FUZZYLOGiC schreef:
Maar ik lees overal dat de controle zeer slecht is, is het dan ook niet mogelijk om meer mee te nemen?
Misschien dat iemand mijn vragen ook kan beantwoorden:
Zullen er misschien honden staan?
Zijn er lockers?
Ik ben nog 15 en weet niet zeker of ik binnen kom, hoe streng is de controle?
Is het mooi weer rond deze tijd in België?
Zijn er veel buitenlanders?
Man man, je leest overal dat de controle slecht is (klopt ook aardig, want het is nooit waterdicht. Denk eens na voor jezelf, duizenden mensen op een feest die zijn toch nooit helemaal te controleren? Vooral niet als ze ook nog een bagage bij hebben voor een aantal dagen. Dus
JA als je geluk hebt is het zeker mogelijk om meer mee te nemen. Wij kwamen vorige jaar met z'n tweeën rond 8/9 op de camping aan, toen hadden de V's er duidelijk geen zin in en kregen we een vracht baco makkelijk mee naar binnen.
Citaat:
En als je na de eerste nacht je bier op hebt, mag je dan wel gewoon naar Wachtebeke toe en nieuw bier meenemen?
Je mag overdag gewoon van het gebied af, en weer terug en je kan dus in principe zoveel mogelijk halve liters mee het terrein op zeulen. Weet alleen niet hoeveel jij doorgaans zuipt op hardstyle feesten maar het loont niet echt de moeite lijkt me aangezien je na 6 halve liters echt wel zat hebt. Maar goed dat moet je zelf weten.
Hoop dat je er wat van hebt geleerd.