Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 13:03 
 

Campingticket en voor 3 dagen feest BINNEN! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dr.peacock :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Campingticket en voor 3 dagen feest BINNEN! :worship:

Nummer 1 feest van het jaar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Nummer 1 feest van het jaar :love:


Absoluut, al 2 jaar op rij!
Echt een jaarlijks hoogtepunt met onze groep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar eerste keer waarschijnlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ne up is echt :drool: heel Miss mag ik van mijn ouders :) dr peacock :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Announce Hardstyle Artist list:

Adaro
Arkaine
Bass Modulators
B-Front
Chain Reaction
Code Black
Coone
Crypsis
D-Block & S-te-Fan
Frequencerz Live
Headhunterz
In-Phase
Jack of Sound
Josh & Wesz
Noisecontrollers
Outlander
Psyko Punkz
Slim Shore
Solutio & The I's
Sound Freakerz
Stephanie
The Anarchist
Thera Live
Zany
Alpha²
Da Tweekaz
Digital Punk
E-Force
Geck-o
Gunz for Hire Live
Neroz
Technoboy
The Pitcher
The Vision
Titan
Waverider
MC Jeff
MC Shizzler
MC Villain

Zitten toch wel paar leuke namen tussen hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Neroz op de preparty :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 22:34 
 

hdhessel schreef:
Neroz op de preparty :)

:x

daar kom je nu mee aanzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het schijnt dat bij aankomst van het feest eerst je qont in wordt geënt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up ziet er goed uit! Hoopte alleen ook nog op The Machine zoals vorig jaar.. :P

Maar voor de rest niets te klagen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:57 
 
Hardtraxx Addict

Er komt nog een wave artiesten dacht ik, de 25ste
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Er komt nog een wave artiesten dacht ik, de 25ste

The Machine, Alphaverb plz :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:42 
 

Hopen op the outside agency ja. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Hopen op knife party ja. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
M-arijn schreef:
Er komt nog een wave artiesten dacht ik, de 25ste

The Machine, Alphaverb/AVIO, Arboza, Donkey Rollers plz :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 18:07 
 
Hardtraxxer

AANWEZIG! net kaartjes binnen voor 3 dagen ! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Angerfist // Audiofreq // Balkansky // Bion-X // Buchecha & Alex TB // Chok Dee // Cooh // DJ Waxweazle // DNA Killerz // DV8 Rocks // Da Morty // Dark-E // Deepack // Detektor // Dualizers // Dub Elements // Endymion // Evil Activities // Evolver // Exist // Eye-D // Frank Biazzi // Frontliner // Gave Live // Ghost // Hard Driver Live // Hidden // Inner Heat Live // Isaac // J-roon // Jacky Core // Juized // Kid Rascal // Korsakoff // Kosmix // Le Bask Live // Lowroller // Loy Klang // MC Da Syndrome // MC Dart // MC DV8 // MC Matos // MC Reign // Madnezz // Mc Justice // Mental Theo // Merkurio // Mind.Illusion // Miss Faction // Mode Seven // Monster Mush // Mouth of Madness // NDM/Wasp // Neilio // Neophyte // Qrank // Radical Redemption // Ran-D // Randy // Re-Style // Reload Live // Samuel Sanders // San Miquel // Sjoekoe // Synapse // Tartaros // Terminal & Vavaculo // The Geminizers // Thrasher // Toneshifterz // Zero Sanity
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Le Bask :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:55 
 
Hardtraxx Addict

Valt tegen :( Op Fusion, A2 en MiM stages staan op zaterdag maar 4 artiesten per stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:06 
 
Hardtraxxer

Vind hem ook ietwat tegen vallen :( Misschien krijgen beide labels dan een halve dag?

Maarja maken er toch wel een topweekendje van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Geminizers :worship: Never fails to deliver :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
We are happy to announce that this year we will be hosting a PRSPCT area on The Qontinent festival 2012


Line up PRSPCT area:

EYE-D vs DJ HIDDEN
(PRSPCT, Genosha) NL

LOWROLLER
(PRSPCT, ISR) IT

LIMEWAX vs THRASHER
(PRSPCT, L/B) NL

DUB ELEMENTS
(PRSPCT) ES

COOH vs BALKANSKY
(PRSPCT, Position Chrome) BU

BONG RA
(PRSPCT, Clash) NL

SINISTER SOULS
(PRSPCT, Scum) NL

EXISTH
(Cresst) BL

MC DART
(PRSPCT) NL

+ 1 more


WWW.PRSPCT.NL



:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele goede kans dat ik hier een mooi weekendje mag vertoeven :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dv8 rocks, wat zal dat inhouden?
Denk dat A2, MiM en Fusion gewoon 1 stage delen op de zaterdag, anders staan daar wel erg weinig namen..

Verder, gewoon vet!
Genoeg afwisseling om je een weekendje mee te vermaken!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten