Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 17:14 
 
Hardtraxxer

Zoveel zin in morgen :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 19:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Veel plezier allen :) Baal er wel van dat ik hem weer moet missen maar ik heb echt geen rooie cent meer haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry voor het formaat van de foto's xd

Hoop dat we op campingzone 2 zitten :clap:

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Jurheinen schreef:
Aha oke! Wel zonde :P

Heb ook gezegd dat TMS het volgende keer wat duidelijker moet communiceren want iedereen dacht dat het om een compleet weekend ging, maar ben verder nog steeds 50 euro goedkoper uit natuurlijk dus ik klaag niet al te veel.. :P


Wij wisten ook niet beter dan dat het een heel weekeind zou zijn incl. camping. Evengoed een leuk weekeind gewenst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Vorig jaar zat camping zone 4 er nog niet bij of toch deels niet als ik kijk op het plannetje van vorig jaar.. Lijkt me daar het rustigst met dat water ertussen.

Moesten ze vorig jaar toen ook niet helemaal omlopen vanaf camping zone 3 ofzo??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 22:27 
 
Hardtraxx Elite

Tot morgen uurtje of acht ben ik er pas helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 23:19 
 
Hardtraxxer

Mega veel zin in! Hopen dat het net zo vet of nog vetter word als Defqon weekend! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

super veel zin vandaag is het zover :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan dus even echt niet meer wachten. Gaat laat slapen worden vandaag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke supermarkt zit in Wachtebeke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeeuj. Zometeen laatste dingen inpakken en halen en dan vanmiddag richting Wachtebeke.

Thuiswedstrijdje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

Plezier allemaal! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldige dag vandaag :love: Dit gaat zo een gruwelijk dik weekend worden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Plezier allemaal! :thumbup:

Dit. Helaas kan ik er zelf ook niet bij zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 11:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tot vanavond / dit weekend! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hebben er zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Heel veel plezier allemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:09 
 
Hardtraxx Addict

Wumder weet'n da't 'n goe fjiestje'n goa zi'n, moa wumder zi'n pas morg'n der :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 14:25 
 
Hardtraxx Addict

Ox_Ite schreef:
Wumder weet'n da't 'n goe fjiestje'n goa zi'n, moa wumder zi'n pas morg'n der :P

Leuke taal man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Welke supermarkt zit in Wachtebeke?

Hoeveel had je der gewild? :P
Aldi, GB, Smatch en zelfs Delhaize :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 01:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weet er iemand of hier nog deurverkoop is?? Ik kan niks vinden over uitverkocht en tickets zijn via de site niet meer te krijgen :(

Wilde iedereen gaan verrassen, maar dat word nu wel heel lastig zo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 01:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Weet er iemand of hier nog deurverkoop is?? Ik kan niks vinden over uitverkocht en tickets zijn via de site niet meer te krijgen :(

Wilde iedereen gaan verrassen, maar dat word nu wel heel lastig zo :(

Q-dance Twitter schreef:
Still thinking of going to The Qontinent this weekend? Good idea! The weather is sweet and tickets are available at the door #TQ12
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 09:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Q-dance Twitter schreef:
Still thinking of going to The Qontinent this weekend? Good idea! The weather is sweet and tickets are available at the door #TQ12

Thanks Rik, ik kon het nergens vinden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 01:01 
 
Hardtraxx Addict

Zo! Net terug thuis van een geschift weekend :thumbsup:

Verslag komt deze week nog wel is ;)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten