Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 16:16 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Datum: vrijdag 5 september
Locatie: De Leerfabriek, Oisterwijk
Tijd: 20.00 uur - 02.00 uur
Prijs: 12,50,- (excl. fee)

Line-up:
Adaro
Crypsis
Digital Punk
Jack of Sound
Danny Scandal
Mystery Guest
MC Da Syndrome

De afgelopen 6 maanden heb ik ontzettend veel steun van jullie mogen ontvangen die mij heel veel kracht heeft gegeven, daar ben ik heel dankbaar voor! Hartverwarmend hoe iedereen met mij mee leefde!

Graag wil ik jullie bedanken in de vorm van een intiem feest voor een speciale prijs waar we samen met mijn collega's een onvergetelijke avond van gaan maken! Vrijdag 5 september 2014 zal de Adaro Comeback Night plaatsvinden in de Leerfabriek in Oisterwijk. Kaarten zijn verkrijgbaar op Adaronight.com.

Ik hoop jullie daar allemaal te zien!

Lineup: Adaro, Crypsis, Digital Punk, Jack of Sound, MC Da Syndrome, Danny Scandal, Mystery Guest.

---
Over the last 6 months, I have received so much support from everyone, which I am very grateful for! It's given me a lot of strength, and it's been heartwarming how everyone has lived this with me.

I want to thank you for your support in the form of an intimate party, for a special price, and together with some of my colleagues we will bring you an unforgettable evening!

Friday September 5th, 'De Leerfabriek' in Oisterwijk.

Tickets are available at http://Adaronight.com/

I hope to see you there!
---
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een vrijdag is helemaal zaad, jammer want had er graag bij willen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 18:20 
 

Dit lijkt me wel mooi, kijken of ik aanwezig kan zijn! Gelukkig woont mn ma daar in de buurt dus dat wordt crashen bij moeders :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mystery guest zal wel G4H of A2 allstars zijn...jammer dat het zo ver weg is want het idee is wel gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Mystery guest zal wel G4H of A2 allstars zijn...jammer dat het zo ver weg is want het idee is wel gaaf.


Ran-D zit in Maleisiƫ dan, dus geloof niet dat hij dan draait. Verwacht dan eerder A2 allstars of B-Freqz ofzo. Zal wel een live act worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 00:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaarten binnen.. zeker heen gezien hier weer een sfeertje van g4h-013 zal hangen hopelijk (L) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 10:33 
 
Hardtraxx Elite

Misschien aanwezig, lekker goedkoop en fietsaftand :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 21:04 
 

Nu al uitverkocht?! Dat wordt maar kaartje overlopen ben ik bang dan... Had wel verwacht dat het snel zou gaan maar zo snel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viel te verwachten. Het is tenslotte ook maar een kleine locatie he, kan maximaal 900 man in ofzo volgens mij.
Ik ben erbij in ieder geval ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 21:10 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
Kaarten binnen.. zeker heen gezien hier weer een sfeertje van g4h-013 zal hangen hopelijk (L) :)


:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 18:44 
 
Hardtraxxer

Geen tickets door storing bij rabobank -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 10:25 
 
Hardtraxxer

Wat was dit een vette avond!! Zelden zo'n goede sfeer ervaren op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 10:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou laatste hoop, iemand een S4 gevonden? Kwam erachter dat mijn broekzak gescheurd was en weg was ie.. rond 23:45 gebeurd. Flinke reward voor degene die hem heeft.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Nou laatste hoop, iemand een S4 gevonden? Kwam erachter dat mijn broekzak gescheurd was en weg was ie.. rond 23:45 gebeurd. Flinke reward voor degene die hem heeft.. :(

niks gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Nou laatste hoop, iemand een S4 gevonden? Kwam erachter dat mijn broekzak gescheurd was en weg was ie.. rond 23:45 gebeurd. Flinke reward voor degene die hem heeft.. :(

Organisatie mailen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben voor het eerst sinds 3 maanden weer een hardstyle Feest. Maar ik merk wel dat ik andere muziek leuker ben gaan vinden dan hardstyle. Maar goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 03:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Ik ben voor het eerst sinds 3 maanden weer een hardstyle Feest.

Hoe voelt dat? Heb er zelf ook over na zitten denken maar vind het denk ik toch wel een te grote metamorfose. Om welke reden heb je besloten na 3 maanden toch weer een hardstyle feest te worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
dennis schreef:
Ik ben voor het eerst sinds 3 maanden weer een hardstyle Feest.

Hoe voelt dat? Heb er zelf ook over na zitten denken maar vind het denk ik toch wel een te grote metamorfose. Om welke reden heb je besloten na 3 maanden toch weer een hardstyle feest te worden?


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
dennis schreef:
Ik ben voor het eerst sinds 3 maanden weer een hardstyle Feest.

Hoe voelt dat? Heb er zelf ook over na zitten denken maar vind het denk ik toch wel een te grote metamorfose. Om welke reden heb je besloten na 3 maanden toch weer een hardstyle feest te worden?

:lol: :lol: :lol: haha ja zo is het toch belangrijk met wat je probeert te zeggen en wat je daadwerkelijk zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Geweldige fouillering hier trouwens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Geweldige fouillering hier trouwens :thumbup:

Vertel
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten