Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 15:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Broken Balance schreef:
Als iemand 100x Pizza heeft gehad in een jaar, begint diegene een verfijndere smaak te krijgen


Nee, als je heel veel pizza eet, dan vind je het niet meer heel lekker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De appelsap was wel ontzettend fijn. Wat smaakte die heerlijk zeg, mogen ze op elk feest wel schenken! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
De appelsap was wel ontzettend fijn. Wat smaakte die heerlijk zeg, mogen ze op elk feest wel schenken! :loving:


Lekker ja, zo'n soepje.

Ik heb me dit feest ook meer dan prima vermaakt. Maar dat kwam meer door de gezelligheid dan de muziek. In mijn ogen was het meer een standaard hardstyle feestje met een 2 uur durende heady set (die wel heel vet was). Q-dance had hier veel meer mee kunnen doen imo. Was trouwens wel opvallend dat supremacy tegelijk was. Opvallend veel mensen hadden hun shirt nog aan om 7 uur, en weinig mondkapjes gespot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Lekker ja, zo'n soepje.


Godver :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Indy schreef:
De appelsap was wel ontzettend fijn. Wat smaakte die heerlijk zeg, mogen ze op elk feest wel schenken! :loving:


Lekker ja, zo'n soepje.

Ik heb me dit feest ook meer dan prima vermaakt. Maar dat kwam meer door de gezelligheid dan de muziek. In mijn ogen was het meer een standaard hardstyle feestje met een 2 uur durende heady set (die wel heel vet was). Q-dance had hier veel meer mee kunnen doen imo. Was trouwens wel opvallend dat supremacy tegelijk was. Opvallend veel mensen hadden hun shirt nog aan om 7 uur, en weinig mondkapjes gespot.

Heerlijk toch dat er zo weinig van die mensen waren. Iedereen houdt netjes zn shirt aan is echt bijna alleen bij hardcore en hardstyle feesten. Zag dat het op Supremacy er anders aan toe ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon je shirt aanhouden. Zag daarstraks nog een bericht van iemand in RSU die zijn Rebelion shirt is kwijtgeraakt op Supremacy. Waar gaat het heen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Gewoon je shirt aanhouden. Zag daarstraks nog een bericht van iemand in RSU die zijn Rebelion shirt is kwijtgeraakt op Supremacy. Waar gaat het heen..

Ik heb vreemdere dingen meegemaakt. Ik moest werken op MOH als beveiliger. Kwam ik op het einde een gast tegen die zijn shirt en allebei zijn schoenen was verloren. Het hoosde buiten en die ging dus in alleen zn broek naar buiten.
Hoe krijg je het voor elkaar??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu viel de temperatuur in die zaal ook wel enorm mee. Ik heb het echt geen moment dusdanig warm gehad dat het shirtje wel uit had gekund..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap beide kanten opzich wel. Kritiek mag er altijd zijn en is ook belangrijk, maar het komt soms zeurderig over en dat kan irritant zijn voor de mensen die wel een leuk feest hebben gehad ofso. Denk ook wel dat de mensen hier stiekem van te voren al wel zagen aankomen dat het nou ook weer niet zoveel zou voorstellen en dat het aan de drukke kant zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kan me echt vrijwel niet vinden in alles wat gezegd is. Ik heb me echt super vermaakt, had een maat mee die zn eerste feest had, ook hij heeft echt enorm genoten. Vond de afwisseling tussen classics en nieuwe(re) platen echt super. Ook van de ruimte geen last gehad. Stonden midden vooraan, als je maar hard genoeg los gaat gaat iedereen wel een beetje opzij en heb je snel genoeg ruimte ^^ Ook goed dat ik na noisecontrollers naar huis ben gegaan als ik dit allemaal zo lees. Enige smetje was dat er opeens van die shirtloze italianen die echt ver heen waren ff een moshpit wouden beginnen, maar zijn gewoon 5 meter naar voren gegaan en daar ook nog leuk gesprek gehad met een of andere engels man die op zondag gewoon moest werken. Wel enorm zin in VWAB nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb me goed vermaakt maar vond het feest verder niet heel bijzonder, ging eigenlijk ook wel deels met deze verwachting naar binnen. Ik vond de sfeer zeker niet slecht, gewoon oke, maar de drukte tijdens Headhunterz was wel echt vreselijk. Het geluid kwam ook niet echt goed door, toen we tijdens Pysko Punkz naar Devin Wild waren stond dit al veel fijner. Helaas The Prophet ook niet mee kunnen maken door de lange rij. Vooral de gezelligheid heeft het feest gemaakt voor mij.

Op het feest zelf viel het me niet op maar nu ik er aan terugdenk kan ik me eigenlijk ook geen mensen zonder shirt herinneren :lol:, temperatuur was ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was wel een super feest :loving: vooral Headhunterz nog nooit solo gezien en al die 2013 platen :love: Wildstylez en Noisecontrollers waren ook dik en SZP, Wel keihard op mn muil gegaan tijdens szp mijn stuitje doet nog steeds pijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ohja, Ferdy wees Pipa nog aan, maar hij toen liep hij net weg. Waarna ik vervolgens aan een wildvreemde vroeg wat voor weer het morgen ging worden. Toen ik daarna vroeg of hij Pipa Paulusma niet was keek hij helemaal verbaasd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ohja, Ferdy wees Pipa nog aan, maar hij toen liep hij net weg. Waarna ik vervolgens aan een wildvreemde vroeg wat voor weer het morgen ging worden. Toen ik daarna vroeg of hij Pipa Paulusma niet was keek hij helemaal verbaasd :lol: :lol:

Hahahahaha, dit was echt goud. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier een leuke vlog van het feest xxx


Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer komt dat mini-album eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hier een leuke vlog van het feest xxx




ik klik random in dat filmpje "serieus hij draait gewoon colors, beste set uit m'n leven"

Dan kan ik je vlog al niet meer serieus nemen meid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Ohja, Ferdy wees Pipa nog aan, maar hij toen liep hij net weg. Waarna ik vervolgens aan een wildvreemde vroeg wat voor weer het morgen ging worden. Toen ik daarna vroeg of hij Pipa Paulusma niet was keek hij helemaal verbaasd :lol: :lol:

Hahahah Ik heb jou wel gesproken toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Indy schreef:
Hier een leuke vlog van het feest xxx


[youtube]Flimpje[/youtube]


ik klik random in dat filmpje "serieus hij draait gewoon colors, beste set uit m'n leven"

Dan kan ik je vlog al niet meer serieus nemen meid :lol:

Dat is niet de vlogger die dat zegt, maar haar vriendin. Daar mag je haar vlog niet op afrekenen! :list:

Best funny z'n vlog eigenlijk om te kijken xd. Is weer eens wat anders dan een verslagje lezen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt funny
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Heb een groot gedeelte van de laatste 2 uur rondom die meid gestaan, niet eens in de gaten dat ze had gefilmd. Gelukkig alleen mijn hoofd keertje langs geflitst.
Maar ik heb echt een grote hekel aan allerlei soorten vlogs van nietszeggende personen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vlogs van interessante personen zijn rete-boeiend daarentegen

Hopen dat Heady na dit feest dat weer op pakt, altijd genoten van die filmpies van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
MeneerEend schreef:
Ohja, Ferdy wees Pipa nog aan, maar hij toen liep hij net weg. Waarna ik vervolgens aan een wildvreemde vroeg wat voor weer het morgen ging worden. Toen ik daarna vroeg of hij Pipa Paulusma niet was keek hij helemaal verbaasd :lol: :lol:

Hahahah Ik heb jou wel gesproken toch?


ja klopt! Paar minuten later had ik wel de goede :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Ik snap beide kanten opzich wel. Kritiek mag er altijd zijn en is ook belangrijk, maar het komt soms zeurderig over en dat kan irritant zijn voor de mensen die wel een leuk feest hebben gehad ofso. Denk ook wel dat de mensen hier stiekem van te voren al wel zagen aankomen dat het nou ook weer niet zoveel zou voorstellen en dat het aan de drukke kant zou zijn.


Voor 65 euro, DE return binnen de Hardstyle, de hele hype door alles en iedereen en het feit dat het een Q feest is die eigenlijk altijd wel een stapje extra gaan. Nee, ik geloof niet dat iemand was gegaan met de gedachte 'het zal wel niet zoveel voorstellen' xd
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten