Meph0 schreef:
Maar toen startten D-Block & S-te-Fan toch even een hitjesparade in, holy hell, niet normaal wat kut.
Haha, dit was echt te erg inderdaad! Heb me kapot verveeld tijdens deze set. Kreeg ook niemand mee naar Adaro dus ben ik maar bier gaan tanken in plaats van dansen

Verder de held van de avond was overduidelijk Armenianboy, alleen laatste 3 kwartier geweest omdat ik het eerste half uur bij Dymonic was wie ook dikke set neerzette. Om even een indicatie te geven van Armenianboy: Drop 2 Your Knees, Never Fall Asleep, Ding Dong Remix, Black is.. en nog een paar Sasha F platen. Wat een eindbaas in het kwadraat die man. Verder was inderdaad Frontliner iets te veel eigen werk, wel heldig dat ie Magic weer draaide. Wat daar wel weer jammer aan was dat de halve zaal de plaat niet eens kende of gewoon niet los ging, onbegrijpelijk.
Verder dikke props voor de organisatie, het 2 zalen idee werkte perfect (al was het iets te druk bij de raw imo) maar het geluid was weer eens dik in orde. Wel weer jammer waren al die kutbekers, gebruik gewoon zachte plastic bekers en niet van die verharde kregen. 2 keer bijna door mijn enkel gegaan daardoor, en oh ja schaf beugels af. Gruwelijk irritant zoveel van die flessen op de grond.