Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Als ik met een groep van 20 man haast de hele avond op dezelfde plek sta met goed geluid, heb ik goed geluid gehad. Dan ga ik toch niet eerst op 10 verschillende plekken staan om te kijken of daar ook goed geluid is, alvorens ik hier mag melden dat het geluid goed was :lol: ?


Het ging ook meer op de opmerking

Daveytl schreef:
Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.


En als reactie dan dat, als het niet op elke plek even goed was, dan is er degelijk wel ergens wat mis met het geluid. Als in het kwam over dat het geluid gewoon goed was en als je het daar niet mee eens ben dan boeeeee. Dat jij op je plek goed geluid had is niks mis mee, maar dat anderen op andere plekken slecht geluid hadden dat kan net zo goed.

En gezien dat iedereen het hier had over drukte, zal het ook niet even makkelijk zijn geweest om een plek te vinden waar je EN goed geluid EN ruimte had. Ik snap wel dat mensen niet een halfuur/uur willen verspillen aan zoeken naar de perfecte plek. Hadden we vorig jaar op Qlimax ook last van. Geluid in het midden was heel goed, maar daar was weer weinig ruimte, terwijl rechtsvoor zat ruimte was, maar het geluid een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over het geluid gesproken. Hoe meten ze dat? Lopen ze gewoon testrondjes gedurende de avond om het door te geven aan de FOH ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 15:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze geven alle mensen die vdk zijn zo'n meter en die gaan dan idd lekker rondjes lopen.

Verschilt per venue denk ik, sommigen hebben een vast systeem, anderen moeten zelf een neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je reageert op een feest waar je niet eens geweest bent en zelfs hier ga je nog de wijsneus uithangen. Niet gek dat zoveel mensen je hekelen hier, leer eens om gewoon een keer niet te reageren ipv altijd maar de discussie uit te lokken en uit te dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Je reageert op een feest waar je niet eens geweest bent en zelfs hier ga je nog de wijsneus uithangen. Niet gek dat zoveel mensen je hekelen hier, leer eens om gewoon een keer niet te reageren ipv altijd maar de discussie uit te lokken en uit te dagen.


Heb je het zo zwaar er mee meid?

Misschien moet je het niet zo serieus nemen. Ik neem mezelf ook niet serieus.
Maar je hoeft hier niet te zijn geweest om een bepaalde opmerking in twijfel te nemen. De een zegt dit, de een zegt dat, op basis daarvan zeg ik iets. Dus niet op basis van of ik er ben geweest. Zie je me ook ergens zeggen dat ik het geluid zo kut vond? Of dat ik iemand zijn set kut vond?

Als jouw statements zo waar zijn, waarom kan ik die van anderen dan niet meenemen? Maar jij hebt altijd gelijk he? Laat ik iedereen dan maar negeren en naar jouw wijsheid luisteren.

Wil je geen discussie, moet je niet op het internet komen, en al zeker niet hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

hart treks is een discusie sijt ofwel forem!! als je niet in duscusie wil gaan, moet je niet naar een forem kome!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
hart treks is een discusie sijt ofwel forem!! als je niet in duscusie wil gaan, moet je niet naar een forem kome!


Haattraxx in het kwadraat weer, kun je het beter doe het zelf dan!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
hart treks is een discusie sijt ofwel forem!! als je niet in duscusie wil gaan, moet je niet naar een forem kome!


Haattraxx in het kwadraat weer, kun je het beter doe het zelf dan!!!!!!!!!!!


Nou, als ik merk dat beide kanten het gewoon niet met elkaar eens gaan worden, stop ik met reageren ja. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
hart treks is een discusie sijt ofwel forem!! als je niet in duscusie wil gaan, moet je niet naar een forem kome!


Haattraxx in het kwadraat weer, kun je het beter doe het zelf dan!!!!!!!!!!!


Nou, als ik merk dat beide kanten het gewoon niet met elkaar eens gaan worden, stop ik met reageren ja. -.-


Zo te zien niet.

Maar compromis sluiten hier is een lastig iets :P
En ondanks alle gekheden en flamewars hier is iedereen op feesten weer elkanders mattie.

Zoals gezegd, niet alles te serieus nemen, het zijn maar meningen op een website. Je kan in discussie gaan of het langs je heen laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg niet dat ik gelijk heb en pretendeer ook geen alleenrecht op de waarheid te hebben. Ik zeg alleen dat ik het goed vond en dat ik het gek vind dat mensen van mening zijn dat het slecht was, omdat het op andere plekken in de zaal echt prima was.

Maar het feit dat je diepe discussies aangaat over een feest waar je niet eens bent geweest, zegt voor mij wel genoeg. Dan doe je het er gewoon om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

@ BB ja vergelijk ff 1 reactie van mij met 300 van jou >.<

Maar idd, het is een forum en je mag zolang op iets doorreageren als je wil, of het zin heeft is wat anders.

(wat een bagger trouwens die niet meer dan 3 quotes regel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guns For Hire @ Qlimax.._-Gelredome 2017-_... ~ :evil: at arnhem
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik zeg niet dat ik gelijk heb en pretendeer ook geen alleenrecht op de waarheid te hebben. Ik zeg alleen dat ik het goed vond en dat ik het gek vind dat mensen van mening zijn dat het slecht was, omdat het op andere plekken in de zaal echt prima was.

Maar het feit dat je diepe discussies aangaat over een feest waar je niet eens bent geweest, zegt voor mij wel genoeg. Dan doe je het er gewoon om.


Eerlijk gezegd verveel ik me gewoon op werk, maar dat jij er zo boos om wordt terwijl ik niet eens wat probeer verbaast mij juist het meest :lol: . Ik merk nooit iets op om expres iemand te sarren, dat is nog nuttelozer dan de discussies die ik nu al voer uit verveling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Zo te zien niet.

Maar compromis sluiten hier is een lastig iets :P
En ondanks alle gekheden en flamewars hier is iedereen op feesten weer elkanders mattie.

Zoals gezegd, niet alles te serieus nemen, het zijn maar meningen op een website. Je kan in discussie gaan of het langs je heen laten gaan.


Hier hebben sommige mensen op dit forum nogal wat moeite mee xd. Inderdaad, als je het onzin vindt of het ergens volstrekt mee oneens bent, laat het gaan. Ga geen haat naar iemand lopen ontwikkelen. Wat schiet je daar nou mee op? Sws vind ik haten op elkaar erg zielig, laat elkaar gewoon in elkaars waarde
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zoals gezegd, niet alles te serieus nemen, het zijn maar meningen op een website. Je kan in discussie gaan of het langs je heen laten gaan.


Preach :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Ik zeg niet dat ik gelijk heb en pretendeer ook geen alleenrecht op de waarheid te hebben. Ik zeg alleen dat ik het goed vond en dat ik het gek vind dat mensen van mening zijn dat het slecht was, omdat het op andere plekken in de zaal echt prima was.

Maar het feit dat je diepe discussies aangaat over een feest waar je niet eens bent geweest, zegt voor mij wel genoeg. Dan doe je het er gewoon om.


Eerlijk gezegd verveel ik me gewoon op werk, maar dat jij er zo boos om wordt terwijl ik niet eens wat probeer verbaast mij juist het meest :lol: . Ik merk nooit iets op om expres iemand te sarren, dat is nog nuttelozer dan de discussies die ik nu al voer uit verveling.


Volgens mij verveel jij je elke dag op je werk ofniet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Maar het feit dat je diepe discussies aangaat over een feest waar je niet eens bent geweest, zegt voor mij wel genoeg. Dan doe je het er gewoon om.


Dit vergeten, zinloze discussue idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 16:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Ik zeg niet dat ik gelijk heb en pretendeer ook geen alleenrecht op de waarheid te hebben. Ik zeg alleen dat ik het goed vond en dat ik het gek vind dat mensen van mening zijn dat het slecht was, omdat het op andere plekken in de zaal echt prima was.

Maar het feit dat je diepe discussies aangaat over een feest waar je niet eens bent geweest, zegt voor mij wel genoeg. Dan doe je het er gewoon om.


Eerlijk gezegd verveel ik me gewoon op werk, maar dat jij er zo boos om wordt terwijl ik niet eens wat probeer verbaast mij juist het meest :lol: . Ik merk nooit iets op om expres iemand te sarren, dat is nog nuttelozer dan de discussies die ik nu al voer uit verveling.


Volgens mij verveel jij je elke dag op je werk ofniet


40 uur werken he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pas op dat je geen burn out krijgt jongen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Pas op dat je geen burn out krijgt jongen


Thanks dad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zit ook alleen maar 10 u per dag op Hardtraxx door mijn werk. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik zit ook alleen maar 10 u per dag op Hardtraxx door mijn werk. :lol:

Hardtraxx leeft van de leden die zich vervelen op werk en stage xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
RTM93 schreef:
Ik zit ook alleen maar 10 u per dag op Hardtraxx door mijn werk. :lol:

Hardtraxx leeft van de leden die zich vervelen op werk en stage xd.


Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 09:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als leerlingen zelfstandig werken zit ik stiekem ook vaak op hardtraxx. Laatst vergeten de beamer uit te doen. Ineens allemaal vragen wat Hardtraxx is :lol:
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten