Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste is wel gezegd hier.

Bedankt Jobbert voor het mooie feest. Mag je best trots op zijn.
Vyral en D-Verze. Dat jullie nog lang mogen doen wat jullie doen (L)


- Eerste dagfeest in Dynamo - Hoe beviel dat? Dagfeesten bestaan al langer natuurlijk. Mij boeit het vrij weinig aangezien ik toch al vaak in een nachtritme leef. Beiden zijn charmes.
- Eerste keer avondeten in Dynamo - Gebruik van gemaakt en was het naar behoren? Geen gebruik van gemaakt en waarom? Vond het aanbod niet ruim genoeg eerlijk gezegd. Zoals iemand al aanhaalde was het eerder een snelle hap dan een avondmaal
- Line-Up & Artiesten - Wat waren jullie favoriete setjes en waarom en wat waren de mindere en waarom? D-Verze en Vyral waren absurd. Exact wat ik goed vind. Vond de overige setjes wel prima enkel Hatom is niet mijn ding. Teveel hak op de tak ofzo.
- Toekomst - Er gaat een 2e editie komen. Wat zouden jullie graag binnen het Spoontech gebied willen zien? (denk aan bepaalde b2b sets, exclusieve namen, vergeten namen, opkomende namen. Unkind vs USB-stick setje zie ik wel zitten
- Andere zaken waar je tegenaan liep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sasha F ram vdk setje zie ik ook wel zitten, a la Origins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Sasha F ram vdk setje zie ik ook wel zitten, a la Origins.

Alleen als zijn twitter activiteit op een groot scherm wordt getoond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Sasha F ram vdk setje zie ik ook wel zitten, a la Origins.

Alleen als ze 1 vinyl deck neerzetten om hem heerlijk te kunnen laten scratchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Remi schreef:
Sasha F ram vdk setje zie ik ook wel zitten, a la Origins.

Alleen als zijn twitter activiteit op een groot scherm wordt getoond.


Net even gekeken, volgens mij is zijn account offline. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 15:10 
 
Hardtraxx Elite

- Eerste dagfeest in Dynamo - Hoe beviel dat?
Uitstekend, dagfeesten zijn het best imo!
- Eerste keer avondeten in Dynamo - Gebruik van gemaakt en was het naar behoren? Geen gebruik van gemaakt en waarom?
Geen gebruik van gemaakt, op 't laatst zo'n broodje gezond uit zo'n bak gevist, was taai
- Line-Up & Artiesten - Wat waren jullie favoriete setjes en waarom en wat waren de mindere en waarom?
Vyral, Genox en The Purge waren mijn hoogtepunten. Shockrage heb ik gemist omdat ik zijn solo platen niet echt vet vindt, dus geen oordeel over zijn set, de rest waren allemaal ruime voldoendes!
- Toekomst - Er gaat een 2e editie komen. Wat zouden jullie graag binnen het Spoontech gebied willen zien? (denk aan bepaalde b2b sets, exclusieve namen, vergeten namen, opkomende namen.
Ik zou classics met nieuwer spul afwisselend wel vet vinden, dus de namen die veel releasen een "normale set" laten draaien en namen als Digital Abuse etc. een classic setje. De rest van de namen zijn allemaal al genoemd die ik graag zou willen zien. Warface & Rooler!
- Andere zaken waar je tegenaan liep.
Natte vloer was best hinderlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Sasha F ram vdk setje zie ik ook wel zitten, a la Origins.

Hahaha wat een vertoning was dat ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socials liggen er uit dus dan ook nog maar even wat uittypen. Eerste keer Spoontech feestje maar zeker aanwezig op de volgende editie! Vorige keer Dynamo was laatste editie van Thera solo, vind t na twee feestjes wel een lekkere locatie (al heeft dat er misschien ook mee te maken dat ik in Eindhoven studeer en een feestje in eigen stad gewoon ideaal is :whistle:).

Gelukkig met een groepsticket en 1 iemand die later was toch al mooi om 13:45 in de rij aansluiten en mooi een kluisje + biertje geregeld voor D-Verze begon. Lekker snel losgekomen doordat de rest van de zaal ook al zo fanatiek van start ging. Hierna weer even naar buiten gehobbeld voor een frietje en wat shots bij vrienden die aan het werk waren en daarna als groep compleet weer terug naar binnen.

Stukje wat ik gezien heb van Phantom was wel prima, net als t setje van Shockrage. Van Infirium vrij weinig meegekregen want te druk met ouwehoeren, maar klonk niet verkeerd.
Remi schreef:
Die live-act zangeres Caitlynn Potter: doe maar niet, wat mij betreft

Vyral, Genox & The Purge waren echt genieten, Hatom vond ik heel erg heen en weer gaan tussen van alles en nogwat. Sinds Djipe & The Purge - Reset is uitgekomen al live willen horen, dus was ook een lekker einde waar de laatste beetjes energie er nog uit konden al bleek half uurtje later toch nog wat energie over en nog een kleine after op een huisfeestje gehad. Samen allemaal mooi geresulteerd in een zere rug, flinke spierpijn in de kuiten maar een verrassend afwezige kater.

Grim schreef:
Ik ben een keertje tegen de vrouwen toiletdeur gelopen toen ik langs wandelde en een meid die deur open deed. Ik riep 'AAAAAH, JIJ DOET MIJ PIJN' maar daar kreeg ik alleen maar een rare blik voor terug van de deuropendoenmeid
Dit viel mij ook op de eerste keer dat ik naar de wc's liep, eigenlijk elke keer preventief m'n hand of arm tegen die deur gehad om dit te voorkomen :lol: Drankprijzen waren aangename verrassing, maar het eten hebben we eigenlijk niet eens overwogen en zijn gelijk naar de zaak gegaan waar we na het stappen altijd wat eten. Volgende editie sowieso weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Grim schreef:
Ik ben een keertje tegen de vrouwen toiletdeur gelopen toen ik langs wandelde en een meid die deur open deed. Ik riep 'AAAAAH, JIJ DOET MIJ PIJN' maar daar kreeg ik alleen maar een rare blik voor terug van de deuropendoenmeid
Dit viel mij ook op de eerste keer dat ik naar de wc's liep, eigenlijk elke keer preventief m'n hand of arm tegen die deur gehad om dit te voorkomen :lol:


Na dat voorval heb ik het ook gedaan :lol: Je hebt ook van die kuikens die in dat smalle doorgangetje blijven staan wat het er niet makkelijker op maakte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 22:40 
 
Hardtraxxer

1e Spoontech feestje mee mogen maken.
Erg genieten om zo'n dedicated fan base tekeer zien gaan. Beste set was voor mij toch wel Hardstyle Mafia volgend met Hatom en daarna Genox.
Al met al 'n geslaagd en top geregeld evenement!



P.S: er had misschien iets meer variatie qua eten mogen zijn in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De officiƫle aftermovie is klaar!

Tof om iedereen daar zo dedicated te zien losgaan!

Bedankt dat jullie er waren!

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben alweer even een tijdje uit de 'spoontech' maar die tracks in de after, iemand ID?
(op die laatste van Hatom na?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 20:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

D-Verze - Braindump
Vyral - Mind Control
Infirium - The Next Explosion
Genox - Conquest
geen idee, iets van Phantom?
Shockrage - Total Exile
Hatomplaat
The Purge - What's That Sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was echt een top avond. Ouderwets genoten samen met mijn broer en onze aanhang. 26 maart 2 dagen na mijn verjaardag, dus zeker een plek om het rustig te vieren :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette aftermovie geworden! Leuk gedaan ook met die interviews aan het begin, maakt het toch even een stukje specialer.

Zie mezelf een aantal keer op de achtergrond voorbijkomen op stukken dat mijn vriendin gefilmd werd. Hoop niet dat ik de hele dag zo heb staan dansen want mijn verfijnde klaplongtechniek ziet er in mijn hoofd een stuk beter uit. Lijkt wel alsof ik sambaballen sta te schudden :lol:

26 Maart staat in de agenda, 100% aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Volgende editie sowieso weer aanwezig!
Week na de 26e al naar Qapital en twee weken er voor naar Reverze :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
mijn vriendin

The Skribler, ben jij het?

OT: Wat een vette aftermovie, tof gedaan hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
David_ schreef:
mijn vriendin

The Skribler, ben jij het?

Is dit een stukje hardtraxx historie waar ik me niet van bewust ben? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
David_ schreef:
mijn vriendin

The Skribler, ben jij het?

:lol: Fijn dat dit na jaren nog in stand wordt gehouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
corneelwr schreef:
David_ schreef:
mijn vriendin

The Skribler, ben jij het?

Is dit een stukje hardtraxx historie waar ik me niet van bewust ben? :huh:

search.php?keywords=+the+skribbler+vriendin&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

Mocht je je vervelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
De officiƫle aftermovie is klaar!

Tof om iedereen daar zo dedicated te zien losgaan!

Bedankt dat jullie er waren!



Hele sterke aftermovie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Vette aftermovie geworden!

26 Maart staat in de agenda, 100% aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kikkerhoedje weer gespot :lol: vette aftermovie

Zeker proberen aanwezig te zijn bij de volgende editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
corneelwr schreef:
David_ schreef:
mijn vriendin

The Skribler, ben jij het?

:lol: Fijn dat dit na jaren nog in stand wordt gehouden

Dit :worship:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten