pecola-tje schreef:
Een 17-jarige van nu was 7 toen het 2005-2011 tijdperk begon. Je kunt me niet wijsmaken dat die, uitzonderingen daargelaten dan, iets te zoeken hebben op dit feest..
Ik ken nu al een hoop jong grut wat naar dit feest gaat, puur omdat het hardstyle is en in de buurt. Maar een Scope DJ of Jones hebben ze nog nooit van gehoord.
Voor een feest als dit had de minimumleeftijd van mij best "gewoon" op 18 gesteld mogen worden, niemand die daar raar van op zou kijken. Voor feestjes als Fusion of Intents kan de 17-grens dan wel gewoon blijven.
Hiermee snap ik je helemaal, 18 jaar zou ook best mogen van mij (want ik ben 18.

) maar dan zullen er toch 17-jarigen binnenkomen.
Veel mensen op dit feest zullen denk ik locale mensen zijn, of mensen die van hardstyle houden ('Heeeuh eens in de zoveel tijd hardstyle feesiieee.') en maar heel weinig man die echt uit die tijd komen mbt Hardstyle.
Zo'n sfeer op CRAFT verwacht ik wel, in mindere mate maar dan alsnog, want veel mensen verwachten gewoon hardstyle (denk ik, niet verdiepen in de line-up), en als ze dit dan horen en los gaan zullen ook veel jongelui denken 'Wooow hier moet ik meer van hebben.'