Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind 17 (en 16 jarigen, want er komt altijd genoeg volk onder limiet binnen) veel te jong om bloot te stellen aan openbaar drugsgebruik. Maar daar denken ze in t zuiden (en de Kdanz) al jaren andere over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vind 17 (en 16 jarigen, want er komt altijd genoeg volk onder limiet binnen) veel te jong om bloot te stellen aan openbaar drugsgebruik. Maar daar denken ze in t zuiden (en de Kdanz) al jaren andere over.

Maar volgens de organisatie is er een zero-tolerance beleid, dus dat maakt hun niks uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 03:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja klopt en ik heet eigenlijk niet echt TiMOTHYb maar ik doe ook maar alsof. Zat van die 16/17+ dingen meegemaakt, en heb die verschillen (Arend-jan 16 jaar slotjes, HENK!!!!!! 29 jaar, kaal, hardcore will never DIE!!!!) meermaals mogen zien. Ik vind t maar een onverstandig gezicht, en als ik dat al vind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 08:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaarten in de pocket :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 09:08 
 

cb92 schreef:
Kaarten in de pocket :D

Netjes maat :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Een 17-jarige van nu was 7 toen het 2005-2011 tijdperk begon. Je kunt me niet wijsmaken dat die, uitzonderingen daargelaten dan, iets te zoeken hebben op dit feest..
Ik ken nu al een hoop jong grut wat naar dit feest gaat, puur omdat het hardstyle is en in de buurt. Maar een Scope DJ of Jones hebben ze nog nooit van gehoord.

Voor een feest als dit had de minimumleeftijd van mij best "gewoon" op 18 gesteld mogen worden, niemand die daar raar van op zou kijken. Voor feestjes als Fusion of Intents kan de 17-grens dan wel gewoon blijven.


Hiermee snap ik je helemaal, 18 jaar zou ook best mogen van mij (want ik ben 18. :yay: ) maar dan zullen er toch 17-jarigen binnenkomen.
Veel mensen op dit feest zullen denk ik locale mensen zijn, of mensen die van hardstyle houden ('Heeeuh eens in de zoveel tijd hardstyle feesiieee.') en maar heel weinig man die echt uit die tijd komen mbt Hardstyle.

Zo'n sfeer op CRAFT verwacht ik wel, in mindere mate maar dan alsnog, want veel mensen verwachten gewoon hardstyle (denk ik, niet verdiepen in de line-up), en als ze dit dan horen en los gaan zullen ook veel jongelui denken 'Wooow hier moet ik meer van hebben.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket gehaald, aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 11:51 
 

SAIN7 schreef:
en maar heel weinig man die echt uit die tijd komen mbt Hardstyle.


Dat kan je nog verbazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Ik word in november 19 maar luister toch echt al sinds 2006 hardstyle, daarom vind ik het juist zo vet dat dit soort concepten allemaal terugkomen, want nu kan ik ook live meegenieten van die periode :)

Even met vrienden overleggen wat die willen maar voor die prijs (en afstand, 15 minuutjes treinen) kan je dit bijna niet laten schieten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 13:25 
 
Hardtraxxer

Tickets zijn binnen! Onwijs veel zin in hierin! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 16:45 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Ik ben 17, ik luister Hardstyle sinds 2011, en ik ga lekker naar dit feestje toe.


Hee gezellig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticket binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet meer aanwezig, jammer genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig ! Wel in m'n eentje, kom vast bekenden tegen !
Iemand vanuit Rotterdam? Ik ga met de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner leeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, en ik ben 24! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Aanwezig ! Wel in m'n eentje, kom vast bekenden tegen !
Iemand vanuit Rotterdam? Ik ga met de auto.


als je je eenzaam voelt krijg je wel een knuffel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 15:10 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Logische timetable, rond een uur of half 8 wel binnen met Cruelty en Fothermucker. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen uit omgeving Rotterdam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Enorm veel zin in! Heerlijk om eens diep te graven naar al die oude kneiters. :D
Iemand verzoekjes/suggesties voor in het eerste uurtje? :)


Gaan jullie wat meer 2005-2006 draaien?

Hopen rond 7 binnen te zijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bang the bass aangevraagd bij psyko punkz :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 17:30 
 
Hardtraxx Elite

Vik schreef:
Enorm veel zin in! Heerlijk om eens diep te graven naar al die oude kneiters. :D
Iemand verzoekjes/suggesties voor in het eerste uurtje? :)

Zany - Freakz :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit feest is vandaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Bang the bass aangevraagd bij psyko punkz :cool:


Eindelijk is meeten dan? xd

Te herkennen aan een AVIO shirt en een livid pet!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten