Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ik sta zelf ook verbaasd, maar ben het eigenlijk wel met Roy eens .In tegenstelling tot het feest staat hij in de aftermovie wel centraal. Hele vette aftermovie trouwens :thumbsup:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Exterkate wrote:
RoyAPO wrote:Hele mooie aftermovie jaa! Die wel gewoon volledig in het teken staat van Headhunterz :whistle:
Roy :lol: :lol:
Roy heeft gelijk dit keer jongens... ik zie zero nul nada noppa andere dj’s? :lol:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Onthafloorx wrote:
Exterkate wrote:
RoyAPO wrote:Hele mooie aftermovie jaa! Die wel gewoon volledig in het teken staat van Headhunterz :whistle:
Roy heeft gelijk dit keer jongens... ik zie zero nul nada noppa andere dj’s? :lol:
Ik dacht toch echt sound rush te zien anders
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Ik heb ze allemaal zien langskomen, welke aftermovie heb jij gezien?
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Onthafloorx wrote:
Exterkate wrote:
Dan moet je maar eens beter kijken
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Zelfs villain is te zien
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik heb het idee dat deze aftermovie van een heel ander feest is dan waar ik geweest ben. :huh: Lijkt een stuk beter dan het feest zelf was.
Hardtraxxer
99 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Sow, heel mooi neer gezet! Ziet er nu wel ineens uit alsof ik wel degelijk wat gemist heb. Dat zag er 10 pagina's terug wel anders uit.
DerBeuker wrote:Lekker ook dat er steeds meer van die "live sfeermomenten" in worden verwerkt. :thumbsup:
Maakt het wel af ja
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Ze zullen natuurlijk niet de mensen in aftermovies stoppen die het niet naar hun zin hebben :P Genoeg mensen die dit een tof feest vonden, op HT blijkbaar wat minder.
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Vette aftermovie, nu hopen dat ze die videosets ook online gaan zetten :) .
Vond t trouwens wel een erg tof feest :D
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Hahaha jezus :lol:. Ja hier ga ik geen eens op antwoorden. Wat eend zegt dus ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Ach interpretatie op fora kan nog wel eens lastig zijn. Maar ik snap nu wel wat ie wou zeggen.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 9 days ago
Gruwelijke aftermovie van een even zo vet feest!!
Hele fijne plaat ook die collab met Sound Rush :loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Supervette aftermovie :loving:
Hardtraxx Elite
2976 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
Onthafloorx wrote:Zo deze Aftermovie hallo zeg.. zo had het feest ook moeten zijn in het echt, maar helaas. :oh:
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Ik hou ook de hoop dat er nog setjes online komen. Maar q-dance kennende moeten we geduld hebben. De 3uur durende legends set van zondag @ defqon moet ook nog komen als we q-dance moeten geloven..
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Kan iemand mij vertellen wat er precies zo slecht aan dit feest was?
Hardtraxx Elite
last seen 18 hours ago
DisAster wrote:Kan iemand mij vertellen wat er precies zo slecht aan dit feest was?
het was niet slecht, maar niet zo geweldig als dit doet lijken.

Te druk, geen geweldige sfeer, redelijke lange inkom, laatste 2/3 uur had niks meer met hhz te maken
A
DisAster wrote:Kan iemand mij vertellen wat er precies zo slecht aan dit feest was?
Kan je het best aan Broken Balance vragen

Vooral als die niet is geweest
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Voor mij was de drukte toch wel een pretbederver. Na Headhunterz kwamen er alleen maar standaardsetjes voorbij en de link met het feest was hiermee ook een beetje zoek. Ik vond het over het algemeen geen slecht feest hoor, maar hier hadden we met zijn allen zo naar uitgekeken.
Hardtraxx Elite
last seen 18 hours ago
simon10pont wrote:
Voor mij was de drukte toch wel een pretbederver. Na Headhunterz kwamen er alleen maar standaardsetjes voorbij en de link met het feest was hiermee ook een beetje zoek. Ik vond het over het algemeen geen slecht feest hoor, maar hier hadden we met zijn allen zo naar uitgekeken.
Dit was het natuurlijk ook onwijs. Weinig feesten waar ik een hogere verwachting voor heb gehad dan deze.
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
simon10pont wrote:
Ja het was inderdaad heel druk, maar vond de sfeer wel echt heel goed (lag er wel een beetje aan waar je stond denk ik). Misschien waren die setjes na hhz ook wel kutter omdat het al later was. Vond het zelf wel echt een vet feest, jammer om te horen dat niet iedereen het zo heeft beleefd.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Heb echt een perfect feest gehad hoor. Het enige minpuntje was de lange rij buiten maar zelfs dit ging eigenlijk nog best wel vlot. Goede sfeer, goede setjes, leuke groep en qua drukte had ik nergens last van.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Buiten de laatste 2 uurtjes heb ik echt een geweldig feest gehad met een geweldige sfeer achterin!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Millard Fillmore wrote:Heb echt een perfect feest gehad hoor. Het enige minpuntje was de lange rij buiten maar zelfs dit ging eigenlijk nog best wel vlot. Goede sfeer, goede setjes, leuke groep en qua drukte had ik nergens last van.
Grappig hoe dat zo kan verschillen op zich. Ik vond alleen de sfeer wel goed, de rest varieerde wat mij betreft van kut tot extreem kut.