Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
digitalattack wrote:
Daveytl wrote:Die organiseren zelf events xd
Klopt, en volgens mij doen wij er alles aan om de kosten voor de bezoekers op een zeer respectabel niveau te houden.
Hmm, kan wel. Ben eerlijk gezegd nog nooit bij een feest van jullie organisatie geweest. Jullie feesten zijn 'te' ver weg :p

Maar ik denk dat 'Q-Dance' wel verplicht was zulke prijzen te hanteren, omdat het tegelijk was met de ade was. Mjah, zolang ze met Freaqshow maar weer 2,50 zijn ^^
Organisator
103 posts member since 2009
roberttt wrote:Hmm, kan wel. Ben eerlijk gezegd nog nooit bij een feest van jullie organisatie geweest. Jullie feesten zijn 'te' ver weg :p

Maar ik denk dat 'Q-Dance' wel verplicht was zulke prijzen te hanteren, omdat het tegelijk was met de ade was. Mjah, zolang ze met Freaqshow maar weer 2,50 zijn ^^
Tja te ver weg dat is jammer natuurlijk. Ik zie in je profiel dat je in Mongolie woont dus dat is idd ver weg ;)
En verder denk ik dat we deze prijzen met zn allen in de hand werken omdat we maar blijven gaan en braaf betalen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
digitalattack wrote:
roberttt wrote:Hmm, kan wel. Ben eerlijk gezegd nog nooit bij een feest van jullie organisatie geweest. Jullie feesten zijn 'te' ver weg :p

Tja te ver weg dat is jammer natuurlijk. Ik zie in je profiel dat je in Mongolie woont dus dat is idd ver weg ;)
En verder denk ik dat we deze prijzen met zn allen in de hand werken omdat we maar blijven gaan en braaf betalen.
Niets drinken is ook zo lastig he...neemt niet weg dat het asociaal is.
E
digitalattack wrote:

:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
roberttt wrote:Mjah, zolang ze met Freaqshow maar weer 2,50 zijn ^^
Ik ben bang dat het niks met ADE te maken had... een vriendin van me is een poosje geleden naar Lady Gaga geweest in de Ziggodome, en zij klaagde achteraf ook al dat de muntjes zo duur waren. Dus ik wil niet vervelend zijn, maar reken er maar op dat de Ziggodome gewoon heel duur zuipen is :thumbdown:
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Ze moeten natuurlijk weer kiet spelen door twee onnodige roltrappen aan te leggen.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
The Skribbler wrote:
Ik ben bang dat het niks met ADE te maken had... een vriendin van me is een poosje geleden naar Lady Gaga geweest in de Ziggodome, en zij klaagde achteraf ook al dat de muntjes zo duur waren. Dus ik wil niet vervelend zijn, maar reken er maar op dat de Ziggodome gewoon heel duur zuipen is :thumbdown:

Nou jah, dan gaan we toch lekker allemaal aan de drugs :thumbsup: Lekker goedkoop :) ^^
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
The Skribbler wrote:

zijn ze wel.

lady gaga is natuurlijk heel iets anders dan een dance party.
en prijs stijging door ADE is ook te verwachten.

wij hebben het zelf gevraagd aan een medewerker van ziggodome hoe dat nou zat met die muntjes.

je kan de muntjes hergebruiken mits ze op hetzelfde soort feest worden gebruikt en in de zelfde prijsklasse valle. en ze zijn als ik het goed heb een jaar geldig.

dus je kan bv. muntjes van freaqshow niet gebruiken bij een concert van weet ik veel wie maar wel weer op een dance party.

wil je bv muntjes van freaqshow gebruiken op een speciaal evenement zoals ADE, dan kan het weer niet ivm de prijs die verschilt.
Hardtraxxer
85 posts member since 2012
last seen Nov 2012
Tja......2,90 voor een bekertje water is wel duur!!! Had eigenlijk m'n bekertje moeten hervullen bij de kraan !!!
Maar ja....!!!

Wel een TOP feessie!!! In jaren weer eens helemaal uit m'n dakkie gegaan. Nu wel weer de smaak te pakken,
komende maanden staan er weer aardig wat feessies op de agenda. :thumbsup:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hahahaha vind je nu al een held. Kom je uit Leiden?
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Weet trouwens iemand waar ik de foto's kan vinden die er gemaakt zijn ??
Ik ben op de foto gegaan met een groep en kan de foto nergens vinden.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
angie071 wrote:Tja......2,90 voor een bekertje water is wel duur!!! Had eigenlijk m'n bekertje moeten hervullen bij de kraan !!!
Maar ja....!!!

Wel een TOP feessie!!! In jaren weer eens helemaal uit m'n dakkie gegaan. Nu wel weer de smaak te pakken,
TheHardstyleHolland...? Ben jij het?
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Daveytl wrote:
angie071 wrote:Tja......2,90 voor een bekertje water is wel duur!!! Had eigenlijk m'n bekertje moeten hervullen bij de kraan !!!
Maar ja....!!!

TheHardstyleHolland...? Ben jij het?
Nee..........sorry :huh:
Last edited by angie071 on 04 Nov 2012 22:32, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
TiMOTHYb wrote:Hahahaha vind je nu al een held. Kom je uit Leiden?
Ja ;) Kom uit Leiden.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Daveytl wrote: TheHardstyleHolland...? Ben jij het?
Daar lijkt het wel op!!! :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
The Skribbler wrote:
Daveytl wrote: TheHardstyleHolland...? Ben jij het?
Daar lijkt het wel op!!! :P
Dacht ik ook al !!
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Ben het niet ;)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
View on YouTube

Wow! Kippenvel to de max, ge-wel-dig om te zien hoe dat ventje zo'n mooie kans krijgt.

Mooiste hardstyle gerelateerd filmpje sinds tijden for sure.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
93Wesley93 wrote: Wow! Kippenvel to de max, ge-wel-dig om te zien hoe dat ventje zo'n mooie kans krijgt.

Mooiste hardstyle gerelateerd filmpje sinds tijden for sure.
Dat dus. Talent de kans geven en motiveren kan zo goed werken. Het werkt in de voetbalwereld, dus waarom niet in de muziek genre? Heel tof van Headhunterz!