not sure if
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
Was je niet geblesseerd geraakt met voetbal Jordi?
Luister ik verkeerd of is ieder nieuwe nummer van Headhunterz in 3/4 maat geproduceerd? 
Het verslag van Hard News kwam zojuist voorbij op mijn Fb tijdlijn. De verslagen van HN zijn eigenlijk altijd (extreem) positief, maar als ik de reacties hier met die van Fb vergelijk is dat is een wereld van verschil
http://www.hardnews.nl/guess-whos-back- ... adhunterz/
Opgeruimd staat netjesJordi wrote:Wat zei je over mijn moeder?
MOD EDIT: We gaan binnen het team nog even bespreken wat voor sancties we hiervoor in acht nemen rustig maar
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Deze valt ook in de categorie extreem positief. Geloof ook niet dat er ooit maar iemand een zeikverhaal gaat schrijven op Hard News, die willen gewoon vriendjes blijven van iedereen.Patjee410 wrote:Het verslag van Hard News kwam zojuist voorbij op mijn Fb tijdlijn. De verslagen van HN zijn eigenlijk altijd (extreem) positief, maar als ik de reacties hier met die van Fb vergelijk is dat is een wereld van verschil![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Patjee410 wrote:Het verslag van Hard News kwam zojuist voorbij op mijn Fb tijdlijn. De verslagen van HN zijn eigenlijk altijd (extreem) positief, maar als ik de reacties hier met die van Fb vergelijk is dat is een wereld van verschil![]()
Toen ben ik maar gestopt met lezen. Ik snap dat smaken kunnen verschillen maar zoveel positiveit kan ik niet opbrengen.De indrukwekkende stage was het eerste dat uit het oog sprong bij het betreden van de grootste zaal.
Als echte fanboy ben ik misschien wat bias, maar realistische verbeterpunten zie ik nergens naar voren komen.
Heeft hij een ander feest bezocht dan de mensen hier op HT?TiMOTHYb wrote:Als echte fanboy ben ik misschien wat bias, maar realistische verbeterpunten zie ik nergens naar voren komen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Hij heeft nog meer positiviteit dan SvB. Wat opzich al knap is.sonnebloem wrote:Heeft hij een ander feest bezocht dan de mensen hier op HT?TiMOTHYb wrote:Als echte fanboy ben ik misschien wat bias, maar realistische verbeterpunten zie ik nergens naar voren komen.
Dan SVB en Rickzel bij elkaar, wat opzich onmogelijk is 
Rickzels positiviteitsscore is iets omlaag gegaan met de aankondiging van da tweekaz
Nou ja, opzich niet heel gek toch. Ik kwam achterin de zaal binnen en het eerste dat mij opviel was ook de stage. Welke trouwens ook vrij moeilijk te missen was. En ook ik vond hem wel vet.RTM93 wrote:Patjee410 wrote:Het verslag van Hard News kwam zojuist voorbij op mijn Fb tijdlijn. De verslagen van HN zijn eigenlijk altijd (extreem) positief, maar als ik de reacties hier met die van Fb vergelijk is dat is een wereld van verschil![]()
http://www.hardnews.nl/guess-whos-back- ... adhunterz/Toen ben ik maar gestopt met lezen. Ik snap dat smaken kunnen verschillen maar zoveel positiveit kan ik niet opbrengen.De indrukwekkende stage was het eerste dat uit het oog sprong bij het betreden van de grootste zaal.
Ja, lekker man.Doordreunen deed ook ‘Let The Bass Go’, waarbij ik me goed kan herinneren hoe een dronken omstander me hevig begon te knuffelen en vertelde dat nummers met zo’n soort bas simpelweg de beste zijn. Dat soort momenten toveren een lach op mijn gezicht.
SVB en Rickzel on drugs x 630THArdstyler wrote:Dan SVB en Rickzel bij elkaar, wat opzich onmogelijk is
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Die had heel de avond te druk met het onderslijmen van dat ubergrote Headhunterz lichaam.TiMOTHYb wrote:Als echte fanboy ben ik misschien wat bias, maar realistische verbeterpunten zie ik nergens naar voren komen.
Man ik lees dat laatste stuk pas maar dit kan je echt niet serieus nemen. Dat je een geweldig feest heb kan, maar dit is echt blinde fanboyheid.
Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.
Ik vond het wel degelijk matig. Vaak beter meegemaakt in de Ziggo.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Haha ja man, het geluid was echt geweldig bij Sound Rush. Moeten ze op elk feest doen, dat ik met mensen die 5 meter naast me staan nog een normaal gesprek kan voeren.Daveytl wrote:Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.
Je hebt gelijk, toen stond het nog te zacht.Basshunterzz wrote:Haha ja man, het geluid was echt geweldig bij Sound Rush. Moeten ze op elk feest doen, dat ik met mensen die 5 meter naast me staan nog een normaal gesprek kan voeren.Daveytl wrote:Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.
Lijkt mij een prima idee voor tijdens de Freqz op QlimaxBasshunterzz wrote:Haha ja man, het geluid was echt geweldig bij Sound Rush. Moeten ze op elk feest doen, dat ik met mensen die 5 meter naast me staan nog een normaal gesprek kan voeren.Daveytl wrote:Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 19 hours ago
Alsjeblieft niet zeg, niet iedereen gaat 2x per maand naar de grote festivals toe waardoor je hen zo vaak ziet en alles hetzelfde lijkt. Ze hebben gewoon een aantal hits gemaakt en veel mensen in het publiek (die hun dus niet 6x per jaar zien) willen graag die hits horen, denk dat het gros van het publiek juist van schande spreekt als er bijvoorbeeld een Renegades niet wordt gedraaid.TiMOTHYb wrote:Lijkt mij een prima idee voor tijdens de Freqz op QlimaxBasshunterzz wrote:Haha ja man, het geluid was echt geweldig bij Sound Rush. Moeten ze op elk feest doen, dat ik met mensen die 5 meter naast me staan nog een normaal gesprek kan voeren.Daveytl wrote:Met de stage en het geluid was ook echt helemaal niks mis. Als je daarover gaat klagen, weet ik niet wat je gewend bent.
Valt mij op dat veel mensen hier klagen over dat ze telkens dezelfde nummers horen van bepaalde DJ's terwijl ze soms nog meer feesten/festivals bezoeken dan dat sommige DJ's gigs hebben deze zomer. Natuurlijk snap ik dat dat alles behalve leuk is, maar wat verwacht je nou.
/rant
Yeah right, Wolfpack had nog bijna niemand gehoord de afgelopen twee jaar
Overigens is mijn grootste probleem met Freqz het mixwerk en platenkeuze in het algemeen. Gvd van het uur dat ze draaiden heb ik 58 minuten break gehoord. En als je dan ook nog eens platen gaat draaien die idd al 10000 keer gedraaid zijn word ik er niet bepaald vrolijk van.
Inderdaad. Dat ze vaak hetzelfde draaien is niet alleen van dit jaar, ze zijn een beetje een Digital Punk aan het doen. Al heeft hij 3 jaar lang dezelfde set gehad, ook een kunst.Pommer wrote:Yeah right, Wolfpack had nog bijna niemand gehoord de afgelopen twee jaarOverigens is mijn grootste probleem met Freqz het mixwerk en platenkeuze in het algemeen. Gvd van het uur dat ze draaiden heb ik 58 minuten break gehoord. En als je dan ook nog eens platen gaat draaien die idd al 10000 keer gedraaid zijn word ik er niet bepaald vrolijk van.