wrote:Ja ja, Hoekzitter.wrote:Maar mocht je niet willen gaan, kan het geld uiteraard terug betaald worden!
i see what you did there
wrote:Ja ja, Hoekzitter.wrote:Maar mocht je niet willen gaan, kan het geld uiteraard terug betaald worden!
Ja, je moet dan ook wel heel stom zijn om deze niet door te hebben.wrote:wrote:Ja ja, Hoekzitter.wrote:Maar mocht je niet willen gaan, kan het geld uiteraard terug betaald worden!
![]()
![]()
i see what you did there
Dit komt niet goedwrote:Echter hebben we uiteraard ook nog wel wat verassingen voor iedereen in petto!
wrote:Tegen dan bestaat Spoontech misschien uit Fraw, Riot Shift en Titan.
ZIN IN
Hatsee Hardstyle Mafia dr biewrote:Dit komt niet goedwrote:Echter hebben we uiteraard ook nog wel wat verassingen voor iedereen in petto!![]()
wrote: Hatsee Hardstyle Mafia dr bie
wrote:Hatsee Hardstyle Mafia dr biewrote:Dit komt niet goedwrote:Echter hebben we uiteraard ook nog wel wat verassingen voor iedereen in petto!![]()
Jij mag gewoon langskomen voor een borrelwrote:Maar als ik geld terug wil hebben, moet ik dan eerst een aanmaning sturen, dreigen met geweld of moet ik wachten tot je loon hebt ?
Misschien een idee om de datum van het Facebook evenement (en topictitel) ook aan te passen? Ik heb daar ook nog geen verdere communicatie gezien over de nieuwe datumwrote:Verplaatst naar 02/10/2021..
Bedankt! Ik heb het in het topic titel al aangepast. We zijn achter de schermen druk bezig met nog iets moois om de tijd te doden. Wat dat gaat zijn, kan ik nog niet zeggen, maar daarbij zal ook de datum van het event in Oktober aangepast wordenwrote:Misschien een idee om de datum van het Facebook evenement (en topictitel) ook aan te passen? Ik heb daar ook nog geen verdere communicatie gezien over de nieuwe datumwrote:Verplaatst naar 02/10/2021..
We hebben de verkoop nu volgens mij even stil liggen (weet ik niet heel zeker). Maar je kan er nog steeds kaartjes voor krijgen. We zitten nu rond de 350 tickets die verkocht zijn en bij 500 is het wel echt uitverkocht. Dus ik hoop dat we 2 oktober gewoon door kunnen (wellicht met dus sneltesten als dat nodig zou zijn).wrote:zijn hier straks nog wel tickets voor te krijgen of is de verkoop al helemaal klaar?
Hoop sowieso aanwezig te kunnen zijn wanneer het weer echt mag
Ligt even stil inderdaad (volgens de website dan!). Goed nieuws, zeer waarschijnlijk aanwezig dan als het allemaal weer magwrote:We hebben de verkoop nu volgens mij even stil liggen (weet ik niet heel zeker). Maar je kan er nog steeds kaartjes voor krijgen. We zitten nu rond de 350 tickets die verkocht zijn en bij 500 is het wel echt uitverkocht. Dus ik hoop dat we 2 oktober gewoon door kunnen (wellicht met dus sneltesten als dat nodig zou zijn).wrote:zijn hier straks nog wel tickets voor te krijgen of is de verkoop al helemaal klaar?
Hoop sowieso aanwezig te kunnen zijn wanneer het weer echt mag
Uiteraard mien jong!wrote:Neef Job, als de verkoop tegen die tijd weer op gang komt, gooi hier dan even een heads up zodat ik een kaartje kan kopen voor het uitverkocht is.
wrote:Neef Job, als de verkoop tegen die tijd weer op gang komt, gooi hier dan even een heads up zodat ik een kaartje kan kopen voor het uitverkocht is.
wrote:Neef Job, als de verkoop tegen die tijd weer op gang komt, reserveer dan ff een kaartje voor me zodat ik een kaartje kan kopen voor het uitverkocht is.
Zo niet, dan kunnen we altijd nog op pad richting Dynamo als zijnde Capitool bestormers Remi.wrote:^ Ja, dat wilde ik eigenlijk vragen. Of zelfs: als het uitverkocht is en ik heb geen kaartje, doe mij er dan alsnog 1. Maar dat kunnen we ook voor zijn, natuurlijk.