Keek toevallig vandaag even naar het event en de ticketshop is weer open
Gelijk 2 kaarten gehaald, zin in!
Gelijk 2 kaarten gehaald, zin in!
Zeker!wrote:2 hoop ik?wrote:Oh goeie! Same
Lieve maatjes! Met trots presenteer ik aan jullie de allereerste come-back set van Hardstyle Mafia aan jullie op een feest! Uiteraard hopen wij dat corona/overheid geen roet in ons mooie feestje gaat strooien, maar de verwachting is, dat wij met maatregelen gewoon door kunnen op volle capaciteit!jammer dat je niet meer gaat!wrote:De bazin des huizes gaat niet meer mee dus ik heb een kaart over.
Moet je Hekzitter vragen maar ik weet zeker dat de organisatie hier snel op terugkomt.wrote:Iemand enig idee of alles nog doorgaat i.v.m. 75% maatregel?
Aaaah goed nieuws! Gaan er nog tickets in de verkoop?wrote:Maatjes en maatinnen, met trots kan ik jullie vertellen dat wij zeker door mogen en ook doorgaan!![]()
Wij hebben er zin in! Morgen hebben wij nog een vergadering en gaat de officiële post er ook uit, dus dan is het echt officieel
Bommen gaan gedropt worden![]()
![]()
Ik heb er 1 over, wil je die? Dan doen we van te voren ergens een biertje in de stad.wrote:Aaaah goed nieuws! Gaan er nog tickets in de verkoop?wrote:Maatjes en maatinnen, met trots kan ik jullie vertellen dat wij zeker door mogen en ook doorgaan!![]()
Wij hebben er zin in! Morgen hebben wij nog een vergadering en gaat de officiële post er ook uit, dus dan is het echt officieel
Bommen gaan gedropt worden![]()
![]()