- Heel fijn, van mij mogen de dagfeesten ook na corona de standaard blijven. Eindtijd van 23:00 was ook perfect voor het OV.wrote: - Eerste dagfeest in Dynamo - Hoe beviel dat?
- Eerste keer avondeten in Dynamo - Gebruik van gemaakt en was het naar behoren? Geen gebruik van gemaakt en waarom?
- Line-Up & Artiesten - Wat waren jullie favoriete setjes en waarom en wat waren de mindere en waarom?
- Toekomst - Er gaat een 2e editie komen. Wat zouden jullie graag binnen het Spoontech gebied willen zien? (denk aan bepaalde b2b sets, exclusieve namen, vergeten namen, opkomende namen.
- Andere zaken waar je tegenaan liep.
- De Hotdog gehaald als snack en die smaakte prima! Ook pluspunten voor de schappelijke prijzen!
- Favorieten: Hatom, Vyral, The Purge & Genox. The Purge & Vyral met de traditionele spoontech sound, heerlijke tracks voorbij horen komen en hier zat de sfeer er echt goed in. Hatom en Genox hebben allebei hun eigen stijltje maar die kan ik allebei wel waarderen, vooral Hatom heb ik echt van genoten. Verrassende tracklist en blij dat ik überhaupt zijn tracks voor het eerst live heb mogen horen.
Minder: Phantom & Shockrage. Phantom was op zich wel een prima set maar niet iets wat je op een Spoontech feest zou verwachten. Shockrage kwam ik niet echt lekker in dus na 15 minuutjes besloten om even pauze te houden.
- Vazard zou natuurlijk geweldig zijn evenals Delete, eventueel b2b met een langere set. Element zou er qua stijl ook wel goed bijpassen.
- De gladde vloer tegen het einde van de avond en de lasers die recht in je ogen schenen zijn de enige kleine minpuntjes die me te binnen schieten.