Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

not sure if
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 12:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was je niet geblesseerd geraakt met voetbal Jordi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luister ik verkeerd of is ieder nieuwe nummer van Headhunterz in 3/4 maat geproduceerd? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het verslag van Hard News kwam zojuist voorbij op mijn Fb tijdlijn. De verslagen van HN zijn eigenlijk altijd (extreem) positief, maar als ik de reacties hier met die van Fb vergelijk is dat is een wereld van verschil xd

http://www.hardnews.nl/guess-whos-back- ... adhunterz/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Wat zei je over mijn moeder?
MOD EDIT: We gaan binnen het team nog even bespreken wat voor sancties we hiervoor in acht nemen rustig maar

Opgeruimd staat netjes :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Het verslag van Hard News kwam zojuist voorbij op mijn Fb tijdlijn. De verslagen van HN zijn eigenlijk altijd (extreem) positief, maar als ik de reacties hier met die van Fb vergelijk is dat is een wereld van verschil xd

http://www.hardnews.nl/guess-whos-back- ... adhunterz/


Deze valt ook in de categorie extreem positief. Geloof ook niet dat er ooit maar iemand een zeikverhaal gaat schrijven op Hard News, die willen gewoon vriendjes blijven van iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Het verslag van Hard News kwam zojuist voorbij op mijn Fb tijdlijn. De verslagen van HN zijn eigenlijk altijd (extreem) positief, maar als ik de reacties hier met die van Fb vergelijk is dat is een wereld van verschil xd

http://www.hardnews.nl/guess-whos-back- ... adhunterz/

Citaat:
De indrukwekkende stage was het eerste dat uit het oog sprong bij het betreden van de grootste zaal.

Toen ben ik maar gestopt met lezen. Ik snap dat smaken kunnen verschillen maar zoveel positiveit kan ik niet opbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Als echte fanboy ben ik misschien wat bias, maar realistische verbeterpunten zie ik nergens naar voren komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
Als echte fanboy ben ik misschien wat bias, maar realistische verbeterpunten zie ik nergens naar voren komen.


Heeft hij een ander feest bezocht dan de mensen hier op HT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
TiMOTHYb schreef:
Citaat:
Als echte fanboy ben ik misschien wat bias, maar realistische verbeterpunten zie ik nergens naar voren komen.


Heeft hij een ander feest bezocht dan de mensen hier op HT?

Hij heeft nog meer positiviteit dan SvB. Wat opzich al knap is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan SVB en Rickzel bij elkaar, wat opzich onmogelijk is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzels positiviteitsscore is iets omlaag gegaan met de aankondiging van da tweekaz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Patjee410 schreef:
Het verslag van Hard News kwam zojuist voorbij op mijn Fb tijdlijn. De verslagen van HN zijn eigenlijk altijd (extreem) positief, maar als ik de reacties hier met die van Fb vergelijk is dat is een wereld van verschil xd

http://www.hardnews.nl/guess-whos-back- ... adhunterz/

Citaat:
De indrukwekkende stage was het eerste dat uit het oog sprong bij het betreden van de grootste zaal.

Toen ben ik maar gestopt met lezen. Ik snap dat smaken kunnen verschillen maar zoveel positiveit kan ik niet opbrengen.


Nou ja, opzich niet heel gek toch. Ik kwam achterin de zaal binnen en het eerste dat mij opviel was ook de stage. Welke trouwens ook vrij moeilijk te missen was. En ook ik vond hem wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Doordreunen deed ook ‘Let The Bass Go’, waarbij ik me goed kan herinneren hoe een dronken omstander me hevig begon te knuffelen en vertelde dat nummers met zo’n soort bas simpelweg de beste zijn. Dat soort momenten toveren een lach op mijn gezicht.

Ja, lekker man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Dan SVB en Rickzel bij elkaar, wat opzich onmogelijk is :$

SVB en Rickzel on drugs x 630
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
Als echte fanboy ben ik misschien wat bias, maar realistische verbeterpunten zie ik nergens naar voren komen.


Die had heel de avond te druk met het onderslijmen van dat ubergrote Headhunterz lichaam.
Man ik lees dat laatste stuk pas maar dit kan je echt niet serieus nemen. Dat je een geweldig feest heb kan, maar dit is echt blinde fanboyheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond het wel degelijk matig. Vaak beter meegemaakt in de Ziggo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.


Haha ja man, het geluid was echt geweldig bij Sound Rush. Moeten ze op elk feest doen, dat ik met mensen die 5 meter naast me staan nog een normaal gesprek kan voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Daveytl schreef:
Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.


Haha ja man, het geluid was echt geweldig bij Sound Rush. Moeten ze op elk feest doen, dat ik met mensen die 5 meter naast me staan nog een normaal gesprek kan voeren.

Je hebt gelijk, toen stond het nog te zacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 19:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Daveytl schreef:
Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.


Haha ja man, het geluid was echt geweldig bij Sound Rush. Moeten ze op elk feest doen, dat ik met mensen die 5 meter naast me staan nog een normaal gesprek kan voeren.

Lijkt mij een prima idee voor tijdens de Freqz op Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 20:09 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
Daveytl schreef:
Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.


Haha ja man, het geluid was echt geweldig bij Sound Rush. Moeten ze op elk feest doen, dat ik met mensen die 5 meter naast me staan nog een normaal gesprek kan voeren.

Lijkt mij een prima idee voor tijdens de Freqz op Qlimax

Alsjeblieft niet zeg, niet iedereen gaat 2x per maand naar de grote festivals toe waardoor je hen zo vaak ziet en alles hetzelfde lijkt. Ze hebben gewoon een aantal hits gemaakt en veel mensen in het publiek (die hun dus niet 6x per jaar zien) willen graag die hits horen, denk dat het gros van het publiek juist van schande spreekt als er bijvoorbeeld een Renegades niet wordt gedraaid.

Valt mij op dat veel mensen hier klagen over dat ze telkens dezelfde nummers horen van bepaalde DJ's terwijl ze soms nog meer feesten/festivals bezoeken dan dat sommige DJ's gigs hebben deze zomer. Natuurlijk snap ik dat dat alles behalve leuk is, maar wat verwacht je nou.

/rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit was de tweede keer. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 20:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Yeah right, Wolfpack had nog bijna niemand gehoord de afgelopen twee jaar xd Overigens is mijn grootste probleem met Freqz het mixwerk en platenkeuze in het algemeen. Gvd van het uur dat ze draaiden heb ik 58 minuten break gehoord. En als je dan ook nog eens platen gaat draaien die idd al 10000 keer gedraaid zijn word ik er niet bepaald vrolijk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 20:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Yeah right, Wolfpack had nog bijna niemand gehoord de afgelopen twee jaar xd Overigens is mijn grootste probleem met Freqz het mixwerk en platenkeuze in het algemeen. Gvd van het uur dat ze draaiden heb ik 58 minuten break gehoord. En als je dan ook nog eens platen gaat draaien die idd al 10000 keer gedraaid zijn word ik er niet bepaald vrolijk van.

Inderdaad. Dat ze vaak hetzelfde draaien is niet alleen van dit jaar, ze zijn een beetje een Digital Punk aan het doen. Al heeft hij 3 jaar lang dezelfde set gehad, ook een kunst.
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten