Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 43 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Precies haha, bij mij zelfs in extremis. Ik heb niet zoveel met headhunterz en zijn vroegere sound(s), dus liet me meeslepen door maten 'omdat het toch wel echt legendarisch' zou worden. Achja, maar met iets minder grote verwachtingen naar Qlimax gaan dan :D
Last edited by STVK on 02 Oct 2017 19:52, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Ja hmm bedoel het eigenlijk meer met een onderbuik gevoel. Van dat geld verwacht je natuurlijk dat dingen als geluid/drukte/sets allemaal in orde zullen zijn. Maar bedoel meer als mensen line up met TT zagen plus de verhalen dat het druk zou zijn dat men het misschien wel zag aankomen. Was voor mijn gevoel in ieder geval wel zo. Naja misschien ben ik het alleen :P
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Basshunterzz wrote:Voor 65 euro, DE return binnen de Hardstyle, de hele hype door alles en iedereen en het feit dat het een Q feest is die eigenlijk altijd wel een stapje extra gaan. Nee, ik geloof niet dat iemand was gegaan met de gedachte 'het zal wel niet zoveel voorstellen' xd
Ik had dat eigenlijk wel zien aankomen, had vrij lage verwachtingen de afgelopen week vooral.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
makrooy wrote:Ja hmm bedoel het eigenlijk meer met een onderbuik gevoel. Van dat geld verwacht je natuurlijk dat dingen als geluid/drukte/sets allemaal in orde zullen zijn. Maar bedoel meer als mensen line up met TT zagen plus de verhalen dat het druk zou zijn dat men het misschien wel zag aankomen. Was voor mijn gevoel in ieder geval wel zo. Naja misschien ben ik het alleen :P
De ticketprijs heeft op de sets natuurlijk geen invloed :P Geluid vond ik vanaf 12 uur goed, op het einde alleen wat te hard. Drukte tja, ik heb daar nooit zoveel last van en ik ga toch al meer dan 8 jaar mee. Misschien dat mensen ook iets te veel bezig zijn met hoe druk het wel niet is ipv gewoon te genieten van het feest.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Leuk feest gehad! Eigenlijk waren alle sets wel goed te pruimen. Drukte vond ik ook nog wel meevallen, alleen tijdens de set van Headhunterz een beetje last van gehad.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Heel goed naar m'n zin gehad, maar dat lag meer aan de gezelligheid en HHZ set en zeker niet aan het geluid. Wat was dat belabberd zeg. Half 11 binnen en het stond echt veel te zacht. 12 uur ging dit gelukkig omhoog en was het redelijk. Om kwart over 1, toen HHZ alles stil legde voor een nieuwe plaat, was er ineens een wall of bass en die is helaas de hele avond gebleven. Bij 1 van de nieuwe platen deden de kicks gewoon pijn. Stonden 15 meter recht voor het podium. Hier eigenlijk de hele avond voldoende ruimte gehad. Het geluid op de tribune was genieten.

De sfeer vond ik heerlijk. Vanaf The Prophet tot eind HHZ deed iedereen heerlijk mee. Daarna werd het iets tammer, maar niet zo erg dat ik me er aan irriteerde. The Prophet draaide opzich wel leuk. Van Sound Rush had ik meer verwacht. Kwam er niet helemaal lekker in. HHZ set was heerlijk. Delirium kwam ook ineens uit het niets.

De solo set van WS was een halve aanfluiting. Het Make The Crowd Move gehalte lag te hoog. Ook de set van HHZ, WS en NC had beter gekund. Eerste kwartier was leuk, maar NC die echt een kut trackkeuze had (Let Me See Ya remix, Faster & Further en nog meer meuk). WS had soms een leuke (Complex Situation) en HHZ was wel oke. Wel heerlijk hoe de overgang van Complex Situation naar The Story Unfolds ging door HHZ :worship:

Bij PP op de tribune gaan zitten, waar ik er dus achter kwam dat het geluid daar een stuk beter was, en daar tot 6 uur gezeten. Freqs draaide ook hun standaard lijst die ze iedere week draaien en daar had ik zo geen zin in. Vanaf half 6 kakte ik een beetje in en had eigenlijk helemaal geen zin in SZP, dus om 6 uur naar huis gegaan.

Tot 4 uur was het een Return of HHZ waardig feest, op het geluid na. Daarna waren het super standaard setjes zonder iets bijzonders.

En niet te geloven dat ze de deuren niet eerder hebben open gegooid. Stond 21:40 in de rij, maar het stond al tot achteraan helemaal vol. Om 22:00 pas de deuren open en 22:30 binnen. Dit had zo veel beter gekund.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Ik heb ook wat te zeuren!!

Ik heb gewoon de intro van Heady gemist :cry: Was om kwart over 11 binnen maar het geluid stond zo zacht dat ik mijn oordoppen op maat uit deed. Met de laatste klanken van Sound Rush strompelt er een VDK Italiaan (incl. neusring) tegen mij aan, valt half om mijn schouders en tikt 1 oordop uit mijn hand >.<

Die dingen zijn te duur om niet te zoeken en ja hoor precies dan begint de intro terwijl ik op mijn hurken op zoek ben na mijn oordopje.. Iedereen wordt helemaal wild en na 2 minuten vind ik hem gelukkig terug (Gods wonder!!) maar zo wel het intro gemist :(

De conclusie van onze vriendengroep was: Heel leuk feest, niet WoW, niet het beste maar wel heel leuk door de setjes t/m Psyko Punkz.

Ben echt groot liefhebber van Freqz maar kom op jongens, deze standaard lijst draaien ze nu echt al een half jaar met her en der een ander plaatje erdoor..SZP vind ik echt 3x niks, draaide voor onze groep de hele drive eruit en sfeer weg, mede ook door het slechte geluid.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 38 minutes ago
Overigens was de afterparty bij de bussen onder het luid gebulder van Haddaway - What is love opperheerlijk.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Zoals iedereen al zegt, wat een schijt feest.
Had toch minstens verwacht MistyCity te horen
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Kwami wrote:Zoals iedereen al zegt, wat een schijt feest.
Had toch minstens verwacht MistyCity te horen
Iedereen? Mis ik iets?
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Je hoeft geen inspector gadget te zijn om uit de comments op te merken dat het hier op ht enigszins tegenviel :P
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Weet niet leek mij nog aardig verdeeld anders, las genoeg comments van mensen die zich prima hebben vermaakt. Maar super positief was het ook weer niet nee.
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
online now
Heb geen topfeest gehad. Begon al met de ontzettend lange rijen (buiten, voor de munten, garderobe) waardoor ik niks meer van Sound Rush heb meegekregen. De drukte op de vloer was echt ontzettend irritant....Geluid was hier ook echt matig, grote bass overkill. Op de tribune had je het beste geluid. Daarnaast ook niet echt geweldige sets gehoord en had toch wel verwacht dat Heady meer B2B zou draaien. Afgezien van die 3 uur dat hij draaide was dit gewoon een random/standaard hardstyle feest en was het dure ticket zeker niet waard.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Ik vond het opzich wel een tof feest en het had zeker zijn momentjes, maar voor de rest vond ik het nou niet echt bepaald 'het legendarische feest' waar ik op gehoopt had. Setjes waren over het algemeen vrij voorspelbaar en Frequencerz mogen zich echt gaan schamen voor hun setje zaterdag. Ander minpuntje was dat ik mijn bek gigantisch verbrand heb aan een broodje kroket. Heb nu nog steeds geen gevoel in mijn tong.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
D-O-M-O wrote:
+++ Heel leuk feest, niet WoW, niet het beste maar wel heel leuk door de setjes t/m Psyko Punkz.
---- Ja hoor precies dan begint de intro terwijl ik op mijn hurken op zoek ben na mijn oordopje.. Iedereen wordt helemaal wild en na 2 minuten vind ik hem gelukkig terug (Gods wonder!!) maar zo wel het intro gemist :(
--- ik kwam de schoonmoeder van mijn ex ook nog tegen dacht gelijk terug aan die lekkere taart die ze altijd maakte vet kut haha
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Jordi wrote:
D-O-M-O wrote:
+++ Heel leuk feest, niet WoW, niet het beste maar wel heel leuk door de setjes t/m Psyko Punkz.
---- Ja hoor precies dan begint de intro terwijl ik op mijn hurken op zoek ben na mijn oordopje.. Iedereen wordt helemaal wild en na 2 minuten vind ik hem gelukkig terug (Gods wonder!!) maar zo wel het intro gemist :(
--- ik kwam de schoonmoeder van mijn ex ook nog tegen dacht gelijk terug aan die lekkere taart die ze altijd maakte vet kut haha
Wat :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Hahaha held, confronterend momentje zal dat geweest zijn :aww:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 9 days ago
De plusjes en minnetjes van de verslagen van domo zijn van legendarische statuur.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
De schoonmoeder van je ex. Dus de moeder van haar vriend of hoe moet ik dit zien?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
sonnebloem wrote:De schoonmoeder van je ex. Dus de moeder van haar vriend of hoe moet ik dit zien?
zijn eigen moeder :lol:
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
klapstoel wrote:
sonnebloem wrote:De schoonmoeder van je ex. Dus de moeder van haar vriend of hoe moet ik dit zien?
zijn eigen moeder :lol:
Hier dacht ik ook gelijk aan :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
haha ja die optie was er ook nog :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Jordi wrote:
D-O-M-O wrote:
Moet je wat kwijt Jordi of wat?
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Wat zei je over mijn moeder?
MOD EDIT: We gaan binnen het team nog even bespreken wat voor sancties we hiervoor in acht nemen rustig maar
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Actie gemist?