Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: I AM HARDSTYLE in concert
Datum: Vrijdag 14 augustus 2020
Tijd: 21:00 - 01:00
Locatie: Ziggo Dome, Amsterdam
Leeftijd: TBA
Ticketsale: https://www.ticketmaster.nl/artist/larg ... ts/1025032
Prijs: tot 40 euro incl fee, afhankelijk van de plek.
https://www.facebook.com/events/2982382565205008/

Line-up:

◼️ Lineup:
- Brennan Heart
- B-Front
- Code Black vs Toneshifterz
- Villain
- The Pitcher vs Rebourne
- Dailucia

Live guests: Jake Reese en Max P Liv
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan veel zeggen over Brennan Heart; ik zou ook niet hier heen willen; maar ik vind het wel knap dat je nu al weer probeert om de Ziggo Dome "uit te verkopen". Het zou me niet verbazen als het hem gaat lukken ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal gesproken zou ik er ook niet heen gaan, maar omdat de locatie vet is, je gewoon mag dansen en de prijs goed is, toch maar een kaartje gehaald :P ]
Zolang Johan Mendelsohn maar niet live gaat zingen is de avond geslaagd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 00:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook maar een kaartje voor gehaald. 2 keer I AM HARDSTYLE in 2 weken... Wat die lockdown allemaal niet met je doet.

Maar zonder gein, normaal op een festival zou ik met een grote boog om de meeste artiesten van het label heenlopen. Maar wel knap dat ze 2 grote stadionshows in 2 weken tijd waarschijnlijk 'uit gaan verkopen'. Ik ga de I AM HARDSTYLE stal gewoon een nieuwe kans geven, ben benieuwd waar ze mee gaan komen. Eindelijk weer (euforische) hardstyle door een grote venue horen met goed geluid voor de eerste keer in maanden zou ook wel meehelpen denk ik.

Ik hoop op The Pitcher & Atmozfears op de lineup voor de Ziggo Dome :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2020 11:46 
 
Hardtraxxer

Persoonlijk zou ik nooit naar zo'n 'zit' feest gaan. Ik ben ondertussen 37....veel feesten meegemaakt, ik wacht wel tot wanneer het weer normaal kan.
Maar kan lullen wat je wilt maar de marketingafdeling van I am hardstyle/ Brennan Heart doet goed werk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2020 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maandag komt de line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2020 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

brennan heart
dailucia
blademasterz
code black
toneshifterz
dbstf
villain
atmozfears
sub zero project
ran-d

Zou dik zijn als dit ze zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 02:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

◼️ Lineup:
- Brennan Heart
- B-Front
- Code Black vs Toneshifterz
- Villain
- The Pitcher vs Rebourne
- Dailucia
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kicke! Vooral blij met B-Front & The Pitcher vs Rebourne
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 18:32 
 
Hardtraxxer

simon10pont schreef:
Kicke! Vooral blij met B-Front & The Pitcher vs Rebourne

Jaaa hier ben ik ook heel blij mee :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
◼️ Lineup:
- Brennan Heart
- B-Front
- Code Black vs Toneshifterz
- Villain
- The Pitcher vs Rebourne
- Dailucia

En Jake Reese en Max P Live

Verder heel dik, ben benieuwd!
Heb er al nu al heel veel zin in :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijdtafel
Afbeelding
Benieuwd naar All Stars :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel gewoon BH zijn met Code Black en Toneshifterz. Misschien met Dailucia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2020 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In Duitsland was All Stars gewoon iedereen die op de lineup stond, dus ik neem aan dat dit gewoon een kwartiertje RAW pompen wordt met iedereen.

Deuren gaan trouwens om 19:30 open! Wij zullen rond 20:10 aanwezig zijn aangezien de inloop bij IAH in Duitsland ook wel even duurde, wil wel graag de hele set van The Pitcher zien :thumbsup:

Heb er veel zin in! Hopen dat het geluid een beetje op de niveaus mag die we normaal ook hebben op een feestje in de Ziggo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 07:39 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Deuren gaan trouwens om 19:30 open! Wij zullen rond 20:10 aanwezig zijn aangezien de inloop bij IAH in Duitsland ook wel even duurde, wil wel graag de hele set van The Pitcher zien :thumbsup:

Oja goed om te weten idd. Deden ze daar de gezondheidscheck ook via een telefoonsysteem met groen of rood schermpje? Ziet eruit alsof dat wel redelijk vlot gaat iig.
Citaat:
Heb er veel zin in! Hopen dat het geluid een beetje op de niveaus mag die we normaal ook hebben op een feestje in de Ziggo!

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij, in m'n eentje ook haha, de wanhoop voor een feestje is hoog momenteel :lol:

Via ticketswap kaartje gekocht want wil vooraan staan.
Kleine gok want "Op basis van de RIVM richtlijnen worden tickets op naam verkocht". Alleen verkocht, verder staat er niets bij over weigeren als 't op een ander z'n naam staat, dus reken er gewoon op dat ze me naar binnen laten als ik geen lichaamstemperatuursverhoging (of hoe ze dat ook maar meten) heb -.-

Zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
David_ schreef:
Deuren gaan trouwens om 19:30 open! Wij zullen rond 20:10 aanwezig zijn aangezien de inloop bij IAH in Duitsland ook wel even duurde, wil wel graag de hele set van The Pitcher zien :thumbsup:

Oja goed om te weten idd. Deden ze daar de gezondheidscheck ook via een telefoonsysteem met groen of rood schermpje? Ziet eruit alsof dat wel redelijk vlot gaat iig.


In Duitsland was er alleen een verbale check bij het scannen van de tickets, geen schermpjes oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Binnen. De gezondheidscheck
is een vragenlijst die je moet invullen met QR of op http://www.gesprek.in/lagerthanlive
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was echt heerlijk :loving: Ik werd zelfs blij van platen waar ik normaal niet dood bij gevonden wil worden haha. Wat een heerlijk sfeertje en wat was het fijn om weer eens los te kunnen, en de ruimte die je had was ook best wel heel chill.

Ik hoop dat ze wat interessante en positieve info uit die luchtmetingen halen die ze hebben gedaan. Vraag me namelijk toch wel oprecht af hoe de atmosfeer in de zaal was en hoe dat qua covid-verspreiding zit, want het werd tegen t einde wel iets benauwder (maar maak me totaal geen zorgen verder)
Hopelijk kan dit vaker (en misschien iets langer, ook al trok ik t maar net 4 uur lang haha, niks meer gewend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 04:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toppers die mannen van de luchtmetingen. :worship:

Geniaal showtje weer. En de Koning van Veldhoven maakte het weer helemaal af voor mij. :yay:

Ik vond de duur van het event nog best prima zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook een heerlijke avond gehad!

The Pitcher en Rebourne die een lekker openingssetje draaiden! Ze draaiden ook 2 om 2 platen dus het was wat anders dan je standaard vs setje. Die platen van The Pitcher blijven zo heerlijk om live to horen :love: Ook Rebourne gooide er wat leuke nummers op.

Dan Toneshifterz vs Code Black, als je ook bij IAH in Duitsland geweest was dan was dit echt een aanfluiting, laten we zeggen dat het eerste derde van hun set exact hetzelfde was als hun set 2 weken geleden. Dezelfde platen maar vaak ook dezelfde volgorde en vaak dezelfde momenten dan ze de nummers in en uitmixte... Laatste gedeelte van de set was prima, maar niet meer dan dat.

Dan Brennan Heart, wederom een prima set. De meezingertjes kwamen uiteraard weer voorbij en ik vond ze zelfs leuk om weer te horen, zelfs nu ik ze 2 weken geleden al gehoord had. Stukje met Dailucia ook wel oke, al leek het alsof BH zelf de hele set stond te draaien. Die remix/edit van Flamman & Abraxas - Good to Go was echt lekker! Iemand een idee welke dit is? Die melodie leent zich prima voor een frenchcore kick.

Dan voor mij de set van de avond, B-Front. Wat een energie daar, echt heerlijk! Volle bak los gegaan voor 45 minuten, kon daarna nauwelijks meer staan. B-Front & Brennan Heart hebben ook hun nieuwe collab gedraaid, was ook een erg goed nummer!

Laatste kwartiertje 'all stars' was BH vs B-Front deze keer, maar bij het laatste nummer kwam iedereen wel nog even on stage. Nothing But The Oldschool als afsluitertje kan ik zeker mee leven.

Mochten ze XQ Phuture Noize op deze manier in gaan richten (Aangezien PN in zijn facebook groep zei dat Q bezig is met 'Plan C') dan ben ik zeker hoopvol en enthousiast. Het voelde op momenten vaak als een volwaardig feest. Veel mensen die losgingen en meezongen, door de manier waarop je in de zaal stond voelde het toch als een soort van eenheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

David_ schreef:
meezongen


Mag niet. :nono: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 11:17 
 
Hardtraxxer

Die Dailucia heeft letterlijk geen seconde dat deck aangeraakt met dr Barbielijf, haha. Jaap Reesema was ook nogal gênant; als je wil playbacken bij een liveoptreden, kun je net zo goed thuisblijven.

Verder heb ik me echt prima vermaakt. De sfeer werd steeds vrolijker en het geluid vooraan ging best lekker (hoewel het niet in de buurt kwam van bijv Qapital). In iedere set verder wel leuke/nieuwe platen, met BFront sowieso als hoogtepunt. Oa Dark Moon, Fusion of Sound, Believe, Angels in the Sky en natuurlijk Above Heaven (ik dacht zelfs 2x maar misschien heb ik het verkeerd onthouden). En hij draaide echt een gruwelijk nummer dat ik niet kende- iets met ‘I feel the world is falling’..? Klonk als Phuture Noize maar het is niet van z’n nieuwe album iig. Kent iemand hem toevallig?

Nog over Brennan Heart: doodzonde om Feel u Here af te kappen voor dat ziekelijk uitgemolken Wake Up, maar ik werd wel blij van z’n nieuwste plaat en hij maakte ook zeker wel wat goed door de originele Blackout te draaien op het einde :thumbsup: Edit: heb ff filmpje teruggekeken en het is een nieuwe edit volgens mij (kan ook van Bfront zijn geweest maar het was iig niet die eerdere remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
David_ schreef:
meezongen


Mag niet. :nono: :D


Ja dat was zo nep. Eerst zeggen dat je niet mee mag zingen maar dan wel de muziek wegdraaien bij Just as Easy bijvoorbeeld :whistle:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten