wrote:Nu ben ik waarschijnlijk ook aanwezig!
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Spectrum of Spoontech (02-10-21) - Dynamo Eindhoven)
- Venue
- Dynamo, Eindhoven
- Price
- Early ticket: €15,- (uitverkocht)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Tegen die tijd even kijken maar wel grote kans, ja. Even wat inhalen.wrote:wrote:Nu ben ik waarschijnlijk ook aanwezig!
Kan zeer waarschijnlijk niet die dag helaas 
-
JHardtraxxer
- 153 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
Ticket binnen, eerste feestje wat ik (bedoeld) solo pak. Als ik het solo kut vind woont mijn vriendin hier maar 15min vandaan.
Zin an!
Zin an!
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 7 hours ago
Tegen die tijd even kijken of ik hier naartoe ga. Altijd wel leuk een Spoontech fissa
Tof dat je erbij bent!wrote:Ticket binnen, eerste feestje wat ik (bedoeld) solo pak. Als ik het solo kut vind woont mijn vriendin hier maar 15min vandaan.
Zin an!
@pipa
Altijd gezellig ouwe! Droog is het sowieso in ieder geval haha
Hier waarschijnlijk ook aanwezig met de nieuwe datum! Mijn laatste 100% spoontech feest was de album release van Vazard, dus we hebben wat in te halen 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Waarschijnlijk ook aanwezig 
Hier ook een ticket aangeschaft. Duimenwrote:Waarschijnlijk ook aanwezig
Ik ben wel voornemens om te gaan maar ik kijk even aan hoe het gaat lopen met maatregelen, doorgang wel/niet etc. Als de organisatie wat weet, hook ons up!
Zou eerst maar eens afwachten wie er nog bij het label zitten tegen die tijdwrote:Ik ben wel voornemens om te gaan maar ik kijk even aan hoe het gaat lopen met maatregelen, doorgang wel/niet etc. Als de organisatie wat weet, hook ons up!
Ja daar zeg je wel wat, ik ga er wel van uit dat de line-up gewoon behouden blijft.wrote:Zou eerst maar eens afwachten wie er nog bij het label zitten tegen die tijd
Ik hoop het wel inderdaadwrote:Ja daar zeg je wel wat, ik ga er wel van uit dat de line-up gewoon behouden blijft.wrote:Zou eerst maar eens afwachten wie er nog bij het label zitten tegen die tijd
Hier hebben we het intern over gehad en deze blijft gewoon hetzelfde idd. Enige wat nog veranderd is, is dat Ordeal het feest zal gaan openen aangezien hij de contest gewonnen heeft.wrote:Ik hoop het wel inderdaadwrote:Ja daar zeg je wel wat, ik ga er wel van uit dat de line-up gewoon behouden blijft.wrote:Zou eerst maar eens afwachten wie er nog bij het label zitten tegen die tijd
IMPORTANT MESSAGE
Dear Spoontechnicians,
As everyone knows the virus is still active in the Netherlands. A couple of months ago we still had our hopes up to rock this awesome event, but after the press conference last Thursday we had no choice than postpone the event again.
The new date for Spectrum of Spoontech will be the 23th of January 2021. All your tickets will be valid for this new date (also if the event has to be postponed again!).
If the new date is not suitable for your agenda, you can contact us for a refund!
Stay healthy and see you soon!
Spectrum of the Harder Styles
BPM Productions
-
A
Online event met contest deelnemers?? 
Dit is echt een heel goed idee! Ga dit gelijk even opperen in de groep en kijken voor een eventuele geschikte locatie daarvoor!wrote:Online event met contest deelnemers??
Verder: Onzettend jammer dat we het weer moeten verplaatsen. We hadden de hoop net voor de zomervakantie dat het goed zou komen, maar na afgelopen donderdag werd die hoop direct verbrijzeld. We zitten nu op zo’n omslag punt dat we anders veel kosten zouden moeten maken en die gok is te groot.
Echter is de nieuwe datum ook een flexibele datum waar we ook weer vanaf kunnen wijken indien dat nodig zou moeten zijn.
Jammer inderdaad ja, maar kon eigenlijk ook niet anders. Ben ieder geval blij dat het (vooralsnog) door gaat.wrote: Verder: Onzettend jammer dat we het weer moeten verplaatsen. We hadden de hoop net voor de zomervakantie dat het goed zou komen, maar na afgelopen donderdag werd die hoop direct verbrijzeld. We zitten nu op zo’n omslag punt dat we anders veel kosten zouden moeten maken en die gok is te groot.
Echter is de nieuwe datum ook een flexibele datum waar we ook weer vanaf kunnen wijken indien dat nodig zou moeten zijn.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Nog even wachten dan maar. 
Dit weer, haha,wrote:Tegen die tijd even kijken maar wel grote kans, ja. Even wat inhalen.wrote:wrote:Nu ben ik waarschijnlijk ook aanwezig!
Jammer dat ik hier nu niet m'n verjaardag kan vieren. Hopen dat het in januari wel door gaat!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Verplaatst naar 02/10/2021..
Top! Erg plausible dat het tegen die tijd weer kan imo.
Klopt inderdaad! Je bent er weer als de kippen bij. Mensen met een kaartje hebben in ieder geval als het goed is bericht gehad. Kaartje blijft gewoon weer geldig. Maar mocht je niet willen gaan, kan het geld uiteraard terug betaald worden! Echter hebben we uiteraard ook nog wel wat verassingen voor iedereen in petto!wrote:Verplaatst naar 02/10/2021..