Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Als leerlingen zelfstandig werken zit ik stiekem ook vaak op hardtraxx. Laatst vergeten de beamer uit te doen. Ineens allemaal vragen wat Hardtraxx is :lol:


:lol: :lol:

Meneer wat is een SVBTwee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Hekzitter schreef:
Als leerlingen zelfstandig werken zit ik stiekem ook vaak op hardtraxx. Laatst vergeten de beamer uit te doen. Ineens allemaal vragen wat Hardtraxx is :lol:


:lol: :lol:

Meneer wat is een SVBTwee?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meneer waarom zit u in het drugstopic gebruikt u drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is een poephark en wat kan je er mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"haha Bae AF dat is kinderachtig"
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ken je dat moment waarop je zo geconcentreerd aan het werk bent dat je een half uur vergeet op hardtraxx te kijken en elk topic 3 nieuwe pagina's heeft? Ik ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ken je dat moment waarop je zo geconcentreerd aan het werk bent dat je een half uur vergeet op hardtraxx te kijken en elk topic 3 nieuwe pagina's heeft? Ik ook niet.


Komt me niet bekend voor in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Ik zeg niet dat ik gelijk heb en pretendeer ook geen alleenrecht op de waarheid te hebben. Ik zeg alleen dat ik het goed vond en dat ik het gek vind dat mensen van mening zijn dat het slecht was, omdat het op andere plekken in de zaal echt prima was.

Maar het feit dat je diepe discussies aangaat over een feest waar je niet eens bent geweest, zegt voor mij wel genoeg. Dan doe je het er gewoon om.


Eerlijk gezegd verveel ik me gewoon op werk, maar dat jij er zo boos om wordt terwijl ik niet eens wat probeer verbaast mij juist het meest :lol: . Ik merk nooit iets op om expres iemand te sarren, dat is nog nuttelozer dan de discussies die ik nu al voer uit verveling.


Volgens mij verveel jij je elke dag op je werk ofniet


Dat is een beetje de kern van werk hebben, niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ontzettend lekkere luister track. Veel energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 23:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb me meer dan prima vermaakt. Waar wij stonden was het geluid top! En dan nog zie ik mensen klagen over het mixwerk. Ik was al voorbereid op het feit dat het mixwerk niet aan de orde zou komen deze avond. Op welk groot feest wordt er tegenwoordig wel echt goed gemixt?

Ik was er samen met nog 9 andere personen dus dat maakte het nog net even wat gezelliger en ohja het bier smaakte weer fijn! LAM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gvd wat een dikke plaat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Gvd wat een dikke plaat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 02:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 03:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind overigens al heady's nieuwe nummers allemaal stuk voor stuk pareltjes (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 07:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een plaat :love: neemt je gewoon mee naar afgelopen zaterdag... Dit is neem ik aan wel de track die voor het mini album uit kwam, dus nu afwachten wat voor zieke platen op het album komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
D-O-M-O schreef:

+++ Heel leuk feest, niet WoW, niet het beste maar wel heel leuk door de setjes t/m Psyko Punkz.
---- Ja hoor precies dan begint de intro terwijl ik op mijn hurken op zoek ben na mijn oordopje.. Iedereen wordt helemaal wild en na 2 minuten vind ik hem gelukkig terug (Gods wonder!!) maar zo wel het intro gemist :(
--- ik kwam de schoonmoeder van mijn ex ook nog tegen dacht gelijk terug aan die lekkere taart die ze altijd maakte vet kut haha


xd

Firetrap schreef:
De plusjes en minnetjes van de verslagen van domo zijn van legendarische statuur.


:corn: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 17:30 
 
Hardtraxxer



hele vette aftermovie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 17:33 
 
Hardtraxx Elite

Zo deze Aftermovie hallo zeg.. zo had het feest ook moeten zijn in het echt, maar helaas. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zieke aftermovie. Lekker ook dat er steeds meer van die "live sfeermomenten" in worden verwerkt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een top aftermovie. Mijn portie kippenvel voor deze maand ook weer opgebruikt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele mooie aftermovie jaa! Die wel gewoon volledig in het teken staat van Headhunterz :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Hele mooie aftermovie jaa! Die wel gewoon volledig in het teken staat van Headhunterz :whistle:


En dat is raar?

OT: Heerlijke aftermovie voor een heerlijk avondje met veel muzikale hoogtepunten. Hopelijk zie ik Heady snel weer op andere feesten. Hij is welkom op de lineup van Rebirth
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 19:19 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Hele mooie aftermovie jaa! Die wel gewoon volledig in het teken staat van Headhunterz :whistle:

Had inderdaad ook wel verwacht dat het volledige over de Frequencerz zou gaan. Heel jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hele mooie aftermovie jaa! Die wel gewoon volledig in het teken staat van Headhunterz :whistle:


snap jij het spel wel xd
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten