Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Citaat:
Mark your agenda. On the 30th of October 2015 Ctrl Alt Delete returns to Dynamo Eindhoven. #‎CTRLALTDELETE‬


CTRL.ALT.DELETE
30.10.2015
22:00-04:00
Dynamo, Eindhoven

Line-up
Delete
Titan
Prefix & Density
Jason Payne
D-Verze
Contest winner
MC Livid

Tickets
€14,50 - Haal nu je tickets: http://bit.ly/CTRLALTDELETEtickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige editie prima vermaakt :thumbsup:

Alleen weer zo kut eindhoven, alles om 4 uur dicht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even afwachten wanneer m'n tentamens zijn. Mochten die de week daarna zijn is het een twijfelgevalletje, anders een zekerheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vorige keer kon ik niet aanwezig zijn, even kijken of dat nu wel gaat lukken. Is maar 5 minuten fietsen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:

Alleen weer zo kut eindhoven, alles om 4 uur dicht :/


Tijd is inderdaad altijd kut daar :/
Leuk dat er nog een editie van komt, vorige keer helaas niet bij kunnen zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Norther66 schreef:

Alleen weer zo kut eindhoven, alles om 4 uur dicht :/


Tijd is inderdaad altijd kut daar :/
Leuk dat er nog een editie van komt, vorige keer helaas niet bij kunnen zijn :)

Als ik ga gaan we weer meeten he kleine Mexicaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uiteraard kleine kaaskop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig! Op mn verjaardag. Vorige editie was echt gruwelijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is maar half uurtje met de trein maar met 4 uur als eindtijd gaat het hem niet worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Is maar half uurtje met de trein maar met 4 uur als eindtijd gaat het hem niet worden :P

Afteren op het station? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
SL8492 schreef:
Is maar half uurtje met de trein maar met 4 uur als eindtijd gaat het hem niet worden :P

Afteren op het station? ;)

Hmm klinkt niet als een slecht idee :P tegen die tijd even kijken hoe het met mijn tentamens zit etc. en wie er allemaal staan. Want Delete interesseert mij niet zo meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Joey schreef:
SL8492 schreef:
Is maar half uurtje met de trein maar met 4 uur als eindtijd gaat het hem niet worden :P

Afteren op het station? ;)

Hmm klinkt niet als een slecht idee :P tegen die tijd even kijken hoe het met mijn tentamens zit etc. en wie er allemaal staan. Want Delete interesseert mij niet zo meer.

Klinkt wel als een slecht idee, want s'nachts is het station dicht. :P Dus sta je buiten voor de deuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
SL8492 schreef:
Joey schreef:
Afteren op het station? ;)

Hmm klinkt niet als een slecht idee :P tegen die tijd even kijken hoe het met mijn tentamens zit etc. en wie er allemaal staan. Want Delete interesseert mij niet zo meer.

Klinkt wel als een slecht idee, want s'nachts is het station dicht. :P Dus sta je buiten voor de deuren.

Is bij jou afteren een beter idee? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afteren bij Wootum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee hoe koud het gaat zijn eind oktober, maar als je het een beetje goed timed moet het wel uit te houden zijn om voor de deur te hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Pipa schreef:
Aanwezig! Op mn verjaardag. Vorige editie was echt gruwelijk!!

Precies dit :D .

Haha ook jarig dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete VIP pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/deletedj/video ... 118181484/

Line-up:
Delete
Titan
Jason Payne
Prefix & Density
D-Verze
Contest Winner

Host: MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line-up, optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had op andere namen gehoopt, maar ik kan me hier wel mee vermaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Had op andere namen gehoopt, maar ik kan me hier wel mee vermaken


Dit.
Wel erg vet dat D-Verze hier staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 22:03 
 

Hopelijk aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 22:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D-Verze & Prefix & Density. Gaaf ^^
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten