Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
met alle respect voor Noisecult, Jones, Authentic & The Z. maar daarvoor ga ik niet speciaal naar een feest.


Terwijl deze hoogstwaarschijnlijk de meest interessante setjes zullen hebben.


bron btw:

http://www.relivehardstyle.nl/


Daar ben ik zeker van overtuigd, wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik liever een paar andere headliners gezien had :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap nooit zo goed waarom headliners gewild zijn. Er wordt vaak geklaagd dat headliners weinig interessante sets neerzetten. Een technoboy en luna bijvoorbeeld zijn headliners, maar had die twee namen hier neergezet in plaats van The Z en Noisecult en dan zou ik een muzikaal gezien, minder goed feest hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas ben ik dan op Loudfest
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Huis tuin en keuken DJ's draaien de vetste sets, maar je wil wel je zaal vol krijgen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Huis tuin en keuken DJ's draaien de vetste sets, maar je wil wel je zaal vol krijgen he.

Dat is waar. Daarom vind ik een afwisseling tussen headliners en minder bekende djs het vetst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja klopt, alleen altijd pas 2 uur na begin binnen dus mis ze eigenlijk altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Leuke lineup, leuke prijs. Is echter wel een ritje van anderhalf uur met de auto, dus nog even over nadenken ^^

Sander heeft vast wel een slaapplek voor je
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Ik snap nooit zo goed waarom headliners gewild zijn. Er wordt vaak geklaagd dat headliners weinig interessante sets neerzetten. Een technoboy en luna bijvoorbeeld zijn headliners, maar had die twee namen hier neergezet in plaats van The Z en Noisecult en dan zou ik een muzikaal gezien, minder goed feest hebben.


Ik ben normaal ook niet zo van de headliners, maar tot nu toe hebben de headliners op een "Relive" stage/feest me nog niet echt teleur gesteld. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Zygoma schreef:
Leuke lineup, leuke prijs. Is echter wel een ritje van anderhalf uur met de auto, dus nog even over nadenken ^^

Sander heeft vast wel een slaapplek voor je

Nog wel een stal vrij of iets in die richting
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas tegelijkertijd met Draaimolen Festival :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 18:01 
 
Hardtraxxer

Leuke line up en lekker in de buurt dus zeker een optie. :thumbup: Alleen wat ik niet snap is dat je 17 jarige ook naar binnen mogen. Begrijp me niet verkeerd maar dit feest heet relive Hardstyle 2005-2011 dat is de periode dat voor het eerst naar hardstyle feesten ging. Maar waarom moet ik dan die tijd herleven met 17/18 jarige?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 18:06 
 

TBA+ schreef:
Leuke line up en lekker in de buurt dus zeker een optie. :thumbup: Alleen wat ik niet snap is dat je 17 jarige ook naar binnen mogen. Begrijp me niet verkeerd maar dit feest heet relive Hardstyle 2005-2011 dat is de periode dat voor het eerst naar hardstyle feesten ging. Maar waarom moet ik dan die tijd herleven met 17/18 jarige?


Ik ga pas vanaf 2010 naar hardstyle evenementen en toch prefereer ik de muziek van vóór deze periode. Het kan dus gewoon.

De Kloontjes houden hun evenementen (voorlopig) gewoon 17+. Dit hanteren ze gewoon uniform binnen al hun evenementen en heeft niks met het thema te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 18:43 
 

Kaartjes binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Maar waarom moet ik dan die tijd herleven met 17/18 jarige?


Dus jij zegt: Voor 2005-2011 periode moest je minstens 18+ zijn voor een evenement en dat is al weer 4 jaar terug, dus leeftijdsgrens voor deze feesten naar de 22/23?
Nah bullshit, 17/18-jarigen kunnen early of tijdmachine evenementen ook waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Maar waarom moet ik dan die tijd herleven met 17/18 jarige?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Relive (hardstyle classics) in de Leerfabriek Oisterwijk
Hardstyle is al jaren niet meer weg te denken uit de Nederlandse dancescene. Wie herinnert zich de hits als Sound of Thunder, Lockdown, Immeasurably, Subsonic en Arise nou niet? Tracks die voor de meest spectaculaire kippenvelmomenten zorgden op alle vette feesten. Bij Relive kun je deze onvergetelijke momenten herbeleven en kun je al die ultieme partyherinneringen weer ophalen! Treasure the memories, relive the classics!
Op Intents Festival kon je losgaan in de Relive area. Nu komt Relive terug met een editie in de Leerfabriek Oisterwijk! Op 19 september gaan wij onvergetelijke momenten herbeleven en ultieme partyherinneringen ophalen met niemand minder dan
Psyko Punkz, Josh & Wesz, Scope DJ, Noisecult, The Z, Jones, Authentic en MC DV8.
Relive: Treasure the memories, relive the classics!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stond ook al op de beginpagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom een Amerikaanse rockband eigenlijk? Gaan die oude platen coveren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Dat stond ook al op de beginpagina


Oké sorry, zag het staan op de Facebook-pagina van Relive dus dacht ik post het maar even. :whistle: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Maar waarom moet ik dan die tijd herleven met 17/18 jarige?



Bedankt he. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Maar waarom moet ik dan die tijd herleven met 17/18 jarige?


:lol: :lol: :lol:

Waarschijnlijk wel aanwezig, lekker dichtbij ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 17-jarige van nu was 7 toen het 2005-2011 tijdperk begon. Je kunt me niet wijsmaken dat die, uitzonderingen daargelaten dan, iets te zoeken hebben op dit feest..
Ik ken nu al een hoop jong grut wat naar dit feest gaat, puur omdat het hardstyle is en in de buurt. Maar een Scope DJ of Jones hebben ze nog nooit van gehoord.

Voor een feest als dit had de minimumleeftijd van mij best "gewoon" op 18 gesteld mogen worden, niemand die daar raar van op zou kijken. Voor feestjes als Fusion of Intents kan de 17-grens dan wel gewoon blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja maar er zit dus echt gewoon geen verschil in mensen die jij hier beschrijft of zogenoemd ''dagjesvolk'' die naar ''normale'' festivals gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was 11 toen dat begon, is dat dan ook een probleem? Het grootste deel van de mensen die hierheen gaan zal zich op zijn minst enigszins verdiept hebben in de oudere stijl, of er in ieder geval enige affiniteit mee hebben. Sfeer zal dus wel goed komen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben 19 en luister amper 2 jaar hardstyle. Maar kan ook genieten van artiesten als Alphaverb en Josh & Wesz. Natuurlijk heb ik er niet zoveel kennis van als degene die toen daadwerkelijk hardstyle luisterde, maar ik zou me hier toch prima kunnen vermaken.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten