Garderobe, dus lijkt me van welwrote:vraagje nog: Is hier iets van een bewaakte garderobe of kluisjes of iets in die trant? Van plan een tas met warme kleding mee te nemen voor de terugweg

Garderobe, dus lijkt me van welwrote:vraagje nog: Is hier iets van een bewaakte garderobe of kluisjes of iets in die trant? Van plan een tas met warme kleding mee te nemen voor de terugweg

Ja zag het staan maar wist niet of het een bewaakte garderobe was... Zou een leuke verrassing zijn als om 5 uur onze tas met warme kleertjes weg zouden zijnwrote:Garderobe, dus lijkt me van welwrote:vraagje nog: Is hier iets van een bewaakte garderobe of kluisjes of iets in die trant? Van plan een tas met warme kleding mee te nemen voor de terugweg
foto
hou je wel ff wat plek over voor mn powerbank en jas? begroeting.wrote:vraagje nog: Is hier iets van een bewaakte garderobe of kluisjes of iets in die trant? Van plan een tas met warme kleding mee te nemen voor de terugweg
Leuk! Hou ticketswap in de gaten. Wie weet tot vanavond.wrote:Oh fack wil toch nog wel graag gaan.. iemand heel misschien kaartje te koop?
Ja ik probeer het haha, ga desnoods alleen. Wil mn vakantie nog leuk afsluiten zo! Misschien tot vanavond jawrote:Leuk! Hou ticketswap in de gaten. Wie weet tot vanavond.wrote:Oh fack wil toch nog wel graag gaan.. iemand heel misschien kaartje te koop?
Remi heeft zojuist ook nog een kaartje gekocht.wrote:zo'n shirt met zo'n zakje
wrote:Remi heeft zojuist ook nog een kaartje gekocht.wrote:zo'n shirt met zo'n zakje
Spreken we nog een exact tijdstip af?wrote:Tijdens Phuture Noize beugelmeeting?
Was zeker gezellig! Jouw maten waren ook tof trouwens.wrote:Na vorige week was dit feestje haast toch nog teveel van mijn lichaam gevraagd. Maar zeer zeker vermaakt!
Phuture Noize draaide heerlijk, nieuwe track van album en fatality remix nog niet eerder gehoord en was echt genieten. Prefix & Density nog nooit live gezien, zoals verwacht was dit ook een fijne set
Maar het toppunt was echt toen B-Front what we are draaide, jesus wat ging ik uit men paddestoel![]()
Derde zaal was ook een positieve verassing. Heerlijke hardcore classics werden daar gedraaid
Leuk je ontmoet te hebben RTM
Ik ga ze deze week sowieso halen. Heb er maar iets van 2 uurtjes gestaan maar het voelde echt niet goed na afloopwrote:Het was een mooi feestje, ik ben ook weer echt dankbaar voor mijn oordoppen. Ik snap echt niet dat mensen nog steeds zonder rondlopen. Zelfs met doppen in heb ik nog een piep te pakken
Dit heb ik ook ergens gelezen, dat zijn toch wel echt schandalige prijzenwrote:En hoorde dat de muntprijs 3,50 was?!
Was 2.85wrote:Dit heb ik ook ergens gelezen, dat zijn toch wel echt schandalige prijzenwrote:En hoorde dat de muntprijs 3,50 was?!
Ik wilde een wodka red Bull, die hadden ze niet. Dus toen maar red bull gepakt en flugel doorheen gemieterd. Scherp oog!wrote:Mooi feestje gehad, tot op de helft van B-Front gebleven want waren wel gaar, toen via de mac huiswaarts gegaan. Jammer dat de resterende atak muntjes niet meer geldig waren, maar huidige muntprijs was nog wel te doen. Beugels altijd +1. Vanaf het begin van bovenaf toegekeken naar de mensen beneden, heel hard gelachen om een jongen die werkelijk alles uit de maat danste, of dat nou bewust of onbewust was. Mooi om te zien dat ie wel lol hadPN was heel goed te pruimen, pakte een aantal oudere platen erbij en heel divers! Volle bak. Vervolgens een beetje rond wezen struinen naar de 3e area, ik heb werkelijk nooit zo hard gelachen op een feest. Veel andere genres daar, bijzonder goed op geouwehoerd met mn maat. Daar wel 1 oordopje verloren helaasch. De andere kon ik bij thuiskomst ook niet meer vinden trouwens
Blijft toch een aanrader die partyplugs van alpine, geluid komt nog goed door zonder dat de bas door je trommelvliezen klapt.
Van de HT'ers die gingen alleen Stefke tegen het lijf gelopen, dacht ook nog een RTM te herkennen met een wit hemd met DQ logo's erop die even een baco weg ging tikken vooraan de stage? Verder bijna alleen maar linksvoor op de main gestaan
Al met al, top feest in een hele fijne locatie. AF blijft dit toch erg goed uitvoeren!
Pfff. Schoot mij gister ook wel een paar keer door het hoofd dat dit zou kunnen gebeuren.wrote: Schijnt trouwens wel dat de beugelfles een slachtoffer heeft gemaakt. Een meid heeft er 1 van boven op de kop gekregen en zou zijn afgevoerd naar het ziekenhuis. Krijgt nog een staartje. Zeer vermoedelijk de laatste keer dat je beugels hebt kunnen drinken op een evenement.