Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 12:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Q-dance schreef:
Rebirth Events schreef:
Bedankt voor jullie steun, we kunnen het nog niet helemaal bevatten maar goed om te lezen dat we op jullie steun kunnen rekenen. (L)


Vreselijk dat jullie nu in deze situatie zitten, het is echt schandalig. We wensen het hele team heel veel sterkte.


Organisatie van Rebirth heeft het inderdaad wel extreem zwaar getroffen.

Dat mijn feestjes nog even op zich moeten laten wachten vind ik dan nog tot daar aan toe, maar je hele ziel en zaligheid in een evenement zetten en dan TERWIJL HET AL STAAT alsnog zo mokerhard in de kont geneukt worden door de overheid. Bah.

En waarvoor? Zodat Rita en Jos met hun dikke zeugenlichaam op vakantie kunnen liggen rotten aan het zwembad.

Heb me in de hele COVID periode nog niet zo boosgemaakt als de afgelopen dagen...

En inderdaad veel sterkte aan de organisatie!


Helemaal mee eens. Ik heb de gehele corona-periode achter ze gestaan en ze ook verstandige beslissingen zien nemen. Maar deze keer hebben ze echt grote fouten gemaakt en belachelijke keuzes gemaakt. Ik was gisteren echt kwaad en down tegelijk. Heel veel sterkte inderdaad en hopelijk kunnen we (op wat voor manier dan ook) een steentje bijdragen om dit te verlichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht dit festival niet meer plaats kunnen vinden in de toekomst, mogen jullie mijn geld in elk geval houden :) Denk dat als velen dit doen, je Rebirth een aardig hart onder de riem kunt steken als organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Mocht dit festival niet meer plaats kunnen vinden in de toekomst, mogen jullie mijn geld in elk geval houden :) Denk dat als velen dit doen, je Rebirth een aardig hart onder de riem kunt steken als organisatie.


Sluit mij hierbij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 16:00 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
SL8492 schreef:
Mocht dit festival niet meer plaats kunnen vinden in de toekomst, mogen jullie mijn geld in elk geval houden :) Denk dat als velen dit doen, je Rebirth een aardig hart onder de riem kunt steken als organisatie.


Sluit mij hierbij aan.

Als ik een ticket gehad had was dat hier ook zeker het geval geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Mocht dit festival niet meer plaats kunnen vinden in de toekomst, mogen jullie mijn geld in elk geval houden :) Denk dat als velen dit doen, je Rebirth een aardig hart onder de riem kunt steken als organisatie.

Jup zo staan mijn vriendin en ik er ook in
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Mocht dit festival niet meer plaats kunnen vinden in de toekomst, mogen jullie mijn geld in elk geval houden :) Denk dat als velen dit doen, je Rebirth een aardig hart onder de riem kunt steken als organisatie.

Ja, mee eens. Rebirth heeft wat mij betreft een enorme goodwill opgebouwd, geweldige organisatie. Ik wil mijn geld ook niet terug, steun liever de organisatie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 18:37 
 
Hardtraxx Addict

Oké. Wie zet er een inzamelings Actie op? (ik zou het zelf doen als ik de tijd had)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 08:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet gedronken en toch met een kater opgestaan. Potdomme wat had ik vandaag graag de eerste festivalmeters van het jaar gemaakt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2021 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Niet gedronken en toch met een kater opgestaan. Potdomme wat had ik vandaag graag de eerste festivalmeters van het jaar gemaakt :cry:


Precies dit, wat kwam deze hard aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In principe is 'ie uitgesteld, dus nieuw toppa leek me overbodig.

Line up:
Adrenalize v.s. B-Front
D-Block & S-te-Fan
D-Sturb
Envine
Galactixx
Jay Reeve
Rejecta
Vertile
Warface
Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De raw doet me niks, maar de rest is top! Had liever gezien dat ze Vertile/Rejecta/D-Sturb/Warface hadden gewisseld met een PN/Devin Wild of zelfs Rebelion of SZP, maar de eerste helft ga ik me sowieso goed vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik meen dat ik hier nog kaarten voor heb. Ik vind de nieuwe line-up wel toffer dus dat is prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 17:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die euphorische namen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had m zelf niet beter kunnen verzinnen! Heerlijk opbouwend. Nu nog even een zonnetje bestellen en de dag kan nu al niet meer stuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 08:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik meen dat ik hier nog kaarten voor heb.


Same. Eventjes kijken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Remi schreef:
Ik meen dat ik hier nog kaarten voor heb.


Same. Eventjes kijken :).


s/o broer. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:02 
 
Hardtraxx Elite

Hier ook nog kaartjes voor en de line up is er beter op geworden, sowieso aanwezig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig en op fiets afstand. Dit wordt mooi. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ook aanwezig en op fiets afstand. Dit wordt mooi. :D


Houden we dan die worstenbrooikes tegoed? Daphnne vond 't goed, afgelopen zondag. Soort van, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 18:01 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Jullie hebben al goed opgelet tijdens REBiRTH Festival 2022 :P

--

REBiRTH Events keert deze zomer terug met jouw ultieme outdoor hardstyle festival op zondag 10 juli in Haaren: REAWAKE Festival! (L)

Duizenden bezoekers zullen de beste euphoric & RAW sounds van de grootste artiesten beleven in het zonnetje op één gigantische mainstage, met non-stop summer vibes en de hele dag jouw favoriete tracks.

REAWAKE Festival 2022 - Line-up
Adrenalize vs B-Front - D-Block & S-te-Fan - D-Sturb - Envine - Galactixx - Jay Reeve - Rejecta - Vertile - Warface - Villain

EXTRA TICKETSALE
Vorig jaar was REAWAKE Festival in no-time uitverkocht, maar door een aantal teruggekomen tickets en een iets grotere locatie zal er een beperkt aantal extra tickets in de verkoop gaan deze maandag om 19:00 via: http://www.reawake-festival.nl/tickets

2021 TICKETS NOG STEEDS GELDIG!
Alle tickets gekocht voor REAWAKE Festival 2021 zijn nog steeds geldig mits er geen refund is aangevraagd. Meer informatie hierover is te vinden op onze website: http://www.reawake-festival.nl/info/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ga ik nog tickets voor proberen te scoren (en die van intents gaan de deur uit).

Goede lineup (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ik hier nog kaartjes voor heb, line up ziet er erg gezellig uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jammer dat phuture noize niet meer op de lineup staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil er vanaf het begin wel bij zijn als Envine opent. Hopen dat Warface afsluit, dan mooi op tijd naar huis om maandag weer te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 09:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik wil er vanaf het begin wel bij zijn als Envine opent. Hopen dat Warface afsluit, dan mooi op tijd naar huis om maandag weer te werken.


Oh jezus dit is op zondag.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten