Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:28 
 
Hardtraxx Newbie

SuperBash XXL - 2 areas

D-Block & S-Te-Fan
Frontliner
Adaro
Code Black (Aus)
Radical Redemption
Dualdriven
Dymonic
Armenianboy
Fatal Inc.
Wesnight
MC Da Syndrome
MC Frustrator

https://www.facebook.com/events/370013566398975/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:30 
 

Volgens mij is dit de organisatie ofniet?


Serieus Adaro en Codeblack?

Nou is er niets mis met Adaro maar het lijkt wel of de organisatie een Scantraxx fetish heeft.




Codeblack op de raw is ook dikke onzin.
We hebben hier in de buurt Solutio & The I's en dit is wat er geboekt wordt.

Erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Wie zegt dan dat hij op de raw staat? Zie ik er niet staan hoor :P

OT: Even kijken of Dymonic zo gek is om me weer mee te nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:32 
 

Jurheinen schreef:
Wie zegt dan dat hij op de raw staat? Zie ik er niet staan hoor :P

OT: Even kijken of Dymonic zo gek is om me weer mee te nemen :)



AREA 2:
Adaro
Code Black (AUS)
Radical Redemption
Armenianboy
Fatal Inc.
MC Frustrator
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:36 
 
Hardtraxxer

Zo gek is het toch niet dat het merendeel van de artiesten op Superbash bij Scantraxx zit? Bijna alle artiesten die populair zijn bij het grote publiek zitten nou eenmaal bij Scantraxx, is simpel zat. Tuurlijk hadden ze S&I's kunnen boeken uit de buurt, zij kiezen nu voor RR. Nóg dichter in de buurt dus volgens mij..

Enige waar ik niets van snap is wat Code Black op de 'raw' doet, verder gewoon weer een prima line-up en mooi dat Superbash doorgroeit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:42 
 

Svennn schreef:
Zo gek is het toch niet dat het merendeel van de artiesten op Superbash bij Scantraxx zit? Bijna alle artiesten die populair zijn bij het grote publiek zitten nou eenmaal bij Scantraxx, is simpel zat. Tuurlijk hadden ze S&I's kunnen boeken uit de buurt, zij kiezen nu voor RR. Nóg dichter in de buurt dus volgens mij..

Enige waar ik niets van snap is wat Code Black op de 'raw' doet, verder gewoon weer een prima line-up en mooi dat Superbash doorgroeit :)


Er zijn zoveel artiesten en op superbash/FI/fresh is het toch merendeel scantraxx?

Een raw stage maken ;

Titan
Deetox
Bfront

Klaar heb je 3 namen en gegarandeerd veel volk.



Maar nu heb je straks een zaaltje waar iedereen knuffelt op rockin ur mind en een halflege zaal op de raw ( totdat codeblack is uiteraard kunnen we daar gaan knuffelen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind dit toch een prima line-up!
Bovendien hebben Solutio & The I's al een keer op Superbash gedraaid, goeie zaak dus dat ze nu voor anderen kiezen.
Raw zaal zal ook echt wel vol stromen bij Adaro en Radical Redemption, meer nog dan bij Code Black denk ik.
Heb nog geen Superbash gemist in Atak, dus ben hier ook weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Titan een Deetox zijn lang niet zo bekend bij de grote menigte. En daarbij kan Adaro een prima raw-set neerzetten hoor, hebben we wel gemerkt op loudness. En daarbij is het maar net wat je als raw bestempeld, de ene ziet die Running Late remix wel als raw en de ander ziet Spoontech/Theracords pas als raw. Ik snap je punt bij Code Black, maar ook die zal denk ik wel weten hoe die zich aan moet passen. En dan nog als hij wat eerder op de avond staat is er niks mis mee. Daarbij ook nog dat Armenianboy echt een gruwelijke eindbaas is qua raw draaien. En serieus wtf boeit het als de ene zaal helemaal vol staat met knuffelende dagjesmensen en de raw stage half leeg is? Ik stoor me daar niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:47 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Er zijn zoveel artiesten en op superbash/FI/fresh is het toch merendeel scantraxx?

Een raw stage maken ;

Titan
Deetox
Bfront

Klaar heb je 3 namen en gegarandeerd veel volk.

Dikgedrukte heb je gelijk in, maar dat is toch ook heel logisch? Feestjes als Superbash/FI/Fresh moet je nou eenmaal veel mensen trekken uit Enschede en omgeving, dat lukt nou gewoon eenmaal het best met de meeste namen van Scantraxx. Daarbij heeft B-Front al 2x op Superbash gestaan en heeft hij net een eigen stage op FI gehad, zou voor opnieuw dat grote publiek wel een beetje teveel B-Front worden.

Met alle respect, maar ik denk dat de helft van de mensen op Superbash nog nooit van een Titan heeft gehoord, laat staan van Deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:49 
 

Svennn schreef:
kaboem schreef:
[b]

Met alle respect, maar ik denk dat de helft van de mensen op Superbash nog nooit van een Titan heeft gehoord, laat staan van Deetox.


Nee omdat de helft van de mensen op superbash maximaal dagjesmens zijn.

Dan erbij, op fantasy stonden we aan het einde op de b-front met iets van 20 mensen.

De organisatie heeft nou eenmaal een scantraxxfetisj en dat is ontzettend jammer want nu ze de 2de zaal er bij kunnen krijgen had er iets veel beters kunnen staan.


En mocht er deetox of titan of beiden staan durf ik bijna te wedden dat de mensen die er op af komen ook van ver weg af zullen reizen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Er zijn zoveel artiesten en op superbash/FI/fresh is het toch merendeel scantraxx?


Op Fantasy was dit vrij logisch met Scantraxx als hostingpartner en op Freshtival had je eigenlijk alleen Headhunterz van Scantraxx...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:56 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Nee omdat de helft van de mensen op superbash maximaal dagjesmens zijn.

Dan erbij, op fantasy stonden we aan het einde op de b-front met iets van 20 mensen.

De organisatie heeft nou eenmaal een scantraxxfetisj en dat is ontzettend jammer want nu ze de 2de zaal er bij kunnen krijgen had er iets veel beters kunnen staan.


En mocht er deetox of titan of beiden staan durf ik bijna te wedden dat de mensen die er op af komen ook van ver weg af zullen reizen ;).


Dat handje extra liefhebbers weegt voor een organisatie natuurlijk nooit op tegen de hele hoop extra mensen die speciaal komen voor Adaro of Code Black. Vind ik persoonlijk heel logisch..
Superbash is nou eenmaal een kleinschalig feestje met vooral mensen die alleen feestjes meepakken wanneer het maar een paar km fietsen is, dat was Superbash en dat zal ook zo blijven denk. Superbash is nu voor het eerst uitverkocht geweest de afgelopen editie, geef zo'n organisatie dan eens ongelijk dat ze op dezelfde manier doorgaan.

Kun je je aan ergeren, maar heeft totaal geen zin vrees ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 16:02 
 

Daarom kan ik nog steeds wel mijn mening geven :P.

De organisatie kiest voor een 2de raw stage en er staat een codeblack, begin er dan net zo goed niet aan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Daarom kan ik nog steeds wel mijn mening geven :P.

De organisatie kiest voor een 2de raw stage en er staat een codeblack, begin er dan net zo goed niet aan :p

En je kan er over discussieren tot je een ons weegt, zal niks veranderen aan de line up.

Maar ot: Miss dat ik er wel langs ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 11:38 
 
Hardtraxxer

S'ochtends nog in Zweden, 's avond Superbash. Zal kijken of ik Chris One ergens kan oppikken als surprise act voor de raw area :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timetable:

SUPERBASH
23:00 - 00:00 Wesnight
00:00 - 01:00 Dymonic
01:00 - 02:00 Dualdriven
02:00 - 03:30 D-Block &­ S-Te-Fan
03:30 - 05:00 Frontliner
MC Da Syndrome

SUPERBASH RAW
23:00 - 00:15 Fatal Inc.­
00:15 - 01:15 Armenianboy
01:00 - 02:15 Code Black (Aus)
02:15 - 03:45 Adaro
03:45 - 05:00 Radical Redemption
MC Frustrator
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Zo jammer dat Dymonic en Armenianboy tegelijk staan :( waren eigenlijk de enige mensen wie ik wou zien. Dat wordt van een half uurtje Dymonic en de rest Armenianboy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Svennn schreef:
kaboem schreef:
[b]

Met alle respect, maar ik denk dat de helft van de mensen op Superbash nog nooit van een Titan heeft gehoord, laat staan van Deetox.


