Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 14:52 
 

Wat heb k nou aan 6 halve liters
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Wat heb k nou aan 6 halve liters

Een uur drinkplezier. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 14:56 
 

FUZZYLOGiC schreef:
Niks dus.



kijk hem , 16 jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
Niks dus.



kijk hem , 16 jaar :P


Juist, dat wil niet zeggen dat ik niks kan hebben hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:11 
 

Boefje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

FUZZYLOGiC schreef:
Maar ik lees overal dat de controle zeer slecht is, is het dan ook niet mogelijk om meer mee te nemen?

Misschien dat iemand mijn vragen ook kan beantwoorden:

Zullen er misschien honden staan?
Zijn er lockers?
Ik ben nog 15 en weet niet zeker of ik binnen kom, hoe streng is de controle?
Is het mooi weer rond deze tijd in België?
Zijn er veel buitenlanders?

Man man, je leest overal dat de controle slecht is (klopt ook aardig, want het is nooit waterdicht. Denk eens na voor jezelf, duizenden mensen op een feest die zijn toch nooit helemaal te controleren? Vooral niet als ze ook nog een bagage bij hebben voor een aantal dagen. Dus JA als je geluk hebt is het zeker mogelijk om meer mee te nemen. Wij kwamen vorige jaar met z'n tweeën rond 8/9 op de camping aan, toen hadden de V's er duidelijk geen zin in en kregen we een vracht baco makkelijk mee naar binnen.

Citaat:
En als je na de eerste nacht je bier op hebt, mag je dan wel gewoon naar Wachtebeke toe en nieuw bier meenemen?

Je mag overdag gewoon van het gebied af, en weer terug en je kan dus in principe zoveel mogelijk halve liters mee het terrein op zeulen. Weet alleen niet hoeveel jij doorgaans zuipt op hardstyle feesten maar het loont niet echt de moeite lijkt me aangezien je na 6 halve liters echt wel zat hebt. Maar goed dat moet je zelf weten.

Hoop dat je er wat van hebt geleerd. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
Maar ik lees overal dat de controle zeer slecht is, is het dan ook niet mogelijk om meer mee te nemen?

Misschien dat iemand mijn vragen ook kan beantwoorden:

Zullen er misschien honden staan?
Zijn er lockers?
Ik ben nog 15 en weet niet zeker of ik binnen kom, hoe streng is de controle?
Is het mooi weer rond deze tijd in België?
Zijn er veel buitenlanders?

Citaat:
En als je na de eerste nacht je bier op hebt, mag je dan wel gewoon naar Wachtebeke toe en nieuw bier meenemen?

Je mag overdag gewoon van het gebied af, en weer terug en je kan dus in principe zoveel mogelijk halve liters mee het terrein op zeulen. Weet alleen niet hoeveel jij doorgaans zuipt op hardstyle feesten maar het loont niet echt de moeite lijkt me aangezien je na 6 halve liters echt wel zat hebt. Maar goed dat moet je zelf weten.

Hoop dat je er wat van hebt geleerd. ;)


Bedankt voor je reactie!

Zijn er lockers? Ja, ik heb even de info op de site doorgenomen en er staat dat er lockers aanwezig zijn aan de rand van de camping. 5eu per locker, + 5eu borg.

Zullen er misschien honden staan? Dit weet ik niet, maar ik heb ergens, ik dacht op partyflock, gelezen dat er een buurman van iemand met 2 honden en 500 pillen de tent uit is gehaald. Maar bij de ingang, i don't know.

Hoe streng is de controle? M'n neef is hier in 2010 geweest toen hij nog 15 was, enkel de zaterdag. Hij is vrij klein voor zijn leeftijd maar heeft geen problemen gehad.

Is het mooi weer rond deze tijd in België? Hetzelfde als in Nederland :)

Overigens zuip ik met uitgaan niet zoveel, op campings des te meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:27 
 

haha timothy
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij trollt me, hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FUZZYLOGiC schreef:
Hij trollt me, hè?

Je mag geen eten en drinken mee. Alles moet op de camping aangeschaft worden.

Daar komt bij dat je maar 1x het terrein op mag. In en uitlopen is dus ten strengste verboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:36 
 

FUZZYLOGiC schreef:
Bedankt voor je reactie!
Zullen er misschien honden staan? Dit weet ik niet, maar ik heb ergens, ik dacht op partyflock, gelezen dat er een buurman van iemand met 2 honden en 500 pillen de tent uit is gehaald. Maar bij de ingang, i don't know.




Hoe kwam die uberhaupt binnen met 2 honden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Hoe kwam die uberhaupt binnen met 2 honden?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wait.. wut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:44 
 

kaboem schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
Bedankt voor je reactie!
Zullen er misschien honden staan? Dit weet ik niet, maar ik heb ergens, ik dacht op partyflock, gelezen dat er een buurman van iemand met 2 honden en 500 pillen de tent uit is gehaald. Maar bij de ingang, i don't know.




Hoe kwam die uberhaupt binnen met 2 honden?

:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
Bedankt voor je reactie!
Zullen er misschien honden staan? Dit weet ik niet, maar ik heb ergens, ik dacht op partyflock, gelezen dat er een buurman van iemand met 2 honden en 500 pillen de tent uit is gehaald. Maar bij de ingang, i don't know.




Hoe kwam die uberhaupt binnen met 2 honden?


:worship:

Wil niet weten wat ie met die 2 honden in die tent deed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even anders verwoord: De beste man is door 2 drugshonden de tent uit gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:41 
 

FUZZYLOGiC schreef:
Even anders verwoord: De beste man is door 2 drugshonden de tent uit gehaald.



Wat? Hoe wist die man dat hij mee moest dan? Ik heb nog nooit een hond horen praten, laat staan met zen 2en naar iemand toe gelopen die zogenaamd de tent uit moest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
FUZZYLOGiC schreef:
Even anders verwoord: De beste man is door 2 drugshonden de tent uit gehaald.



Wat? Hoe wist die man dat hij mee moest dan? Ik heb nog nooit een hond horen praten, laat staan met zen 2en naar iemand toe gelopen die zogenaamd de tent uit moest?


Heb jij nooit Samson & Gert gekeken? Man... Jij hebt echt geen jeugd gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een niveau weer :P

OT: Vind de line-up wel oke, maar is nog een twijfel of ik ga. Wel jammer dat ze voor Fusion Code Black, Slim Shore, The Pitcher en Toneshifterz sturen, had toch liever een paar andere namen gezien :whistle:
Maargoed, Bob, Zany, JoS, Titan en Freq's staan er gewoon maar op een andere stage :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat moet je in vredesnaam met 500 pillen in 2 dagen. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:05 
 

delange schreef:
wat moet je in vredesnaam met 500 pillen in 2 dagen. :corn:



bijpakken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zwaar aan het twijfelen welke dag ik zou gaan. Even overleggen, maar als ik uiteindelijk moet kiezen ga ik denk ik toch voor de zondag ivm The Magic Show stage. De namen van A2, Fusion, MiM van zaterdag zullen toch wel op ieder festival voorbij komen. Laatste paar uurtjes op de TMS stage vorig jaar waren echt heel erg vet.

Oh en over het bier. Een vriend van me had vorig jaar een soort steekkarretje wat hij gebruikte voor het vissen, deze hebben we zodanig volgepleurd met spullen dat de beveiliging geen zin had om alles los te maken met als gevolg dat we met de 3 verstopte traytjes zo naar binnen konden lopen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 15:35 
 
Hardtraxx Addict

Roan schreef:
Oh en over het bier. Een vriend van me had vorig jaar een soort steekkarretje wat hij gebruikte voor het vissen, deze hebben we zodanig volgepleurd met spullen dat de beveiliging geen zin had om alles los te maken met als gevolg dat we met de 3 verstopte traytjes zo naar binnen konden lopen. :D

Juist, maar dan adviseer ik je wel om ietsje later te arriveren, wanneer er al 1000 man door is worden ze lakser, maar nu ook weer niet komen als er niemand meer in de rij staat te wachten heh! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 20:10 
 
Hardtraxxer

Wat een gedoe met die controle zeg :P !! Als je eenmaal binnen bent kan je daar alles wel krijgen wat je wil,.....
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten