Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
RTM93 schreef:
Schijnt trouwens wel dat de beugelfles een slachtoffer heeft gemaakt. Een meid heeft er 1 van boven op de kop gekregen en zou zijn afgevoerd naar het ziekenhuis. Krijgt nog een staartje. Zeer vermoedelijk de laatste keer dat je beugels hebt kunnen drinken op een evenement.


Pfff. Schoot mij gister ook wel een paar keer door het hoofd dat dit zou kunnen gebeuren.

Op een bepaald moment mochten beugels ook niet meer mee naar boven worden genomen. Stonden ze bij de trap te controleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Danny Phantom, had een bordeauxrode trui aan en voor de verandering eens mn bril opgezet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus man, een trui? Ik had het al warm zat in mijn t-shirtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Jezus man, een trui? Ik had het al warm zat in mijn t-shirtje.


Dit, en dan ook nog die vlammenwerpers aan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet ook wel zeggen dat het overigens wel echt druk was op de main, vond het toch wel jammer want bij mijn favoriete Phuture Noize/Ran-d tracks kon ik niet goed losgaan zonder een aantal onschuldige omstanders omver te beuken. Bij B-front had ik gelukkig wel voldoende ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 19:12 
 
Hardtraxxer

Spalken schreef:
Moet ook wel zeggen dat het overigens wel echt druk was op de main, vond het toch wel jammer want bij mijn favoriete Phuture Noize/Ran-d tracks kon ik niet goed losgaan zonder een aantal onschuldige omstanders omver te beuken. Bij B-front had ik gelukkig wel voldoende ruimte.

Dit vind ik toch wel het nadeel van een kleiner feestje. Kan zelf minder losgaan en ook het geluid lijkt teveel te blijven plakken. Binnenkort even op Masters of hardcore ruimte zoeken om losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoor iedereen over de ruimte maar heb de hele avond eigenlijk nooit last gehad van teveel mensen. Tijdens phuture noize links vooraan genoeg ruimte om me heen en tijdens b-front letterlijk vooraan zeeën van ruimte. Alleen tijdens D-sturb wat meer last gehad van de drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Moet ook wel zeggen dat het overigens wel echt druk was op de main, vond het toch wel jammer want bij mijn favoriete Phuture Noize/Ran-d tracks kon ik niet goed losgaan zonder een aantal onschuldige omstanders omver te beuken. Bij B-front had ik gelukkig wel voldoende ruimte.


Ja dit dus. Hele tijd mensen die langs je heen gaan lopen of in het stukje ruimte dat je net gemaakt hebt voor je gaan staan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoogtepunt van de avond was wel toen ik beneden naar de wc ging en een gebruinde gorilla met strakke oogjes en getuite lipjes spiegelselfies aan het maken was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
hoogtepunt van de avond was wel toen ik beneden naar de wc ging en een gebruinde gorilla met strakke oogjes en getuite lipjes spiegelselfies aan het maken was :lol:


Heb er ook een paar gezien die alleen maar selfies aan het maken waren, man man man. Ennnnnn slechts 1 mondkapje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 09:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad. Vond het wel enorm kut dat er geen eten was.. Had om 2 uur al stervende honger xd

++++ Prefix & Density en Phuture Noize
+++ B-Front
+ Clockartz
- Het contrast tussen Clockartz en Prefix & Density, wat was echt meer dan een wereld van verschil.
--- Geen eten, hitte en drukte
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de vloer was best wel plakkerig -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
En de vloer was best wel plakkerig -.-

Waarom ben ik jou niet tegengekomen? Zag je berichtje thuis pas, telefoon was deaud om kwart over 2 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
- Het contrast tussen Clockartz en Prefix & Density, wat was echt meer dan een wereld van verschil.

Hoe bedoel je precies? Ik zie wel dat beide setjes pluspunten waren, vandaar dat ik het me afvraag. :P Draaide Clockartz redelijk hard voor dat tijdstip ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
sonnebloem schreef:
En de vloer was best wel plakkerig -.-

Waarom ben ik jou niet tegengekomen? Zag je berichtje thuis pas, telefoon was deaud om kwart over 2 :(


Had al zo'n vermoeden :P Heb redelijk vaak linksvoor gestaan, ook een beetje onder die trap en nog even helemaal bij die deur voor het personeel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
StanDuif schreef:
- Het contrast tussen Clockartz en Prefix & Density, wat was echt meer dan een wereld van verschil.

Hoe bedoel je precies? Ik zie wel dat beide setjes pluspunten waren, vandaar dat ik het me afvraag. :P Draaide Clockartz redelijk hard voor dat tijdstip ofzo?

Laatste kwartier clockartz waren veelal malice/rooler/rebelion platen en wat hoger tempo. En P&D begonnen met een classsic plaat en daarna wat eigen plaatjes. Denk vooral dat die overgang wellicht een beetje te groot was. Maar goed ik vond P&D wel ver uit de leukste set van de avond dus mij boeit die overgang niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 10:54 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
pim0412 schreef:
StanDuif schreef:
- Het contrast tussen Clockartz en Prefix & Density, wat was echt meer dan een wereld van verschil.

Hoe bedoel je precies? Ik zie wel dat beide setjes pluspunten waren, vandaar dat ik het me afvraag. :P Draaide Clockartz redelijk hard voor dat tijdstip ofzo?

Laatste kwartier clockartz waren veelal malice/rooler/rebelion platen en wat hoger tempo. En P&D begonnen met een classsic plaat en daarna wat eigen plaatjes. Denk vooral dat die overgang wellicht een beetje te groot was. Maar goed ik vond P&D wel ver uit de leukste set van de avond dus mij boeit die overgang niet zoveel.


Klopt. dit was mij ook al opgevallen toen ik de laatste 20 min van Clockartz binnen kwam wandelen. Wist het even niet waar ik het moet zoeken. P&D wel een tempo lager maar prima muziek. Ze gooide nog even headhunterz-path of the hunter erop. Erg fijne plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
StanDuif schreef:
- Het contrast tussen Clockartz en Prefix & Density, wat was echt meer dan een wereld van verschil.

Hoe bedoel je precies? Ik zie wel dat beide setjes pluspunten waren, vandaar dat ik het me afvraag. :P Draaide Clockartz redelijk hard voor dat tijdstip ofzo?


Heb het laatste half uur van Clockartz meegepakt, eerste kwartier vond ik heel erg tof vandaar het +je. Laatste kwartier deed me niks en heeft me doen besluiten om oordoppen te kopen :P. Draaiden vrijwel alleen maar Malice/Rooler/Rebelion platen. Als daarna P&D opent met Path of the Hunter is het contrast imo veel te groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
StanDuif schreef:
sonnebloem schreef:
En de vloer was best wel plakkerig -.-

Waarom ben ik jou niet tegengekomen? Zag je berichtje thuis pas, telefoon was deaud om kwart over 2 :(


Had al zo'n vermoeden :P Heb redelijk vaak linksvoor gestaan, ook een beetje onder die trap en nog even helemaal bij die deur voor het personeel


Oh, ik heb voornamelijk rechts gestaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viel me ook op hoeveel shirtjes er halverwege de avond al uit waren. Ik citeer ook even mn kameraad: ''ja er liep er een in de wc's voor de spiegel langs naar zichzelf te kijken en vervolgens liep die weer terug langs de spiegel om zichzelf te bekijken'' :lol:

En nog ff muzikaal gezien: wat ging PN los tijdens z'n set! ECht tof om te zien, moest een beetje aan de tweede B-Front denken. En over die oudere plaatjes: Adaro en DP - Everyday :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Viel me ook op hoeveel shirtjes er halverwege de avond al uit waren. Ik citeer ook even mn kameraad: ''ja er liep er een in de wc's voor de spiegel langs naar zichzelf te kijken en vervolgens liep die weer terug langs de spiegel om zichzelf te bekijken'' :lol:

En nog ff muzikaal gezien: wat ging PN los tijdens z'n set! ECht tof om te zien, moest een beetje aan de tweede B-Front denken. En over die oudere plaatjes: Adaro en DP - Everyday :cool:

Net als Requiem die House of Wax draaide. Leek wel of ze allebei hebben afgekeken bij Origins. :drool:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten