ik zeg minus is more live 
weet iemand een leuk hoteletje in de buurt ?
weet iemand een leuk hoteletje in de buurt ?
Zany, Adarowrote:Zitten een aantal boeiende namen tussen (B-Front, Freqz Live, Josh & Wesz, Thera Live, Slim Shore, S &The I's ) maar ook een hele hoop niet boeiende.
Zeker weten!wrote:Dit gaat echt een heerlijk weekendje worden denk ik
The qontinent kost 45 euro?wrote:Denk dat ik Decibel ga laten liggen en voor The Qontinent ga, maar ik denk dat ik ook de keuze tussen The Qontinent en Q-Base dan moet makenMisschien ook niet, maar dat zien we tegen die tijd wel
Haha daarom wordt denk ik The Qontinent het wel en word het een keuze tussen Q-Base en Ground Zerowrote:The qontinent kost 45 euro?wrote:Denk dat ik Decibel ga laten liggen en voor The Qontinent ga, maar ik denk dat ik ook de keuze tussen The Qontinent en Q-Base dan moet makenMisschien ook niet, maar dat zien we tegen die tijd wel
Kan jij een heel weekend zonder eten en drinken? Knap...wrote: The qontinent kost 45 euro?
Haha het ging erom dat het kaartje niet veel kost en van decibel meerwrote:Kan jij een heel weekend zonder eten en drinken? Knap...wrote: The qontinent kost 45 euro?
wrote:Eerste namen bekend!
First wave
Bong Ra // Jack of Sound // Limewax // Madhouse Brothers // Sandy Warez // Sinister Souls // Solutio & The I's // Thera Live // Trasher // Zany