Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Hekzitter wrote:Als leerlingen zelfstandig werken zit ik stiekem ook vaak op hardtraxx. Laatst vergeten de beamer uit te doen. Ineens allemaal vragen wat Hardtraxx is :lol:
:lol: :lol:

Meneer wat is een SVBTwee?
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
sonnebloem wrote:
Hekzitter wrote:Als leerlingen zelfstandig werken zit ik stiekem ook vaak op hardtraxx. Laatst vergeten de beamer uit te doen. Ineens allemaal vragen wat Hardtraxx is :lol:
:lol: :lol:

Meneer wat is een SVBTwee?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Meneer waarom zit u in het drugstopic gebruikt u drugs?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Wat is een poephark en wat kan je er mee?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
"haha Bae AF dat is kinderachtig"
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Ken je dat moment waarop je zo geconcentreerd aan het werk bent dat je een half uur vergeet op hardtraxx te kijken en elk topic 3 nieuwe pagina's heeft? Ik ook niet.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Chroman wrote:Ken je dat moment waarop je zo geconcentreerd aan het werk bent dat je een half uur vergeet op hardtraxx te kijken en elk topic 3 nieuwe pagina's heeft? Ik ook niet.
Komt me niet bekend voor in ieder geval
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
sonnebloem wrote:
Broken Balance wrote:
Daveytl wrote:Ik zeg niet dat ik gelijk heb en pretendeer ook geen alleenrecht op de waarheid te hebben. Ik zeg alleen dat ik het goed vond en dat ik het gek vind dat mensen van mening zijn dat het slecht was, omdat het op andere plekken in de zaal echt prima was.

Maar het feit dat je diepe discussies aangaat over een feest waar je niet eens bent geweest, zegt voor mij wel genoeg. Dan doe je het er gewoon om.
Eerlijk gezegd verveel ik me gewoon op werk, maar dat jij er zo boos om wordt terwijl ik niet eens wat probeer verbaast mij juist het meest :lol: . Ik merk nooit iets op om expres iemand te sarren, dat is nog nuttelozer dan de discussies die ik nu al voer uit verveling.
Volgens mij verveel jij je elke dag op je werk ofniet
Dat is een beetje de kern van werk hebben, niet?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 40 minutes ago
View on YouTube
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Ontzettend lekkere luister track. Veel energie.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ik heb me meer dan prima vermaakt. Waar wij stonden was het geluid top! En dan nog zie ik mensen klagen over het mixwerk. Ik was al voorbereid op het feit dat het mixwerk niet aan de orde zou komen deze avond. Op welk groot feest wordt er tegenwoordig wel echt goed gemixt?

Ik was er samen met nog 9 andere personen dus dat maakte het nog net even wat gezelliger en ohja het bier smaakte weer fijn! LAM.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Gvd wat een dikke plaat :$
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
LV1 wrote:Gvd wat een dikke plaat :$
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2014
last seen Jun 2022
Heerlijke plaat! :love:
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Ik vind overigens al heady's nieuwe nummers allemaal stuk voor stuk pareltjes (L) (L)
Hardtraxxer
73 posts member since 2017
last seen Jun 2025
Wat een plaat :love: neemt je gewoon mee naar afgelopen zaterdag... Dit is neem ik aan wel de track die voor het mini album uit kwam, dus nu afwachten wat voor zieke platen op het album komen
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Jordi wrote:
D-O-M-O wrote:
+++ Heel leuk feest, niet WoW, niet het beste maar wel heel leuk door de setjes t/m Psyko Punkz.
---- Ja hoor precies dan begint de intro terwijl ik op mijn hurken op zoek ben na mijn oordopje.. Iedereen wordt helemaal wild en na 2 minuten vind ik hem gelukkig terug (Gods wonder!!) maar zo wel het intro gemist :(
--- ik kwam de schoonmoeder van mijn ex ook nog tegen dacht gelijk terug aan die lekkere taart die ze altijd maakte vet kut haha
xd
Firetrap wrote:De plusjes en minnetjes van de verslagen van domo zijn van legendarische statuur.
:corn: :whistle:
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
View on YouTube

hele vette aftermovie :thumbup:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Zo deze Aftermovie hallo zeg.. zo had het feest ook moeten zijn in het echt, maar helaas. :oh:
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Zieke aftermovie. Lekker ook dat er steeds meer van die "live sfeermomenten" in worden verwerkt. :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Echt een top aftermovie. Mijn portie kippenvel voor deze maand ook weer opgebruikt ^^
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Hele mooie aftermovie jaa! Die wel gewoon volledig in het teken staat van Headhunterz :whistle:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
RoyAPO wrote:Hele mooie aftermovie jaa! Die wel gewoon volledig in het teken staat van Headhunterz :whistle:
En dat is raar?

OT: Heerlijke aftermovie voor een heerlijk avondje met veel muzikale hoogtepunten. Hopelijk zie ik Heady snel weer op andere feesten. Hij is welkom op de lineup van Rebirth
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
RoyAPO wrote:Hele mooie aftermovie jaa! Die wel gewoon volledig in het teken staat van Headhunterz :whistle:
Had inderdaad ook wel verwacht dat het volledige over de Frequencerz zou gaan. Heel jammer dit.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 22 minutes ago
snap jij het spel wel xd