Nee omdat de helft van de mensen op superbash maximaal dagjesmens zijn.

Dan erbij, op fantasy stonden we aan het einde op de b-front met iets van 20 mensen.

De organisatie heeft nou eenmaal een scantraxxfetisj en dat is ontzettend jammer want nu ze de 2de zaal er bij kunnen krijgen had er iets veel beters kunnen staan.


En mocht er deetox of titan of beiden staan durf ik bijna te wedden dat de mensen die er op af komen ook van ver weg af zullen reizen ;).

weet neit of jij wel eens op superbash bent geweest, maar hoe haal je daaruit dat het dagjesmensen zijn? Ik kan dat niet aan mensen zien. Het enige wat ik zag was elke keer een ontzettend toffe sfeer zoals ik maar weinig op hardstyle feestjes tegenkom, ben zeer waarschijnlijk weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 15:47 
 

Nou ik ben op 3 edities geweest x].

Het is altijd handjesklap volk geweest x].
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Code Black en Dualdriven zijn verwisseld! Code black dus op de main na Dymonic
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Geregeld dat ik morgen pas om 5 uur hoef te beginnen met werk :cool: lekker bier zoepn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begin hier toch wel zin in te krijgen!
Ben benieuwd hoe deze stap naar 2 zalen uit gaat pakken.
Verwacht een behoorlijke drukte in de Rawzaal, vooral tijdens Adaro.
Hoop dat die zaal daar groot genoeg voor is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima concept die twee zalen. Code Black draaide wel aardig, maar mixte wat simpel. Maar toen startten D-Block & S-te-Fan toch even een hitjesparade in, holy hell, niet normaal wat kut. Toen maar naar Adaro gelopen en duuude, wat zette die een bazenset neer! Geen rust gekregen. Ik had hem nog nooit horen draaien, maar ik weet wel waar ik 20 oktober in het Ziggodome te vinden ben als hij draait! :o

Daarna Frontliner. Daar keek ik naar uit omdat hij goed aan het produceren is, maar het risico met hem dan horen draaien is dat je al zijn platen te horen krijgt. En dat was het geval, dat was wel een beetje jammer. Hoewel een of andere edit van Tuuduu als een malle ging, acht keer de climax achter elkaar met andere kicks, heerlijk.

Al met al, prima vermaakt, 1 maart ben ik er weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Maar toen startten D-Block & S-te-Fan toch even een hitjesparade in, holy hell, niet normaal wat kut.

Haha, dit was echt te erg inderdaad! Heb me kapot verveeld tijdens deze set. Kreeg ook niemand mee naar Adaro dus ben ik maar bier gaan tanken in plaats van dansen :)
Verder de held van de avond was overduidelijk Armenianboy, alleen laatste 3 kwartier geweest omdat ik het eerste half uur bij Dymonic was wie ook dikke set neerzette. Om even een indicatie te geven van Armenianboy: Drop 2 Your Knees, Never Fall Asleep, Ding Dong Remix, Black is.. en nog een paar Sasha F platen. Wat een eindbaas in het kwadraat die man. Verder was inderdaad Frontliner iets te veel eigen werk, wel heldig dat ie Magic weer draaide. Wat daar wel weer jammer aan was dat de halve zaal de plaat niet eens kende of gewoon niet los ging, onbegrijpelijk.

Verder dikke props voor de organisatie, het 2 zalen idee werkte perfect (al was het iets te druk bij de raw imo) maar het geluid was weer eens dik in orde. Wel weer jammer waren al die kutbekers, gebruik gewoon zachte plastic bekers en niet van die verharde kregen. 2 keer bijna door mijn enkel gegaan daardoor, en oh ja schaf beugels af. Gruwelijk irritant zoveel van die flessen op de grond.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten