Het ging ook meer op de opmerkingchas1n wrote:Als ik met een groep van 20 man haast de hele avond op dezelfde plek sta met goed geluid, heb ik goed geluid gehad. Dan ga ik toch niet eerst op 10 verschillende plekken staan om te kijken of daar ook goed geluid is, alvorens ik hier mag melden dat het geluid goed was?
En als reactie dan dat, als het niet op elke plek even goed was, dan is er degelijk wel ergens wat mis met het geluid. Als in het kwam over dat het geluid gewoon goed was en als je het daar niet mee eens ben dan boeeeee. Dat jij op je plek goed geluid had is niks mis mee, maar dat anderen op andere plekken slecht geluid hadden dat kan net zo goed.Daveytl wrote:Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.
En gezien dat iedereen het hier had over drukte, zal het ook niet even makkelijk zijn geweest om een plek te vinden waar je EN goed geluid EN ruimte had. Ik snap wel dat mensen niet een halfuur/uur willen verspillen aan zoeken naar de perfecte plek. Hadden we vorig jaar op Qlimax ook last van. Geluid in het midden was heel goed, maar daar was weer weinig ruimte, terwijl rechtsvoor zat ruimte was, maar het geluid een stuk minder.