Dikke line up. Avond voor loudness tho.
Denk wel aanwezig. Maar wordt een pittig weekend.
Denk wel aanwezig. Maar wordt een pittig weekend.
Niet vergeten, dit feest is op een vrijdagwrote:Alleen nare eindtijd... wordt niet even op en af met de trein
Op zaterdag ochtend niet?wrote:Alleen nare eindtijd... wordt niet even op en af met de trein
Datum: 02-08-2018
Vorige keer ging de eerste pas om 0700wrote:Op zaterdag ochtend niet?wrote:Alleen nare eindtijd... wordt niet even op en af met de trein
Voor Lochem moet je toch eerst naar Hengelo. Die tijd is zo om.wrote:Klopt hereneerste treintje naar het mooie Lochem gaat om 6 uur dus dat is nog wel te doen
p.s datum in OP klopt niet
Datum: 02-08-2018
Heuy bierdrinken met Daanwrote:Vette line up! Binnenkort even tickets binnenharken. B-Front, PN, P&D, D-Sturb. En over Clockartz dus ook veel goede dingen gelezen hier.
wrote:
Heuy bierdrinken met Daan
Ja jongens er gaat weer gezopen worden. Alleen denk ik nu wel 3 keer na voordat ik een slok uit een beugel neem midden op de vloer tijdens kickswrote:
Mooi! Kun je weer bier voor mij halen
Mwoah, die is niet te missenwrote:Da's het mooie aan beugels. Die kunnen dicht. Maar deze keer moet je wel direct komen Bloempje, vorige keer hebben we 10 minuten staan wachten en nu zou ik nog steeds niet weten welke kop nou bij jou hoort.![]()
Haha komt goed. Maar kreeg tijdens een slokje uit de beugel een maai van een maat, nu is er een klein stukje tand afwrote:Da's het mooie aan beugels. Die kunnen dicht. Maar deze keer moet je wel direct komen Bloempje, vorige keer hebben we 10 minuten staan wachten en nu zou ik nog steeds niet weten welke kop nou bij jou hoort.![]()
Je ziet het bijna nietwrote:Dus jij hebt nu een gat in je tanden waar precies de omvang van een beugel in past?
Super praktisch.