Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Citaat:
We are happy to announce that this year we will be hosting a PRSPCT area on The Qontinent festival 2012


Line up PRSPCT area:

EYE-D vs DJ HIDDEN
(PRSPCT, Genosha) NL

LOWROLLER
(PRSPCT, ISR) IT

LIMEWAX vs THRASHER
(PRSPCT, L/B) NL

DUB ELEMENTS
(PRSPCT) ES

COOH vs BALKANSKY
(PRSPCT, Position Chrome) BU

BONG RA
(PRSPCT, Clash) NL

SINISTER SOULS
(PRSPCT, Scum) NL

EXISTH
(Cresst) BL

MC DART
(PRSPCT) NL

+ 1 more


http://WWW.PRSPCT.NL



:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:


Doe ik het voor, alleen moet Dart ff een keelontsteking krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefan ook aanwezig?

Mijn vrij-za-zondag ticket is binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Stefan ook aanwezig?

Mijn vrij-za-zondag ticket is binnen :D

Ik heb hem als grote optie staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Preparty line-up valt wat tegen, maar komt goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is het al bekend dan wie op welke dag/stage draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet de stages wel even op een rij'tje:

Vrijdag

Mainstage

Arkaine
In-Phase
Korsakoff
Neroz
The Anarchist
Waverider
MC: Villain

Hard2Remember
Dark-E
Pat B
Playboyz
Q-ic
Ruthless
Sjoekoe
MC: Chucky

100% Belgian Hardcore
C-Commander
Evolver
Kristof
Madnezz
Wise Guy
MC: Reign

Zaterdag

Mainstage

Audiofreq
B-Front
D-Block & S-Te-Fan
Da Tweekaz
Digital Punk
Evil Activities
Josh & Wesz
Noisecontrollers
Psyko Punkz
Stephanie
Technoboy
Live: Gunz For Hire
MC: Villain

Thunderdome
Angerfist
DaY-már
Kasparov
Nosferatu
Partyraiser
Re-Style
Terminal & Vavaculo
The Viper
Tommyknocker
Live: Negative Audio
MC: Jeff

DWX Update, Fusion, A2 & MiM
Outlander
Sound Freakerz
Live: Inner Heat
Code Black
Slim Shore
The Pitcher
Toneshifterz
Adaro
Alpha²
E-Force
Ran-D
Chain Reaction
Crypsis
Radical Redemption
MC: DV8
MC: Da Syndrome

Liberty White (Manu Kenton Reunion)
E-Max
Frank Biazzi
Ghost
Manu Kenton
Max Walder
Neck
Nicolas Clays
Samuel Sanders
Live: Reload
MC: MC Matos

PRSPCT Records
Bong-Ra
Cooh vs Balkansky
Dub Elements
Existh
Eye-D vs Hidden
Limewax vs Trasher
Lowroller
NDM
Sinister Souls
Wasp
MC: Dart

In Tek We Trust
Akyra
Da Morty
Def Toys
Detektor
DNA Killerz
iTraxx
Jacknoize
Kid Rascal
Lethal MG
Michael Jackin'
Miss Faction
Saltzer
Stormtroopers
Teka B
MC: Chucky

Zondag

Mainstage

Bass Modulators
Coone
Deepack
Endymion
Frontliner
Headhunterz
Isaac
Zany
Live: Hard Driver
MC: DV8

Thunderdome
Bass-D
Bountyhunter
Mental Theo
Neophyte
Paul Elstak
Rob & MC Joe
Shadowlands Terrorists
Waxweazle
50% Dreamteam (Buzz Fuzz & Dano)
MC: Da Mouth Of Madness

Cap'tain (Kytezo), DWX Bounce & Crunk'd Records
Jacky Core
Loic D
Ronald-V
Demoniak
Dr Phunk
Dr. Rude
Jones
Mode Seven
Bestien
Davoodi
Qrank
Live: Gave
Live: Mark With A K
Live: Transfarmers
MC: Chucky

Liberty White
Bion-X
Buchecha & Alex TB
Dualizers
Loy Klang
Marco Remus
Merkurio
Monster Mush
Pet Duo
Live: Ivee
MC: MC Matos

Footworxx
Chok Dee
Dr. Peacock
Hilarious
J-Roon
Kosmix
Madhouse Brothers
Randy
Sandy Warez
Seizure
Synapse
Tieum
Live: Igneon System
Live: Le Bask
Live: Noisekick
MC: Justice

The Magic Show
Geck-O
Jack of Sound
Juized
Mind.Illusion
San Miquel
Solutio & The I's
Tartaros
The Geminizers
The Vision
Titan
Zero Sanity
Live: Frequencerz
Live: Thera
MC: Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de vrijdag maar saai, wordt gewoon een beetje rondlopen en rustig tent opzetten, spullen uitpakken etc. Zaterdag B-Front en DP op de main en verder kijken bij die Fusion / A2 / MiM stage en PRSPCT. Zondag Zany op de main en verder de hele dag bij TMS, wordt weer gruwelijk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom een 50% prijsstijging kun je toch niet maken man :/ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Waarom een 50% prijsstijging kun je toch niet maken man :/ >.<

Inderdaad belachelijk.. Ook echt ineens veel duurder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Waarom een 50% prijsstijging kun je toch niet maken man :/ >.<


Inderdaad, het is in ieder geval niet duurder geworden door de line up want die is er behoorlijk minder op geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:38 
 
Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Waarom een 50% prijsstijging kun je toch niet maken man :/ >.<

Heb je het op de groepskaarten ?? Volgens mij was een combi ticket vorig jaar iets van een 40 euro en camping was 15.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik vind de line up stukken minder dan vorig jaar. En dat voor 25 euro meer. Geen The Machine, geen Alphaverb, geen Zatox, en wel 150 nieuwe Scantraxx artiesten die allemaal dezelfde kutriedeltjes draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt toch niet gaan klagen over ~ 75 euro voor een heel weekend man :P
Voor hetzelfde geld heb je 1 dagje Defqon zonder campingplaats o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi, kan ik met een gerust hart overslaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Je kunt toch niet gaan klagen over ~ 75 euro voor een heel weekend man :P
Voor hetzelfde geld heb je 1 dagje Defqon zonder campingplaats o.i.d.

True, maar gewoon belachelijk dat ze in 1 jaar ~30 euro stijgen qua prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Je kunt toch niet gaan klagen over ~ 75 euro voor een heel weekend man :P
Voor hetzelfde geld heb je 1 dagje Defqon zonder campingplaats o.i.d.


Nee, we moeten alles maar gewoon accepteren! Dit slaat toch nergens op? Zo'n gigantische prijsstijging.. Toen ik in 2010 ging was ik 2x zo weinig kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Je kunt toch niet gaan klagen over ~ 75 euro voor een heel weekend man :P
Voor hetzelfde geld heb je 1 dagje Defqon zonder campingplaats o.i.d.

Daar gaat het niet om, gaat puur om de prijsstijging t.o.v. vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week campingtickets halen!
Is het mogelijk om je eigen bier mee te nemen op de camping, gewoon kratjes?

Nog nooit op een festivalcamping gestaan dus ik weet het niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 07:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FUZZYLOGiC schreef:
Deze week campingtickets halen!
Is het mogelijk om je eigen bier mee te nemen op de camping, gewoon kratjes?

Nog nooit op een festivalcamping gestaan dus ik weet het niet :$


Nope dat kan niet. Flesjes al helemaal niet (kun je als wapen gebruiken hé). Correct me when i'm wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 08:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mooi, kan ik met een gerust hart overslaan :)

:thumbsup:

Ik mix the machine, chris one, sasha f vast nog meer:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Ik mix the machine, chris one, sasha f vast nog meer:P


Ooeh, kan je die online gooien als je hem klaar hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 09:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
Deze week campingtickets halen!
Is het mogelijk om je eigen bier mee te nemen op de camping, gewoon kratjes?

Nog nooit op een festivalcamping gestaan dus ik weet het niet :$


Nope dat kan niet. Flesjes al helemaal niet (kun je als wapen gebruiken hé). Correct me when i'm wrong


Denk dat het wel lukt hoor, controle is behoorlijk slecht.. En tentstok kan je ook als wapen gebruiken :evil: Maar je kan vast wel een kratje verstoppen in en tas :p Of nou ja, blikken dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 10:14 
 
Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Denk dat het wel lukt hoor, controle is behoorlijk slecht.. En tentstok kan je ook als wapen gebruiken :evil: Maar je kan vast wel een kratje verstoppen in en tas :p Of nou ja, blikken dan :)


Wij mochten vorig jaar gewoon doorlopen hoor met die blikjesbier hele tree in het zicht niemand die er wat over zei? Je mag trouwens gewoon eten en drinken meenemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 10:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blikjes / plastic halve liter flessen mochten, glazen flessen niet. Echter zoals bij elke controle is een 100% check niet mogelijk dus je kunt altijd wel wat glaswerk ergens verstoppen. Vraag is alleen of je niet beter gewoon wat blikjes mee kan sjouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de reacties, heb net even op de site gekeken!
Het is idd niet toegestaan om flessen bier mee te nemen maar er staat wel max. 6 halve liters blikken per persoon.

Maar ik lees overal dat de controle zeer slecht is, is het dan ook niet mogelijk om meer mee te nemen?
En als je na de eerste nacht je bier op hebt, mag je dan wel gewoon naar Wachtebeke toe en nieuw bier meenemen?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten