Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 16:52 
 
Hardtraxx Newbie

Waar kan je het beste (gratis) parkeren bij Atak? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Markstaal schreef:
Waar kan je het beste (gratis) parkeren bij Atak? :)


Je kunt net voordat je richting de Irenegarage rijdt links voordat je het spoor over gaat 's avonds/'s nachts volgens mij gratis parkeren op een kleine parkeerplaats. Irenegarage is praktisch naast Atak dus dat is de beste (betaalde) optie mocht dat niet lukken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Markstaal schreef:
Waar kan je het beste (gratis) parkeren bij Atak? :)

Gratis parkeren in Enschede in de binnenstad is een utopie. :lol: Tegenover het politiebureau heb je een parkeerplaats die gratis is na 20:30 maar die staat altijd wel vol. Verder zijn er wat parkeerplaatsen tussen de flats van de Wenninkgaarde en de parallelweg(zoek maar op maps.) Hier heb je de meeste kans dat je kan parkeren. Is op 5 minuten loopafstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De parkeerplaats bij de voormalige Polaroid fabriek is s’nachts ook gratis parkeren en over het algemeen wel voldoende plek.
Is ook een minuutje of 5 lopen naar Atak denk ik, goed te doen in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
De parkeerplaats bij de voormalige Polaroid fabriek is s’nachts ook gratis parkeren en over het algemeen wel voldoende plek.
Is ook een minuutje of 5 lopen naar Atak denk ik, goed te doen in ieder geval!

Och ja dat is ook zo. Nog niet aan gedacht. Wel iets verder lopen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 09:36 
 
Hardtraxx Newbie

Super bedankt voor de info :thumbup:

Kaarten staan op naam zag ik, ik ga op iemands anders kaartje heen. Is dat een probleem of moet ik dat nog veranderen?

Zin in vrijdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 10:51 
 
Hardtraxxer

Danny Phantom schreef:
Kwami schreef:
En ik houd mij aanbevolen mocht iemand nog een kaartje over hebben


staat er op moment van spreken 1 op ticketswap :thumbup:


Heb melding indd aan staan, maar nog geen gelul gehad. Hoop via hier extra kans te maken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 09:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wegens ziekte moet ik helaas overslaan, dus voor wie nog een kaartje zoekt:

Edit: verkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin komt nu een beetje te komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Zin komt nu een beetje te komen :)


Hier ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen aanwezig als ik een ticket vind voor onder de €20. Door de curator werd het te moeilijk om gastenlijst ticket te krijgen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Door de curator werd het te moeilijk om gastenlijst ticket te krijgen. :(


Je stond dus op de gastenlijst maar door de curator werd het te moeilijk en kon het niet meer? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
RTM93 schreef:
Door de curator werd het te moeilijk om gastenlijst ticket te krijgen. :(


Je stond dus op de gastenlijst maar door de curator werd het te moeilijk en kon het niet meer? :huh:

Ik krijg van een contact bij Absolutley Fresh altijd een ticket of 2 voor mij en m'n meis voor hun evenementen. Maar omdat ze Atak niet in eigen beheer hebben (ook qua beveiliging) en nu met een curator zitten kon er voor dit feest geen ticket vanaf. Zo werd het verteld. Afijn,

Dan houd het op. Is sinds Fantasy Island 2012 volgens mij dat ik weer een ticket moet scoren voor een feest van AF.
Ach ik gun het ze van harte, maar nu moet ik wel op TS een ticket zoeken (waar ik geen hoofdprijs voor wil betalen uiteraard). Maar mijn aanwezigheid is dus nog twijfelachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:34 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
DonnyD schreef:
RTM93 schreef:
Door de curator werd het te moeilijk om gastenlijst ticket te krijgen. :(


Je stond dus op de gastenlijst maar door de curator werd het te moeilijk en kon het niet meer? :huh:

Ik krijg van een contact bij Absolutley Fresh altijd een ticket of 2 voor mij en m'n meis voor hun evenementen. Maar omdat ze Atak niet in eigen beheer hebben (ook qua beveiliging) en nu met een curator zitten kon er voor dit feest geen ticket vanaf. Zo werd het verteld. Afijn,

Dan houd het op. Is sinds Fantasy Island 2012 volgens mij dat ik weer een ticket moet scoren voor een feest van AF.
Ach ik gun het ze van harte, maar nu moet ik wel op TS een ticket zoeken (waar ik geen hoofdprijs voor wil betalen uiteraard). Maar mijn aanwezigheid is dus nog twijfelachtig.

Komen al iets meer op TS te staan zie ik. Ik wacht ook nog even, op een hopelijke prijsdaling, maar anders voor 2 a 2 en een half tientje is het met deze line-up ook wel waard

Edit: Heb al eentje voor 18eu kunnen scoren op TS, dacht kan langer wachten maar dit is een prima prijs wat mij betreft en iig een ticket binnen nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Eentje voor 18 gefixt. Nou dan moeten we maar even langs komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdens Phuture Noize beugelmeeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 14:11 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Eentje voor 18 gefixt. Nou dan moeten we maar even langs komen.

goedzo :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
Tijdens Phuture Noize beugelmeeting?


Ongetwijfeld, denk dat ik en mn maat er om kwart over 11 zijn, gelijk de main pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
StanDuif schreef:
Tijdens Phuture Noize beugelmeeting?


Ongetwijfeld, denk dat ik en mn maat er om kwart over 11 zijn, gelijk de main pakken


Jou vind ik op welk feest dan ook altijd wel, dus dat zal wel lukken. Wij arriveren rond het zelfde tijdstip. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me trouwens niet eens herinneren wanneer ik PN voor het laatst of uberhaupt wel eens live heb gezien, dus wordt sowieso wel een fijn avondje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

zie nu kaarten voor 12,60 aangeboden worden.. scheelt toch weer 8 euri bijna.

En inderdaad, lang geleden dat ik PN heb gezien. en P&D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

laatste keer voor mij was qlimax nog. Kan niet wachten om zijn nieuwe platen opnieuw te horen :loving:
Nu hij anderhalf uur heeft hopelijk ook wat tijd voor wat oudere platen... the one lie nog nooit live gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb het even nagekeken, Fatality was de laatste keer dat ik PN zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Probeer er vanavond ook zo vroeg mogelijk bij te zijn. Moet me wel aan de rest van de groep houden. Te herkennen aan grijze pet met wit defqon logo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vraagje nog: Is hier iets van een bewaakte garderobe of kluisjes of iets in die trant? Van plan een tas met warme kleding mee te nemen voor de terugweg
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten