Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Relive Hardstyle 2005 - 2011

Hardstyle is al jaren niet meer weg te denken uit de Nederlandse dancescene. Wie herinnert zich de hits als Sound of Thunder, Lockdown, Immeasurably, Tritolo en Subsonic nou niet? Tracks die voor de meest spectaculaire kippenvelmomenten zorgden op alle vette feesten. Bij Relive kun je deze onvergetelijke momenten herbeleven en kun je al die ultieme partyherinneringen weer ophalen! Treasure the memories, relive the classics!

Datum: 19-09-2015
Tijd: 19:00u - 02:00u
Locatie: Leerfabriek Oisterwijk
Minimum leeftijd: 17 jaar

Line up:
Psyko Punkz
Scope DJ
Noisecult
Jones
Authentic
The Z.
Josh & Wesz
Hosted by: MC DV8

Ticketprijs: €17,50 ex fee
Start ticketverkoop: binnenkort.

Bron: http://www.relivehardstyle.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 16:57 
 
Hardtraxx Elite

Zeer waarschijnlijk aanwezig, dicht in de buurt en lekker goedkoop. :) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig. Dikke line up en net na mijn verjaardag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 20:29 
 
Hardtraxxer

Dubbele zekerheid dit, echt ziek vet dit en kan kruipend naar huis :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 21:37 
 

De line-up maakt het helaas nog geen zekerheidje :( Had meer ingezeten! Optie dus :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral de tijd maakt het een twijfelgevalletje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijd is inderdaad wel kut ja.
Dat wordt fietsen dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goedkoop evenement, alleen line-up is het niet helemaal. Dus optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er mis met de line up? Krijs/kwaliteit is prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Wat is er mis met de line up? Krijs/kwaliteit is prima!


Ben niet helemaal into early dus weet er weinig van af, maar de dj's die ik ken zijn er weinig.
Misschien tegen die tijd dat ik meer early heb geluisterd en de dj's uit de line-up heb beluisterd kwa mixes en producties. Aan de prijs zal het zeker niet liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Dit is geen early.
2. Psyko Punkz moet je toch wel echt kennen. Scope dj en Josh en Wesz ook maar zijn misschien voor sommigen namen van een aantal jaren terug en niet van nu. Hoewel Josh en Wesz' platen goed ontvangen zijn door veel djs. Noisecult en Authentic zijn talenten, Noisecult is dat al wat overstegen. Jones is een wat oudere naam ja maar heeft op best wat grote feesten gedraaid en collabs met grote namen gehad. The Z is een lokale dj gok ik, maar is ook hier actief op hardtraxx. Als je hardstyle een beetje volgt moet je toch kunnen inzien dat dit een goede line up is voor deze prijs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 22:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk niet aanwezig, rot te bereiken met OV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 23:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Goedkoop evenement, alleen line-up is het niet helemaal. Dus optie.


Idd niet de grootste namen, maar als je wat meer oude tracks/setjes van deze mannen luistert, zul je merken dat het voor dit geld echt wel een leuke lineup is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up te standaard, niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met Loudfest :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 00:51 
 

Paultheone schreef:
Tegelijk met Draaimolen Festival :(


Hierdoor loop ik helaas een hoop lokale gezelligheid mis. Een volgende keer beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

leuk prijsje :D . kijken of ik hierbij kan zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

Wel apart dat de Kloontjes nog helemaal niets heeft bekend gemaakt via hun kanalen. Loopt Hard News hun er gewoon bij te naaien door de line-up online te gooien of kijk ik er gewoon volledig overheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 09:50 
 

Basshunterzz schreef:
Wel apart dat de Kloontjes nog helemaal niets heeft bekend gemaakt via hun kanalen. Loopt Hard News hun er gewoon bij te naaien door de line-up online te gooien of kijk ik er gewoon volledig overheen?


Ja wel een beetje vreemd inderdaad!

Leonidas schreef:
Wat is er mis met de line up? Krijs/kwaliteit is prima!


Prijs is prima alleen wij moeten een aardig eind reizen en ik weet niet of het dat met deze line-up waard is vandaar de optie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wel apart dat de Kloontjes nog helemaal niets heeft bekend gemaakt via hun kanalen. Loopt Hard News hun er gewoon bij te naaien door de line-up online te gooien of kijk ik er gewoon volledig overheen?

De bron staat toch gewoon in de OP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 11:19 
 

Chroman schreef:
De bron staat toch gewoon in de OP?


Och :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Basshunterzz schreef:
Wel apart dat de Kloontjes nog helemaal niets heeft bekend gemaakt via hun kanalen. Loopt Hard News hun er gewoon bij te naaien door de line-up online te gooien of kijk ik er gewoon volledig overheen?

De bron staat toch gewoon in de OP?


Aha, er overheen gelezen dus. Maar dan nog, waar is de Kloontjes met hun officiele bericht..

Ook al is het dichtbij, ik sla hem over. Die line-up is mij te standaard aan het worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke lineup, leuke prijs. Is echter wel een ritje van anderhalf uur met de auto, dus nog even over nadenken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de line-up ook maar een beetje mwa... Scope DJ & Josh & Wesz zie je tegenwoordig overal op zo'n stage/concept en met alle respect voor Noisecult, Jones, Authentic & The Z. maar daarvoor ga ik niet speciaal naar een feest. Enige interessante is dus Psyko Punks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 12:37 
 

SkiggyRapz18 schreef:
met alle respect voor Noisecult, Jones, Authentic & The Z. maar daarvoor ga ik niet speciaal naar een feest.


Terwijl deze hoogstwaarschijnlijk de meest interessante setjes zullen hebben.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten