Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Ja, iedere ticket heeft zijn eigen bandje, een voor 1 dag, 1 voor 2 dagen en 1 voor camping, dus jij krijgt er waarschijnlijk 2. Zijn wel irritante bandjes >.<


Oké bedankt voor je reactie :)
Zijn dat papierenbandje of textiel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ox_Ite schreef:
Ja, iedere ticket heeft zijn eigen bandje, een voor 1 dag, 1 voor 2 dagen en 1 voor camping, dus jij krijgt er waarschijnlijk 2. Zijn wel irritante bandjes >.<


Oké bedankt voor je reactie :)
Zijn dat papierenbandje of textiel?

Steen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ox_Ite schreef:
Ja, iedere ticket heeft zijn eigen bandje, een voor 1 dag, 1 voor 2 dagen en 1 voor camping, dus jij krijgt er waarschijnlijk 2. Zijn wel irritante bandjes >.<


Oké bedankt voor je reactie :)
Zijn dat papierenbandje of textiel?

Steen


Ja dat lijkt me ook wel irritant ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jongens als iemand nog een kaartje moet kopen voor het hele weekend stuur me maar een pm! Ik moet er een kwijt en die doe ik voor een lagere prijs dan als je een nieuwe koopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 19:45 
 
Hardtraxx Elite

Wat een kuttimetable zeg.. :thumbdown: van de magicshow is wel goed, maar derest dafuq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar staat die dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/notes/the-qont ... 3894660267

Vind 't qua hardstyle nog wel meevallen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niks mis mee toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ga jij ook?

Wegens gebrek aan geld, nee :p Weekend erna al Decibel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:18 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
https://www.facebook.com/notes/the-qontinent/the-qontinent-timetable/420523894660267

Vind 't qua hardstyle nog wel meevallen eigenlijk.


Zany vroeg digital punk vroeg en stephanie and so on..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zany draait toch alleen maar happy de peppie hardstyle.. Dus dat boeit niet lijkt mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja DP vind ik ook wel kwalijk, Zany zal de hele zomer wel vroeg staan in verband met dat album of die euforische weg die hij is ingeslagen of whatsoever. Stephanie heb ik geen flauw idee van, begrijp niet waarom die überhaupt op een feest draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:21 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ja DP vind ik ook wel kwalijk, Zany zal de hele zomer wel vroeg staan in verband met dat album of die euforische weg die hij is ingeslagen of whatsoever. Stephanie heb ik geen flauw idee van, begrijp niet waarom die überhaupt op een feest draait.


Op Last world had zei een van de beste sets hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zat toevallig van de week dat setje van d'r op defqon te luisteren. http://lsdb.nl/set/114921/stephanie-def ... 06-12.html Probeer 't maar eens voor de gein, echt vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 20:36 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ik zat toevallig van de week dat setje van d'r op defqon te luisteren. http://lsdb.nl/set/114921/stephanie-def ... 06-12.html Probeer 't maar eens voor de gein, echt vreselijk.


Grapje ik haalde anagenetic door elkaar haha my bad :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja DP vind ik ook wel kwalijk, Zany zal de hele zomer wel vroeg staan in verband met dat album of die euforische weg die hij is ingeslagen of whatsoever. Stephanie heb ik geen flauw idee van, begrijp niet waarom die überhaupt op een feest draait.


Op Last world had zei een van de beste sets hoor!

Wat zei ze toen dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mezelf even een timetable gemaakt, altijd handig.

Vrijdag
Vroeg naar bed of verschrikkelijk veel zuipen.

Zaterdag
13:00 - 14:30 Digital Punk
14:30 - 16:15 Terrein checken / chillen / Slim Shore
16:15 - 17:00 Code Black
17:00 - 17:30 Sinister Souls
17:30 - 18:30 Lowroller
18:30 - 19:00 Wildstylez "Showcase"
19:00 - 20:00 Dub Elements
20:00 - 21:30 Eye-D & Hidden
21:30 - 22:00 Adaro
22:00 - 23:00 Alpha²
23:00 - 23:15 Noisecontrollers
23:15 - 00:15 B-Front
00:15 - 01:00 Limewax vs Trasher / Radical Redemption vs Chain Reaction

Zondag
Hele dag TMS met misschien een uitstapje naar Zany tijdens Zero Sanity vs The Vision.

19:30 - 20:30 The Geminizers
20:30 - 21:30 Titan
21:30 - 22:30 Solutio & The I's
22:30 - 23:00 Thera LIVE

Dit wordt ZIEK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 23:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Onthafloorx schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja DP vind ik ook wel kwalijk, Zany zal de hele zomer wel vroeg staan in verband met dat album of die euforische weg die hij is ingeslagen of whatsoever. Stephanie heb ik geen flauw idee van, begrijp niet waarom die überhaupt op een feest draait.


Op Last world had zei een van de beste sets hoor!

Wat zei ze toen dan? xd

Zei zij niks hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik vervoer heb ben ik er bij :D


Iemand toevallig nog een kaartje over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 01:26 
 
Hardtraxxer

Rik schreef:
Als ik vervoer heb ben ik er bij :D


Iemand toevallig nog een kaartje over?


pak gewoon de trein! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 01:34 
 
Hardtraxxer

12.00 - 13.00 : Submotion
13.00 - 14.00 : San Miquel & Mind.Illusion Lekker oud plaatje zij hij laast met restylez dus word super set
14.00 - 15.00 : Dr Peacock :love: eindelijk weer!
16.00 - 17.00 : Geck-o
15.00 - 16.00 : Juized
17.00 - 18.00 : Jack of Sound
18.00 - 19.00 : Tartaros
19.00 - 19.30 : Frequencerz Live
19.30 - 20.30 : The Geminizers
20.30 - 21.30 : Titan
21.30 - 22.30 : Solutio & The I's :loving:
22.30 - 23.00 : Thera Live :yay:

en dag 1 kijk wel zowiezo crypsis en radical & chain! en eff wat jump mee pakken nu we tog belgie zijn! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 08:13 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb er ook echt zin in, lekker weekend weer camperen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Woohoo zin in, nie te zuinig!!! :D:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rare TT in de PRSPCT ( :love: ) Area, Bong-Ra al zo vroeg, Lowroller ook al redelijk vroeg.. Had die twee toch wel richting het einde gezet gezien de opbouw... Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk, we gaan gewoon lekker partyen :yay:


Cooh vs Balkansky lijkt me wel mooi :)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten