Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 aug 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was wel echt extreem meh...
Bericht Geplaatst op 06 aug 2017 13:31 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Vorig jaar was wel echt extreem meh...

Vorig jaar was er geen Superbash "Classics" en in de Atak is ook al 4,5 jaar geleden
Bericht Geplaatst op 06 aug 2017 16:36 
 
Hardtraxxer

Classics én weer terug in Atak, echt top! :worship: Beugels.. :whistle:

Normale Superbash zal dan wel moeten wijken, maar das geen hele ramp want zo bijzonder was de afgelopen editie niet.
Bericht Geplaatst op 06 aug 2017 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 slotje :whistle:
Bericht Geplaatst op 06 aug 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff kijken wat er staat, maar eindelijk een classics feest in de buurt. Kan ik alleen maar toejuichen.
Bericht Geplaatst op 06 aug 2017 19:41 
 
Hardtraxxer

Svennn schreef:
Classics én weer terug in Atak, echt top! :worship: Beugels.. :whistle:

Normale Superbash zal dan wel moeten wijken, maar das geen hele ramp want zo bijzonder was de afgelopen editie niet.

Lijkt er tot nu toe op dat er geen "normale" Superbash gaat komen. Mocht die er komen dan zal die misschien ook in Atak gehouden worden. Unity gaat namelijk ook weer terug naar Atak
Bericht Geplaatst op 06 aug 2017 21:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zeker een optie dit, mooi dichtbij en ben na defqon magenta wel te porren voor classics.
Bericht Geplaatst op 06 aug 2017 21:06 
 
Hardtraxxer

Stihl schreef:
Zeker een optie dit, mooi dichtbij en ben na defqon magenta wel te porren voor classics.

En zal wsl mooi goedkoop zijn aangezien de laatste Unity en Superbash beiden €16 waren ^^
Bericht Geplaatst op 07 aug 2017 06:04 
 
Hardtraxx Veteran

Terug naar Atak. Mijn gebeden zijn gehoord :worship: :love: :yay:
Bericht Geplaatst op 07 aug 2017 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse is gewekt :)
Bericht Geplaatst op 07 aug 2017 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi, Go Planet was ook veel te huge de laatste jaren, zon dooie lege bak is ook niks. Atak dus prima.

Lineup?

Luna
ScopeDJ
Josh & Wesz
D-Block & S-te-Fan
Noisecontrollers
Donkey Rollers
...
Bericht Geplaatst op 07 aug 2017 10:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Mooi, Go Planet was ook veel te huge de laatste jaren, zon dooie lege bak is ook niks. Atak dus prima.

Lineup?

Luna
ScopeDJ
Josh & Wesz
D-Block & S-te-Fan
Noisecontrollers
Donkey Rollers
...


Hoop op een Crypsis setje. Was echt mooi toen op Fantasy.
Bericht Geplaatst op 07 aug 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Wellicht dat Vecino weer eens opent en anders dymonic. misschien Jones ? Ben ook benieuwd of er weer 2 zalen zijn. Denk het haast wel, maar zullen ze die dan opvullen met talenten/raw/early ? vragen vragen..

Denk dat je met deze namen wel het meest rekening kan houden :
Frontliner
DBSTF
Wildstylez
Brennan Heart
Adaro
Ran-D
B-front.
Bericht Geplaatst op 07 aug 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen realiseer je wel dat dit op een vrijdag is. Want Atak.
Bericht Geplaatst op 07 aug 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
Rickzel schreef:
Vorig jaar was wel echt extreem meh...

Vorig jaar was er geen Superbash "Classics" en in de Atak is ook al 4,5 jaar geleden


Jezus, ogen nog in m'n reet zitten zeker, dit maakt het inderdaad 200% interessanter :love:

Wel afwachten op de line-up
Bericht Geplaatst op 07 aug 2017 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaa dit moet wel vet gaan worden!
De classic line-ups van Absolutely Fresh zijn over het algemeen wel dik in orde geweest, dus ik ben erg benieuwd wie hier zullen staan.

Ik hoop in ieder geval van harte dat ze hebben gezien op hun eigen events dat ze Brennan Heart en Zatox thuis mogen laten!
Bericht Geplaatst op 08 aug 2017 07:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen al voor Crypsis zou ik al willen gaan. :loving:

Menace II Society zou ook fucking dik zijn.
Bericht Geplaatst op 08 aug 2017 08:58 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Alleen al voor Crypsis zou ik al willen gaan. :loving:

Menace II Society zou ook fucking dik zijn.

Er is nog nooit een hardcore afsluiter geweest op Superbash naar mijn weten. Dus verwacht ik die hier niet. Denk dat je met Unity meer kans maakt :)
Bericht Geplaatst op 08 aug 2017 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
stefan_helmond schreef:
Alleen al voor Crypsis zou ik al willen gaan. :loving:

Menace II Society zou ook fucking dik zijn.

Er is nog nooit een hardcore afsluiter geweest op Superbash naar mijn weten. Dus verwacht ik die hier niet. Denk dat je met Unity meer kans maakt :)


Er is ook nog nooit een Superbash classics feest geweest :P zou overigens wel eens tijd worden dat een classics feest gewoon een fijne millennium act neerzet als afsluiter, past prima imo.
Bericht Geplaatst op 08 aug 2017 09:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net als Hardfest waar Promo de classics toen afsloot. Heldig was dat.
Bericht Geplaatst op 08 aug 2017 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mwah, zit ik nou totaal niet op te wachten, liever een extra hardere hardstyle naam dan weer wat opvullen met hardcore
Bericht Geplaatst op 08 aug 2017 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
mwah, zit ik nou totaal niet op te wachten, liever een extra hardere hardstyle naam dan weer wat opvullen met hardcore


Maar jij zit ook in je hokje vastgeroest :kiss2:
Bericht Geplaatst op 08 aug 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Interesse is gewekt :)


laat maar, ben vergeten dat ik dan op vakantie ben :lol:
Bericht Geplaatst op 08 aug 2017 12:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
mwah, zit ik nou totaal niet op te wachten, liever een extra hardere hardstyle naam dan weer wat opvullen met hardcore


Eens!


Tot je een Promo of Menace II Society hoort afsluiten, dan denk je wtf waarom vind ik hardstyle nog leuk.
Bericht Geplaatst op 08 aug 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Exterkate schreef:
Rickzel schreef:
mwah, zit ik nou totaal niet op te wachten, liever een extra hardere hardstyle naam dan weer wat opvullen met hardcore


Eens!


Tot je een Promo of Menace II Society hoort afsluiten, dan denk je wtf waarom vind ik hardstyle nog leuk.

Vind ze beiden wel vet maar op een Unity feest moet je ook niet komen aanzetten met een hardstyle opener om er in te komen..
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten