Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

georganiseerd door Absolutely Fresh Entertainment

vrijdag 2 maart 2012
23:00 - 05:00 (6 uur)
Poppodium Atak

Enschede
Genre
hardstyle

Prijs
Voorverkoop: € 14,50

Tickets
Voorverkoop is gestart op vrijdag 6 januari 2012.
Verkrijgbaar bij een aantal voorverkoopadressen.


Voorverkoopadressen
•Poppodium Atak . Willem Wilminkplein 2 . 7511 PG Enschede

Minimumleeftijd
18

Lineup:

Citaat:

Alpha²
Diabolic
Dualdriven
Dymonic
Noisecontrollers
MC: Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen hardtraxxers vanavond hierbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:36 
 

SiweZ schreef:
Geen hardtraxxers vanavond hierbij?
:/
Misschien, vorige keer was het te druk en overal lagen van die nekbrekende beugels!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
SiweZ schreef:
Geen hardtraxxers vanavond hierbij?
:/
Misschien, vorige keer was het te druk en overal lagen van die nekbrekende beugels!


Ze hadden t ook al over kaartuitverkoop idd, ik hoop dat er gewoon aan de deur word verkocht verder.. voor mij is t nog een twijfel wie mee gaat etc.

Citaat:
SUPERBASH BIJNA UITVERKOCHT!

Aanstaande vrijdag is het wederom tijd voor Superbash. Dat niet alleen wij er zin in hebben blijkt wel nu we hard op weg zijn naar een uitverkocht Atak.

Als jij je ticket nog niet hebt adviseren we je sterk deze zo snel mogelijk aan te schaffen.

Tickets zijn verkrijgbaar via www.atak.nl en bij alle Primera winkels!

Tot vrijdag!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:47 
 

Het is ronduit associaal hoeveel mensen er binnen worden gelaten vind ik.
Maarja moet van uit overdinkel dus ff kijken naar vervoer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vorige keer topfeestje, nog steeds ziek dus wordt em niet deze keer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Sta op de gastenlijst, dus aanwezig hier vanavond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:56 
 
Hardtraxxer

Hier was al een ander topic over meende ik, maargoed ben aanwezig vanavond en heb er gruwlijk veel zin an! :) Ben mezelf al een beetje mentaal aan het voorbereiden op de drukte, misschien valt het voor mn gevoel dan nog mee vanavond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 06:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weel weer een geslaagde avond! Altijd leuk, zo'n feestje waar zo veel bekenden lopen!
Setjes waren leuk, maar niet bijzonder...
Wel een dikke +1 voor Noisecontrollers voor het openen met Pounding Senses (Zany vs NC edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gehoord dat het NK Pitchkicks zich hier bevond :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:23 
 

Daveytl schreef:
Ik heb gehoord dat het NK Pitchkicks zich hier bevond :P ?


Dat is op elke superbash :-p
De organisatie heeft een voorliefde voor a2/scantrax
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:16 
 
Hardtraxxer

Zeker één van de beste Superbash edities die ik heb meegemaakt, wat een heerlijk feestje zeg. Weinig last gehad van de drukte, één heel klein minpuntje blijft toch dat mensen de lege beugels zo op de grond gooien.

En owja, dat geluid in Atak.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De tering wat was dit een editie! ontzettend gezellige sfeer en top geluid! genoten van noisecontrollers, maar alpha2 deed t m!
Was gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Zeker één van de beste Superbash edities die ik heb meegemaakt, wat een heerlijk feestje zeg. Weinig last gehad van de drukte, één heel klein minpuntje blijft toch dat mensen de lege beugels zo op de grond gooien.

En owja, dat geluid in Atak.. :love:


Idd, helemaal vooraan genoeg ruimte om los tegaan, wel afentoe op die plastic kutbekers gestapt, heel irritant wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:25 
 
Hardtraxxer

SiweZ schreef:
Svennn schreef:
Zeker één van de beste Superbash edities die ik heb meegemaakt, wat een heerlijk feestje zeg. Weinig last gehad van de drukte, één heel klein minpuntje blijft toch dat mensen de lege beugels zo op de grond gooien.

En owja, dat geluid in Atak.. :love:


Idd, helemaal vooraan genoeg ruimte om los tegaan, wel afentoe op die plastic kutbekers gestapt, heel irritant wel :P


Voor iemand als ik die beide enkelbanden al meerdere malen verrekt en gescheurd heeft was dat niet heel erg handig nee :/ Beetje met je voeten de troep opzij schuiven en gewoon weer doorgaan met gasgeven. Al met al heb ik me bijzonder goed vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke editie! NC was aardig, Alpha Twins draaiden zeer puik! Manman wat een set! Als ik dit hoor vind ik het frappant dat ze niet vaker feesten afsluiten!
Lekker vlot doorgemixt, lekkere platenkeuzen, sfeer uitmuntend!

En wat een platen blijven Atrocious, Attention en Sorrow! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb tijdens Dual Driven wel even een kwartiertje niks staan doen, omdat inderdaad het NK Pitchkicks aan de gang was. Die openden met ongeveer 3 Audiofreq-nummers...

Noisecontrollers piekten wat vroeg in hun set had ik het idee, waardoor ik daarna weer even op gang moest komen, maar het was alsnog lekker om de nummers van hun album weer eens live te horen. En Alpha² deed het ook wel, lekker door kunnen stampen.

Over die bekers: ja, erg irritant. Vind het zelf erg fijn om uit beugels te kunnen drinken in plaats van slecht getapt bier, maar ik zet ze gewoon netjes weg bij de bar. Zomaar weggooien is ligt debiel. Ander nadeel, maar dat komt overal wel voor, is dat de vloer zo ongelooflijk gaat plakken dat je je voeten niet eens meer van de vloer krijgt. Ik heb de hele avond op het balkon gestaan en heb in totaal voor 4 euro aan water op de grond gegooid om maar de kunnen bewegen zonder kleven. :P Worth it though, heerlijk de stress eruit gestampt.

Weet iemand trouwens wat 'the deal' is met MC Villain die bij elke artiest behalve NC wel een keer achter de draaitafels stond te mixen? Ik weet dat hij ook DJ is, maar waarom zou hij ingrijpen en waarom zou je dat als DJ toelaten? Jij bent toch bezig? Of zou hij een paar promo's bij zich gehad hebben, ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Heb tijdens Dual Driven wel even een kwartiertje niks staan doen, omdat inderdaad het NK Pitchkicks aan de gang was. Die openden met ongeveer 3 Audiofreq-nummers...

Noisecontrollers piekten wat vroeg in hun set had ik het idee, waardoor ik daarna weer even op gang moest komen, maar het was alsnog lekker om de nummers van hun album weer eens live te horen. En Alpha² deed het ook wel, lekker door kunnen stampen.

Over die bekers: ja, erg irritant. Vind het zelf erg fijn om uit beugels te kunnen drinken in plaats van slecht getapt bier, maar ik zet ze gewoon netjes weg bij de bar. Zomaar weggooien is ligt debiel. Ander nadeel, maar dat komt overal wel voor, is dat de vloer zo ongelooflijk gaat plakken dat je je voeten niet eens meer van de vloer krijgt. Ik heb de hele avond op het balkon gestaan en heb in totaal voor 4 euro aan water op de grond gegooid om maar de kunnen bewegen zonder kleven. :P Worth it though, heerlijk de stress eruit gestampt.

Weet iemand trouwens wat 'the deal' is met MC Villain die bij elke artiest behalve NC wel een keer achter de draaitafels stond te mixen? Ik weet dat hij ook DJ is, maar waarom zou hij ingrijpen en waarom zou je dat als DJ toelaten? Jij bent toch bezig? Of zou hij een paar promo's bij zich gehad hebben, ofzo?


Vond het wel lachen van villain! Vet dat die t ff doet en zo kan het ook, de reden is denk ik dat de jongens al 2 uur aan het draaien waren he. Dominic en Ramon gingen ipv solo samen en draaiden ook met dualdriven mee dus ik denk dat ze wel ff afwisseling konden geven.
Doet die trouwens wel vaker de laatste tijd valt me op, als je maar een uur te draaien heb zou ik het ook niet toelaten maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Heb tijdens Dual Driven wel even een kwartiertje niks staan doen, omdat inderdaad het NK Pitchkicks aan de gang was. Die openden met ongeveer 3 Audiofreq-nummers...

Noisecontrollers piekten wat vroeg in hun set had ik het idee, waardoor ik daarna weer even op gang moest komen, maar het was alsnog lekker om de nummers van hun album weer eens live te horen. En Alpha² deed het ook wel, lekker door kunnen stampen.

Over die bekers: ja, erg irritant. Vind het zelf erg fijn om uit beugels te kunnen drinken in plaats van slecht getapt bier, maar ik zet ze gewoon netjes weg bij de bar. Zomaar weggooien is ligt debiel. Ander nadeel, maar dat komt overal wel voor, is dat de vloer zo ongelooflijk gaat plakken dat je je voeten niet eens meer van de vloer krijgt. Ik heb de hele avond op het balkon gestaan en heb in totaal voor 4 euro aan water op de grond gegooid om maar de kunnen bewegen zonder kleven. :P Worth it though, heerlijk de stress eruit gestampt.

Weet iemand trouwens wat 'the deal' is met MC Villain die bij elke artiest behalve NC wel een keer achter de draaitafels stond te mixen? Ik weet dat hij ook DJ is, maar waarom zou hij ingrijpen en waarom zou je dat als DJ toelaten? Jij bent toch bezig? Of zou hij een paar promo's bij zich gehad hebben, ofzo?


Ik heb de hele avond strak vooraan gestaan, af en toe werd er vanuit het publiek wat tegen hem gezegd over het geluid. Die viel bijvoorbeeld Bij dual driven en ook tijdens het begin bij Nc wat weg. Vervolgens liep hij naar de draaitafel zei wat tegen de betreffende dj en fixte het vervolgens.
Dat is 1, punt 2 is het door velen ook 'gewoon' geworden dat hij af en toe er ff bijstaat. Hij kan idd ook draaien, en vind het blijkbaar leuk om daar af en toe wat mee te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Meph0 schreef:
Heb tijdens Dual Driven wel even een kwartiertje niks staan doen, omdat inderdaad het NK Pitchkicks aan de gang was. Die openden met ongeveer 3 Audiofreq-nummers...

Noisecontrollers piekten wat vroeg in hun set had ik het idee, waardoor ik daarna weer even op gang moest komen, maar het was alsnog lekker om de nummers van hun album weer eens live te horen. En Alpha² deed het ook wel, lekker door kunnen stampen.

Over die bekers: ja, erg irritant. Vind het zelf erg fijn om uit beugels te kunnen drinken in plaats van slecht getapt bier, maar ik zet ze gewoon netjes weg bij de bar. Zomaar weggooien is ligt debiel. Ander nadeel, maar dat komt overal wel voor, is dat de vloer zo ongelooflijk gaat plakken dat je je voeten niet eens meer van de vloer krijgt. Ik heb de hele avond op het balkon gestaan en heb in totaal voor 4 euro aan water op de grond gegooid om maar de kunnen bewegen zonder kleven. :P Worth it though, heerlijk de stress eruit gestampt.

Weet iemand trouwens wat 'the deal' is met MC Villain die bij elke artiest behalve NC wel een keer achter de draaitafels stond te mixen? Ik weet dat hij ook DJ is, maar waarom zou hij ingrijpen en waarom zou je dat als DJ toelaten? Jij bent toch bezig? Of zou hij een paar promo's bij zich gehad hebben, ofzo?


Ik heb de hele avond strak vooraan gestaan, af en toe werd er vanuit het publiek wat tegen hem gezegd over het geluid. Die viel bijvoorbeeld Bij dual driven en ook tijdens het begin bij Nc wat weg. Vervolgens liep hij naar de draaitafel zei wat tegen de betreffende dj en fixte het vervolgens.
Dat is 1, punt 2 is het door velen ook 'gewoon' geworden dat hij af en toe er ff bijstaat. Hij kan idd ook draaien, en vind het blijkbaar leuk om daar af en toe wat mee te doen.


Ik ook heletijd vooraan, ik zij ook ng wat over het geluid want bij NC was t in t begin heel erg zacht vergeleken met t geluid ervoor, dit was na 5 minuuten opgelost gelukkig!
Dualdriven had ik het idee dat die eigen tracks draaide waardoor t geluid heel anders en verweg klonk, waarschijnlijk nog niet gemasterde tracks maar die klonken wel lekker moet ik zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh ja, tijdens het eerste nummer van NC viel opeens het halve geluid weg toen de climax erin kwam. Geluid was de hele avond wat flakey, kon je op het balkon goed horen hoe het volume af en toe dipte en daarna langszaam weer terugkwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 20:50 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Heb tijdens Dual Driven wel even een kwartiertje niks staan doen, omdat inderdaad het NK Pitchkicks aan de gang was. Die openden met ongeveer 3 Audiofreq-nummers...

Noisecontrollers piekten wat vroeg in hun set had ik het idee, waardoor ik daarna weer even op gang moest komen, maar het was alsnog lekker om de nummers van hun album weer eens live te horen. En Alpha² deed het ook wel, lekker door kunnen stampen.

Over die bekers: ja, erg irritant. Vind het zelf erg fijn om uit beugels te kunnen drinken in plaats van slecht getapt bier, maar ik zet ze gewoon netjes weg bij de bar. Zomaar weggooien is ligt debiel. Ander nadeel, maar dat komt overal wel voor, is dat de vloer zo ongelooflijk gaat plakken dat je je voeten niet eens meer van de vloer krijgt. Ik heb de hele avond op het balkon gestaan en heb in totaal voor 4 euro aan water op de grond gegooid om maar de kunnen bewegen zonder kleven. :P Worth it though, heerlijk de stress eruit gestampt.

Weet iemand trouwens wat 'the deal' is met MC Villain die bij elke artiest behalve NC wel een keer achter de draaitafels stond te mixen? Ik weet dat hij ook DJ is, maar waarom zou hij ingrijpen en waarom zou je dat als DJ toelaten? Jij bent toch bezig? Of zou hij een paar promo's bij zich gehad hebben, ofzo?


Niets is beter inderdaad dan een ijskoude beugel :cool: En owja, halve liter water mét dopje voor €2,-.. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was hier ook bij, niet veel van verwacht eerlijk gezegd maar meer voor de grote vriendengroep helemaal uit het zuiden afgezakt, uiteindelijk toch wel een top feest gehad, nooit te druk (stond links voor), veel leuke meiden, erg goede sfeer en zelfs de setjes bevielen me wel, ook van de voor mij onbekende djs. Al en bij de 3,5u durende reis waard ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand wat het eerste nummer was van Alpha Twins. Die klonk onbekend, maar erg lekker. Met name de intro en midintro..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:16 
 

Luca77 schreef:
Weet iemand wat het eerste nummer was van Alpha Twins. Die klonk onbekend, maar erg lekker. Met name de intro en midintro..

Iets meer info :P ? vocals misschien?
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten