Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Dynamo altijd om 4u sluit... Niet te doen met het OV. Anders had ik hier sowieso naartoe gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker Draidy! Jammer dat het idd om 4 uur eindigt, ff kijken wat we doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indien ik vervoer kan regelen anders dan het ov, ben ik wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Norther66. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 09:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://m.spoordeelwinkel.nl/campagnes/w ... d-dagkaart

Voor 25 euro heen en terug... voor degene die heel ver moeten reizen handig, anders nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
This Saturday we open the doors of the chapel so you can join the alliance. Check out the timetable and last information for HERESY - Label Night Netherlands now!
OPENING HOURS
HERESY - Label Night Netherlands will take place on the 9th of January 2016 at Dynamo Eindhoven. The doors of HERESY - Label Night Netherlands will open at 21:00 CEST and the last beats will sound at 04:00 CEST.
TICKETS
Join the alliance for only €12,50 by purchasing your tickets here: bit.ly/HeresyTickets.
If the event isn't sold out doorsale will be available, tickets at the door will cost €16,50.
TRAVEL
Dynamo is located in the city center of Eindhoven. For satellite navigation enter Ten Hagestraat 6a, Eindhoven. Plan your journey in advance with 9292.nl if you’re travelling with public transport. Dynamo is at short walking distance from Eindhoven Central Station.
16+ - ID = OBLIGATED
The minimum age to visit this event is 16 years old. Bringing a valid identification is obligated. NO ID means no entry.
NIX<18 – ZERO TOLERANCE
To purchase alcoholic beverages you need a wristband. These wristbands will be handed out at the entrance to people that are 18 years or older, an ID is required to obtain a wristband. All types of soft- and harddrugs are not allowed. If drugs are found you will be refused admittance.
We’re looking forward to your visit to the chapel. We gladly welcome you to the alliance! See you this Saturday at HERESY - Label Night Netherlands!


Afbeelding

Zin in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Auto vol ht'ers gaat gezellig worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig, maar aangezien zowat alle namen ook op Hardshock staan is het toch niet zo erg als vooraf gedacht. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut melvin :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanavond :clap: zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd veel zin in, tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje helaas moeten verkopen vanwege een oorontsteking. :(
Veel plezier iedereen die gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 06:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet iemand met welke track TOA afsloot? Fucking bizar was dat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 06:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Weet iemand met welke track TOA afsloot? Fucking bizar was dat :drool:


Heb het niet goed gehoord maar dacht Overcast - I will attack te horen. Is dat 'm?



---


Wat een heerlijke avond! Top om te zien dat het zo gewaardeerd werd. Op naar een vervolg :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Fothermucker schreef:
Weet iemand met welke track TOA afsloot? Fucking bizar was dat :drool:


Heb het niet goed gehoord maar dacht Overcast - I will attack te horen. Is dat 'm?



---


Wat een heerlijke avond! Top om te zien dat het zo gewaardeerd werd. Op naar een vervolg :cool:


Ben jij 1 van de organisatoren? :P Zo ja, kun he de eindtijd aanpassen naar 6 uur :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
kun he de eindtijd aanpassen naar 6 uur :P xd

Moet je voor bij de gemeente zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Seneeq schreef:
Fothermucker schreef:
Weet iemand met welke track TOA afsloot? Fucking bizar was dat :drool:


Heb het niet goed gehoord maar dacht Overcast - I will attack te horen. Is dat 'm?



---


Wat een heerlijke avond! Top om te zien dat het zo gewaardeerd werd. Op naar een vervolg :cool:


Ben jij 1 van de organisatoren? :P Zo ja, kun he de eindtijd aanpassen naar 6 uur :P xd

We zitten met vergunningen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Seneeq schreef:
Fothermucker schreef:
Weet iemand met welke track TOA afsloot? Fucking bizar was dat :drool:


Heb het niet goed gehoord maar dacht Overcast - I will attack te horen. Is dat 'm?



---


Wat een heerlijke avond! Top om te zien dat het zo gewaardeerd werd. Op naar een vervolg :cool:


Ben jij 1 van de organisatoren? :P Zo ja, kun he de eindtijd aanpassen naar 6 uur :P xd


Was het maar zo makkelijk haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Fothermucker schreef:
Weet iemand met welke track TOA afsloot? Fucking bizar was dat :drool:


Heb het niet goed gehoord maar dacht Overcast - I will attack te horen. Is dat 'm?


Jup je had gelijk, en dan hun remix van die track.

Zeker een top avond inderdaad. Zoveel gruwelijke kicks/kickrolls/breaks gehoord.



edit:

Vanaf 53:40 voor de geïnteresseerden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
filmpje

Zieke stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit was mijn 1e Industrial HC feestje en het beviel erg goed, helaas was ik wel erg moe, waarschijnlijk omdat ik nog een beetje ziek ben. Ontzettend toffe muziek gehoord en vooral TOA en Djipe waren ontzettend vet. Bij Deathmachine was ik helaas ontzettend hard ingekakt en lag ik bijna tegen de muur te slapen, dus ik kan niet echt goed over die set oordelen. :P Dus wat dat betreft was ik wel blij dat het maar tot 4 uur duurde.

Die I Will Attack Remix moet ik trouwens echt hebben, wat een fucking geweld. :drool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten