Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk weekend gehad. Leuke mensen ontmoet! Veel Hardtraxxers gezien... Maximaal losgaan bij de Magic Show stage! :love: Wel bij momenten echt kut geluid vooral main en magic show tent. :thumbdown:

Echt prachtige momenten beleefd! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blij dat ik alsnog gegaan ben, wat heb ik mij vermaakt zeg :D
En leuk om de reacties te zien van bijv Nando en Banaanslak: huh?! Wat?! Hoe?! Wtf doe jij hier nou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 10:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dit was de tracklist van mn live act :)

01. 20th Century Intro / All Get Down (Live Mash Up)
02. Two Unlimited and a Half King (No No Live Mash Up)
03. It's A Fine Day (ft Yuna-X LIVE)
04. The Battle
05. Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
06. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
07. Violence
08. Do The Happy Face (Live Mix)
09. Stashpassing (Live Mix)
10. Jammer Joh
11. Afflictive - Breadstick
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik zag hem op Smoelpapier al staan... wat baal ik er van dat ik dit gemist heb... Stashpassing kan niks anders betekenen dan 1000% KAPOTGAAN...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
10. Jammer Joh


Had Gerard Ekdom een surprise optreden? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
10. Jammer Joh


Had Gerard Ekdom een surprise optreden? xd

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stashpassing (Live Mix)

Wat voor sloopwerk moet ik me hier wel niet bij voorstellen xd

Breadstick blijft ook zo gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha, ik moet nog altijd hardop lachen als ze die sample instarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vdk gehalte bij de MS stage was trouwens enorm hoog... :lol: Pieter: Yuna-x mag wel eens beter leren playbacken :D
Heerlijke sets gehoord met als hoogtepunt vooral Titan. Jos en S & I's waren ook heeerlijk! :drool: Tijdens Thera eerder wat gekeken, zat er echt onder door dat laatste uurtje :D

ps: +111111 voor het niet raar aankijken wanneer je je dood beukt maar mensen gewoon spontaan beginnen mee te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:54 
 
Hardtraxxer

Alle 3 dagen waren echt geweldig! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Crypsis voor mij het setje van het weekend, vond RR/CR en Titan ook zeer vet maar die haalden het bij lange na niet bij de eerste set. Geweldig ook om hem bezig te zien met Da Syndrome ernaast, beide totaal gek. Nieuwe platen in die set waren ook echt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Pieter: Yuna-x mag wel eens beter leren playbacken :D

Ze zong wel degelijk live, echter wel over de track heen, we hebben geoefend zonder vocalen in de track, maar dat risico was toch net ff te groot. Dan moet je eigenlijk ook een perfecte setting hebben als zangeres qua microfoon en monitors etc. Zo voor de 1e keer als tryout vond ik t erg nice gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het ligt misschien aan mij maar de main van vorig jaar was wel 10x vetter qua stage..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi moment ook aan het eind van Titan z'n set, flink kloten met de cue knop om vervolgens lekker te skippen naar de climax van Ctrl Alt Delete. Held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ze zong wel degelijk live, echter wel over de track heen, we hebben geoefend zonder vocalen in de track, maar dat risico was toch net ff te groot. Dan moet je eigenlijk ook een perfecte setting hebben als zangeres qua microfoon en monitors etc. Zo voor de 1e keer als tryout vond ik t erg nice gaan :)


Het kwam in ieder geval wel niet zo over, er klopte echt een deel niet van wat ze met haar mond deed en uit de speakers kwam... Neemt niet weg dat het wel een van mijn favo Theracords platen blijft!
Was ook echt heerlijk om te zien toen je de booth op kroop en die zelfmoord lus vast nam en dacht "wtf doet dit hier?" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Het ligt misschien aan mij maar de main van vorig jaar was wel 10x vetter qua stage..


Ik was er vorig jaar niet bij maar ik vond dit echt een heeerlijke stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens wat was dit een ongelooooflijk vet weekend!

Alle HT'ers die mij vooral zaterdag bij de PRSPCT stage hebben vergezeld, bedankt! :loving: 't Was gezellig, plus dat ik niet in me eentje hoefde te staan aangezien m'n maten steeds ergens anders heen gingen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Qontinent was erg dik! The Magic Show area op zondag ook erg vet. Al behoorlijk volle bak tijdens onze set. Thanks iedereen voor de support en alle reacties.

Tracklist:

1. Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Editz
2. Star Creatorz – Killzone (Hunter Remix)
3. Crypsis & Sasha F - Get Hit
4. Josh & Wesz - Like Thiz
5. The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix)
6. The Raiders - Disk Warrior (Nasty Boyz Remix)
7. Deepack - The Prophecy
8. Hardstyle Masterz – Risk
9. Kat meets Gerardo Rochini - Allright (Zatox Remix)
10. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
11. Alpha2 & Wildstylez - Atrocious
12. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Mix)
13. Floorcrusherz - Psycho Stylez
14. Icaro - Beautiful Lies
15. San Miquel – TBA
16. Zatox – So High

Set zal waarschijnlijk later deze week online komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Respect voor deze lijst. Dergelijke keuzes zie je tegenwoordig veel te weinig op noemenswaardige festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal weekendje weer! Zondag heeft zó ontzettend veel gered, wat een geweldige dag was dat bij The Magic Show area. :D

Pre-party hoef ik niet te veel over te zeggen, je kon zien dat iedereen heel veel zin in het weekend had, was erg gezellig. Over de setjes ga ik het niet hebben, heb me er vermaakt maar was voor de rest niet zoveel soeps maar goed op zo'n pre-party moet het ook niet vollebak gaan.

Zaterdag was muzikaal echt belabberd tot het gedeelte van Minus is More begon (op stukje E-Force na), zowel op de main als bij de label area. Heb expres me best gedaan om me nergens aan te gaan irriteren omdat ik dit wel al had zien aankomen door die line up, maar op den duur had je wel heel veel geduld nodig. >.< Maar goed, voor de rest was het door alle bekende, de geweldige sfeer overal, en natuurlijk het weer nog prima te doen.

Zondag moest eigenlijk wel geweldig worden gezien vorig jaar, en persoonlijk vond ik het nog wat vetter zelfs. Heerlijk genoten in The Magic Show area ben daar bijna niet weggegaan, heel de dag knalde alles er bijzonder hard op. In het speciaal Titan. Maar de rest deed ook heel weinig ten onder van hem, en wat een heerlijk sfeertje wederom, misschien wel de beste sfeer ooit die ik heb meegemaakt. Deze dag heb ik echt als geweldig ervaren, na een (verwachte) teleurstellende zaterdag.

De camping was ook leuk, door het goede weer was het dit jaar een stuk beter te doen. En heb ook aardig goed kunnen slapen. (Lang leve oordoppen in doen tijdens je slaap :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 14:33 
 
Hardtraxx Elite

Whaaaaaaat Titan! :love: Gewoon black magic, pounding senses en dan nog twee nummers van delete! :drool:
Dat was toch wel een mooi moment dat ik ineens formula hoorde inmixen. Verder echt een dik weekend gehad, maar de tent van The Magic Show van vorig jaar had toch iets specialers. Zaterdag niet veel van verwacht, maar was ook best leuk zeker laatste uurtjess! Top vermaakt weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was wederom een hele dikke editie van the qontinent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldig weekend was dit weer. The Magic Show ging zo maximaal, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hemels weekend. Zondag voor het eerst vdk.. Wauw wat een ervaring! Uitgebreid report komt later!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

b-front op de main was zo dik :drool:
En E-force ook wat een held :worship:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten