Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, wordt geweldig het hele weekend + camping :yay:

Btw: Rik, waarom sta je altijd zo slecht getimed.. samen met Synapse vs Sei2ure, die ik echt MOET zien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Kaartje binnen, wordt geweldig het hele weekend + camping :yay:

Btw: Rik, waarom sta je altijd zo slecht getimed.. samen met Synapse vs Sei2ure, die ik echt MOET zien >.<

Sorry man
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan nie wachten! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in! Wordt vet!

Je kan je request droppen op m'n FB pagina! ;-) https://www.facebook.com/DJMind.Illusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
XtD schreef:
Kaartje binnen, wordt geweldig het hele weekend + camping :yay:

Btw: Rik, waarom sta je altijd zo slecht getimed.. samen met Synapse vs Sei2ure, die ik echt MOET zien >.<

Sorry man

Niet jij, jij bent niet belangrijk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ik toevallig nog met iemand mee rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Kan ik toevallig nog met iemand mee rijden?

Dit :cry: Zit dan in Zoetermeer, moet voor een aantal mensen toch redelijk op de route liggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rik schreef:
Kan ik toevallig nog met iemand mee rijden?

Dit :cry: Zit dan in Zoetermeer, moet voor een aantal mensen toch redelijk op de route liggen...


Ik niet bepaald, kan evt wel naar een station als zwolle ofzo treinen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Steffnov schreef:
Rik schreef:
Kan ik toevallig nog met iemand mee rijden?

Dit :cry: Zit dan in Zoetermeer, moet voor een aantal mensen toch redelijk op de route liggen...


Ik niet bepaald, kan evt wel naar een station als zwolle ofzo treinen?

Tja, op de heenweg kan ik dat ook wel, alleen terug is het probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht dit nog niet bekend wezen;

Citaat:
A lot of you were wondering if there was going to be an anthem for the 2012 edition of The Qontinent.

We thought we'd take it down a different path and instead pick out a track that we feel best symbolizes the majestic and magical atmosphere of The Qontinent - Weekend Festival.
Both Bass Events and Q-dance have put their heads together and have chosen "Wildstylez feat. Niels Geusebroek - Year of Summer" as the official theme song.
To celebrate, we have invited both Wildstylez and Niels Geusebroek to perform a showcase at The Qontinent - a great way to reflect upon a very successful and exciting Summer - with a lot more to come!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

omg, en ik neem niet eens de moeite om 't in caps te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een persoon van onze groep helaas afgevallen wegens het plotseling overlijden van zijn opa... Zuur zo vlak van tevoren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb vandaag mijn gewonnen kaart van The Magic Show ontvangen alleen nu ik het kaartje bekijk twijfel nu erg of ik hiermee wel toegang heb tot de pre party en/of camping.

Hier een deel van mijn ticket:
Afbeelding

Op het ticket staat Regular Combi maar ik zie nergens iets vermeld over vrijdag.. Iemand die hier misschien meer over weet of zien alle tickets er gewoon zo uit als je een weekend gaat?

(Ze kunnen het me zelf ook niet meteen vertellen dus daarom post ik het even hier)

Beetje onduidelijk dit en moet morgenmiddag al naar de camping. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt een regular combi, dus je hebt volgens mij in principe alleen toegang tot het festival zaterdag en zondag.. Niet eens voor de camping geloof ik (tenzij je een camping ticket erbij hebt gekocht natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Je hebt een regular combi, dus je hebt volgens mij in principe alleen toegang tot het festival zaterdag en zondag.. Niet eens voor de camping geloof ik (tenzij je een camping ticket erbij hebt gekocht natuurlijk).


Nu ik de site van Qontinent zelf bekijk denk ik ook dat het zo is ja.. Dan moet ik een camping ticket van €25 erbij kopen wil ik toegang hebben tot de camping én de pre party?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Mail gewoon even naar TMS, of een Facebookbericht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Mail gewoon even naar TMS, of een Facebookbericht :)

Heb ik gedaan maar hun wisten het ook niet meteen te vertellen, moest via Q-Dance. ;)

Maar ze hadden het net voor me kunnen navragen en het is inderdaad enkel voor zaterdag+zondag zonder camping. Dus nu moet ik een campingticket erbij kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Aha oke! Wel zonde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Aha oke! Wel zonde :P

Best wel ja. Maar beter dat ik er nu achter dan morgen als ik daar voor de deur geweigerd wordt.

Heb ook gezegd dat TMS het volgende keer wat duidelijker moet communiceren want iedereen dacht dat het om een compleet weekend ging, maar ben verder nog steeds 50 euro goedkoper uit natuurlijk dus ik klaag niet al te veel.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Jurheinen schreef:
Aha oke! Wel zonde :P

Best wel ja. Maar beter dat ik er nu achter dan morgen als ik daar voor de deur geweigerd wordt.
Heb ook gezegd dat TMS het volgende keer wat duidelijker moet communiceren want iedereen dacht dat het om een compleet weekend ging, maar ben verder nog steeds 50 euro goedkoper uit natuurlijk dus ik klaag niet al te veel.. :P

Dan mag je inderdaad niet zeuren :P. Maar wat je zegt, dit moesten ze wel duidelijk maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I've got one Regular Combi + Camping ticket for sale (so it's normal weekend entrance + camping). The complete price would be 70 €. I'd prefer to do the ticket exchange directly at the entrance (we'll be there at about 6 PM on Friday) but if that's not possible we can find another solution.

If you're interested contact me here or via ICQ (84737572). The tickets are 100% legitimate and not copied.

I'm heny from Harderstate (http://harderstate.com/member/heny/).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

The following section is being used for selling tickets and so on:

aanbod/

Good luck ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben bang dat ik hem moet laten schieten... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
The following section is being used for selling tickets and so on:

aanbod/

Good luck ;)

Sorry, missed that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

No worries.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten