol:

Tuurlijk!
Met vooruitzicht op 12 Augustus 2012 gaat het altijd lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Daveytl schreef:
Dafuq. Kussen die elkaar?


Heb je goed gezien man! -.- Trouwens die linkse kerel is samen met Elise, het meisje in bh. Perfect hetero dus als je daarop doelt... :aww:

Perfect hetero, maar hij kust wel andere jongens op de mond?

En het was ook geen walg-reactie van mij, ik schrok alleen. Heb helemaal geen problemen met homo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Deenite schreef:
Daveytl schreef:
Dafuq. Kussen die elkaar?


Heb je goed gezien man! -.- Trouwens die linkse kerel is samen met Elise, het meisje in bh. Perfect hetero dus als je daarop doelt... :aww:

Perfect hetero, maar hij kust wel andere jongens op de mond?

En het was ook geen walg-reactie van mij, ik schrok alleen. Heb helemaal geen problemen met homo's.


Ja, in belgië valt dat wel eens voor! :D Maar ik denk niet dat ze mond op mond kussen, lijkt me eerder op de wang... Maar het is en blijft wel vreemd. Als je elkaar begroet is het perfect normaal maar zo midden in een break van een beukplaat? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raar volk die Belgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
komt de echte aftermovie nog :(


The Qontinent Facebook schreef:
Aftermovie will be online this wednesday !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mooi feestje gehad met B-Front, Titan en Frequencerz als hoogtepunten. Dit feestje lang niet al mn favoriete artiesten gezien omdat ik met mn vriendin was.. De Qontinent camping was de meest verschrikkelijke camping die ik ooit gehad heb. Zelfs op de Defqon campings was het rustiger.. Wel een bizar einde van het feest meegemaakt op de camping. Een Fransman (of Walloniër) bleef maar als een idioot in en tegen een paar vuilnisbakken aanduiken. Hij zat na een paar duiken ook onder het bloed en er lag een tandje uit. Op een gegeven moment stonden er zeker 200 mensen toe te kijken en een deel van hen bleef die gast ook maar opjutten. Het duurde ook wel heel erg lang voordat de security kwam opdagen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
mooi feestje gehad met B-Front, Titan en Frequencerz als hoogtepunten. Dit feestje lang niet al mn favoriete artiesten gezien omdat ik met mn vriendin was.. De Qontinent camping was de meest verschrikkelijke camping die ik ooit gehad heb. Zelfs op de Defqon campings was het rustiger.. Wel een bizar einde van het feest meegemaakt op de camping. Een Fransman (of Walloniër) bleef maar als een idioot in en tegen een paar vuilnisbakken aanduiken. Hij zat na een paar duiken ook onder het bloed en er lag een tandje uit. Op een gegeven moment stonden er zeker 200 mensen toe te kijken en een deel van hen bleef die gast ook maar opjutten. Het duurde ook wel heel erg lang voordat de security kwam opdagen... :/

was dat vlakbij de douches op zaterdagnacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
was dat vlakbij de douches op zaterdagnacht?


Hahahahaha ik krijg alweer de slappe lach als ik eraan terug denk :lol:
Was recht voor onze tent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt leuk. Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 01:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Grendiner schreef:
was dat vlakbij de douches op zaterdagnacht?


Hahahahaha ik krijg alweer de slappe lach als ik eraan terug denk :lol:
Was recht voor onze tent :lol:

Dan stonden wij een paar tentjes verder dan jou, wij stonden op de hoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:58 
 
Hardtraxxer

Die eerste vent (dus niet die dikkere fransman) dook nog met z'n hoofd naar beneden in vuilnisbak. Dat was echt een held, want daar heb je ook nog balls voor nodig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Fuzzylogic schreef:
Grendiner schreef:
was dat vlakbij de douches op zaterdagnacht?


Hahahahaha ik krijg alweer de slappe lach als ik eraan terug denk :lol:
Was recht voor onze tent :lol:

Dan stonden wij een paar tentjes verder dan jou, wij stonden op de hoek.


Haha waren jullie die kerels die boos werden op die Fransman? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



ik vind em wel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 18:35 
 
Hardtraxxer

Jammer van de overkill aan mainstage die je al in de clip van Wildstylez ook al genoeg kan bewonderen, maar verder zeer mooie aftermovie. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dafuq. Kussen die elkaar?


Maarnee, al moet ik zelf wel toegeven dat het wel zo lijkt xd
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten