Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2021 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Wat was die plaat met dezelfde vocals als Atmozfears - Move Ma Body maar dan met allemaal achterlijke kicks? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2021 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was toch zo gvd genieten jongens! Veel nieuwe Hardtraxxers ontmoet, het was super gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2021 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest was dit zeg! Uitgebreider verslag komt misschien later maar de sfeer hier was echt abnormaal goed. Alleen maar vrolijke gezichten gezien! Set van de avond was voor mij Hatom. Wat een rollercoaster was dat zeg, in de positieve zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2021 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man man wat een feest... Van mij mocht dit nog uren doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 00:16 
 
Hardtraxx Elite

Echt top dit feest! Setjes waren 't best van Vyral, Genox en The Purge.
Verder vond ik 't best 'n chille locatie, goed geluid maar wel bloedheet. Ook facking mooi om zoveel HTers weer te spreken! Tot op Vwab!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 00:16 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Dit was toch zo gvd genieten jongens! Veel nieuwe Hardtraxxers ontmoet, het was super gezellig.

Dit! Zo fijn om weer lekker te kunnen buurten onder het stampen door.
Set van de avond was voor mij Vyral. Man man, wat een drive :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 00:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was echt legendarisch. :worship: heel wat hardtraxxers ontmoet! Dat moment tijdens Zimmersion trouwens was echt genieten. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dag, alleen maar liefhebbers met blije gezichten gezien :woot: . Vyral wel het setje van de dag, wat een drive en kicks. Prima locatie idd, betaalbare prijzen qua drinken/eten en goed geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 02:07 
 
Hardtraxx Veteran

Op de hotelkamer met Lennard95, Hekzitter, Spalken, Broken Balance en Jordi belandt. Dan weet je dat het een goede dag was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 02:18 
 
Hardtraxx Veteran

Sven-O schreef:
Als ik ooit naar een feest zou gaan waar ik geen Ran-D - Zombie zou verwachten was het hier maar helaas.
(Terwijl ik deze post typte mixte hatom prima door, dus niks gezegd)

Vergeet je effe het belangrijkste te melden: die zombie was een edit, gewoon een perfecte uitgevoerde troll moment. Was dus uiteindelijk
Ran-D - zombie (DJ duro - cocaïne MF anti mix)

Sowieso kon je mijlenver zien aankomen dat dit een edit was. Hatom draaide dan wel wat opvallende diverse platen zoals noiscontrollers - so high maar daardoor versterkte hij zijn eigen troll moment. Mensen wisten gewoon oprecht niet of ie serieus was of niet met die track.

Deed mij denken aan year of the summer (Wesker) edit van Activator op loudness jaren geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Set van de avond was voor mij Hatom


Wat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hatom staat bij mij ook hoog op het lijstje om zsm een keer live te zien, wel nieuwsgierig naar wat hij draaide!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was mijn eerste Spoontech feestje en het heeft echt al mijn verwachtingen overtroffen. De sfeer was echt ongekend dik. Ik snap nu wel waarom mensen Spoontech zo hoog hebben zitten.

Hoogtepunten voor mij persoonlijk waren wel de sets van Vyral, Hatom en Genox. Overigens ook echt genoten van het feit dat the Purge heeft afgesloten met Djipe & the Purge - Reset. Na die plaat had ik echt geen stem en benen meer over.

Ook echt complimenten naar Hekzitter en collega's die echt een ontzettend tof feest hebben weten te organiseren. Dit is echt een feest waar ik echt met een goed gevoel aan terug kan denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De spierpijn in de kuiten is weer massaal aanwezig en zometeen vertrekken om een basketmatch te spelen. Waarom doe ik mijzelf dit toch iedere keer weer aan. xd

Heeeel leuk om weer eens in NL te kunnen feesten. Veel bekende gezichten, maximaal los gegaan, genoeg liters gezweet om Afrika een jaar van drinkwater te voorzien (mede gesponsord door Vyral) en veel gelachen. Een topdag dus. Bedankt Hekzitter, organisatie en DJ's :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Caitlin hoeft van mij ook niet meer live te zingen, weet niet of anderen het ook merkten, maar nondeju :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn avondje, had zelf wat minder met Hatom/Genox/Phantom/Shockrage, maar de gezelligheid en het bier maakte dit ruimschoots goed. Vyral/Purge/D-Verze was ouderwets genieten. Infirium dikke prima, vet dat ie z’n kick edit van Zany - Wrong Frequency draaide! Van HSM had ik wat meer klassiekers verwacht en ik vind die zangeres niet zoveel toevoegen. S/O naar Delt-A en The Ace of Bass! En natuurlijk DeJob. Alles was prima geregeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Hatom staat bij mij ook hoog op het lijstje om zsm een keer live te zien, wel nieuwsgierig naar wat hij draaide!

Het was een hele diverse set. Hij ging ook een aantal keren buiten het spoontech hokje door oa Move Ma Body van Atmozfears en Demi Kanon te draaien. Zo draaide hij ook dus noiscontrollers - so high. En nog een andere bekende mainstream track waar ik effe niet op kom. En dus ook zombie van ran-D maar dan een anti live edit.
Verder draaide hij de betere solo's van hemzelf. Hij openden bijvoorbeeld met Nokia en had een heerlijke kickswitch naar de volgende track. Verder het moment voor mij persoonlijk van de set : monsters against us. Hij mixte hem in volgens mij in de break voor de laatste climax. Helaas niet de volledige versie maar tenminste wel de belangrijkste climax van die track. Holy shit wat is dat vet.. al met al een gevarieerde set, hij mixte snel door maar soms ook niet strak. Had misschien liever meer nadruk gezien op zijn solo's want volgens mij heeft hij een aantal solo platen niet gedraaid en dat vond ik wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Hatom staat bij mij ook hoog op het lijstje om zsm een keer live te zien, wel nieuwsgierig naar wat hij draaide!

En nog een andere bekende mainstream track waar ik effe niet op kom.

Een sub zero project plaat, darkest hour volgens mij. Vond het alleen jammer dat de sfeer wel ietsje minder was tijdens zijn setje. Voor veel mensen was het toch even een rustmoment denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

LucG schreef:
RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Hatom staat bij mij ook hoog op het lijstje om zsm een keer live te zien, wel nieuwsgierig naar wat hij draaide!

En nog een andere bekende mainstream track waar ik effe niet op kom.

Een sub zero project plaat, darkest hour volgens mij. Vond het alleen jammer dat de sfeer wel ietsje minder was tijdens zijn setje. Voor veel mensen was het toch even een rustmoment denk ik.

Ah yes. Dat was em inderdaad. Thanks!

Sfeer was niet perse 'minder' maar heel veel mensen verlieten inderdaad de zaal direct aan het begin van de set waardoor het een beetje ongemakkelijk aanvoelde en door de gaten in het publiek had je toch het gevoel meer in de spotlights te staan als je los ging.
Na een half uur vulde de zaal gelukkig wel weer enigszins op en hij kreeg zelfs het publiek nog op z'n handen. eerst die zombie edit en later in de set kan ik mij herinneren dat de zaal een track goed ontving met hard gejoel . Vond ik stiekem ook wel fijn voor hem want hij zag het publiek ook natuurlijk massaal weglopen aan het begin van zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Hatom is ook wel een vage gast, wel een mooie sticker van hem gekregen ^^

Maat van me zei ook nog tegen hem 'tot zo bij je set', wist 'ie niet dat ie al bijna moest draaien. Hij dacht dat hij een uur later moest draaien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the actual fuck...

Ik ben echt sprakeloos. Ik had een voorspelling hoe de avond zou lopen, maar alles was nog beter dan dat ik had verwacht.
De dag begon zonder zorgen en stress. Kwamen wat onverwachte zaken tussen, maar alles werd snel opgelost. De zaal was erg warm, de technici waren namelijk vergeten de airco aan te zetten xd. Dat heeft er ook voor gezorgd dat de hitte moeilijk weg kwam in het begin. Daarbij schakelt de airco ook zelf uit als de deuren open staan (doorloop naar het atrium). Sommige vergaten die dicht te doen waardoor inderdaad de airco niet werkte.
Aandachtspuntje voor ons.

Verder hoor ik graag of er nog zaken zijn waaraan we zouden moeten werken. voor ons namelijk een aantal nieuwe zaken:
- Eerste dagfeest in Dynamo - Hoe beviel dat?
- Eerste keer avondeten in Dynamo - Gebruik van gemaakt en was het naar behoren? Geen gebruik van gemaakt en waarom?
- Line-Up & Artiesten - Wat waren jullie favoriete setjes en waarom en wat waren de mindere en waarom?
- Toekomst - Er gaat een 2e editie komen. Wat zouden jullie graag binnen het Spoontech gebied willen zien? (denk aan bepaalde b2b sets, exclusieve namen, vergeten namen, opkomende namen.
- Andere zaken waar je tegenaan liep.

Jullie worden bedankt voor je feedback en nogmaals alle lof voor jullie als gasten. Jullie zijn degene die de dag/avond gemaakt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Verder hoor ik graag of er nog zaken zijn waaraan we zouden moeten werken. voor ons namelijk een aantal nieuwe zaken:
- Eerste dagfeest in Dynamo - Hoe beviel dat?
- Eerste keer avondeten in Dynamo - Gebruik van gemaakt en was het naar behoren? Geen gebruik van gemaakt en waarom?
- Line-Up & Artiesten - Wat waren jullie favoriete setjes en waarom en wat waren de mindere en waarom?
- Toekomst - Er gaat een 2e editie komen. Wat zouden jullie graag binnen het Spoontech gebied willen zien? (denk aan bepaalde b2b sets, exclusieve namen, vergeten namen, opkomende namen.
- Andere zaken waar je tegenaan liep.


- Er was voor mij geen verschil, in algemene ervaring, tussen een dag of nachtfeest in Dynamo.
- Geen gebruik van gemaakt. Wij zijn buiten, 50 meter verder, naar de frituur gegaan. Tikkeltje meer qua prijs maar nog steeds veel beter dan 3,5 euro voor een pistolet kaas of ham. (belachelijke prijs overigens)
- Vyral, by far, het beste. Hatom vond ik het meeste tegenvallen. Hatom viel qua trackkeuze compleet uit de boot vergeleken met alle andere setjes.
- Een uur (of misschien zelfs anderhalf uur) Spoontech classics/greatest hits. Als jullie Main Concern zouden kunnen fixen zou ook top zijn (Vazard nog beter maar prijsgewijs helemaal niet haalbaar). Zolang Delete niet op het goede pad is zou ik het risico niet nemen om hem te boeken voor een Spoontech setje. Anders héél graag.
- Ik ben een keertje tegen de vrouwen toiletdeur gelopen toen ik langs wandelde en een meid die deur open deed. Ik riep 'AAAAAH, JIJ DOET MIJ PIJN' maar daar kreeg ik alleen maar een rare blik voor terug van de deuropendoenmeid
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dagfeest was perfect, moesten alleen om 22:45 vertrekken omdat de laatste trein was geannuleerd. De 2 founders worden toch wel gemist, maar dat hoef ik eigenlijk niet te benoemen lijkt me ;)
Verder:
Main Concern
Freakshow
Sasha F VS Rooler (wel in spoon stijl)
Mind Dimension (wat is er überhaupt aan de hand met hem?)
Enigmato VS Digital Abuse
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Nogmaals 1000 maal liefde naar jullie allemaal (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Allereerst credits naar Hekzitter, de organisatie en de artiesten. Geweldige dag gehad!

Om 10 uur 's ochtends al vertrokken uit het noorden met o.a. Corneelwr richting Eindhoven. Daar eerst een biertje gedaan, om vervolgens ruimschoots op tijd te zijn voor de set van D-Verze. Beter kon het feest niet beginnen! Daarna de set van Phantom die leuk begon met een paar dikke oudere platen van Rooler/Rebelion/Delete. De set werd naar mijn idee wel afgesloten met een iets te hoog tempo en platen die ik persoonlijk dan weer niet echt bij Spoontech vond passen. Ik had liever wat oudere Spoon classics gehoord dan. Tijdens Shockrage even pauze genomen, om daarna tijdens Infirium weer terug te keren. Wel een prima set. Hardstyle Mafia viel mij een beetje tegen door het gebrek aan oudere platen en de zangeres op het podium. Voegde voor mij niks toe. Daarna kwam voor mij de set van de avond: Vyral. Wat een baas! :worship: Heerlijk om Epilogue remix, Nothingness, Black Hole en de Humble bootleg (Viral edit) weer is live te horen! Hatom en Genox waren niet helemaal mijn ding. De afsluiter met The Purge was wel geniaal! Wat een beste platen heeft die man toch geproduceerd. Hoogtepunten waren voor mij de Lost In Dreams Remix, Seeker of Fire en Holdin' The Hit. Deze set dan ook met twee gestrekte benen ingegaan!

Al met al een zeer geslaagde dag met een aanal ups & downs door de wisselende setjes en de hitte soms. Sfeer was ongekend van begin tot eind. Hoogtepunten waren Vyral, D-Verze en The Purge. Zeker aanwezig tijdens de tweede editie!

Volgende keer wellicht leuk om namen als Adjuzt, Kruelty, Element, Main Concern en/of Digital Abuse toe te voegen aan de line up! Eerste drie namen passen wat mij betreft prima in het stijltje.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten