Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook een motivatie gestuurd, ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Helaas is het festival seizoen van mij een eenmalig weekend Defqon inderdaad.

Echt vervelend zo'n kind op komst he
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 19:43 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Inmiddels zijn de winnaars van de Bring-Your-Own-USB actie bekend! En hebben we nog iets bijzonders in petto samen met Special Krew, twee keer een Hardstyle Classics Bingo ;)

Tot zondag! :loving:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 20:44 
 
Hardtraxxer

Jammer dat de “iets” bekendere namen dan toevallig ook de beste motivatie hebben ingevuld. Weer lekker een contest voor de show en niet een voor de thuis dj…
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik hier totaal 0 belangen bij heb en het leuk vind voor de vele HT'ers en andere bekenden die er mogen draaien kan ik me ook niet aan de indruk onttrekken dat er inderdaad een soort afweging is gemaakt op naam / bekendheid / bekenden van de organisatie / 'in the scene' enzo.

Desalniettemin wel dikke prima dat die area er is, dan kan ik mooi tijdens Warface daar eens gaan buurten. Na D-Block & S-te-fan / raw classics van Markie lekker naar huis omdat ik maandag gewoon moet werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Na D-Block & S-te-fan / raw classics van Markie lekker naar Hekzitter om te afteren omdat ik geen ruggengraat heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 09:17 
 
Hardtraxx Elite

Wellicht even bij Astronomics kijken en de RAW Classics, de rest van de dag op de main te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij om als Astronomics een setje te mogen draaien hier. Ondanks het vroege tijdstip willen we toch wel een wat hardere set neerzetten waar ook wat "ouder" spul in terugkomt, beetje gericht op de Roughstate sound :)

Daarnaast ook wel blij met het tijdstip, had Envine best graag gezien maar de rest van de line up daarna is ook top. Vooral blij Galactixx en B-Front vs Adrenalize niet te hoeven missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Jammer dat de “iets” bekendere namen dan toevallig ook de beste motivatie hebben ingevuld. Weer lekker een contest voor de show en niet een voor de thuis dj…

:yes: Hou je helaas toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Remi schreef:
Na D-Block & S-te-fan / raw classics van Markie lekker naar Hekzitter om te afteren omdat ik geen ruggengraat heb


Hopppaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Jammer dat de “iets” bekendere namen dan toevallig ook de beste motivatie hebben ingevuld. Weer lekker een contest voor de show en niet een voor de thuis dj…


Naja snap dat ook wel. Je wilt die area dan ook semi gevuld hebben met mensen. Als zo'n area dan constant leeg staat is het ook maar verloren geld. Daarbij is het voor hen ook een goede manier om nieuw talent te ontdekken en die eventueel ook op volgende edities te zetten of op rebirth neer te zetten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Blij om als Astronomics een setje te mogen draaien hier. Ondanks het vroege tijdstip willen we toch wel een wat hardere set neerzetten waar ook wat "ouder" spul in terugkomt, beetje gericht op de Roughstate sound :)

Daarnaast ook wel blij met het tijdstip, had Envine best graag gezien maar de rest van de line up daarna is ook top. Vooral blij Galactixx en B-Front vs Adrenalize niet te hoeven missen :P


Nice, dan sta ik na jou :thumbsup:
Niet te hard he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Fantazoo schreef:
Blij om als Astronomics een setje te mogen draaien hier. Ondanks het vroege tijdstip willen we toch wel een wat hardere set neerzetten waar ook wat "ouder" spul in terugkomt, beetje gericht op de Roughstate sound :)

Daarnaast ook wel blij met het tijdstip, had Envine best graag gezien maar de rest van de line up daarna is ook top. Vooral blij Galactixx en B-Front vs Adrenalize niet te hoeven missen :P


Nice, dan sta ik na jou :thumbsup:
Niet te hard he :P


Aan je lijstje van Wish te zien hoef je je geen zorgen te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Deanster schreef:
Jammer dat de “iets” bekendere namen dan toevallig ook de beste motivatie hebben ingevuld. Weer lekker een contest voor de show en niet een voor de thuis dj…


Naja snap dat ook wel. Je wilt die area dan ook semi gevuld hebben met mensen. Als zo'n area dan constant leeg staat is het ook maar verloren geld. Daarbij is het voor hen ook een goede manier om nieuw talent te ontdekken en die eventueel ook op volgende edities te zetten of op rebirth neer te zetten. :)


Maar doe dan geen 'eerlijke' contest gebaseerd op motivatie maar vraag dan gewoon zelf opkomende artiesten of bevriende dj's want dit is natuurlijk een vette worst voorhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hekzitter schreef:
Deanster schreef:
Jammer dat de “iets” bekendere namen dan toevallig ook de beste motivatie hebben ingevuld. Weer lekker een contest voor de show en niet een voor de thuis dj…


Naja snap dat ook wel. Je wilt die area dan ook semi gevuld hebben met mensen. Als zo'n area dan constant leeg staat is het ook maar verloren geld. Daarbij is het voor hen ook een goede manier om nieuw talent te ontdekken en die eventueel ook op volgende edities te zetten of op rebirth neer te zetten. :)


Maar doe dan geen 'eerlijke' contest gebaseerd op motivatie maar vraag dan gewoon zelf opkomende artiesten of bevriende dj's want dit is natuurlijk een vette worst voorhouden.


Oke daar kan ik zeker inkomen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Jammer dat de “iets” bekendere namen dan toevallig ook de beste motivatie hebben ingevuld. Weer lekker een contest voor de show en niet een voor de thuis dj…


De motivatie "ik heb een handjevol eigen tracks en een redelijke social media following" kan toch ook motivatie zijn. Weet niet wat je anders in godsnaam voor motivatie kan typen behalve "het lijkt me zo vet want ik ben zo'n liefhebber bla bla".

Het is geen liefdadigheid. Je moet wel iets te bieden hebben, ook al is het een kleine stage. Een lekker setje draaien kan iedereen wel.

Vind het juist wel een mooie mengelmoes van semi bekende namen waar misschien wel wat mensen van blijven hangen voor de wat minder bekende opkomende zoals de jongens van het forum :D Als je zo achter elkaar Wish Outdoor en Reawake pakt, toch mooi meegenomen.

Veel succes en plezier aan alle winnaars :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Deanster schreef:
Jammer dat de “iets” bekendere namen dan toevallig ook de beste motivatie hebben ingevuld. Weer lekker een contest voor de show en niet een voor de thuis dj…


De motivatie "ik heb een handjevol eigen tracks en een redelijke social media following" kan toch ook motivatie zijn. Weet niet wat je anders in godsnaam voor motivatie kan typen behalve "het lijkt me zo vet want ik ben zo'n liefhebber bla bla".

Het is geen liefdadigheid. Je moet wel iets te bieden hebben, ook al is het een kleine stage. Een lekker setje draaien kan iedereen wel.

Vind het juist wel een mooie mengelmoes van semi bekende namen waar misschien wel wat mensen van blijven hangen voor de wat minder bekende opkomende zoals de jongens van het forum :D Als je zo achter elkaar Wish Outdoor en Reawake pakt, toch mooi meegenomen.

Veel succes en plezier aan alle winnaars :D

Mooi gesproken door de contest expert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Deanster schreef:
Jammer dat de “iets” bekendere namen dan toevallig ook de beste motivatie hebben ingevuld. Weer lekker een contest voor de show en niet een voor de thuis dj…


De motivatie "ik heb een handjevol eigen tracks en een redelijke social media following" kan toch ook motivatie zijn. Weet niet wat je anders in godsnaam voor motivatie kan typen behalve "het lijkt me zo vet want ik ben zo'n liefhebber bla bla".

Het is geen liefdadigheid. Je moet wel iets te bieden hebben, ook al is het een kleine stage. Een lekker setje draaien kan iedereen wel.

Vind het juist wel een mooie mengelmoes van semi bekende namen waar misschien wel wat mensen van blijven hangen voor de wat minder bekende opkomende zoals de jongens van het forum :D Als je zo achter elkaar Wish Outdoor en Reawake pakt, toch mooi meegenomen.

Veel succes en plezier aan alle winnaars :D

Mooi gesproken door de contest expert.

Je zou bijna denken dat hij weleens een contest voor een groot podium heeft gewonnen, als je er zoveel kijk op hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas afwezig. Defqon heeft me gevloerd met een flinke griep (hoe ik nog steeds geen corona heb is me een raadsel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Je zou bijna denken dat hij weleens een contest voor een groot podium heeft gewonnen, als je er zoveel kijk op hebt.


Pff gesproken door de enige echte DJ contest hoer Dj Unlocked/Bionicle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ferme taal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ferme taal.


Haha hij weet wie het zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Helaas afwezig. Defqon heeft me gevloerd met een flinke griep (hoe ik nog steeds geen corona heb is me een raadsel).


Ja ik zit hier ook nog niet bepaald okselfris achter mijn laptop. Wordt zondagochtend even zien hoe mijn pet staat en dan wellicht (hopelijk) de eerste uurtjes even komen kijken. Voor €20 per kaart valt er op Ticketswap helaas ook niet meer zo veel uit te halen dus we zien het zondag wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 12:29 
 
Hardtraxxer

Toch maar een kaartje op de kop getikt voor 2 tientjes, kon het niet laten.
Nu maar hopen op een beetje lekker weer, zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze voorspellen wel het beste weertje wat je kan krijgen zeg :thumbsup:

Mokersveel zin in!
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten