Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies haha, bij mij zelfs in extremis. Ik heb niet zoveel met headhunterz en zijn vroegere sound(s), dus liet me meeslepen door maten 'omdat het toch wel echt legendarisch' zou worden. Achja, maar met iets minder grote verwachtingen naar Qlimax gaan dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hmm bedoel het eigenlijk meer met een onderbuik gevoel. Van dat geld verwacht je natuurlijk dat dingen als geluid/drukte/sets allemaal in orde zullen zijn. Maar bedoel meer als mensen line up met TT zagen plus de verhalen dat het druk zou zijn dat men het misschien wel zag aankomen. Was voor mijn gevoel in ieder geval wel zo. Naja misschien ben ik het alleen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Voor 65 euro, DE return binnen de Hardstyle, de hele hype door alles en iedereen en het feit dat het een Q feest is die eigenlijk altijd wel een stapje extra gaan. Nee, ik geloof niet dat iemand was gegaan met de gedachte 'het zal wel niet zoveel voorstellen' xd

Ik had dat eigenlijk wel zien aankomen, had vrij lage verwachtingen de afgelopen week vooral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 19:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ja hmm bedoel het eigenlijk meer met een onderbuik gevoel. Van dat geld verwacht je natuurlijk dat dingen als geluid/drukte/sets allemaal in orde zullen zijn. Maar bedoel meer als mensen line up met TT zagen plus de verhalen dat het druk zou zijn dat men het misschien wel zag aankomen. Was voor mijn gevoel in ieder geval wel zo. Naja misschien ben ik het alleen :P

De ticketprijs heeft op de sets natuurlijk geen invloed :P Geluid vond ik vanaf 12 uur goed, op het einde alleen wat te hard. Drukte tja, ik heb daar nooit zoveel last van en ik ga toch al meer dan 8 jaar mee. Misschien dat mensen ook iets te veel bezig zijn met hoe druk het wel niet is ipv gewoon te genieten van het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk feest gehad! Eigenlijk waren alle sets wel goed te pruimen. Drukte vond ik ook nog wel meevallen, alleen tijdens de set van Headhunterz een beetje last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel goed naar m'n zin gehad, maar dat lag meer aan de gezelligheid en HHZ set en zeker niet aan het geluid. Wat was dat belabberd zeg. Half 11 binnen en het stond echt veel te zacht. 12 uur ging dit gelukkig omhoog en was het redelijk. Om kwart over 1, toen HHZ alles stil legde voor een nieuwe plaat, was er ineens een wall of bass en die is helaas de hele avond gebleven. Bij 1 van de nieuwe platen deden de kicks gewoon pijn. Stonden 15 meter recht voor het podium. Hier eigenlijk de hele avond voldoende ruimte gehad. Het geluid op de tribune was genieten.

De sfeer vond ik heerlijk. Vanaf The Prophet tot eind HHZ deed iedereen heerlijk mee. Daarna werd het iets tammer, maar niet zo erg dat ik me er aan irriteerde. The Prophet draaide opzich wel leuk. Van Sound Rush had ik meer verwacht. Kwam er niet helemaal lekker in. HHZ set was heerlijk. Delirium kwam ook ineens uit het niets.

De solo set van WS was een halve aanfluiting. Het Make The Crowd Move gehalte lag te hoog. Ook de set van HHZ, WS en NC had beter gekund. Eerste kwartier was leuk, maar NC die echt een kut trackkeuze had (Let Me See Ya remix, Faster & Further en nog meer meuk). WS had soms een leuke (Complex Situation) en HHZ was wel oke. Wel heerlijk hoe de overgang van Complex Situation naar The Story Unfolds ging door HHZ :worship:

Bij PP op de tribune gaan zitten, waar ik er dus achter kwam dat het geluid daar een stuk beter was, en daar tot 6 uur gezeten. Freqs draaide ook hun standaard lijst die ze iedere week draaien en daar had ik zo geen zin in. Vanaf half 6 kakte ik een beetje in en had eigenlijk helemaal geen zin in SZP, dus om 6 uur naar huis gegaan.

Tot 4 uur was het een Return of HHZ waardig feest, op het geluid na. Daarna waren het super standaard setjes zonder iets bijzonders.

En niet te geloven dat ze de deuren niet eerder hebben open gegooid. Stond 21:40 in de rij, maar het stond al tot achteraan helemaal vol. Om 22:00 pas de deuren open en 22:30 binnen. Dit had zo veel beter gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb ook wat te zeuren!!

Ik heb gewoon de intro van Heady gemist :cry: Was om kwart over 11 binnen maar het geluid stond zo zacht dat ik mijn oordoppen op maat uit deed. Met de laatste klanken van Sound Rush strompelt er een VDK Italiaan (incl. neusring) tegen mij aan, valt half om mijn schouders en tikt 1 oordop uit mijn hand >.<

Die dingen zijn te duur om niet te zoeken en ja hoor precies dan begint de intro terwijl ik op mijn hurken op zoek ben na mijn oordopje.. Iedereen wordt helemaal wild en na 2 minuten vind ik hem gelukkig terug (Gods wonder!!) maar zo wel het intro gemist :(

De conclusie van onze vriendengroep was: Heel leuk feest, niet WoW, niet het beste maar wel heel leuk door de setjes t/m Psyko Punkz.

Ben echt groot liefhebber van Freqz maar kom op jongens, deze standaard lijst draaien ze nu echt al een half jaar met her en der een ander plaatje erdoor..SZP vind ik echt 3x niks, draaide voor onze groep de hele drive eruit en sfeer weg, mede ook door het slechte geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overigens was de afterparty bij de bussen onder het luid gebulder van Haddaway - What is love opperheerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 18:08 
 
Hardtraxxer

Zoals iedereen al zegt, wat een schijt feest.
Had toch minstens verwacht MistyCity te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Zoals iedereen al zegt, wat een schijt feest.
Had toch minstens verwacht MistyCity te horen


Iedereen? Mis ik iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je hoeft geen inspector gadget te zijn om uit de comments op te merken dat het hier op ht enigszins tegenviel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet leek mij nog aardig verdeeld anders, las genoeg comments van mensen die zich prima hebben vermaakt. Maar super positief was het ook weer niet nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 21:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb geen topfeest gehad. Begon al met de ontzettend lange rijen (buiten, voor de munten, garderobe) waardoor ik niks meer van Sound Rush heb meegekregen. De drukte op de vloer was echt ontzettend irritant....Geluid was hier ook echt matig, grote bass overkill. Op de tribune had je het beste geluid. Daarnaast ook niet echt geweldige sets gehoord en had toch wel verwacht dat Heady meer B2B zou draaien. Afgezien van die 3 uur dat hij draaide was dit gewoon een random/standaard hardstyle feest en was het dure ticket zeker niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het opzich wel een tof feest en het had zeker zijn momentjes, maar voor de rest vond ik het nou niet echt bepaald 'het legendarische feest' waar ik op gehoopt had. Setjes waren over het algemeen vrij voorspelbaar en Frequencerz mogen zich echt gaan schamen voor hun setje zaterdag. Ander minpuntje was dat ik mijn bek gigantisch verbrand heb aan een broodje kroket. Heb nu nog steeds geen gevoel in mijn tong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-O-M-O schreef:

+++ Heel leuk feest, niet WoW, niet het beste maar wel heel leuk door de setjes t/m Psyko Punkz.
---- Ja hoor precies dan begint de intro terwijl ik op mijn hurken op zoek ben na mijn oordopje.. Iedereen wordt helemaal wild en na 2 minuten vind ik hem gelukkig terug (Gods wonder!!) maar zo wel het intro gemist :(
--- ik kwam de schoonmoeder van mijn ex ook nog tegen dacht gelijk terug aan die lekkere taart die ze altijd maakte vet kut haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
D-O-M-O schreef:

+++ Heel leuk feest, niet WoW, niet het beste maar wel heel leuk door de setjes t/m Psyko Punkz.
---- Ja hoor precies dan begint de intro terwijl ik op mijn hurken op zoek ben na mijn oordopje.. Iedereen wordt helemaal wild en na 2 minuten vind ik hem gelukkig terug (Gods wonder!!) maar zo wel het intro gemist :(
--- ik kwam de schoonmoeder van mijn ex ook nog tegen dacht gelijk terug aan die lekkere taart die ze altijd maakte vet kut haha


Wat :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha held, confronterend momentje zal dat geweest zijn :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

De plusjes en minnetjes van de verslagen van domo zijn van legendarische statuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De schoonmoeder van je ex. Dus de moeder van haar vriend of hoe moet ik dit zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
De schoonmoeder van je ex. Dus de moeder van haar vriend of hoe moet ik dit zien?


zijn eigen moeder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
sonnebloem schreef:
De schoonmoeder van je ex. Dus de moeder van haar vriend of hoe moet ik dit zien?


zijn eigen moeder :lol:

Hier dacht ik ook gelijk aan :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ja die optie was er ook nog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
D-O-M-O schreef:

+++ Heel leuk feest, niet WoW, niet het beste maar wel heel leuk door de setjes t/m Psyko Punkz.
---- Ja hoor precies dan begint de intro terwijl ik op mijn hurken op zoek ben na mijn oordopje.. Iedereen wordt helemaal wild en na 2 minuten vind ik hem gelukkig terug (Gods wonder!!) maar zo wel het intro gemist :(
--- ik kwam de schoonmoeder van mijn ex ook nog tegen dacht gelijk terug aan die lekkere taart die ze altijd maakte vet kut haha


Moet je wat kwijt Jordi of wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zei je over mijn moeder?
MOD EDIT: We gaan binnen het team nog even bespreken wat voor sancties we hiervoor in acht nemen rustig maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Actie gemist?
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten