Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2023 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Spectrum of Spoontech
Datum: 11-11-23
Tijd: 14:00 - 00:00
Locatie: HAVEN Eindhoven
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://bit.ly/Tickets_SpectrumOfSpoontech_HeartofSteel
Prijs:
Blind tickets // €21,50 Uitverkocht
Early Birds // €24,50 Uitverkocht
Regular // €26,50 Uitverkocht


Line-up:

// Main //
- The Smiler
- Element
- Chapter V
- Kruelty
- Posyden
- Repeller
- Phantom
- Spoontech Classics
- Vyral
Hosted by: MC Barricade

// Bassment //
- Amduscias
- Captivator
- Collussion
- Experion
- Faceless
- Insurgent
- Revenant
- Terminal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2023 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar gelukkig niet tegelijk met Qlimax dus aanwezig! De blind tickets waren al weg, maar de ealy bird’s zijn in de pocket.

Hopen op Hatom en een Vazard/Delete tribute set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 08:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei op 11-11, wellicht dat ik dan al meegesleurd word naar Limburg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 14:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

kom feeste! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitchdej schreef:
kom feeste! :woot:

hallo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2023 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten binnen, afgelopen 2 edities waren top! Persoonlijk vind ik het top dat het nu weer 2 uur eerder begint en hoop op weer een uur Vyral net als op de 1e editie.
D-Verze schreef:
't zal natuurlijk nooit zo awesome worden als een Delete Spoontech Set, maar ik ben me wat meer op classics aan het focussen. Ben met wat toffe dingen bezig op de achtergrond, maar als iemand me in de tussentijd al wil boeken mag dat natuurlijk :innocent:

Dit klinkt ook al weer veel belovend dus ik heb er al weer zin in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man. Nog geen naam bekend gemaakt en de early birds zijn er al doorheen. Supergeil klasse
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 08:15 
 
Hardtraxx Veteran

Was wel een keertje te porren hiervoor, maar met 11-11 sowieso no go. Begin van carnaval altijd hoogtepuntje wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 08:22 
 
Hardtraxxer

Wat zijn jullie ervaringen met deze venue en Spoontech feestjes, qua geluid en sfeer?

In potentie lijkt me dit heel vet, maar ligt bij mij niet om de hoek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 08:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met deze venue en Spoontech feestjes, qua geluid en sfeer?

In potentie lijkt me dit heel vet, maar ligt bij mij niet om de hoek..


Sfeer fantastisch, geluid niet al te best, je moet echt en goed plekje zoeken en dan nog houdt het niet over. Maar de setjes en de sfeer compenseren dat wel. Ook betalen met pin en schappelijke prijzen voor drinken maken veel goed. Aanwezigheid van AA drink :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Lunatic schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met deze venue en Spoontech feestjes, qua geluid en sfeer?

In potentie lijkt me dit heel vet, maar ligt bij mij niet om de hoek..


Sfeer fantastisch, geluid niet al te best, je moet echt en goed plekje zoeken en dan nog houdt het niet over. Maar de setjes en de sfeer compenseren dat wel. Ook betalen met pin en schappelijke prijzen voor drinken maken veel goed. Aanwezigheid van AA drink :worship:


Bier prijs ligt inderdaad bij ons op 3€. Dus dat is inderdaad schappelijk. Fris gewoon 2,50.

Over het geluid. Er is een nieuw geluidssysteem + versterkers voor de grote zaal, waar ook het event is. Dit ivm de algehele klachten hierover. vorig jaar is de versterker week voorafgaand aan het event de versterker kapot gegaan. Hier is noodgedwongen gekozen om de versterker van de bassment te gaan gebruiken. Hierdoor waren er enorme schommelingen in het geluid en de hardheid was ver te zoeken.

Echter hebben we buiten de aanpassingen ook de beste geluidsman uit het pand weten te strikken en niet een vrijwilliger die het voor de hobby doet. Dat scheelt ook gewoon veel hopen we. Dat is een beetje het nadeel als een geen commercieel bedrijf bent, maar een stichting op gemeente geld.

We kunnen dingen heel goedkoop aanbieden (zoals de drank), maar sommige dingen moeten we doen met vrijwilligers en niet de beste spullen. Dat hopen we nu getackeld te hebben.

Voor de mensen die vroeger bij de CTRL ALT DELETE edities zijn geweest, die weten dat het geluid in de dynamo / HAVEN altijd goed is geweest. We zorgen er voor dat dat deze editie weer terug bij het oude is.

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Voor de mensen die vroeger bij de CTRL ALT DELETE edities zijn geweest, die weten dat het geluid in de dynamo / HAVEN altijd goed is geweest. We zorgen er voor dat dat deze editie weer terug bij het oude is.

:clap:


:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met deze venue en Spoontech feestjes, qua geluid en sfeer?

In potentie lijkt me dit heel vet, maar ligt bij mij niet om de hoek..


Alles behalve het geluid was top de vorige keer, en geluid is natuurlijk wel belangrijk.

Maar als ik Job/Hekzitter zo hoor moet dat goedkomen en in dat geval kan ik iedereen aanraden dit feest te bezoeken! Heb de vorige editie een top dag gehad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu er toch over verbeteringen gepraat wordt. De vorige keer was het erg warm binnen, is daar ook een oplossing voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Job absorbeert altijd alle warmte en transpireert voor 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 14:56 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:

Bier prijs ligt inderdaad bij ons op 3€. Dus dat is inderdaad schappelijk. Fris gewoon 2,50.

Over het geluid. Er is een nieuw geluidssysteem + versterkers voor de grote zaal, waar ook het event is. Dit ivm de algehele klachten hierover. vorig jaar is de versterker week voorafgaand aan het event de versterker kapot gegaan. Hier is noodgedwongen gekozen om de versterker van de bassment te gaan gebruiken. Hierdoor waren er enorme schommelingen in het geluid en de hardheid was ver te zoeken.

Echter hebben we buiten de aanpassingen ook de beste geluidsman uit het pand weten te strikken en niet een vrijwilliger die het voor de hobby doet. Dat scheelt ook gewoon veel hopen we. Dat is een beetje het nadeel als een geen commercieel bedrijf bent, maar een stichting op gemeente geld.

We kunnen dingen heel goedkoop aanbieden (zoals de drank), maar sommige dingen moeten we doen met vrijwilligers en niet de beste spullen. Dat hopen we nu getackeld te hebben.

Voor de mensen die vroeger bij de CTRL ALT DELETE edities zijn geweest, die weten dat het geluid in de dynamo / HAVEN altijd goed is geweest. We zorgen er voor dat dat deze editie weer terug bij het oude is.

:clap:


Rickzel schreef:

Alles behalve het geluid was top de vorige keer, en geluid is natuurlijk wel belangrijk.

Maar als ik Job/Hekzitter zo hoor moet dat goedkomen en in dat geval kan ik iedereen aanraden dit feest te bezoeken! Heb de vorige editie een top dag gehad ^^


Dat klinkt veelbelovend! Ik ga maar eens een weekendje Eindhoven plannen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop zelf op wat betere verlichting, niet perse feller, maar beter afgesteld én gezelliger. Ik vond het bij vlagen een donker guur hol en ik merkte dat het mijn stemming wat negatiever maakte vooral om het ook nog eens overdag was.
Verder wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik hoop zelf op wat betere verlichting, niet perse feller, maar beter afgesteld én gezelliger. Ik vond het bij vlagen een donker guur hol en ik merkte dat het mijn stemming wat negatiever maakte vooral om het ook nog eens overdag was.
Verder wel aanwezig.


Maar wat was het gezellig he Ricktermaatje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik hoop zelf op wat betere verlichting, niet perse feller, maar beter afgesteld én gezelliger. Ik vond het bij vlagen een donker guur hol en ik merkte dat het mijn stemming wat negatiever maakte vooral om het ook nog eens overdag was.
Verder wel aanwezig.


Hardstyle moet je dieper in de put brengen Rickerdtermaatje van me!

Maar licht zal ik zeker even meenemen in de voorbereidingen voorafgaand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht wel weer aanwezig maar ik wacht eerst de line-up af. Alhoewel ik die denk ik wel grotendeels in kan vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er ook bewakers? Vraag t voor een bullet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Zijn er ook bewakers? Vraag t voor een bullet.


Voor de zekerheid een paraplu meenemen. Zo kunnen de bewakers je niet van bovenaf spotten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Ik hoop zelf op wat betere verlichting, niet perse feller, maar beter afgesteld én gezelliger. Ik vond het bij vlagen een donker guur hol en ik merkte dat het mijn stemming wat negatiever maakte vooral om het ook nog eens overdag was.
Verder wel aanwezig.


Maar wat was het gezellig he Ricktermaatje! :thumbsup:

Ik zou graag weer samen gaan! Eventueel wel een andere bob. ik vind dat ik deze keer mag overslaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 21:09 
 
Hardtraxx Elite

Tegen die tijd even kijken maar de kans dat ik aanwezig ben is 99%
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten