Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben te herkennen aan grijs met felgele airmax, lichtblauwe broek, zwart shirt en snapback :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 20:27 
 

Ook binnen! Te herkennen aan een wit shirt met een groene tijger erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bazenlijst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was een heerlijk avondje, setje van jullie Vik samen met The Z toch wel het lekkerst :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Was een heerlijk avondje, setje van jullie Vik samen met The Z toch wel het lekkerst :loving:

Was gezellig he!

Vond J&W en PP een beetje tegenvallen, setjes daarvoor waren echt superdik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 13:50 
 

Eens met bovenstaande, daarom ook om half 2 weg gegaan, vond pp totaal niet boeiend :P Gezellig was het zeker! sfeer was top (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg mooi feestje!
Hele goede sfeer. Mooi ook hoe de vloer op en neer ging :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Enorm vette avond gehad! Het was echt heerlijk om eens op zo'n feest te draaien :D

Tracklist:
1. Walt - Let The Music Play
2. DJ Tony - Robin's Attack
3. DJ Isaac - Over The Edge
4. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
5. The Pitcher - New World
6. Headhunterz - Digiwave
7. Lowriderz - Don't Get Back
8. Dark Oscillators - Nero
9. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
10. The Pitcher - Karma
11. Noisecontrollers - Aliens
12. Bassdealer & The JVR - Schon Muziekske Denk (Cut)
13. Brennan Heart - LSD (Love, Sadness & Desire)
14. Bruno Power - Mandala
15. Plasmaravers - Bust a Move
16. Ivan Carsten - Bumpin' Hard (Tuneboy Remix)
17. Tatact - Seiv Mai Nait
18. Frontliner - Rollin


:love: . Toevallig opgenomen? Anders een re-run pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 15:59 
 
Hardtraxxer

Nondekanonnen, wat een topavond. Super sfeer vanaf het begin en deze muziek gaat nooit vervelen. Ultiem genoten!

Mijn tracklist:

01: Wildstylez - The Phantom Beat
02: Headhunterz vs. Wildstylez - Project One
03: TNT - First Match 2011
04: Killer Clown - Silentium
05: Project 1 - Best of both Worlds
06: Zany & DV8 - Vision (Z's Cut)
07: The Pitcher - Serenity
08: Noisecontrollers - Promises
09: Headhunterz - SubCivilization (Z's Mash-Up)
10: Headhunterz - Rock Civilization (TBY Undersound Mix)
11: Noisecontrollers - Set U Free (DJ Tool)
12: Bass Modulators - NRGizer
13: Geck-O - It's what we are (Headhunterz Edit)
14: D-block & S-te-fan - Rockin' ur Loopmachine
15: Noisecontrollers & Zany - Paranoid
16: Wildstylez - Delay Distortion
17: D-block & S-te-fan ft. MC Villain - Part of the Hard
18: Headhunterz - Psychedalic (Z's Mental universe Cut)
19: Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 17:13 
 

Was mooi om je zo te zien genieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 08:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

WOW WOW, wat was dit een gruwelijk dikke avond. Non-stop genoten!! Hierbij ook mijn tracklist...​


01 Tatanka & Zatox vs. Knife Party - Bonfire Gangsta
02 Dozer - The Church Of The Darkside
03 Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
04 Frontliner - Dream Dust
05 D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - Sound Of The Thunder
06 Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
07 Alpha² & Wildstylez - Breathe
08 D-Block & S-te-Fan & Wildstylez - The Human Soul
09 Ran-D - Living For The Moment
10 Zatox & Activator - Oxygen
11 Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
12 The Beholder & Zany - Midnight
13 Jones & B-Front - Lunatick (Noisecontrollers Remix)
14 Zany & The Beholder – Do You Want Heavy?!
15 D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
16 Ran-D & Adaro - Under Attack
17 Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
18 Alpha² & Wildstylez - Atrocious
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 08:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

genoten, heerlijk avondje :loving: . Vond alleen psyko punkz minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 15:41 
 
Hardtraxxer

Ik heb een review van de avond op mijn persoonlijke website voor school geschreven, eerste review ooit dus laat even wat je er van vindt :) Het is wel echt geschreven voor iemand die nog niet veel van de muziek af weet.

https://caseyopthoog.wordpress.com/emeg/relive-indoor/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Ik heb een review van de avond op mijn persoonlijke website voor school geschreven, eerste review ooit dus laat even wat je er van vindt :) Het is wel echt geschreven voor iemand die nog niet veel van de muziek af weet.

https://caseyopthoog.wordpress.com/emeg/relive-indoor/


Prima verslagje. Kleine tip als mede-IEMES student, probeer het ook wat meer vanuit een professioneel oogpunt te schrijven, scoor je punten mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:30 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Casey schreef:
Ik heb een review van de avond op mijn persoonlijke website voor school geschreven, eerste review ooit dus laat even wat je er van vindt :) Het is wel echt geschreven voor iemand die nog niet veel van de muziek af weet.

https://caseyopthoog.wordpress.com/emeg/relive-indoor/


Prima verslagje. Kleine tip als mede-IEMES student, probeer het ook wat meer vanuit een professioneel oogpunt te schrijven, scoor je punten mee :thumbup:


Hé leuk nog iemand :) Ja dat was ik ook van plan in het begin, maar dat ga ik later nog verder aanpassen vanuit een organisatorisch perspectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 19:10 
 
Hardtraxx Elite

Hele leuke avond gehad! Veel gezellige mensen en een super sfeer. :thumbsup:
Jammer dat Psyko Punkz zo slecht draaide, vond J&W ook een beetje tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik van te voren nou eens had verteld dat ik rood haar had met een rood shirt, was iedereen vast even hallo komen zeggen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was erg mooi :D
Paar onverwachte platen gehoord met als hoogtepunt toch wel Bust A Move. Ben echt tijden verliefd geweest op die plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 11:30 
 
Hardtraxxer

Heb mijn review aangepast en nu wat Organisatie-kritisch gekeken naar Relive en Outrageous.
https://caseyopthoog.wordpress.com/emeg/relive-indoor/

Feedback is altijd welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 16:13 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Let vooral op typfouten en spelling, dan oogt het al gelijk wat professioneler.


Haha, inderdaad wel puntje. Maar moet ik zeker nog naar kijken, het is vooral gewoon dat ik niks vergeet want moet eind dit jaar alles inleveren dus dat komt dan.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten