Geniaal weekendje weer! Zondag heeft zó ontzettend veel gered, wat een geweldige dag was dat bij The Magic Show area.
Pre-party hoef ik niet te veel over te zeggen, je kon zien dat iedereen heel veel zin in het weekend had, was erg gezellig. Over de setjes ga ik het niet hebben, heb me er vermaakt maar was voor de rest niet zoveel soeps maar goed op zo'n pre-party moet het ook niet vollebak gaan.
Zaterdag was muzikaal echt belabberd tot het gedeelte van Minus is More begon (op stukje E-Force na), zowel op de main als bij de label area. Heb expres me best gedaan om me nergens aan te gaan irriteren omdat ik dit wel al had zien aankomen door die line up, maar op den duur had je wel heel veel geduld nodig.

Maar goed, voor de rest was het door alle bekende, de geweldige sfeer overal, en natuurlijk het weer nog prima te doen.
Zondag moest eigenlijk wel geweldig worden gezien vorig jaar, en persoonlijk vond ik het nog wat vetter zelfs. Heerlijk genoten in The Magic Show area ben daar bijna niet weggegaan, heel de dag knalde alles er bijzonder hard op. In het speciaal Titan. Maar de rest deed ook heel weinig ten onder van hem, en wat een heerlijk sfeertje wederom, misschien wel de beste sfeer ooit die ik heb meegemaakt. Deze dag heb ik echt als geweldig ervaren, na een (verwachte) teleurstellende zaterdag.
De camping was ook leuk, door het goede weer was het dit jaar een stuk beter te doen. En heb ook aardig goed kunnen slapen. (Lang leve oordoppen in doen tijdens je slaap

)