Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik zeg minus is more live :love:

weet iemand een leuk hoteletje in de buurt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 17:05 
 
Hardtraxx Addict

Eerste namen bekend!

First wave

Adaro // Arkaine // Bass D // Bass Modulators // B-Front // Bong Ra // Bountyhunter // C-Commander // Chain Reaction // Code Black // Coone // Crypsis // Davoodi // D-Block & S-te-Fan // Def Toys // Demoniak // Dr Rude // Frequencerz Live // Headhunterz // In-Phase // Ivee Live // Jack of Sound // Jones // Josh & Wesz // Kristof // Lethal MG // Limewax // Madhouse Brothers // Manu Kenton // Marco Remus // Mark with a K Live // Max Walder // Negative Audio Live // Nicolas Clays // Noisecontrollers // Noisekick Live // Nosferatu // Outlander // Partyraiser // Pet Duo // Psyko Punkz // Q-IC // Rob & MC Joe // Ronald V // Ruthless // Saltzer // Sandy Warez // Shadowlands Terrorists // Sinister Souls // Slim Shore // Solutio & The I's // Sound Freakerz // Stephanie // Teka B // The Anarchist // Thera Live // Tommyknocker // Transfarmers Live // Trasher // Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 17:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zitten een aantal boeiende namen tussen (B-Front, Freqz Live, Josh & Wesz, Thera Live, Slim Shore, S &The I's ) maar ook een hele hoop niet boeiende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Zitten een aantal boeiende namen tussen (B-Front, Freqz Live, Josh & Wesz, Thera Live, Slim Shore, S &The I's ) maar ook een hele hoop niet boeiende.

Zany, Adaro :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 17:51 
 
Hardtraxx Addict

Hetgeen er nu al tussen zit vind ik alweer meesterlijk, dit gaat weer een topfeesje worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gaat echt een heerlijk weekendje worden denk ik (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Dit gaat echt een heerlijk weekendje worden denk ik (L)

Zeker weten! :D

Namen bij TMS zijn dus:
Thera LIVE, Solutio & The I's, Frequencerz LIVE en Jack of Sound. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik Decibel ga laten liggen en voor The Qontinent ga, maar ik denk dat ik ook de keuze tussen The Qontinent en Q-Base dan moet maken :cry: Misschien ook niet, maar dat zien we tegen die tijd wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Denk dat ik Decibel ga laten liggen en voor The Qontinent ga, maar ik denk dat ik ook de keuze tussen The Qontinent en Q-Base dan moet maken :cry: Misschien ook niet, maar dat zien we tegen die tijd wel


The qontinent kost 45 euro? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 21:21 
 

Die tatta is skeer mattie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
patrickjeb schreef:
Denk dat ik Decibel ga laten liggen en voor The Qontinent ga, maar ik denk dat ik ook de keuze tussen The Qontinent en Q-Base dan moet maken :cry: Misschien ook niet, maar dat zien we tegen die tijd wel


The qontinent kost 45 euro? :x


Haha daarom wordt denk ik The Qontinent het wel en word het een keuze tussen Q-Base en Ground Zero :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 22:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gaat weer super worden dit jaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
The qontinent kost 45 euro?


Kan jij een heel weekend zonder eten en drinken? Knap...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 12:51 
 
Hardtraxxer

Frequencerz live!!!!! :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wil hier echt heen, line-up belooft erg veel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wordt weer lachuhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:21 
 
Hardtraxx Elite

Vitality schreef:
Onthafloorx schreef:
The qontinent kost 45 euro?


Kan jij een heel weekend zonder eten en drinken? Knap...


Haha het ging erom dat het kaartje niet veel kost en van decibel meer ;)

Line up is al leuk iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:39 
 

M-arijn schreef:
Eerste namen bekend!

First wave

Bong Ra // Jack of Sound // Limewax // Madhouse Brothers // Sandy Warez // Sinister Souls // Solutio & The I's // Thera Live // Trasher // Zany



leuke namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:51 
 
Hardtraxx Addict

Sinister Souls, Bong-Ra & Limewax.
Alleen al daarvoor wil ik hier naar toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Qontinent @theqontinent

Second wave of artists! fb.me/1DOIB2Dyv

50% Dreamteam (Buzz Fuzz & Dano) // Akyra // Alpha² // Bestien // B-Front // Da Tweekaz // Day-Mar // Digital Punk // Dr Peacock // Dr Phunk // E-Force // E-Max
Geck-o // Gunz for Hire Live // Hilarious // Igneon System Live // iTraxx // Jacknoize // Kasparov // Kentek Live // Loic D // MC Chucky // MC Jeff // MC Shizzler // MC Villain // Michael Jackin' // Neck // Neroz // Pat B // Paul Elstak // Playboyz // Seizure // Submotion // Technoboy // The Pitcher // The Viper // The Vision // Titan // Waverider // Wise Guy

Geen AVIO op TQ dit jaar.. :(
Mooi naar het DB weekend dit jaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 20:33 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben serieus bang dat er weer zo'n grap komt waardoor het ineens uitverkocht is binnen een dag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict

Qontinent raakt toch niet uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie nog steeds geen Chris one en sasha f :(
Zitten wel brute namen :D
maar als die 2 er niet tussen zitten is het 180% zeker een no voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Geen AVIO op TQ dit jaar.. :(


Er komt de 25e ook nog een 3e wave artiesten dus er is nog kans.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten