Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dynamo Eindhoven
14-05-2015 (22:00 - 04:00)
Gratis Entree

Line-Up:
Alphaverb
Intractable One
Blackburn
Aeros
Ecstatic
Kinesis

Stuntpiloot schreef:
Wil jij er zeker van zijn dat je de AVIO Launch Party kunt bijwonen? Aangezien er een beperkte capaciteit is met gratis entree, zal het snel vol zijn. Koop nu voor € 5,- ex. fee een Guaranteed Ticket. Bij inlevering van je ticket ontvang je voor € 5,- aan consumptiemunten en ben je verzekerd van toegang!

Koop hier je ticket:
https://frontoffice.paylogic.nl/?event_id=103465
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel jammer dat dit zzo ver is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Heel jammer dat dit op donderdag is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat het zo'n gare eindtijd is. Niet te doen vanaf Groningen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 16:01 
 
Hardtraxx Newbie

Zekerheidje, lekker op de fiets heen! Ben benieuwd naar de invulling van de avond, een setje met oude AVIO muziek zou heel erg gaaf zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 18:33 
 
Hardtraxxer

Ja dit is weer een zekerheidje! Vanaf 22:00 aanwezig! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 18:39 
 

Zeker proberen hier bij te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 19:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja gaaf dit ^^ Wel weer eens een keer zin in AVIO sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Heel jammer dat dit op donderdag is


14 mei is het Hemelvaart. Ik heb op de hogeschool vrijdag een brugdag dus mogelijk wel aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 12:09 
 
Hardtraxxer

Bedankt voor info! Misschien ben ik ook er!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er ook bij. Ready for the launch! :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 12:49 
 
Hardtraxxer

Oeff, dit is toch wel een hele dikke optie :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
En dat het zo'n gare eindtijd is. Niet te doen vanaf Groningen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij dan Home Alone... zou evt wel 2-3 man kunnen laten slapen zodat ze dag erop terug kunnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Volgens mij dan Home Alone... zou evt wel 2-3 man kunnen laten slapen zodat ze dag erop terug kunnen..

Ik hou me aanbevolen! Weet nog niet zeker of ik ga maar zo ja zou dit eigenlijk de enige optie zijn voor mij :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 09:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=785758278174045

https://www.facebook.com/video.php?v=786585854730653

Klinkt erg lekker, ben benieuwd wie er allemaal achter het nieuwe AVIO project zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil jij er zeker van zijn dat je de AVIO Launch Party kunt bijwonen? Aangezien er een beperkte capaciteit is met gratis entree, zal het snel vol zijn. Koop nu voor € 5,- ex. fee een Guaranteed Ticket. Bij inlevering van je ticket ontvang je voor € 5,- aan consumptiemunten en ben je verzekerd van toegang!

Koop hier je ticket:
https://frontoffice.paylogic.nl/?event_id=103465
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het best raar dat ze dit doen. Afgaand op aantal aanwezigen op FB & partyflock zou je totaal niet zeggen dat de zaal vol zou geraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het duurt nog een maand.

Beter dan van ver komen om vervolgend teleurgesteld te worden aan de deur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ik vind het best raar dat ze dit doen. Afgaand op aantal aanwezigen op FB & partyflock zou je totaal niet zeggen dat de zaal vol zou geraken.


Ter info:
De twee vorige Output XS edities hebben we ook bezoekers teleur moeten stellen. De eerste editie zelfs na 45 minuten. Vandaar dat wij, vooral omdat sommige bezoekers ver dienen te reizen, deze oplossing aanbieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist ik niet. Bedankt voor de info. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen tot amper nieuws over dit feest. Komt hier nog iets van? Line-up bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Geen tot amper nieuws over dit feest. Komt hier nog iets van? Line-up bijvoorbeeld.

Ik denk dat Alphaverb en Intractable One er staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 10:28 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Grim schreef:
Geen tot amper nieuws over dit feest. Komt hier nog iets van? Line-up bijvoorbeeld.

Ik denk dat Alphaverb en Intractable One er staan.


Zou AVIO ook komen dan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Geen tot amper nieuws over dit feest. Komt hier nog iets van? Line-up bijvoorbeeld.


Volgende week wordt de complete line up bekend gemaakt. Even geduld, maar ben er van overtuigd dat je geduld meer dan beloont wordt :)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten