Hekzitter wrote:Als leerlingen zelfstandig werken zit ik stiekem ook vaak op hardtraxx. Laatst vergeten de beamer uit te doen. Ineens allemaal vragen wat Hardtraxx is
Meneer wat is een SVBTwee?
Hekzitter wrote:Als leerlingen zelfstandig werken zit ik stiekem ook vaak op hardtraxx. Laatst vergeten de beamer uit te doen. Ineens allemaal vragen wat Hardtraxx is
sonnebloem wrote:Hekzitter wrote:Als leerlingen zelfstandig werken zit ik stiekem ook vaak op hardtraxx. Laatst vergeten de beamer uit te doen. Ineens allemaal vragen wat Hardtraxx is![]()
Meneer wat is een SVBTwee?
Komt me niet bekend voor in ieder gevalChroman wrote:Ken je dat moment waarop je zo geconcentreerd aan het werk bent dat je een half uur vergeet op hardtraxx te kijken en elk topic 3 nieuwe pagina's heeft? Ik ook niet.
Dat is een beetje de kern van werk hebben, niet?sonnebloem wrote:Volgens mij verveel jij je elke dag op je werk ofnietBroken Balance wrote:Eerlijk gezegd verveel ik me gewoon op werk, maar dat jij er zo boos om wordt terwijl ik niet eens wat probeer verbaast mij juist het meestDaveytl wrote:Ik zeg niet dat ik gelijk heb en pretendeer ook geen alleenrecht op de waarheid te hebben. Ik zeg alleen dat ik het goed vond en dat ik het gek vind dat mensen van mening zijn dat het slecht was, omdat het op andere plekken in de zaal echt prima was.
Maar het feit dat je diepe discussies aangaat over een feest waar je niet eens bent geweest, zegt voor mij wel genoeg. Dan doe je het er gewoon om.. Ik merk nooit iets op om expres iemand te sarren, dat is nog nuttelozer dan de discussies die ik nu al voer uit verveling.
Jordi wrote:D-O-M-O wrote:
+++ Heel leuk feest, niet WoW, niet het beste maar wel heel leuk door de setjes t/m Psyko Punkz.
---- Ja hoor precies dan begint de intro terwijl ik op mijn hurken op zoek ben na mijn oordopje.. Iedereen wordt helemaal wild en na 2 minuten vind ik hem gelukkig terug (Gods wonder!!) maar zo wel het intro gemist![]()
--- ik kwam de schoonmoeder van mijn ex ook nog tegen dacht gelijk terug aan die lekkere taart die ze altijd maakte vet kut haha
Firetrap wrote:De plusjes en minnetjes van de verslagen van domo zijn van legendarische statuur.
En dat is raar?RoyAPO wrote:Hele mooie aftermovie jaa! Die wel gewoon volledig in het teken staat van Headhunterz
Had inderdaad ook wel verwacht dat het volledige over de Frequencerz zou gaan. Heel jammer dit.RoyAPO wrote:Hele mooie aftermovie jaa! Die wel gewoon volledig in het teken staat van Headhunterz