Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Spectrum of Spoontech //

Time
(Sun)
Price
Blind tickets // €21,50 Uitverkocht
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Feest: Spectrum of Spoontech
Datum: 11-11-23
Tijd: 14:00 - 00:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://bit.ly/Tickets_SpectrumOfSpoontech_HeartofSteel
Prijs:
Blind tickets // €21,50 Uitverkocht
Early Birds // €24,50 Uitverkocht
Regular // €26,50 Uitverkocht

Line-up:

// Main //
- The Smiler
- Element
- Chapter V
- Kruelty
- Posyden
- Repeller
- Phantom
- Spoontech Classics
- Vyral
Hosted by: MC Barricade

// Bassment //
- Amduscias
- Captivator
- Collussion
- Experion
- Faceless
- Insurgent
- Revenant
- Terminal
Last edited by Hekzitter on , edited 8 times in total.
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Dit jaar gelukkig niet tegelijk met Qlimax dus aanwezig! De blind tickets waren al weg, maar de ealy bird’s zijn in de pocket.

Hopen op Hatom en een Vazard/Delete tribute set!
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Aanwezig! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 14 hours ago
Oei op 11-11, wellicht dat ik dan al meegesleurd word naar Limburg.
Artiest
116 posts member since 2022
last seen Nov 2025
kom feeste! :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
mitchdej wrote:kom feeste! :woot:
hallo
Hardtraxxer
562 posts member since 2020
last seen 9 hours ago
Kaarten binnen, afgelopen 2 edities waren top! Persoonlijk vind ik het top dat het nu weer 2 uur eerder begint en hoop op weer een uur Vyral net als op de 1e editie.
D-Verze wrote:'t zal natuurlijk nooit zo awesome worden als een Delete Spoontech Set, maar ik ben me wat meer op classics aan het focussen. Ben met wat toffe dingen bezig op de achtergrond, maar als iemand me in de tussentijd al wil boeken mag dat natuurlijk :innocent:
Dit klinkt ook al weer veel belovend dus ik heb er al weer zin in :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Man man man. Nog geen naam bekend gemaakt en de early birds zijn er al doorheen. Supergeil klasse
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Was wel een keertje te porren hiervoor, maar met 11-11 sowieso no go. Begin van carnaval altijd hoogtepuntje wel
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 24 days ago
Wat zijn jullie ervaringen met deze venue en Spoontech feestjes, qua geluid en sfeer?

In potentie lijkt me dit heel vet, maar ligt bij mij niet om de hoek..
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 2 days ago
Lunatic wrote:Wat zijn jullie ervaringen met deze venue en Spoontech feestjes, qua geluid en sfeer?

Sfeer fantastisch, geluid niet al te best, je moet echt en goed plekje zoeken en dan nog houdt het niet over. Maar de setjes en de sfeer compenseren dat wel. Ook betalen met pin en schappelijke prijzen voor drinken maken veel goed. Aanwezigheid van AA drink :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
LucG wrote:
Lunatic wrote:Wat zijn jullie ervaringen met deze venue en Spoontech feestjes, qua geluid en sfeer?

Sfeer fantastisch, geluid niet al te best, je moet echt en goed plekje zoeken en dan nog houdt het niet over. Maar de setjes en de sfeer compenseren dat wel. Ook betalen met pin en schappelijke prijzen voor drinken maken veel goed. Aanwezigheid van AA drink :worship:
Bier prijs ligt inderdaad bij ons op 3€. Dus dat is inderdaad schappelijk. Fris gewoon 2,50.

Over het geluid. Er is een nieuw geluidssysteem + versterkers voor de grote zaal, waar ook het event is. Dit ivm de algehele klachten hierover. vorig jaar is de versterker week voorafgaand aan het event de versterker kapot gegaan. Hier is noodgedwongen gekozen om de versterker van de bassment te gaan gebruiken. Hierdoor waren er enorme schommelingen in het geluid en de hardheid was ver te zoeken.

Echter hebben we buiten de aanpassingen ook de beste geluidsman uit het pand weten te strikken en niet een vrijwilliger die het voor de hobby doet. Dat scheelt ook gewoon veel hopen we. Dat is een beetje het nadeel als een geen commercieel bedrijf bent, maar een stichting op gemeente geld.

We kunnen dingen heel goedkoop aanbieden (zoals de drank), maar sommige dingen moeten we doen met vrijwilligers en niet de beste spullen. Dat hopen we nu getackeld te hebben.

Voor de mensen die vroeger bij de CTRL ALT DELETE edities zijn geweest, die weten dat het geluid in de dynamo / HAVEN altijd goed is geweest. We zorgen er voor dat dat deze editie weer terug bij het oude is.

:clap:
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Hekzitter wrote: Voor de mensen die vroeger bij de CTRL ALT DELETE edities zijn geweest, die weten dat het geluid in de dynamo / HAVEN altijd goed is geweest. We zorgen er voor dat dat deze editie weer terug bij het oude is.

:thumbsup: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 17 hours ago

Alles behalve het geluid was top de vorige keer, en geluid is natuurlijk wel belangrijk.

Maar als ik Job/Hekzitter zo hoor moet dat goedkomen en in dat geval kan ik iedereen aanraden dit feest te bezoeken! Heb de vorige editie een top dag gehad ^^
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 2 days ago
Nu er toch over verbeteringen gepraat wordt. De vorige keer was het erg warm binnen, is daar ook een oplossing voor?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Job absorbeert altijd alle warmte en transpireert voor 10
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 24 days ago
Hekzitter wrote:
Bier prijs ligt inderdaad bij ons op 3€. Dus dat is inderdaad schappelijk. Fris gewoon 2,50.

Over het geluid. Er is een nieuw geluidssysteem + versterkers voor de grote zaal, waar ook het event is. Dit ivm de algehele klachten hierover. vorig jaar is de versterker week voorafgaand aan het event de versterker kapot gegaan. Hier is noodgedwongen gekozen om de versterker van de bassment te gaan gebruiken. Hierdoor waren er enorme schommelingen in het geluid en de hardheid was ver te zoeken.

Echter hebben we buiten de aanpassingen ook de beste geluidsman uit het pand weten te strikken en niet een vrijwilliger die het voor de hobby doet. Dat scheelt ook gewoon veel hopen we. Dat is een beetje het nadeel als een geen commercieel bedrijf bent, maar een stichting op gemeente geld.

We kunnen dingen heel goedkoop aanbieden (zoals de drank), maar sommige dingen moeten we doen met vrijwilligers en niet de beste spullen. Dat hopen we nu getackeld te hebben.

Voor de mensen die vroeger bij de CTRL ALT DELETE edities zijn geweest, die weten dat het geluid in de dynamo / HAVEN altijd goed is geweest. We zorgen er voor dat dat deze editie weer terug bij het oude is.

Rickzel wrote:
Alles behalve het geluid was top de vorige keer, en geluid is natuurlijk wel belangrijk.

Maar als ik Job/Hekzitter zo hoor moet dat goedkomen en in dat geval kan ik iedereen aanraden dit feest te bezoeken! Heb de vorige editie een top dag gehad ^^
Dat klinkt veelbelovend! Ik ga maar eens een weekendje Eindhoven plannen ;)
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Ik hoop zelf op wat betere verlichting, niet perse feller, maar beter afgesteld én gezelliger. Ik vond het bij vlagen een donker guur hol en ik merkte dat het mijn stemming wat negatiever maakte vooral om het ook nog eens overdag was.
Verder wel aanwezig.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
RTM93 wrote:Ik hoop zelf op wat betere verlichting, niet perse feller, maar beter afgesteld én gezelliger. Ik vond het bij vlagen een donker guur hol en ik merkte dat het mijn stemming wat negatiever maakte vooral om het ook nog eens overdag was.
Verder wel aanwezig.
Maar wat was het gezellig he Ricktermaatje! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
RTM93 wrote:Ik hoop zelf op wat betere verlichting, niet perse feller, maar beter afgesteld én gezelliger. Ik vond het bij vlagen een donker guur hol en ik merkte dat het mijn stemming wat negatiever maakte vooral om het ook nog eens overdag was.
Verder wel aanwezig.
Hardstyle moet je dieper in de put brengen Rickerdtermaatje van me!

Maar licht zal ik zeker even meenemen in de voorbereidingen voorafgaand.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
Wellicht wel weer aanwezig maar ik wacht eerst de line-up af. Alhoewel ik die denk ik wel grotendeels in kan vullen.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Zijn er ook bewakers? Vraag t voor een bullet.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Spalken wrote:Zijn er ook bewakers? Vraag t voor een bullet.
Voor de zekerheid een paraplu meenemen. Zo kunnen de bewakers je niet van bovenaf spotten.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Rickzel wrote:
Verder wel aanwezig.
Maar wat was het gezellig he Ricktermaatje! :thumbsup:
Ik zou graag weer samen gaan! Eventueel wel een andere bob. ik vind dat ik deze keer mag overslaan!
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Tegen die tijd even kijken maar de kans dat ik aanwezig ben is 99%