Zal wel een prachtaftermovie worden zeg...
Thanks!wrote:Ziet er weer goed uit remco!
Het was in ieder geval een pracht weekendwrote:Zal wel een prachtaftermovie worden zeg...
Heb je goed gezien man!wrote:Dafuq. Kussen die elkaar?
Alles lekker man?wrote:Kaartjes zijn binnen!![]()
Zin in dit feest!
Tuurlijk!wrote:Alles lekker man?wrote:Kaartjes zijn binnen!![]()
Zin in dit feest!
Perfect hetero, maar hij kust wel andere jongens op de mond?wrote:Heb je goed gezien man!wrote:Dafuq. Kussen die elkaar?Trouwens die linkse kerel is samen met Elise, het meisje in bh. Perfect hetero dus als je daarop doelt...
Ja, in belgië valt dat wel eens voor!wrote:Perfect hetero, maar hij kust wel andere jongens op de mond?wrote:Heb je goed gezien man!wrote:Dafuq. Kussen die elkaar?Trouwens die linkse kerel is samen met Elise, het meisje in bh. Perfect hetero dus als je daarop doelt...
En het was ook geen walg-reactie van mij, ik schrok alleen. Heb helemaal geen problemen met homo's.
wrote:komt de echte aftermovie nog
wrote:Aftermovie will be online this wednesday !
was dat vlakbij de douches op zaterdagnacht?wrote:mooi feestje gehad met B-Front, Titan en Frequencerz als hoogtepunten. Dit feestje lang niet al mn favoriete artiesten gezien omdat ik met mn vriendin was.. De Qontinent camping was de meest verschrikkelijke camping die ik ooit gehad heb. Zelfs op de Defqon campings was het rustiger.. Wel een bizar einde van het feest meegemaakt op de camping. Een Fransman (of Walloniër) bleef maar als een idioot in en tegen een paar vuilnisbakken aanduiken. Hij zat na een paar duiken ook onder het bloed en er lag een tandje uit. Op een gegeven moment stonden er zeker 200 mensen toe te kijken en een deel van hen bleef die gast ook maar opjutten. Het duurde ook wel heel erg lang voordat de security kwam opdagen...
Hahahahaha ik krijg alweer de slappe lach als ik eraan terug denkwrote: was dat vlakbij de douches op zaterdagnacht?
Dan stonden wij een paar tentjes verder dan jou, wij stonden op de hoek.wrote:Hahahahaha ik krijg alweer de slappe lach als ik eraan terug denkwrote: was dat vlakbij de douches op zaterdagnacht?![]()
Was recht voor onze tent
Haha waren jullie die kerels die boos werden op die Fransman?wrote:Dan stonden wij een paar tentjes verder dan jou, wij stonden op de hoek.wrote:Hahahahaha ik krijg alweer de slappe lach als ik eraan terug denkwrote: was dat vlakbij de douches op zaterdagnacht?![]()
Was recht voor onze tent