Oké bedankt voor je reactiewrote:Ja, iedere ticket heeft zijn eigen bandje, een voor 1 dag, 1 voor 2 dagen en 1 voor camping, dus jij krijgt er waarschijnlijk 2. Zijn wel irritante bandjes
Zijn dat papierenbandje of textiel?
Oké bedankt voor je reactiewrote:Ja, iedere ticket heeft zijn eigen bandje, een voor 1 dag, 1 voor 2 dagen en 1 voor camping, dus jij krijgt er waarschijnlijk 2. Zijn wel irritante bandjes
Steenwrote:Oké bedankt voor je reactiewrote:Ja, iedere ticket heeft zijn eigen bandje, een voor 1 dag, 1 voor 2 dagen en 1 voor camping, dus jij krijgt er waarschijnlijk 2. Zijn wel irritante bandjes
Ja dat lijkt me ook wel irritant jawrote:Steenwrote:Oké bedankt voor je reactiewrote:Ja, iedere ticket heeft zijn eigen bandje, een voor 1 dag, 1 voor 2 dagen en 1 voor camping, dus jij krijgt er waarschijnlijk 2. Zijn wel irritante bandjes
Wegens gebrek aan geld, nee :p Weekend erna al Decibelwrote:Ga jij ook?
Zany vroeg digital punk vroeg en stephanie and so on..wrote:https://www.facebook.com/notes/the-qontinent/the-qontinent-timetable/420523894660267
Vind 't qua hardstyle nog wel meevallen eigenlijk.
Op Last world had zei een van de beste sets hoor!wrote:Ja DP vind ik ook wel kwalijk, Zany zal de hele zomer wel vroeg staan in verband met dat album of die euforische weg die hij is ingeslagen of whatsoever. Stephanie heb ik geen flauw idee van, begrijp niet waarom die überhaupt op een feest draait.
Grapje ik haalde anagenetic door elkaar haha my badwrote:Ik zat toevallig van de week dat setje van d'r op defqon te luisteren. http://lsdb.nl/set/114921/stephanie-def ... 06-12.html Probeer 't maar eens voor de gein, echt vreselijk.
Wat zei ze toen dan?wrote:Op Last world had zei een van de beste sets hoor!wrote:Ja DP vind ik ook wel kwalijk, Zany zal de hele zomer wel vroeg staan in verband met dat album of die euforische weg die hij is ingeslagen of whatsoever. Stephanie heb ik geen flauw idee van, begrijp niet waarom die überhaupt op een feest draait.
Zei zij niks hoor...wrote:Wat zei ze toen dan?wrote:Op Last world had zei een van de beste sets hoor!wrote:Ja DP vind ik ook wel kwalijk, Zany zal de hele zomer wel vroeg staan in verband met dat album of die euforische weg die hij is ingeslagen of whatsoever. Stephanie heb ik geen flauw idee van, begrijp niet waarom die überhaupt op een feest draait.
pak gewoon de trein!wrote:Als ik vervoer heb ben ik er bij
Iemand toevallig nog een kaartje over?