Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 20:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als ze voor de afwisseling nou nog eens Quakers of Bitch ofzo erbij pakten, die ook makkelijk passen in hedendaagse sets en ook echt wel gewaardeerd worden door het 'nieuwere' publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 20:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Als ze voor de afwisseling nou nog eens Quakers of Bitch ofzo erbij pakten, die ook makkelijk passen in hedendaagse sets en ook echt wel gewaardeerd worden door het 'nieuwere' publiek.

Dat is dus precies het hele probleem in de huidige scene, artiesten draaien ontzettend safe, durven geen oudere plaat erbij te pakken, het moet allemaal zo snel en makkelijk mogelijk qua mixwerk, echt barweinig aan nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Pommer schreef:
Als ze voor de afwisseling nou nog eens Quakers of Bitch ofzo erbij pakten, die ook makkelijk passen in hedendaagse sets en ook echt wel gewaardeerd worden door het 'nieuwere' publiek.

Dat is dus precies het hele probleem in de huidige scene, artiesten draaien ontzettend safe, durven geen oudere plaat erbij te pakken, het moet allemaal zo snel en makkelijk mogelijk qua mixwerk, echt barweinig aan nog.


En dan nog geen fatsoenlijke plaat kunnen mixen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 22:59 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Yeah right, Wolfpack had nog bijna niemand gehoord de afgelopen twee jaar xd

Geloof het of niet, ik heb hem nog niet live gehoord ;) (niet dat ik mij kan herinneren iig)

Verder ben ik het er op zich wel mee eens dat er veel meer gevarieerd mag worden in sets, alleen is het meer dan logisch dat DJ's hun grootste hits en/of live goed werkende platen draaien wanneer ze op een mainstage oid staan, wanneer je veel van dit soort platen hebt dan kunnen de setjes wel heel erg op elkaar gaan lijken ja. Tenzij ze zulke producer beesten zijn als Noisecontrollers/Radical Redemption dat ze elke maand wel een paar nieuwe platen hebben klaarliggen om te draaien, dan zit er nog wat variatie in die sets.

Maar aangezien ze op Qlimax staan, denk ik dat er wel wat nieuw materiaal klaarligt.

Basshunterzz schreef:
En dan nog geen fatsoenlijke plaat kunnen mixen :D

Best wel ernstig ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Patjee410 schreef:
Het verslag van Hard News kwam zojuist voorbij op mijn Fb tijdlijn. De verslagen van HN zijn eigenlijk altijd (extreem) positief, maar als ik de reacties hier met die van Fb vergelijk is dat is een wereld van verschil xd

http://www.hardnews.nl/guess-whos-back- ... adhunterz/


Deze valt ook in de categorie extreem positief. Geloof ook niet dat er ooit maar iemand een zeikverhaal gaat schrijven op Hard News, die willen gewoon vriendjes blijven van iedereen.


Viel mij ook al op dat dit artikel nergens echt kritiek durft aan te kaarten. Daar ging ik al wel van uit met die titel en het feit dat het van Hard News afkomt, het is gewoon puur verkooppraat voor de massa schaapjes in de scene tegenwoordig. Dat is begrijpelijk, want ik neem aan dat Q-Dance wel wat naar Hard News toestopt op de een of andere manier.

In een eventueel verslag van mijn kant zou ik niet heel erg positief zijn over het evenement, maar ik sta ook totaal niet meer in de scene dus het zou ook niet echt representatief zijn. Als ik geen gratis toegang had was ik er ook niet heengegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 23:51 
 
Hardtraxx Newbie

Hierbij dan een review van iemand die nog niet naar veel andere events geweest is sinds ik pas een half jaar 18 ben en dus niet veel heeft om dit mee te vergelijken.
Ik had veel van de artiesten die die avond kwamen nog nooit live meegemaakt dus al die berichten van dat Frequencerz veel zelfde nummers draaide als in hun andere sets was voor mij zeker geen probleem (vond het ook geweldig dat ze gelijk met The Unknown begonnen).
Wat ik wel een minpunt vond is dat de muntjes best duur waren en dat je er minimaal 5 moest halen.
Ik was er al 1,5 uur van te voren (beter te vroeg dan te laat dacht ik) dus heb van die hele lange rij gelukkig helemaal geen last gehad.
Vond ook dat er een hele fijne sfeer was.
Geluid vond ik in het begin tijdens sound rush ook erg zacht waardoor ik het soms gewoon niet goed kon horen door alle mensen die naast me aan het praten waren.
Ik heb het uiteindelijk erg goed naar mijn zin gehad, maar als ik hier zo alles lees kan ik sommige mensen wel gebrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.

Ik hoop oprecht dat dit sarcastisch is.

Sjoerdb schreef:
gebrijpen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee was niet sarcastisch. Heb de hele avond op 3/4 van de zaal gestaan bij de achterste bar en het geluid was echt goed. Voor Headhunterz was het geluid te zacht, maar zonder oordoppen ging het prima en was het loepzuiver.

Heb ook echt genoten van de stage, simpel maar effectief. En de lasers waren fucking ziek, iets wat ik nog niet eerder heb gezien bij een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
The Venator schreef:
Pommer schreef:
Als ze voor de afwisseling nou nog eens Quakers of Bitch ofzo erbij pakten, die ook makkelijk passen in hedendaagse sets en ook echt wel gewaardeerd worden door het 'nieuwere' publiek.

Dat is dus precies het hele probleem in de huidige scene, artiesten draaien ontzettend safe, durven geen oudere plaat erbij te pakken, het moet allemaal zo snel en makkelijk mogelijk qua mixwerk, echt barweinig aan nog.


En dan nog geen fatsoenlijke plaat kunnen mixen :D


Er zijn echt tijden geweest dat Frequencerz hele vette dingen deden qua mixen, kan me nog een setje op Qapital herinneren waar ze echt heel gewaagd gingen mixen dus ze kunnen het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nee was niet sarcastisch. Heb de hele avond op 3/4 van de zaal gestaan bij de achterste bar en het geluid was echt goed. Voor Headhunterz was het geluid te zacht, maar zonder oordoppen ging het prima en was het loepzuiver.

Heb ook echt genoten van de stage, simpel maar effectief. En de lasers waren fucking ziek, iets wat ik nog niet eerder heb gezien bij een feest.

Als je achteraan staat kan ik snappen dat het geluid anders was dan vooraan, maar 'Met het geluid was niks mis' roepen terwijl je maar op 1 plek/gebied hebt gestaan is natuurlijk een beetje makkelijk :P Het geluid was in de voorste helft van de zaal niet te doen qua bass/laag.

Stage was oke, lasers waren leuk, strobo was super irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
strobo was super irritant.


Die dingen zijn altijd irritant

Sjoerdb schreef:
Wat ik wel een minpunt vond is dat de muntjes best duur waren en dat je er minimaal 5 moest halen.


Ik ben het met je eens dat ze duur zijn. Voordeel van de ziggodome is wel dat je overgebleven munten weer kunt inleveren voor doekoe bij een servicebalie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Daveytl schreef:
Nee was niet sarcastisch. Heb de hele avond op 3/4 van de zaal gestaan bij de achterste bar en het geluid was echt goed. Voor Headhunterz was het geluid te zacht, maar zonder oordoppen ging het prima en was het loepzuiver.

Heb ook echt genoten van de stage, simpel maar effectief. En de lasers waren fucking ziek, iets wat ik nog niet eerder heb gezien bij een feest.

Als je achteraan staat kan ik snappen dat het geluid anders was dan vooraan, maar 'Met het geluid was niks mis' roepen terwijl je maar op 1 plek/gebied hebt gestaan is natuurlijk een beetje makkelijk :P Het geluid was in de voorste helft van de zaal niet te doen qua bass/laag.

Je doet zelf hetzelfde, je noemt t kut terwijl je ook eigenlijk maar op 1 plek hebt gestaan als ik je comments zo lees :P Hoewel je een pagina terug wel aangeeft dat het geluid op de tribune goed was.
Als het geluid kut is, ga je toch op een andere plek staan? Je zou op zich kunnen weten dat de Ziggo Dome goed geluid zou moeten hebben, dan is het toch een kleine moeite om ff een stekkie te vinden waar het wel uitstekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Voordeel van de ziggodome is wel dat je overgebleven munten weer kunt inleveren voor doekoe bij een servicebalie :)

Hier was ik wel echt blij mee. Had met m'n stomme harses om half 4 nog 10 munten gehaald, waar ik er om 6 uur nog 9 van over had :lol: Blij dat ik ze weer in kon leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
'Met het geluid was niks mis' roepen terwijl je maar op 1 plek/gebied hebt gestaan is natuurlijk een beetje makkelijk


Sorry moest wel lachen hierom, je mag toch wel zeggen dat je het goed geluid vond als je de hele avond goed geluid had :') Pessimisme²
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Rickzels positiviteitsscore is iets omlaag gegaan met de aankondiging van da tweekaz


Lees m'n comments eens terug jaapie, had veel negatiever gekund :cool:

Heb wel even luidruchtig in een kussen geschreeuwd en in de foetus houding onder de douche gelegen voor 7,5 uur. Maar dat hoeft het forum verder niet te weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Je doet zelf hetzelfde, je noemt t kut terwijl je ook eigenlijk maar op 1 plek hebt gestaan als ik je comments zo lees :P Hoewel je een pagina terug wel aangeeft dat het geluid op de tribune goed was.


Als het geluid op een aantal plekken, voorste helft, niet goed was, dan is het geluid in principe toch ook kut? :P
Dat het op een aantal plekken wel te doen was, maakt het nog geen goed geluid. Op de tribune was het wel goed inderdaad, maar 1 plek goed en rest kut is nog steeds kut geluid.

Daveytl schreef:
Als het geluid kut is, ga je toch op een andere plek staan? Je zou op zich kunnen weten dat de Ziggo Dome goed geluid zou moeten hebben, dan is het toch een kleine moeite om ff een stekkie te vinden waar het wel uitstekend is..


Ik wou niet achteraan in de zaal staan, omdat ik wel wou zien wat er op de stage gebeurde. Daarom op enkele plekken in de voorste helft gestaan en overal was het te veel bass. Achter in de zaal gaan staan voor goed geluid vind ik geen oplossing. Inleveren op het ene om het andere beter te maken.

Spobbertiet schreef:
Sorry moest wel lachen hierom, je mag toch wel zeggen dat je het goed geluid vond als je de hele avond goed geluid had :') Pessimisme²

Tuurlijk, maar Davey zei 'Met het geluid was niks mis', wat het dus kennelijk wel was. Misschien niet op de plek waar hij stond, maar zijn statement klinkt als 'niks op aan te merken in het algemeen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als toch een flink aantal mensen zeggen dat het geluid slecht was op redelijk wat plekken kun je toch echt niet zeggen dat het geluid goed was?

Dat is net als zeggen dat de hele wereld in vrede leeft. Die plekken waar wel oorlog is maakt niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ja want je moet altijd zeggen wat andere zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als toch een flink aantal mensen zeggen dat het geluid slecht was op redelijk wat plekken kun je toch echt niet zeggen dat het geluid goed was?

Dat is net als zeggen dat de hele wereld in vrede leeft. Die plekken waar wel oorlog is maakt niet uit.

Hou jij je smoel nou eens een keer dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rustaaagghhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ja want je moet altijd zeggen wat andere zeggen


Dat niet, maar je kan toch niet claimen dat iets goed is wanneer het maar voor 60% goed is oid?

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
Als toch een flink aantal mensen zeggen dat het geluid slecht was op redelijk wat plekken kun je toch echt niet zeggen dat het geluid goed was?

Dat is net als zeggen dat de hele wereld in vrede leeft. Die plekken waar wel oorlog is maakt niet uit.

Hou jij je smoel nou eens een keer dicht.


Hahahahaha :lol:

U mad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
Rickzels positiviteitsscore is iets omlaag gegaan met de aankondiging van da tweekaz


Lees m'n comments eens terug jaapie, had veel negatiever gekund :cool:

Heb wel even luidruchtig in een kussen geschreeuwd en in de foetus houding onder de douche gelegen voor 7,5 uur. Maar dat hoeft het forum verder niet te weten


ik was door al het gezeik over SZP bijna vergeten dat Da Tweekaz op Qlimax staan, wat een naar gevoel weer :lol: :cry:

edit: wacht dit is niet het qlimax topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik met een groep van 20 man haast de hele avond op dezelfde plek sta met goed geluid, heb ik goed geluid gehad. Dan ga ik toch niet eerst op 10 verschillende plekken staan om te kijken of daar ook goed geluid is, alvorens ik hier mag melden dat het geluid goed was :lol: ?[
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:
Ja want je moet altijd zeggen wat andere zeggen


Dat niet, maar je kan toch niet claimen dat iets goed is wanneer het maar voor 60% goed is oid?


Tja klopt wel, alleen ik(en andere blijkbaar) zou nooit zeggen dat ik het geluid matig vond, terwijl het de hele avond als goed heb ervaren ;)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten