Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2021, 12:36 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Q-dance schreef:
Rebirth Events schreef:
Bedankt voor jullie steun, we kunnen het nog niet helemaal bevatten maar goed om te lezen dat we op jullie steun kunnen rekenen. (L)

Vreselijk dat jullie nu in deze situatie zitten, het is echt schandalig. We wensen het hele team heel veel sterkte.

Organisatie van Rebirth heeft het inderdaad wel extreem zwaar getroffen.

Dat mijn feestjes nog even op zich moeten laten wachten vind ik dan nog tot daar aan toe, maar je hele ziel en zaligheid in een evenement zetten en dan TERWIJL HET AL STAAT alsnog zo mokerhard in de kont geneukt worden door de overheid. Bah.

En waarvoor? Zodat Rita en Jos met hun dikke zeugenlichaam op vakantie kunnen liggen rotten aan het zwembad.

Heb me in de hele COVID periode nog niet zo boosgemaakt als de afgelopen dagen...

En inderdaad veel sterkte aan de organisatie!

Helemaal mee eens. Ik heb de gehele corona-periode achter ze gestaan en ze ook verstandige beslissingen zien nemen. Maar deze keer hebben ze echt grote fouten gemaakt en belachelijke keuzes gemaakt. Ik was gisteren echt kwaad en down tegelijk. Heel veel sterkte inderdaad en hopelijk kunnen we (op wat voor manier dan ook) een steentje bijdragen om dit te verlichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2021, 15:25 

Hardtraxx Veteran

Mocht dit festival niet meer plaats kunnen vinden in de toekomst, mogen jullie mijn geld in elk geval houden :) Denk dat als velen dit doen, je Rebirth een aardig hart onder de riem kunt steken als organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2021, 15:40 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Mocht dit festival niet meer plaats kunnen vinden in de toekomst, mogen jullie mijn geld in elk geval houden :) Denk dat als velen dit doen, je Rebirth een aardig hart onder de riem kunt steken als organisatie.

Sluit mij hierbij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2021, 16:00 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
SL8492 schreef:

Sluit mij hierbij aan.

Als ik een ticket gehad had was dat hier ook zeker het geval geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2021, 16:39 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:

Jup zo staan mijn vriendin en ik er ook in
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2021, 17:47 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:

Ja, mee eens. Rebirth heeft wat mij betreft een enorme goodwill opgebouwd, geweldige organisatie. Ik wil mijn geld ook niet terug, steun liever de organisatie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-07-2021, 18:37 

Hardtraxxer

Oké. Wie zet er een inzamelings Actie op? (ik zou het zelf doen als ik de tijd had)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2021, 08:25 

Hardtraxxer

Niet gedronken en toch met een kater opgestaan. Potdomme wat had ik vandaag graag de eerste festivalmeters van het jaar gemaakt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2021, 10:30 

Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Niet gedronken en toch met een kater opgestaan. Potdomme wat had ik vandaag graag de eerste festivalmeters van het jaar gemaakt :cry:

Precies dit, wat kwam deze hard aan.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten