Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Hemels weekend. Zondag voor het eerst vdk.. Wauw wat een ervaring! Uitgebreid report komt later!

Hahaha oh was jij vrijdag nuchter? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Hemels weekend. Zondag voor het eerst vdk.. Wauw wat een ervaring! Uitgebreid report komt later!

Hahaha oh was jij vrijdag nuchter? xd

Mwa nuchter.. Alleen aardig wat piefkes gerookt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:24 
 
Hardtraxx Elite

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... permPage=1 haha kan je hem zien gangsterdwerg? Niet mijn fb trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Mwa nuchter.. Alleen aardig wat piefkes gerookt.

Haha oh zo, ben benieuwd naar je report ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:03 
 
Hardtraxxer

Gister super vermaakt hier.
Bijna de hele dag bij TMS stage geweest.
Super sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk vermaakt dit weekend :D
Titan, Geck-O en Mind.Illusion vs San Miquel was echt super vet :)
Beste set op zaterdag was met uitstek Eye-D & Hidden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holyshit wat een geweldig weekend was dit :drool:
Vdk gehalte was wel héél hoog.
Geen zin in een uitgebreide comment dus ik plaats alleen de plusjes en minnetjes.

+++ Radical Redemption & Chain Reaction
+++ De "SCHLAUS" schreeuwende Fransman op de camping die er vervolgens af werd getrapt. Ik weet zeker dat er hier mensen zijn die het gehoord hebben, stond een hele groep bij te kijken en hij schreeuwde behoorlijk hard :lol:
++ Thera
++ Sfeer in The Magic Show
++ Titan
+ Sfeer op de camping/over het algemeen

-- "Hee-Hoo" roepende Belgen
- Veels te vaak Bolivia gehoord. Verder viel het opzich wel mee met dubbele nummers.
- Tokens alleen per 7 kunnen kopen. Irritant bij het ontbijt van vanochtend.
- Mijn flesje cola dat van de subwoofer viel tijdens de set van Thera :(

Verdere minnetjes heb ik niet zo 1, 2, 3 eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Hemels weekend. Zondag voor het eerst vdk.. Wauw wat een ervaring! Uitgebreid report komt later!


altijd genieten die reports :lol: waar plaats je hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een weekend.. :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:51 
 
Hardtraxxer

Wat een weekend zeg :love: :love: :love:
Zondag hele dag bij TMS stage geweest! Wat een heerlijke sfeer!
Thera en Crypis waren toch wel de helden van het weekend! En die fransman die iedere keer 'schlaus' riep
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:59 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
- Mijn flesje cola dat van de subwoofer viel tijdens de set van Thera :(


Serieus, who cares?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Fuzzylogic schreef:
- Mijn flesje cola dat van de subwoofer viel tijdens de set van Thera :(


Serieus, who cares?


Serieus, denk je dat ik dit écht een minnetje vind? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Beste set op zaterdag was met uitstek Eye-D & Hidden.

Hij krijgt smaak, hoe is het mogelijk :huh: xd

Baal er nog steeds van dat ik hier niet bij kon zijn...en nu nog harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me ook zeer goed vermaakt :D De preparty was qua muziek fucking saai maar wel gewoon gezellig :D Zaterdag overal wel een beetje een kijkje genomen. Plan was om voornamelijk bij de prspct stage te gaan staan en ben daar ook wel merendeels geweest. Sinister Souls was (Normaal zijn het er 2 toch?!) echt geniaal :love: Wat een set, openen met Pop Im en daarna Let Me In erop gooien :D Wist even niet waar ik het zoeken moest.

Verder nog even bij DV8 Rocks gekeken, was wel lollig :P Geluid stond daar trouwens het hele weekend bizar zacht. Toen waren Eye-D & Hidden aan de beurt. Vond het eerste half uurtje niet veel soeps, kon er niet echt lekker inkomen. Vervolgens werd het wel steeds vetter :D Paar super dikke platen gehoord zoals Insect Mind, Perfect Organism, Tuh Tuh Duh en als klap op de vuurpijl Headphone Wisdom :D Wat een super vette set.

Toen nog naar de Noisecontrollers geweest om vervolgens B-Front een dikke set te horen draaien. Zondag helemaal gesloopt :P Zo een heel weekend nuchter is toch wel erg lastig :P Gister natuurlijk The Magic Show :D Goed vermaakt, San Miguel & Mind Illusion zette meteen de toon voor de dag! Wat een onwijs vette set zeg. Verder vette sets van vooral The Geminizers & Titan. Al met al een vet weekend gehad :D Volgend jaar zeker weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een lijst Mind Illusion :worship:. Ja het was weer vet :) thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geluid tijdens Adaro was ook om te janken trouwens, werd elke keer zachter gezet omdat het boven de 110 db uit zou komen. Meer dan 20m naar achter in de tent kon je makkelijk een gesprek voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Henk-Jan schreef:
Beste set op zaterdag was met uitstek Eye-D & Hidden.

Hij krijgt smaak, hoe is het mogelijk :huh: xd

Baal er nog steeds van dat ik hier niet bij kon zijn...en nu nog harder.

En terecht, om me even te beperken naar die 2 helden heb je hier een indicatie van wat je die set hebt gemist:
- Einstein :love:
- Crowd Surfer TOA Remix
- Battlefield
- My Dog (Hidden Remix)
- Headphone Wisdom
- Fucking Hostile TOA Remix (hoe kan 't ook anders)
- Times Like These
- Undermind
- Perfect Organism
- Drastic

Dus, volgende keer kom je gewoon.. Desnoods lopend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Sinister Souls was (Normaal zijn het er 2 toch?!) echt geniaal :love:

Jup, Fred was er niet bij.. Geen flauw idee waarom, maar zo kwam er ook maar 1 persoon voor Dub Elements..

Oohja, genietmomentje van die dag: MC Dart die er niet was :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Oohja, genietmomentje van die dag: MC Dart die er niet was :worship:

Haha heb van verscheidene mensen gehoord dat, dat echt een idioot is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 20:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Top vermaakt weer.

Was jij er ook AF :huh: :huh: :huh: :huh:
Zijn we elkaar weer misgelopen :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk weekend :loving:
Heb me zeer goed vermaakt, sfeer was heerlijk, mooi weer, gezellige camping...
Heb me al de tijd proberen een beetje in te houden voor Geck-O en Thera de laatste dag maar dat was niet helemaal gelukt, maar alsnog lekker het laatste half uurtje van het weekend middenvoor tegen het hek alles eruit gegooid, wat heb ik genoten :love:

Ohja, shame on Geck-o dat die niet kan ordenen, beter vindt hij Parallel Worlds de volgende keer wél in z'n cd-map, haha! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
Top vermaakt weer.

Was jij er ook AF :huh: :huh: :huh: :huh:
Zijn we elkaar weer misgelopen :cry: :cry:

Haha ze liep toch echt een aantal keer in en uit de tent bij Tartaros toen jij rechtsvoor stond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heeeeerlijk weekendje was dit zeg! We kwamen pas aan rond een uur of 5 's middags op de zaterdag, en pas rond 7 uur waren we op het terrein, maar volgens mij heb ik niet heel erg veel gemist. De zaterdag was al met al best leuk, met B-Front als uitschieter! Geluid in de A2 records/Fusion/MiM tent was echt veeeeels te zacht, ik kon gewoon met Mark & Joost praten vooraan toen E-Force hun nieuwe nummer draaide :P .

Verder was het daarna erg gezellig op de camping, en heb ook best lekker geslapen naast Barry :loving: :P .

De zondag was eigenlijk gewoon 1 groot feest. Helaas Mind.Illusion & San Miquel moeten missen maar hoorde dat dat een erg dikke set was! Zoals vorig jaar Ran-D de tent vol kreeg was dat deze keer de Frequencerz uitermate goed gelukt. Vond hun liveset ook super vet (ook mooi dat E-Force gewoon compleet kapot gewoon lekker mee aan 't doen was vooraan :P ) . Erg jammer dat het publiek daarna in grote getallen weer weg ging naar weet ik veel wie om niet te blijven staan voor The Geminizers die ook een hele dikke set neer hebben gezet (met o.a Differnt Kind Of Therapy :drool: )! Ook Jack of Sound sloot lekker af het laatste kwartiertje (daarvoor effe op 't VIP deck Zany wezen aanschouwen, kon 't weer niet laten..). Verder zette Titan een heeeeeeeele dikke set neer (Necropsy :love: ). Ook Solutio & The I's lieten weer zien waar ze voor staan! Thera eerste kwartiertje gehoord, was erg vet! Ik moest echt zo erg lachen dat hij zo heen en weer sprong achter de dj booth, daarna viel en daarna kwam de ''This is not Funny'' vocal :worship: . Yuna-X was wel grappig d'r bij, maar volgens mij ging dat niet helemaal zoals gepland.

Maargoed, The Magic Show stage heeft weer 's laten zien dat hun 3 hoofdingrediënten (sfeer, goed geluid en dikke sets) niet ondergewaardeerd worden! Top vermaakt!

maandagochtend rond half 2 lag ik weer in m'n nest, en moest d'r 6 uur weer uit. Vandaag lekker tot 5 gewerkt en dus echt compleet naar de klote.

Op naar Decibel! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 20:37 
 
Hardtraxxer

Was weer een geweldige dag bij The Magic Show stage :yay:

Teringheet, dus de handdoekjes kwamen goed van pas :D

Bedankt iedereen voor de lovende woorden en voor degene die erom vroegen:

1. Donkey Rollers - Fusion of Sound
2. D-Clear - Midnight Skies
3. The Geminizers - Amongst Monsters
4. Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk's Hardstyle Refixx)
5. The Beholder & Max Enforcer - Hard Bass Tool
6. Zatox - The Future
7. Sasha F - Hardstyle Matters
8. The Geminizers - Screechtrack
9. Phuture Noize - Extend
10. Rephex & ABW - Nuclear (Rephex's Radio Active mix)
11. Kodex - Nucleic Acid (The Geminizers remix)
12. Gunz For Hire - Kings of the Underground
13. Dj Thera - Disturbia (The Rebelz remix)
14. Slim Shore & B-Front - Scary Noises
15. Noisecontrollers - Samara
16. The Beholder meets Zany - Midnight
17. Degos & Re-Done - Synthgeweld (2012 Live Edit)
18. Chris One - Sin City
19. The Machine & Chris One - Different Kind of Therapy
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 20:55 
 
Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
Yuna-X was wel grappig d'r bij, maar volgens mij ging dat niet helemaal zoals gepland.


Klopt, helaas hoorde ik helemaal niks van wat ik deed, dus of hoorde je me niet of ik zat ernaast. naja goed het was de eerste keer dat ik überhaupt op een stage stond.. Normaal hebben zangers oortjes in zodat ze zichzelf horen. It's a fine day zingen is ook niet het makkelijkste nummer, vooral niet als je jezelf niet kunt horen. Dus dat vind ik zelf ook heel erg jammer. Maar goed, ik vond het leuk dat ik mee ben geweest :) Zelfs de beste zangers/zangeressen maken fouten, en van elke ervaring leer je ! :$
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten